Éric Abidal

Tidernes Barca-legender

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: 22- Éric Abidal

Indlæg af Skydefinten »

Skønt at se
Billede
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

Afellay99

Re: 22- Éric Abidal

Indlæg af Afellay99 »

[youtube]Jp8P37I0BoI[/youtube]

Brugeravatar
Bager
Indlæg: 2612
Tilmeldt: tirs sep 06, 2005 12:23 pm
Har takket: 147 gange
Blevet takket: 291 gange

Re: 22- Éric Abidal

Indlæg af Bager »

Sgu godt at se.
Visca el Barca

rummenigge
Indlæg: 3307
Tilmeldt: tirs apr 21, 2009 11:57 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 938 gange
Blevet takket: 178 gange

Re: 22- Éric Abidal

Indlæg af rummenigge »

Bager skrev:Sgu godt at se.
Jep, den gamle elegance er endda bibeholdt ;-) Gad vide hvordan har er mand mod mand ...men det lover altså godt!
Puyol har ikke hår på sine testikler, da hår ikke gror på stål
- Chuck Norris

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 20875
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 319 gange
Blevet takket: 1142 gange

Re: 22- Éric Abidal

Indlæg af FCBarcelonaChr »

Hvor er det bare dejligt at se. Det varmer sgu inderligt at se ham med bolden!

Brugeravatar
Michman
Indlæg: 8370
Tilmeldt: lør dec 19, 2009 4:51 pm
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 637 gange

Re: 22- Éric Abidal

Indlæg af Michman »

Glæder mig til at høre et fyldt Camp Nou byde ham velkommen tilbage. Er bare ked af at jeg ikke kan stå der selv og hylde ham når han går på banen.
Real Madrid er intet andet end et indkøbshold.
Barça - Beautiful football since 1899

Sandro Rosell - Jeg tilgiver dig ALDRIG.. Og Bartomeu du har ødelagt min klub..



Første kamp live 2/3 2014 FC Barcelona - Almería

Barca er min religion..

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 15138
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1706 gange
Blevet takket: 1133 gange
Kontakt:

Re: 22- Éric Abidal

Indlæg af Lopezzz »

Oficial: Abidal is part of the match squad for the game against Celta tomorrow.
Tw Abidal: "Welcome back! Yes, it's official...
Gåsehud....
Billede

Billede
MDCCCXCIX

Brugeravatar
Michman
Indlæg: 8370
Tilmeldt: lør dec 19, 2009 4:51 pm
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 637 gange

Re: 22- Éric Abidal

Indlæg af Michman »

Der bliver fandme gåsehud herfra det øjeblik han løber på banen.. Håber det bliver imorgen..
Real Madrid er intet andet end et indkøbshold.
Barça - Beautiful football since 1899

Sandro Rosell - Jeg tilgiver dig ALDRIG.. Og Bartomeu du har ødelagt min klub..



Første kamp live 2/3 2014 FC Barcelona - Almería

Barca er min religion..

# 23
Indlæg: 2779
Tilmeldt: tors apr 08, 2010 5:23 pm
Geografisk sted: Old Trafford
Har takket: 30 gange
Blevet takket: 86 gange

22- Éric Abidal

Indlæg af # 23 »

Michman skrev:Der bliver fandme gåsehud herfra det øjeblik han løber på banen.. Håber det bliver imorgen..
Håber det bliver på Camp Nou. Dét ville være for sygt!
Den største nogensinde? Ronaldinho <3 El magico!

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

Re: 22- Éric Abidal

Indlæg af JonasV »

Mon ikke han får en gåsehuds-velkomst på Camp Nou under alle omstændigheder. Det er stort.

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: 22- Éric Abidal

Indlæg af Storken »

Man må desværre se realiteterne i øjnene. Abidal er 33 år og har ikke spillet fodbold i mere end et år.

Jeg frygter, at det ret hurtigt står klart, at han aldrig kommer til at spille topfodbold igen. Det bliver fantastisk at se ham få debut, men derfra går det sandsynligvis kun ned ad bakke.

Det vil kun være naturligt, hvis vejene skilles til sommer, hvor franskmanden har kontraktudløb. Forhåbentlig kan han slutte sin karriere i Frankrig, hvor det hele begyndte.

emo
Indlæg: 17794
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 805 gange

Re: 22- Éric Abidal

Indlæg af emo »

Jeg tror ikke at han vender tilbage til Frankrig, et sted håber jeg det hellere ikke. Han har snakket meget godt om Barcelona, byen og klubben og har flere gange givet udtryk for at han gerne vil slutte i Barcelona og evt. overtage en funktion i klubben. Dette så jeg meget gerne, at han blev en del af staben på et eller andet plan i klubben, ikke nødvendigvis A-truppen, men B holdet eller en anden række.

Men ser det som forstærkning at vi kan have ham som "reserve" de sidste par måneder, for han kan stadig lidt, og nok til at kunne vikariere når der er brug for det. Tror dog hellere ikke at nogen så ham komme tilbage og spille på samme niveau som han var på inden sygdommen. Ikke kun på grund af det lange fravær på banen men også årene, ja, 33 er en sjat.
Allez...

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: 22- Éric Abidal

Indlæg af Visca El Barca »

Jeg forstår ikke disse udmeldinger. Hvordan kan i nogensinde vide, hvad hans niveau er, eller hvad han er i stand til? Drop det pis med, sansynligvis ikke kommer tilbage, vejene skilles, han bliver aldrig det samme igen, når man i bund og grund intet aner om hans tilstand eller hvad han er i stand til.

Der var f.eks. en bruger herinde (som læste noget idræt noget på Uni) , der med meget stor sikkerhed meldte ud, at Abi aldrig vil komme tilbage på holdet. Det træningsprogram han på daværende tidspunkt gennemgik, var ifølge vedkommende noget damerne bag kassen i SB kunne klare, for at tabe vægt. Nu er han tilbage, en del af truppen og sandsynligheden for at han får spilletid er stor.

Min pointe er, at det er meget meget individuelt. Vi ved at Abi er meget meget stærk, når det kommer til viljen, måske er han unik på dette område. Hvem havde troet at han, en måned efter en kræftoperation, skulle starte inde i en C.L finale? Ja ingen andre end Abi selv, ikke engang hans læger. Hvem havde troet, at han ville komme tilbage og kæmpe sig til truppen, efter at have gennemgået en levertransplantation? Ikke mange, ingen vidste om det var muligt, fordi ingen andre sportsmand før har gjort og har højst sandsynligt heller ikke gidet at prøve. Abi har en stærk vilje, hvis han er en del af truppen, er jeg sikker på skyldes at træner-teamet synes han har niveauet og form til at være en del af truppen.

Herfra er det så op til Abi, at bevise og overbevise træner-teamet om, at han fortsat har en rolle at spille på holdet. Med tanke på hans personlighed, hans talent samt hans vilje til at kæmpe sig tilbage, tror jeg på at han kæmpe sig tilbage og kan spille en rolle for os, ikke bare i denne sæson men også den kommende.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: 22- Éric Abidal

Indlæg af Visca El Barca »

Nårh jo, jeg tror faktisk det bliver på Camp Nou han får sit comeback, sammen med Tito. Og forestil jer det, Tito og Abi komme tilbage, jeg tror ikke jeg vil være i stand til at holde tårer tilbage.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

emo
Indlæg: 17794
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 805 gange

Re: 22- Éric Abidal

Indlæg af emo »

Visca El Barca skrev:Jeg forstår ikke disse udmeldinger. Hvordan kan i nogensinde vide, hvad hans niveau er, eller hvad han er i stand til? Drop det pis med, sansynligvis ikke kommer tilbage, vejene skilles, han bliver aldrig det samme igen, når man i bund og grund intet aner om hans tilstand eller hvad han er i stand til.
O rly...

Ikke nødvendigt med det jeg highlightede, som gjorde at jeg ikke gad at læse resten af dit indlæg. Se borte fra sygdommen, og at han ikke har spillet i et års tid, så vil jeg stadig mene at en spiller som er 33 år ikke blive bedre end det han allerede har vist, og sandsynligvis kun dårligere og dårligere, hvilket vel er en normal udvikling?

Det er noget andet hvis han var 26 og havde været igennem det samme som nu, så ville jeg nok ikke skrive som jeg gør, men i og med at han er i sin karrieres efterår, er sandsynligheden for at han ikke bliver den Abidal han har været de seneste par sæsoner.
Allez...

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 21 gæster