Éric Abidal

Tidernes Barca-legender

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

AndersDK

Éric Abidal

Indlæg af AndersDK »

Der er prompte respons fra Pep. Abidal når nærmest ikke at lufte en lille utilfreds vind, før han blir smidt af holdet.

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Indlæg af Brombi »

Der er forskel på at fortælle det til pressend end at fortælle det personligt til pep.. Så kender han grænsen :)

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14865
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1657 gange
Blevet takket: 1096 gange
Kontakt:

Indlæg af Lopezzz »

Abidal forlader Barca til vinter, det har jeg på fornemmelse.
MDCCCXCIX

Brugeravatar
GiovaniDosBentzen
Indlæg: 273
Tilmeldt: tors mar 13, 2008 11:59 pm
Geografisk sted: Århus !
Har takket: 3 gange
Blevet takket: 1 gang

Indlæg af GiovaniDosBentzen »

Lopezzz skrev:Abidal forlader Barca til vinter, det har jeg på fornemmelse.
Håber han bliver , syntes gør det udmærket - Syntes han er en stærk defensiv spiller, men hans forbedringsområde er klart offensiven, hvilket jeg osse syntes han er blevet bedre til at gå med i, i form af indlæg og sådan. Han skal helt klart blive efter min mening
the story of life is quicker than the wink of an eye. the story of love is hello and goodbye, until we meet again - jimi hendrix

Nissen89

Indlæg af Nissen89 »

er der ikke bedere alternativer til abidal?
clichy fra arsenal måske ?

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Indlæg af zqa »

Der er masser..

Juan Vargas og Philip Lahm fx, som begge rygtes til os. Desuden skulle vores egen Cacéres være en temmelig god venstreback..
#jesuisSheep

Rocco

Indlæg af Rocco »

Personligt håber jeg Abidal bliver, og forbedrer hans offensive spil. Defensivt er han jo en mur, og afværger rigtig mange farlige situationer med en fræk kropsfinte. Selvf. er der situationer hvor han ikke ser for godt ud, men sådan er det for alle forsvarsspillere i verden.

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Indlæg af zqa »

Ej, han har altså ikke set stærk ud defensivt heller. Han fejlplacere sig konstant og laver konstant kluntede frispark.. og forsvarer i det hele taget bare ikke godt. Cacéres ind på hans plads tak.
#jesuisSheep

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Indlæg af Brombi »

zqa skrev:Ej, han har altså ikke set stærk ud defensivt heller. Han fejlplacere sig konstant og laver konstant kluntede frispark.. og forsvarer i det hele taget bare ikke godt. Cacéres ind på hans plads tak.
Helt enig her! ser gerne en anden tage hans plads.

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Indlæg af zqa »

Hvordan kan du mene han er det, med de præstationer? Desuden spillede han samme system hele sidste år
#jesuisSheep

Rocco

Indlæg af Rocco »

zqa skrev:Hvordan kan du mene han er det, med de præstationer? Desuden spillede han samme system hele sidste år
Pep og Franks systemer er overhovedet ikke ens, så NEJ han har ikke spillet samme system hele sidste sæson.

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Indlæg af zqa »

Jo de er. 4-3-3 med aggresive backs.. Udover at Pep så ligger en anelse mere vægt på forsvaret.. Men præcis samme position og arbejdsopgaver.

Og uanset hvad, så har han ikke været god defensiv.
#jesuisSheep

Rocco

Indlæg af Rocco »

zqa skrev:Jo de er. 4-3-3 med aggresive backs.. Udover at Pep så ligger en anelse mere vægt på forsvaret.. Men præcis samme position og arbejdsopgaver.

Og uanset hvad, så har han ikke været god defensiv.
Måden der spilles på er slet ikke den samme. Ja de spiller samme formation, men slet ikke samme spillestil. Forsvaret ligger meget højere på banen under Pep. Selvf. har en forsvarsspiller de stort set samme instrukser, ligemeget hvilken træner, men der er stadig forskelle. I og med Alves er så offensiv, bliver Abidal ofte tilbage som en slags gardering. Jeg syntes Abidal har gjort det godt indtil nu i denne sæson. Sidste sæson behøves vi ikke snakke om, for der var ikke en eneste spiller der levede op til forventningerne. Nu hvor holdet endelig ser ud til at være kommet i gang, tror jeg også det vil løfte Abidal's spil en hel del. Men nu må vi se, sæsonen er kun lige startet, og meget kan ske.

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Indlæg af zqa »

Det er jeg slet ikke enig i, men okay.

Anyways, så laver han stadig utroligt mange kluntede frispark og er ufattelig ringe til at placere sig.
#jesuisSheep

Toure

Re:

Indlæg af Toure »

zqa skrev:Det er jeg slet ikke enig i, men okay.

Anyways, så laver han stadig utroligt mange kluntede frispark og er ufattelig ringe til at placere sig.
Hmm, jeg synes at han har forbedret jeg rigtig meget på det sidste. Især sidste kamp mod Racing Santander spillede han meget stabilt, og var med i opspillet til vores første mål.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 7 gæster