Éric Abidal

Tidernes Barca-legender

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
Bager
Indlæg: 2612
Tilmeldt: tirs sep 06, 2005 12:23 pm
Har takket: 147 gange
Blevet takket: 291 gange

Re: 22- Éric Abidal

Indlæg af Bager »

ABIIIDAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAALLLLLLLLL!!!! NAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARJJJJJJJ !!!!

Billede

:(((((((((((((((((((((((((((((((((

Ved du hvad, FUCK dig Zubi, FUCK dig Tito og FUCK dig Rosell! I kan gå ad helvede til! I har ikke klasse som Abidal har det! Satans til pis! Fuck jer man! ØV!!!
Visca el Barca

Afellay99

Re: 22- Éric Abidal

Indlæg af Afellay99 »

Flækkede sku en lille tårer.... Der er absolut ingen tvivl om hvad der skal på næste sæsons trøje! Abidal 22!

Quaresma
Indlæg: 3376
Tilmeldt: ons feb 27, 2008 9:24 pm
Geografisk sted: Zzzlummen
Har takket: 17 gange
Blevet takket: 140 gange

Re: 22- Éric Abidal

Indlæg af Quaresma »

Giv os Txiki, Pep, Laporta og Abidal - ellers sender vi en tirret Dalle til Katalonien.
- Karl Tanner - Fookin Legend of Gin Alley -

Brugeravatar
Reevenge
Indlæg: 1245
Tilmeldt: lør maj 02, 2009 10:27 pm
Har takket: 155 gange
Blevet takket: 231 gange

Re: 22- Éric Abidal

Indlæg af Reevenge »

Jeg ved der findes vedtægter og regler og en masse andet i verden for at få den til at give mening.


Men jeg håber inderligt at i her på siden aldrig nogensinde fjerner Abidal fra 'Barca spillere' og rykker ham over i 'Andre spillere'.

Det ville være for meget at bære. Ryk ham til en ny kategori kaldet 'familie af klubben'. 'Kongen'. 'Rey Abi'. Alt andet. Men aldrig 'Andre spillere'. Han vil være mindet sålænge som hukommelsen og tidens spektakler tillader det.

Tak for alt, Eric. Må du og din familie finde fortsat lykke, inshaallah.

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: 22- Éric Abidal

Indlæg af Blaugrana92 »


Brugeravatar
Ponte
Indlæg: 400
Tilmeldt: tors jun 18, 2009 1:42 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 25 gange
Blevet takket: 24 gange

Re: 22- Éric Abidal

Indlæg af Ponte »

Kan i mine 17 år med klubben ikke huske hvornår jeg har været så bedrøvet over at se en spiller gå og kan til dels forstå mange af jeres frustrationer omkring Abi's afgang. Manden er et ikon for vores klub, har altid været ydmyg, hårdtarbejdende og altid gjort tingene for klubbens og truppens bedste. For det skal han til evig tid have min tak.
Men forstå mig ret, det er altså svære betingelser både for ham og for klubben og kan egentlig også godt se hvorfor tiden er inde til et på gensyn og ikke et farvel.
Abi er snart 34 år, klubben har stået bag ham, givet ham chancen på trods af meget fravær og samtidig betalt hans løn under hele perioden. Vi har altid kørt med et motto der hedder ingen over klubben og det kan der også drages paralleller til i denne sammenhæng.
Hvad nu hvis han får et tilbagefald hvilket der i hans tilfælde er overvejende sandsynlighed for pga. det han har været igennem?? Han optager en dyrebar plads i truppen og hellere se ham mere aktiv et andet sted, end at lade ham sidde på bænken i vores klub+han ville holde en af vores unge talenter for vores fremtid ude af truppen, hvor det her i det fleste tilfælde ville være en naturlig overgang at få indlemmet en mand der kan tage over.
Helt lavpraktisk set, hvor mange klubber havde gjort det vores klub har gjort for Abi?, haft tålmodig, betalt hans løn osv. på trods af hans fravær? Ja han gjorde det umulige ved igen at komme tilbage, men er godt nok bekymret for at det her trækker voldsomt på hans helbred, er hverken læge eller ekspert og prøver ikke at fremstå som en, men efter det han har været igennem virker fodbold på absolut topniveau (og det niveau vi skriger efter) ret begrænset.
Der er mange følelser involveret her og der skal stadig ikke overhovedet herske nogen tvivl om at jeg elsker Abidal og helst så ham spille til han var 50 år hvis det var muligt, men omvendt vil jeg også hellere se ham gå nu og give faklen videre til en af vores unge (hvilket Tito jo også har fået kritik for ikke at have gjort nok) og huske Abi for alt hvad han var, nemlig en legende og et forbillede.
Menneskeligt er det en sorgens dag da jeg som sagt gerne så Abi fortsætte, men rent sportsligt og med tanke på vores klubs fremtid kan jeg godt se en hvis fornuft i denne beslutning, da det ville være en kæmpe risiko at løbe på mange fronter. Vil aldrig undervurdere hans sygdom og fordømmer den langt væk, det har ingen fortjent at gå igennem.
Abi, jeg elsker dig , du har min dybeste respekt, ønsket om alt held og lykke og glæder mig til at se dig i klubben når du stiller de aktive støvler.
Merci Abidal, Rey Abi, Sempre #22
(hvor ville jeg dog ønske at det nummer blev fredet)
-----------------------------------------Samuel Eto´o 2004-2009------------------------------------
-------------------------------------------Barça Soci nr xxx23----------------------------------------

Brugeravatar
Elbarca
Indlæg: 1657
Tilmeldt: man apr 25, 2005 11:32 pm
Har takket: 101 gange
Blevet takket: 66 gange

22- Éric Abidal

Indlæg af Elbarca »

Det kan godt virke en smule overraskende Abidal ikke får en ny kontrakt, når det ser ud til at Tito fortsætter. Lige nu er det Tito som er mest syg.

The Boss

Re: 22- Éric Abidal

Indlæg af The Boss »

BarçaDK skrev:
The Boss skrev:Piké
Eeeej, det er bare dumt...!
Af alt hvad jeg skrev, var det det eneste du ville kommentere på? Low life

ulrich
Indlæg: 1709
Tilmeldt: ons sep 01, 2010 1:47 pm
Har takket: 275 gange
Blevet takket: 147 gange

Re: 22- Éric Abidal

Indlæg af ulrich »

The Boss skrev:
BarçaDK skrev:
The Boss skrev:Piké
Eeeej, det er bare dumt...!
Af alt hvad jeg skrev, var det det eneste du ville kommentere på? Low life
Billede

The Boss

Re: 22- Éric Abidal

Indlæg af The Boss »

ulrich skrev:
The Boss skrev:
BarçaDK skrev:
The Boss skrev:Piké
Eeeej, det er bare dumt...!
Af alt hvad jeg skrev, var det det eneste du ville kommentere på? Low life
Billede

Flot

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

Re: 22- Éric Abidal

Indlæg af JonasV »

Guys, ikke i Abi-tråden, ikke nu.

Lad det være pure Abi-lååååve.
Billede

sonnybarca

Re: 22- Éric Abidal

Indlæg af sonnybarca »

Elbarca skrev:Det kan godt virke en smule overraskende Abidal ikke får en ny kontrakt, når det ser ud til at Tito fortsætter. Lige nu er det Tito som er mest syg.
Ja, ser han egentlig ikke temmelig syg ud på videoen med Abidal's afsked? Det har været min generelle opfattelse af Tito den seneste lang tid. Er han blevet erklæret rask? Det er jo et forbandet sted han har/haft kræft af 2 omgange. Prognosen er ikke for god.

Mes Que Un Club

Re: 22- Éric Abidal

Indlæg af Mes Que Un Club »

Kan godt forstå, at flere folk herinde støtter, eller forstår, beslutningen om at stoppe samarbejdet med Abidal. Men siden han selv giver udtryk for, at han er imod ledelsens beslutning, så synes jeg godt nok det er ærgeligt at han forlader os.

Sidste år tabte vi Pep, nu taber vi Villa, Valdes og Abidal, som alle har været stamspillere i de sidste par år, som har været med til at sikre Barcelona stor succes. Nu hvor vi så småt mister flere af disse stamspillere, så må man virkelig håbe, at Rosell og ledelsen ved hvad de gør og tager de rette beslutninger, så vi fortsætter som den førende klub i verden.

Ved dog ikke om jeg er så tryg ved at have Rosell sidende som præsident. Til tider har han gjort det godt, men han har også foretaget nogle tvivlsomme beslutninger. Er derfor enig med flere af jer herinde - håber også Laporta stiller op for præsident igen. Han gjorde et forrygende arbejde sidst.

Mes Que Un Club

Re: 22- Éric Abidal

Indlæg af Mes Que Un Club »

sonnybarca skrev:
Elbarca skrev:Det kan godt virke en smule overraskende Abidal ikke får en ny kontrakt, når det ser ud til at Tito fortsætter. Lige nu er det Tito som er mest syg.
Ja, ser han egentlig ikke temmelig syg ud på videoen med Abidal's afsked? Det har været min generelle opfattelse af Tito den seneste lang tid. Er han blevet erklæret rask? Det er jo et forbandet sted han har/haft kræft af 2 omgange. Prognosen er ikke for god.
Jo, det synes jeg også han gør! Han ligner ikke en som er rask nok til at være cheftræner for verdens bedste hold. Det kan heller ikke på nogen måde gavne hans fremgang imod kræften, at have et så krævende job.

Og hvis der er en ting der er sikkert, så vil jeg ikke se Jordi Roura som afløser for Tito, hvis han bliver syg igen. Så er man altså nødt til at finde en anden løsning.

I det hele taget, så fatter jeg ikke at Roura er blevet assistent træner, med så lidt erfaring i baggagen.

dinhxa

Re: 22- Éric Abidal

Indlæg af dinhxa »

Rosell og Tito graver deres egne grave lige nu. At nægte at skrive kontrakt med en spiller der har overlevet en voldsom sygdom to gange, som samtidig er en fan-favorit uden lige, er ekstremt skuffende!
Abi havde fortjent bedre! :sad:

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 13 gæster