Éric Abidal

Tidernes Barca-legender

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

dinero

Re: 22- Éric Abidal

Indlæg af dinero »

Det tæller måske ikke når det er på straffespark? Ellers er jeg 100% på at han scorede i VM Finalen anno 2006.

EDIT: se nu der efter 6 minutter. Han er skarp, ham Abidal 8)

Toure

Re: 22- Éric Abidal

Indlæg af Toure »

Jeg synes virkelig at det er en skam at Éric blev skadet. På den måde kommer han ikke til at møde sit gamle klubhold Olympique Lyon. Han er eller en af de spillere vi virkelig får brug for i de næste par kampe. Defensivt er han en stensikker mand, og uden ham blive vi nødt til at satse på den offensive Sylvinho.

Men Abidal bliver virkelig en vi kommer til at savne i forsvaret. God bedring, Éric!

Brugeravatar
Diabolito
Indlæg: 848
Tilmeldt: tirs apr 26, 2005 7:54 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 14 gange
Blevet takket: 52 gange

Re: 22- Éric Abidal

Indlæg af Diabolito »

Puyol får vel pladsen som venstreback som i starten af sæsonen.
El Señor de las Tartas

Brugeravatar
GiovaniDosBentzen
Indlæg: 273
Tilmeldt: tors mar 13, 2008 11:59 pm
Geografisk sted: Århus !
Har takket: 3 gange
Blevet takket: 1 gang

Re: 22- Éric Abidal

Indlæg af GiovaniDosBentzen »

Diabolito skrev:Puyol får vel pladsen som venstreback som i starten af sæsonen.
jah, der er vel intet der har ændret sig .
the story of life is quicker than the wink of an eye. the story of love is hello and goodbye, until we meet again - jimi hendrix

Toure

Re: 22- Éric Abidal

Indlæg af Toure »

Hvornår er han klar igen?

Toure

Re: 22- Éric Abidal

Indlæg af Toure »

I Torino leder man nu efter en god venstreback. Juventus skulle efter sigende have informeret efter Barcelona-back, Éric Abidal. For at hente franskmanden, skulle Den Gamle Dame ville betale mange penge + David Trezeguet ville vende snuden mod Barca. Trezeguet siger, at han hellere end gerne ville spille for Champions League-finalisten.

- Corriere dello Sport


Uha uha, jeg håber ikke at dette rygte er sandt. Trezeguet til Barca, ville absolut være forfærdeligt, og det ville være meget skidt hvis Abidal skiftede. Dog tror jeg bare at det er et dumt rygte, da det lyder ret så usandsynligt...

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: 22- Éric Abidal

Indlæg af Blaugrana92 »

Toure skrev:I Torino leder man nu efter en god venstreback. Juventus skulle efter sigende have informeret efter Barcelona-back, Éric Abidal. For at hente franskmanden, skulle Den Gamle Dame ville betale mange penge + David Trezeguet ville vende snuden mod Barca. Trezeguet siger, at han hellere end gerne ville spille for Champions League-finalisten.

- Corriere dello Sport


Uha uha, jeg håber ikke at dette rygte er sandt. Trezeguet til Barca, ville absolut være forfærdeligt, og det ville være meget skidt hvis Abidal skiftede. Dog tror jeg bare at det er et dumt rygte, da det lyder ret så usandsynligt...
Jeg kan slet ikke forestille mig hvordan vi skulle kunne være interesserede i Trezeguet?
Så, som dig, tror jeg også bare det er et italiener-rygte...

Olaf

Re:

Indlæg af Olaf »

Lopezzz skrev:Abidal forlader Barca til vinter, det har jeg på fornemmelse.
Jeg håber at han forlader barca :D

Mes Que Un Club

Re: 22- Éric Abidal

Indlæg af Mes Que Un Club »

Abidal har gjordt det godt synes jeg.. Han er ikke fantastisk, men ved ikke om jeg synes vi skal sælge ham, når navne som Maxwell meldes til barca.. hvis jeg skulle vælge mellem de to, ville jeg klart vælge Abidal.. Så hvis vi skal sælge Abidal, så synes jeg også vi skal købe en spiller af verdensklasse! Og ikke en Maxwell som ikke engang kan komme på Inters startopstilling..

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: 22- Éric Abidal

Indlæg af zqa »

Ja. Det husker jeg godt. Han lavede desuden sæsonens første assist i går!
#jesuisSheep

XaviHernandez

Re: 22- Éric Abidal

Indlæg af XaviHernandez »

Mht. hans røde kort igår, syntes jeg ikke vi skal appelere, selvom det ikke var til rødt. Manden trænger vel til pause, men forhåbentlig er han med i CL-finalen.

Toure

Re: Re:

Indlæg af Toure »

Olaf skrev:
Lopezzz skrev:Abidal forlader Barca til vinter, det har jeg på fornemmelse.
Jeg håber at han forlader barca :D
Hvem skulle så, ifølge dig, komme som erstatning til Abidal?

Jeg synes at Abidal virkelig er god, desværre fik han så 2x rødt 2x i træk, hvilke selvfølgelig begge var helt unfair. Men helt bestemt en stabil højreback. Man så også hvordan Barca smuldrede mod Villarreal da Abidal røg ud. Virkelig en god spiller, som jeg klart håber vi beholder...

XaviHernandez

Re: Re:

Indlæg af XaviHernandez »

Toure skrev:
Olaf skrev:
Lopezzz skrev:Abidal forlader Barca til vinter, det har jeg på fornemmelse.
Jeg håber at han forlader barca :D
Hvem skulle så, ifølge dig, komme som erstatning til Abidal?

Jeg synes at Abidal virkelig er god, desværre fik han så 2x rødt 2x i træk, hvilke selvfølgelig begge var helt unfair. Men helt bestemt en stabil højreback. Man så også hvordan Barca smuldrede mod Villarreal da Abidal røg ud. Virkelig en god spiller, som jeg klart håber vi beholder...
Ahem :P
Men ellers enig i det du skriver.

Toure

Re: 22- Éric Abidal

Indlæg af Toure »

Ups :oops: en lille svipser :D

Jeg mente selvfølgelig VENSTREback :wink:

Toure

Re: 22- Éric Abidal

Indlæg af Toure »

Pis... Abidals og Alves' karantæner bliver ikke trukket tilbage af UEFA-kommissionen. D.v.s. at de ikke kan spille Champions League-finalen mod Manchester United. Damn...

Et lille held er, at Darren Fletcher heller ikke må spille til den tid, så de mister en spiller på midtbanen. Men med den brede trup som Manchester United har, så bliver han erstattet uden problemer. For Barca er det meget værre, og der skal virkelig eksperimenteres i forsvaret de kommende dage for Pep. Mit bud på en opstilling mod Manchester er:

------------------------------------Valdés--------------------------------------
-----------------------Piqué---------------------Touré-----------------------
---Puyol----------------------------------------------------------Cáceres----
------------------------------------Keita-----------------------------------------
----------------------Xavi-------------------------Iniesta-----------------------
-----Messi------------------------------------------------------------Henry----
------------------------------------Eto'o------------------------------------------

Og det er, efter min mening, en rigtig fin opstilling. Men selvfølgelig bliver det MEGET svært mod et næsten fuldtalligt Manchester United-hold i rigtig god form. :bider negle:

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 25 gæster