Éric Abidal

Tidernes Barca-legender

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: 22- Éric Abidal

Indlæg af Blaugrana92 »

kklaus skrev:Barcelona and Eric Abidal have a deal on his return when he retires. He will become sports director of the club's football schools. [md]
Hey Éric. Hey ledelse (hvem det så ellers end er efterhånden). Kan vi ikke bare sige sports director og så stoppe der. Ikke noget med football schools og alt muligt. Nej, bare gør ham til sports director. Han kan under ingen omstændigheder gøre det værre end Zubi har gjort. Plus Abi har mere street cred. Hos Drake. Og andre.

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: 22- Éric Abidal

Indlæg af Skydefinten »

Billede
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

emo
Indlæg: 17757
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 802 gange

Re: 22- Éric Abidal

Indlæg af emo »

... bortset fra navnet, så er de relativt ens ;-) !
Allez...

kklaus
Indlæg: 9705
Tilmeldt: lør nov 13, 2010 9:44 pm
Har takket: 628 gange
Blevet takket: 1270 gange

Re: 22- Éric Abidal

Indlæg af kklaus »

Fomer (2007-2013) Barcelona defender Eric Abidal (35) has announced at a press conference that he retires #fcblive #official
Eric Abidal: "I have an offer from Barcelona, but I will make a decision later. I first want to rest and spend time with my family."
Billede
Giv mig min sko tilbage, røv!

Brugeravatar
Michman
Indlæg: 8333
Tilmeldt: lør dec 19, 2009 4:51 pm
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 635 gange

Re: 22- Éric Abidal

Indlæg af Michman »

Abi du har bare at sige ja! <3
Real Madrid er intet andet end et indkøbshold.
Barça - Beautiful football since 1899

Sandro Rosell - Jeg tilgiver dig ALDRIG.. Og Bartomeu du har ødelagt min klub..



Første kamp live 2/3 2014 FC Barcelona - Almería

Barca er min religion..

Brugeravatar
Culé
Indlæg: 1319
Tilmeldt: ons mar 07, 2012 7:38 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 3 gange
Blevet takket: 35 gange
Kontakt:

Re: 22- Éric Abidal

Indlæg af Culé »

Håber også så meget på at Abi inden længe er en del af klubbens setup igen! :glad:

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 20098
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 303 gange
Blevet takket: 1024 gange

Re: 22- Éric Abidal

Indlæg af FCBarcelonaChr »

Abidal: "Messi's mother told me one day: you don't know how much Leo loves and respects you. That meant a lot to me." [rac1]

mathi
Indlæg: 336
Tilmeldt: søn maj 02, 2010 3:48 pm
Har takket: 22 gange
Blevet takket: 25 gange

Re: 22- Éric Abidal

Indlæg af mathi »

Ingen andre der finder det underligt at klubben har sådan en mentalitet at Abidal SKAL ansættes, også selvom der ikke er 'brug' for ham. Jeg ved godt jeg træder i ekstremt farligt farvand her pga. Abidals status, men jeg finder det småabsurd at klubben og ham selv nu bare prøver at strikke noget sammen han kan lave. Samtidig udtaler han ting som at han fx ikke ønsker at være meget væk fra familien. Okay Mr. vil du også have en cheeseburger eller hvad?

Jeg er stor fan af Abidal, og ser ham gerne i Barca, men det skal være i en meningsfuld rolle, hvor der er brug for ham, og ikke bare i en eller anden fiktiv rolle hvor der bare kastes lønkroner efter ham fordi han nu engang er Abi.

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: 22- Éric Abidal

Indlæg af Visca El Barca »

Han får jo en rolle, en rigtig stilling. Noget der faktisk findes, og ikke noget klubben bare finder på? Der findes Barca skoler rundt omkring i verden, han skal så være ansvarlig for driften af nogle af dem. Det er ikke en fiktiv stilling, det er et rigtigt job med arbejdstimer, hårdt arbejde og meget ansvar.

Det er det, som Barca havde tænkt at tilbyde ham. Har det ændret sig, siden du skriver dit indlæg? For ellers kan jeg ikke se, hvor du vil hen med det?
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

mathi
Indlæg: 336
Tilmeldt: søn maj 02, 2010 3:48 pm
Har takket: 22 gange
Blevet takket: 25 gange

Re: 22- Éric Abidal

Indlæg af mathi »

Visca El Barca skrev:Han får jo en rolle, en rigtig stilling. Noget der faktisk findes, og ikke noget klubben bare finder på? Der findes Barca skoler rundt omkring i verden, han skal så være ansvarlig for driften af nogle af dem. Det er ikke en fiktiv stilling, det er et rigtigt job med arbejdstimer, hårdt arbejde og meget ansvar.

Det er det, som Barca havde tænkt at tilbyde ham. Har det ændret sig, siden du skriver dit indlæg? For ellers kan jeg ikke se, hvor du vil hen med det?
Han er jo citeret for selv at udtale: "...og min ide er at blive direktør for klubbens fodboldskoler" - Det lugter langt væk af at der bare skal findes på noget han kan kalde sig. Som jeg skrev, der er ikke brug for ham per se, men han skal åbenbart tilknyttes.

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: 22- Éric Abidal

Indlæg af Visca El Barca »

Min idé er at blive direktør for klubbens fodboldskoler; Hvad er problemet med at sige det? Det er jo rent faktisk en stilling, som han er blevet tilbudt. En stilling der rent faktisk også findes. Han siger jo, at han tænker at sige ja til det, ikke at han har fået en idé om at opfinde en stilling til sig selv, som han så kan besætte. Der er Barca fodboldskoler rundt omkring i verden, han kan så blive direktør for nogle af, hvilket medfører lange arbejdstimer, hårdt arbejde og et stort ansvar.

Klubben har jo vurderet, at der er brug for ham. Hvordan kan du afgøre, at der ikke er brug for ham egentlig? Du aner ret beset ikke noget om, hvor stor hans viden, erfaring og evner er indenfor det område. Det kunne jo være, at han er en god leder, en vellidt mand, som kan vejlede de unge og samtidig styre sine ansætte. Noget klubben så kan få gavn af.

Ved du noget mere, hvis ikke, så forstår jeg ikke rigtig hvor du vil hen med det. Desværre.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

AHGA92
Indlæg: 65
Tilmeldt: fre jul 11, 2014 6:12 pm
Geografisk sted: Aarhus
Blevet takket: 2 gange

Re: 22- Éric Abidal

Indlæg af AHGA92 »

http://www.fcbarcelona.dk/nyhedsarkiv/a ... luttet-sig

Han siger i dette interview at han helst ikke vil rejse så meget i sit nye job, fordi han gerne vil være mere sammen med sin familie.

I samme omvæltning udtaler han, at han ikke ser sig selv i et job, hvor han skal arbejde 8 timer dagligt og engagere sig 100 %.

Med den indstilling, synes jeg umiddelbart ikke lige han passer ind i direktørprofilen, hvor han jo vil skulle rejse rundt til de forskellige fodboldskoler og højst sandsynligt skal arbejde noget mere end 8 timer dagligt.
Visca el Barça

Socio número 139,606 del Barça

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: 22- Éric Abidal

Indlæg af Visca El Barca »

AHGA92 skrev:http://www.fcbarcelona.dk/nyhedsarkiv/a ... luttet-sig

Han siger i dette interview at han helst ikke vil rejse så meget i sit nye job, fordi han gerne vil være mere sammen med sin familie.

I samme omvæltning udtaler han, at han ikke ser sig selv i et job, hvor han skal arbejde 8 timer dagligt og engagere sig 100 %.

Med den indstilling, synes jeg umiddelbart ikke lige han passer ind i direktørprofilen, hvor han jo vil skulle rejse rundt til de forskellige fodboldskoler og højst sandsynligt skal arbejde noget mere end 8 timer dagligt.
I det interview siger han jo også selv, at han ikke længere er interesseret i den direktør stilling, grundene komemr han selv med. Jeg synes det er et godt interview, man får ikke et indtryk af, at klubben bare skal finde en stilling til ham, ligesom det heller ikke er sådan at Abi kræver et job.

Han kommer bare med præferencer, det ser jeg intet galt i. Hvad er så galt i det, han siger egentlig?
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

AHGA92
Indlæg: 65
Tilmeldt: fre jul 11, 2014 6:12 pm
Geografisk sted: Aarhus
Blevet takket: 2 gange

Re: 22- Éric Abidal

Indlæg af AHGA92 »

Visca El Barca skrev:
AHGA92 skrev:http://www.fcbarcelona.dk/nyhedsarkiv/a ... luttet-sig

Han siger i dette interview at han helst ikke vil rejse så meget i sit nye job, fordi han gerne vil være mere sammen med sin familie.

I samme omvæltning udtaler han, at han ikke ser sig selv i et job, hvor han skal arbejde 8 timer dagligt og engagere sig 100 %.

Med den indstilling, synes jeg umiddelbart ikke lige han passer ind i direktørprofilen, hvor han jo vil skulle rejse rundt til de forskellige fodboldskoler og højst sandsynligt skal arbejde noget mere end 8 timer dagligt.
I det interview siger han jo også selv, at han ikke længere er interesseret i den direktør stilling, grundene komemr han selv med. Jeg synes det er et godt interview, man får ikke et indtryk af, at klubben bare skal finde en stilling til ham, ligesom det heller ikke er sådan at Abi kræver et job.

Han kommer bare med præferencer, det ser jeg intet galt i. Hvad er så galt i det, han siger egentlig?
Det er der absolut intet galt i. Jeg synes det er fint, at han melder det ud og ikke bare takker ja til et job, som han ikke går helthjertet ind i.

Jeg synes godt det lyder spændende med den stilling, der er nævnt i artiklen, hvor han skal fungere som et bindeled mellem spillerne og ledelsen. En stilling, hans profil vil passe godt ind i, både som person og med hensyn til præferencerne, han nævner i interviewet.
Visca el Barça

Socio número 139,606 del Barça

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: 22- Éric Abidal

Indlæg af Visca El Barca »

Ja det lyder spændende. Jeg ville give ham den stilling, uden at blinke.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 8 gæster