8 - Andrés Iniesta Lujan

Tidernes Barca-legender

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: 8 - Andrés Iniesta Lujan

Indlæg af Brombi »

Iniesta: "I feel bad for Villa. He worked hard and was looking forward to be at the Euro. He made a difficult but honest decision."

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: 8 - Andrés Iniesta Lujan

Indlæg af Brombi »

Fb Iniesta: "Today I'll watch the latest of Will Smith... Also one of my favourite actors... http://ow.ly/bgs8k" [via @andresiniesta8]

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: 8 - Andrés Iniesta Lujan

Indlæg af Visca El Barca »

Iniesta: "I'm among candidates to be best player of the Euro? I only want to give my all in every game, win the Euro and lift the trophy."
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Drake
Indlæg: 4330
Tilmeldt: man maj 17, 2010 9:50 am
Har takket: 2587 gange
Blevet takket: 188 gange

Re: 8 - Andrés Iniesta Lujan

Indlæg af Drake »

Endelig slap vi at med kloven Bartomeu, som har ødelagt klubben!! :mad:
Et kæmpe genopbygnings arbejde skal igang, og tager nok 5-6 år. :sørgelig: Vores mål må være: Top 4 og videre fra gruppespillet i CL. Men bliver spænende at se udviklingen :glad:

Brugeravatar
Michman
Indlæg: 8344
Tilmeldt: lør dec 19, 2009 4:51 pm
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 636 gange

Re: 8 - Andrés Iniesta Lujan

Indlæg af Michman »

Er faktisk næsten enig.. Han er fuldstændig unik.. Bedre end Messi.. Tæt på.. Bedre end Ronaldo, ja.. Bedste på sin plads..? I DEN GRAD..
Real Madrid er intet andet end et indkøbshold.
Barça - Beautiful football since 1899

Sandro Rosell - Jeg tilgiver dig ALDRIG.. Og Bartomeu du har ødelagt min klub..



Første kamp live 2/3 2014 FC Barcelona - Almería

Barca er min religion..

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: 8 - Andrés Iniesta Lujan

Indlæg af Visca El Barca »

Iniesta: "We are very happy and ready to make history. There's one last effort left. We will fight to win the trophy." ‪#eruo2012
Iniesta: "I decided to take a penalty because I felt confident." ‪#euro2012‬ ‪#fcblive
Iniesta: "Italy or Germany in the final? Don't know, two different styles. Nobody counted on Italy, but they're in the semis." ‪#euro2012
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

# 23
Indlæg: 2779
Tilmeldt: tors apr 08, 2010 5:23 pm
Geografisk sted: Old Trafford
Har takket: 30 gange
Blevet takket: 86 gange

Re: 8 - Andrés Iniesta Lujan

Indlæg af # 23 »

Hvis Spanien vinder EM, så håber jeg kraftdeme, at Iniesta løber med årets FIFA Ballon D'Or. Den mands konstante præstationniveau og hans enorme betydning både for verdens bedste landshold og klubhold må efterhånden anerkendes end diverse 3. pladser.

Han er decideret uhyggelig til EM. Fuck, hvor er han en fornøjelse.
Den største nogensinde? Ronaldinho <3 El magico!

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: 8 - Andrés Iniesta Lujan

Indlæg af Visca El Barca »

EMs klart bedste spiller. Han har vaeret vild, det var den Ini jeg savnede ved saesonafslutning.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Brugeravatar
Elbarca
Indlæg: 1657
Tilmeldt: man apr 25, 2005 11:32 pm
Har takket: 101 gange
Blevet takket: 66 gange

8 - Andrés Iniesta Lujan

Indlæg af Elbarca »

Må sige at khedira har været turneringens spiller. Özil har også været god. Syntes iniesta mangler lidt målfarlighed for at have det sidste med. Spanien har i det hele taget spillet på det sikre og ikke taget nogen chancer. Lidt ærgerligt men effektivt og en smule kedeligt.

Real har to gode kort på hånden i de to tyskere. De er blevet bedre og bedre med tiden. Lover godt for deres næste sæson.

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: 8 - Andrés Iniesta Lujan

Indlæg af Visca El Barca »

Messi1987 skrev:Tag de skyplakker af, Iniesta er sgu ikke lige så god som Ronaldo!
Er det henvendt til mig? Jeg har skam ingen skyklapper paa, jeg mener helt serioest at han har vaeret EMs klart bedste spiller indtil videre. Han har spillet godt i alle kampe, synes jeg.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: 8 - Andrés Iniesta Lujan

Indlæg af Visca El Barca »

Elbarca skrev:Må sige at khedira har været turneringens spiller. Özil har også været god. Syntes iniesta mangler lidt målfarlighed for at have det sidste med. Spanien har i det hele taget spillet på det sikre og ikke taget nogen chancer. Lidt ærgerligt men effektivt og en smule kedeligt.

Real har to gode kort på hånden i de to tyskere. De er blevet bedre og bedre med tiden. Lover godt for deres næste sæson.

Khedira har vaeret god, i forhold til hvad vi forventede af ham. Jeg synes dog langtfra han har vaeret den bedste.

Det er sjovt du naevner Ozil, flere og flere eksperter mener at han ikke har vaeret paa toppen ved dette EM. Han er f.eks blevet mandsopdaekket i alle gruppekampe, og derfor havde han ikke den store indflydelse paa tyskernes spil. Han spillede dog en rigtig god kamp mod Graekenland, hvor han ogsaa selv sagde at de 3 nye i angrebet paavirkede hans spil positivt. Ser man bort fra den kamp, saa har han vaeret ret usynlig.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Brugeravatar
Elbarca
Indlæg: 1657
Tilmeldt: man apr 25, 2005 11:32 pm
Har takket: 101 gange
Blevet takket: 66 gange

8 - Andrés Iniesta Lujan

Indlæg af Elbarca »

Det er meget sjældent jeg roser en Real spiller men hold fast khedira har udviklet sig som spiller. Jeg mener ikke Özil har været bedst, men netop kampen mod grækerne havde han et rigtig højt niveau. Det er ikke en offensiv rolle khedira har, så det er måske ikke så meget man lægger mærke til ham, medmindre man er opmærksom.

Rent talent mæssigt er iniesta et niveau over dem, men det er præstationerne til em der diskuteres og her mangler iniesta lidt. Christiano har afgjort 2 kampe så han rangerer over iniesta så lidt som jeg bryder mig om det.

emo
Indlæg: 17784
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 804 gange

Re: 8 - Andrés Iniesta Lujan

Indlæg af emo »

Gomez har afgjort to kampe, rangere han også højere... ? :lol:

Personligt er det ikke sådan jeg ser på det, jeg kigger på spillet på banen, det du giver holdet, det du skaber igennem en hel kamp, og ikke blot foran mål. Ramos har været en sindsyg god spiller, imo, den bedste Real Madrid spiller sammen med Iker C., under dette EM.

Iniesta har ikke haft det nemt, da han lukkes ned af flere, men har klaret sig godt igennem gruppespillet, især. I går havde han det svært som resten af holdet, men alligevel gjorde han nok til at gøre Spanien farlige.
Allez...

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: 8 - Andrés Iniesta Lujan

Indlæg af Blaugrana92 »

Hummels? Pirlo?

... og selvom jeg nok egentlig har mere lyst til at stikke mig selv i øjet med et rustent søm fra det 12. århundrede, så har Pepe altså også været blandt turneringens bedste spillere - også bedre end Khedira. Han er altså en fantastisk forsvarsspiller, når han lige bruger indersiden af hans grimme fjæs; det må selv jeg erkende.

Brugeravatar
Elbarca
Indlæg: 1657
Tilmeldt: man apr 25, 2005 11:32 pm
Har takket: 101 gange
Blevet takket: 66 gange

8 - Andrés Iniesta Lujan

Indlæg af Elbarca »

Emos - Hvis det ikke er spillet på banen, ja så ved jeg ikke hvilket spil der skulle være afgørende i diskussionen om EMs bedste spiller. Men tak for opklaringen. Din indsigt kommer os alle til gavn.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 53 gæster