Éric Abidal

Tidernes Barca-legender

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: 22- Éric Abidal

Indlæg af Blaugrana92 »

Aww ... bring him the fuck back, Sandro. You fat motherfucker you. (Er lidt fuld, så jeg savner Abi ekstra meget!)

Brugeravatar
Michman
Indlæg: 8347
Tilmeldt: lør dec 19, 2009 4:51 pm
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 636 gange

Re: 22- Éric Abidal

Indlæg af Michman »

Det er en af de værre fejl.. Øv hvor jeg savner ham.. Han var så god en spiller, han var så godt for sammenholdet også smider man ham ud af klubben.. Mere end en klub.. Yea right..
Real Madrid er intet andet end et indkøbshold.
Barça - Beautiful football since 1899

Sandro Rosell - Jeg tilgiver dig ALDRIG.. Og Bartomeu du har ødelagt min klub..



Første kamp live 2/3 2014 FC Barcelona - Almería

Barca er min religion..

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: 22- Éric Abidal

Indlæg af zqa »

Jeg har stadig ikke forstået, at det ikke at forlænge hans kontrakt er et brud på mes que un club. Han blev vejet og fundet for let af den sportslige ledelse. At han så har formået, at bringe sig selv op på et tilpas højt niveau så han godt kunne have spillet i klubben stadig, det er bare imponerende. Meget imponerende.

Men vi kan ikke begynde at sige, at der ikke er mere mes que un club hver gang vi ikke vælger at forlænge med en spiller.
#jesuisSheep

Brugeravatar
Michman
Indlæg: 8347
Tilmeldt: lør dec 19, 2009 4:51 pm
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 636 gange

Re: 22- Éric Abidal

Indlæg af Michman »

zqa skrev:Jeg har stadig ikke forstået, at det ikke at forlænge hans kontrakt er et brud på mes que un club. Han blev vejet og fundet for let af den sportslige ledelse. At han så har formået, at bringe sig selv op på et tilpas højt niveau så han godt kunne have spillet i klubben stadig, det er bare imponerende. Meget imponerende.

Men vi kan ikke begynde at sige, at der ikke er mere mes que un club hver gang vi ikke vælger at forlænge med en spiller.

Han fik EN kamp også blev han vejet og fundet for let.. En kamp.. Det er direkte respektløst at en spiller der har kæmpet sig tilbage fra en hård sygdom får en kamp.. Også ud.. For en gangs skyld må jeg være uenig med dig her zga..
Real Madrid er intet andet end et indkøbshold.
Barça - Beautiful football since 1899

Sandro Rosell - Jeg tilgiver dig ALDRIG.. Og Bartomeu du har ødelagt min klub..



Første kamp live 2/3 2014 FC Barcelona - Almería

Barca er min religion..

emo
Indlæg: 17788
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 805 gange

Re: 22- Éric Abidal

Indlæg af emo »

Men hvad med træning, fitness undersøgelser og så videre. Tror der er mere bag end blot en kamp.
Allez...

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: 22- Éric Abidal

Indlæg af zqa »

Michman skrev:
zqa skrev:Jeg har stadig ikke forstået, at det ikke at forlænge hans kontrakt er et brud på mes que un club. Han blev vejet og fundet for let af den sportslige ledelse. At han så har formået, at bringe sig selv op på et tilpas højt niveau så han godt kunne have spillet i klubben stadig, det er bare imponerende. Meget imponerende.

Men vi kan ikke begynde at sige, at der ikke er mere mes que un club hver gang vi ikke vælger at forlænge med en spiller.

Han fik EN kamp også blev han vejet og fundet for let.. En kamp.. Det er direkte respektløst at en spiller der har kæmpet sig tilbage fra en hård sygdom får en kamp.. Også ud.. For en gangs skyld må jeg være uenig med dig her zga..
Som emo påpeger, så er det jo ikke én kamp der har afgjort det. Så er vores sportslige ledelse da en flok amatører, og det tror jeg nu ikke på.
Og så tror jeg i øvrigt de færreste i verden, havde forudset at Abidal ville komme så stærkt tilbage. Det var jo drømmetænkning hans sygdomsforløb taget in mente.

Men, jeg forstår stadig ikke hvad det har med mes que un club, eller mangel på samme, at gøre.
#jesuisSheep

Brugeravatar
Michman
Indlæg: 8347
Tilmeldt: lør dec 19, 2009 4:51 pm
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 636 gange

Re: 22- Éric Abidal

Indlæg af Michman »

zqa skrev:
Michman skrev:
zqa skrev:Jeg har stadig ikke forstået, at det ikke at forlænge hans kontrakt er et brud på mes que un club. Han blev vejet og fundet for let af den sportslige ledelse. At han så har formået, at bringe sig selv op på et tilpas højt niveau så han godt kunne have spillet i klubben stadig, det er bare imponerende. Meget imponerende.

Men vi kan ikke begynde at sige, at der ikke er mere mes que un club hver gang vi ikke vælger at forlænge med en spiller.

Han fik EN kamp også blev han vejet og fundet for let.. En kamp.. Det er direkte respektløst at en spiller der har kæmpet sig tilbage fra en hård sygdom får en kamp.. Også ud.. For en gangs skyld må jeg være uenig med dig her zga..
Som emo påpeger, så er det jo ikke én kamp der har afgjort det. Så er vores sportslige ledelse da en flok amatører, og det tror jeg nu ikke på.
Og så tror jeg i øvrigt de færreste i verden, havde forudset at Abidal ville komme så stærkt tilbage. Det var jo drømmetænkning hans sygdomsforløb taget in mente.

Men, jeg forstår stadig ikke hvad det har med mes que un club, eller mangel på samme, at gøre.

Ja i har nok ret, jeg har bare et naivt billede af Barca er mere en familie end en fodbold klub.. Abidal betyder meget for mig, og alene det at spillerne (Alves, Iniesta osv) gik imod den beslutning der blev taget synes jeg er en mangel på respekt at så vigtige spillere ikke havde noget at sige.. Jeg forstod bare ikke hvorfor han ikke kunne stå som backup for Alba..
Real Madrid er intet andet end et indkøbshold.
Barça - Beautiful football since 1899

Sandro Rosell - Jeg tilgiver dig ALDRIG.. Og Bartomeu du har ødelagt min klub..



Første kamp live 2/3 2014 FC Barcelona - Almería

Barca er min religion..

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: 22- Éric Abidal

Indlæg af zqa »

Der er jeg enig. Jeg havde også meget gerne set Abidal indstille karrieren i Barcelona. Men jeg forstår også godt klubbens beslutning, set i lyset af dystre udsigter for Abidal og hans karriere.
#jesuisSheep

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: 22- Éric Abidal

Indlæg af Visca El Barca »

Hvor har du det fra? Der står intet om det på nettet, i hvert fald ikke de sider jeg besøger.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Brugeravatar
oernbro
Indlæg: 116
Tilmeldt: tirs dec 04, 2012 7:00 pm
Har takket: 31 gange
Blevet takket: 20 gange

Re: 22- Éric Abidal

Indlæg af oernbro »

De har heller ikke altid kilderne i orden.. Beder til guderne for, at de bare har været lidt for hurtige på aftrækkeren i forhold til et rygte!


Sent from my iPhone using Tapatalk

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 20600
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 316 gange
Blevet takket: 1105 gange

Re: 22- Éric Abidal

Indlæg af FCBarcelonaChr »

Rey Abidal er selv ude og afkræfte rygterne - han er til træning:
Good morning, rumors in Twitter are not true. Training in La Turbie thinking about next match. Daghe Munegu @ASMFC_MONACO

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: 22- Éric Abidal

Indlæg af Visca El Barca »

Det er bare underligt, at det ikke står nogle steder. Jeg har endda tjekket de franske medier, intet om det på equipe eller 10sport.

Fcbarcelonacentralen, er det ikke en dansk side? Hvor troværdig er den? Kunne det tænkes, at de overfortolke en situation i weekenden, hvor Abi.angiveligt forlod stadion, efter at have erfaret at han var vraget til startopstillingen?

Det kan jo være, at de tror der stikker noget dybere?
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: 22- Éric Abidal

Indlæg af Visca El Barca »

Fritte skrev:Det her er godt nok en elendig joke! :eek:

FC Barcelona Centralen DK
UPDATE:
Abidal har netop nu været ude og bekræfte, at han IKKE har fået kræft. Dette har været en form for "joke" for visse medier, og vi beklager ulejligheden. Vi synes bestemt ikke at dette er noget man skal joke med og er kede af, at sende jer på forkerte spor.
Hvem ejer denne side? Er det superpedro? Det er underligt de skriver visse medier, hvem er disse medier?
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 15029
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1688 gange
Blevet takket: 1126 gange
Kontakt:

Re: 22- Éric Abidal

Indlæg af Lopezzz »

Blau find skyldige og smid ham/dem i et bål
MDCCCXCIX

Brugeravatar
oernbro
Indlæg: 116
Tilmeldt: tirs dec 04, 2012 7:00 pm
Har takket: 31 gange
Blevet takket: 20 gange

Re: 22- Éric Abidal

Indlæg af oernbro »

Gudskelov!!.. Det havde sgu heller ikke været til at bære

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 28 gæster