8 - Andrés Iniesta Lujan

Tidernes Barca-legender

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: 8 - Andrés Iniesta Lujan

Indlæg af Visca El Barca »

PuyolErGud skrev:
Visca El Barca skrev:Snøft :cry: :cry: :cry: :cry: :cry:

Men han har om nogen gjort sig fortjent til at gøre, hvad han vil. Når han slligevel skal afsted, så håber jeg at han laver en u-turn hvad angår Kina. Jeg vil rigtig gerne se ham genforenet med Pep, KDB, Silva, Fernandinho og nu måske også Jorginho.
Det skal du ikke bruge så mange kræfter på at håbe. Han har sagt, at han ikke ønsker at spiller imod Barcelona, så han næste klub bliver ikke i Europa.
Ja jeg var lidt for hurtig der. Det sagde han lige efter jeg skrev dette. Hmm, jeg håber stadig at Pep kan få ham til at ændre mening, han er god til at overtale folk.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Brugeravatar
Michman
Indlæg: 8333
Tilmeldt: lør dec 19, 2009 4:51 pm
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 635 gange

Re: 8 - Andrés Iniesta Lujan

Indlæg af Michman »

Havde håbet denne dag aldrig vil komme.
Real Madrid er intet andet end et indkøbshold.
Barça - Beautiful football since 1899

Sandro Rosell - Jeg tilgiver dig ALDRIG.. Og Bartomeu du har ødelagt min klub..



Første kamp live 2/3 2014 FC Barcelona - Almería

Barca er min religion..

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11632
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: 8 - Andrés Iniesta Lujan

Indlæg af A$AP »

Så skal Gomes have nummer 8. Right guys? Guys? G-..

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: 8 - Andrés Iniesta Lujan

Indlæg af Skydefinten »

Nå, men må få bestilt den Ini trøje ASAP.
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: 8 - Andrés Iniesta Lujan

Indlæg af Skydefinten »

A$AP skrev:Så skal Gomes have nummer 8. Right guys? Guys? G-..
Jo, det skal bare være i en anden klub.
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: 8 - Andrés Iniesta Lujan

Indlæg af Blaugrana92 »

PuyolErGud skrev:
Visca El Barca skrev:Snøft :cry: :cry: :cry: :cry: :cry:

Men han har om nogen gjort sig fortjent til at gøre, hvad han vil. Når han slligevel skal afsted, så håber jeg at han laver en u-turn hvad angår Kina. Jeg vil rigtig gerne se ham genforenet med Pep, KDB, Silva, Fernandinho og nu måske også Jorginho.
Det skal du ikke bruge så mange kræfter på at håbe. Han har sagt, at han ikke ønsker at spiller imod Barcelona, så han næste klub bliver ikke i Europa.
Hvad så når han vinder den asiatiske Champions League næste sæson, efter at have scoret et sent langskudsmål i semifinalen, mens vi samtidig vinder Champions League, og begge klubber går i finalen ved Klub VM? Hvad så, hvad? Skakmat, ateister!

PuyolErGud
Indlæg: 10610
Tilmeldt: lør okt 27, 2012 10:26 pm
Geografisk sted: Ishøj
Har takket: 595 gange
Blevet takket: 563 gange

Re: 8 - Andrés Iniesta Lujan

Indlæg af PuyolErGud »

Blaugrana92 skrev:
PuyolErGud skrev:
Visca El Barca skrev:Snøft :cry: :cry: :cry: :cry: :cry:

Men han har om nogen gjort sig fortjent til at gøre, hvad han vil. Når han slligevel skal afsted, så håber jeg at han laver en u-turn hvad angår Kina. Jeg vil rigtig gerne se ham genforenet med Pep, KDB, Silva, Fernandinho og nu måske også Jorginho.
Det skal du ikke bruge så mange kræfter på at håbe. Han har sagt, at han ikke ønsker at spiller imod Barcelona, så han næste klub bliver ikke i Europa.
Hvad så når han vinder den asiatiske Champions League næste sæson, efter at have scoret et sent langskudsmål i semifinalen, mens vi samtidig vinder Champions League, og begge klubber går i finalen ved Klub VM? Hvad så, hvad? Skakmat, ateister!
Altså bare det at du mener, at vi vinder CHL næste år gør det lidt svært at tro på! Vi møder sikkert Roma eller Marseille i næste års 1/8 finaler!

Sendt fra min EVA-L09 med Tapatalk

Brugeravatar
LeoMessi
Indlæg: 700
Tilmeldt: tirs apr 03, 2018 10:57 pm
Blevet takket: 95 gange

Re: 8 - Andrés Iniesta Lujan

Indlæg af LeoMessi »

Iniesta har haft en helt igennem fantastisk karriere, og vundet alt hvad der kan vindes både med klubben og landsholdet.

Han er blevet Man of the Match i en VM, EM og Champions League finale, og det eneste diverse medier, trænere, spillere konstant ævler om er, en manglende Ballon d'Or.

Hvor er det altså synd for ham, alle de gode minder han har haft ville han da helt sikkert have skiftet ud, for en guldkaramel.

Facepalm
Senest rettet af LeoMessi fre apr 27, 2018 4:54 pm, rettet i alt 1 gang.
“I don’t dish out praise lightly but Messi deserves it. I look for weaknesses in his game and I can’t find them.” - Roy Keane

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

Re: 8 - Andrés Iniesta Lujan

Indlæg af JonasV »

Av, mand. Jeg ved slet ikke hvad jeg skal skrive. Jeg kommer aldrig til at nyde at se en fodboldspiller, som jeg har nydt at se Iniesta.

Antimadridista
Indlæg: 9126
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 896 gange
Blevet takket: 937 gange

Re: 8 - Andrés Iniesta Lujan

Indlæg af Antimadridista »

Hvor var Messi under den seance?

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: 8 - Andrés Iniesta Lujan

Indlæg af Skydefinten »

Antimadridista skrev:Hvor var Messi under den seance?
Ham og Suarææz var væk pga “personlige ting”, siger klubben.

Men de vil være der til den officielle afsked efter sæsonen.
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

Antimadridista
Indlæg: 9126
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 896 gange
Blevet takket: 937 gange

Re: 8 - Andrés Iniesta Lujan

Indlæg af Antimadridista »

Oki

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14865
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1657 gange
Blevet takket: 1096 gange
Kontakt:

Re: 8 - Andrés Iniesta Lujan

Indlæg af Lopezzz »

:cry: :cry:

phpBB [video]
MDCCCXCIX

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: 8 - Andrés Iniesta Lujan

Indlæg af MessiPogba »

Fucking Valverde ødelagde muligheden for at sende Iniesta videre på den bedst mulige måde med en Treble. Den kujon ødelagde hans Don Andrés' legacy en smule. 5 CL på CV'et kunne han have haft.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

Ba sai luo na
Indlæg: 287
Tilmeldt: søn jan 14, 2018 2:26 am
Har takket: 34 gange
Blevet takket: 45 gange

Re: 8 - Andrés Iniesta Lujan

Indlæg af Ba sai luo na »

Han vil blive savnet men jeg har stor respekt for at han siger stop mens han er paa toppen - og kan slutte af med et VM. Det er smukt og tror faktisk ogsaa det er det bedste for barca.

Tiden er inde til at parterne skal skilles. Iniesta har haft mange gode kampe i denne saeson - men han har ogsaa set lidt slidt ud til tider. Det kunne vaere rart hvis vi kunne have puyol , Xavi , Inesta til at spille for evigt men der er desvaeere Ikke plads til "tak for god tjeneste" spiletid paa dette plan.

Synes det er saa fedt at han kan stoppe med en double . en perfekt afsked for baade ham og klubben.
Det er det helt rigtige tidspunkt og det er saa fedt han selv har taget beslutningen og ikke klubben.

Desuden tankevaekkende at spillere som iniesta og maaaange andre spillere har svaert ved at foelge med naar de rammer de 32-34 aar - mens ronaldo ( som er paa vej mod 34 ) laver saksespark I 2 meters hoejde , topscorer igen igen igen I CHL. Han faar de gode vitaminer...( :

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 10 gæster