Éric Abidal

Tidernes Barca-legender

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: 22- Éric Abidal

Indlæg af zqa »

Helt bestemt.

En ting jeg gerne ville have Abidal til, da var bare at score én enkelt eller måske to mål pr. sæson. Ikke at det ville betyde noget, men det ville være sjovt.

edit: Jeg tjekkede lige hans stats på wiki... 243 kampe og 0 mål..... det burde næsten ikke være muligt.
#jesuisSheep

Remmen

Re: 22- Éric Abidal

Indlæg af Remmen »

Den er god nok.. Det er næsten synd :P

Goldenbaum
Indlæg: 121
Tilmeldt: lør nov 08, 2008 8:54 pm
Har takket: 14 gange
Blevet takket: 8 gange

Re: 22- Éric Abidal

Indlæg af Goldenbaum »

Jeg synes at det er godt han ikke scorer. Det er ligesom med Beletti hans første eneste og sidste mål for Barca var i CL finalen og endda sejrsmålet.... mon ikke Abidal gentager bedriften :wink:

emo
Indlæg: 17784
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 804 gange

Re: 22- Éric Abidal

Indlæg af emo »

Goldenbaum skrev:Jeg synes at det er godt han ikke scorer. Det er ligesom med Beletti hans første eneste og sidste mål for Barca var i CL finalen og endda sejrsmålet.... mon ikke Abidal gentager bedriften :wink:
Håber jeg ikke, for regner da med en komfortabel CL-fianel sejr, sådan 3-0 ca.
Allez...

Brugeravatar
Diabolito
Indlæg: 845
Tilmeldt: tirs apr 26, 2005 7:54 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 14 gange
Blevet takket: 52 gange

Re: 22- Éric Abidal

Indlæg af Diabolito »

... hvor Abidal laver hattrick ;)
El Señor de las Tartas

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7072
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 851 gange

Re: 22- Éric Abidal

Indlæg af Daluigi »

zqa skrev:Helt bestemt.

En ting jeg gerne ville have Abidal til, da var bare at score én enkelt eller måske to mål pr. sæson. Ikke at det ville betyde noget, men det ville være sjovt.

edit: Jeg tjekkede lige hans stats på wiki... 243 kampe og 0 mål..... det burde næsten ikke være muligt.
ja for han er jo pisse høj.. utroligt han ikke bare har været heldig på et hjørnespark... sys heller aldrig rigtg man ser ham komme op til noget... underligt
Forumlegende

Brugeravatar
Diabolito
Indlæg: 845
Tilmeldt: tirs apr 26, 2005 7:54 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 14 gange
Blevet takket: 52 gange

Re: 22- Éric Abidal

Indlæg af Diabolito »

Backsne bliver generelt tilbage på hjørnespark. Du kan jo ikke have fire forsvarsspillere i modstanderens feldt på samme tid.
El Señor de las Tartas

Toure

Re: 22- Éric Abidal

Indlæg af Toure »

Så vil jeg hellere have Piqué op til hjørnespark, da Abidal heller ikke er utroligt høj. Han er faktisk kun 1.86, mens man skulle tro at Piqué er fra Norden, med en højde på 1.92. Abidal er bare ikke den fødte målscorer, og Abidal víl heller ikke score mål. Hver gang han spiller bolden frem trækker han sig tilbage, eller løber helt ud til linjen. Ved hjørnespark eller frispark er han altid den der bliver tilbage, så heller ingen chance der. Han sparketeknik er ikke fantastisk (modsat Dani Alves, som scorer mål ved frispark og hurtige løb op ad banen), og hvis han på et tidspunkt skulle score mål, ville det være et indlæg han rammer skævt, så den flyver ind i mål.

Faktisk har Abidal aldrig scoret et mål i hans karriere. I 203 kampe for henholdsvis Monaco, Lille, Olympique Lyon og Barca, har han aldrig scoret, og det har han heller ikke i de 40 landskampe han har tørnet ud for Frankrigs landshold. Det vil sige: Abidal kan ikke, og han vil ikke. :cry:

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7072
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 851 gange

Re: 22- Éric Abidal

Indlæg af Daluigi »

det er altså også fuldstændig vanvittigt at han aldrig har scoret et mål!?! :shock: han er da go at have, men er faktisk lidt til grin
Forumlegende

Toure

Re: 22- Éric Abidal

Indlæg af Toure »

Daluigi skrev:det er altså også fuldstændig vanvittigt at han aldrig har scoret et mål!?! :shock: han er da go at have, men er faktisk lidt til grin
Ja, nu du siger det er det lidt sjovt :D . Han er jo nærmest målmand, med den målstatus han har nu...

XaviHernandez

Re: 22- Éric Abidal

Indlæg af XaviHernandez »

Det skal nok komme. Når vi har vundet ligaen med nogle resterende kampe tilbage, så håber jeg for hans skyld, at Messi eller Eto'o lader ham tage et straffe eller bare spille ham helt fri foran modstanderens mål.

Brugeravatar
Diabolito
Indlæg: 845
Tilmeldt: tirs apr 26, 2005 7:54 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 14 gange
Blevet takket: 52 gange

Re: 22- Éric Abidal

Indlæg af Diabolito »

Abidal var faktisk meget tæt på at score i El Clasico, men det er som om det er gået i glemmebogen...
El Señor de las Tartas

XaviHernandez

Re: 22- Éric Abidal

Indlæg af XaviHernandez »

Diabolito skrev:Abidal var faktisk meget tæt på at score i El Clasico, men det er som om det er gået i glemmebogen...
Nårh ja
Ville gerne have set hans jubelscene, hvis han havde scoret der. :D

Goldenbaum
Indlæg: 121
Tilmeldt: lør nov 08, 2008 8:54 pm
Har takket: 14 gange
Blevet takket: 8 gange

Re: 22- Éric Abidal

Indlæg af Goldenbaum »

Så blev vores bedste forsvarsspiller (rent defensivt) skadet :( hvad fanden gør vi så nu?

Brugeravatar
Guardiola
Indlæg: 3205
Tilmeldt: lør jul 30, 2005 10:56 pm
Har takket: 174 gange
Blevet takket: 386 gange

Re: 22- Éric Abidal

Indlæg af Guardiola »

Jeg er altså næsten overbevist om, at Abidal har scoret et mål. For Lyon i CL... Det kan godt være jeg husker forkert... Men tror altså godt, at han kan!

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 31 gæster