8 - Andrés Iniesta Lujan

Tidernes Barca-legender

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: 8 - Andrés Iniesta Lujan

Indlæg af MessiPogba »

Jesni skrev:Det begynder at være foruroligende at en så diplomatisk mand som Iniesta er ude og antyde, at ledelsen behandler ham dårligt. Det er alligevel en mand, der sjældent siger noget kontroversielt i kølvandet på Neymars kritik også.

Folk har åbenbart allerede brændemærket Neymar som værende en pengehungrende idiot - jeg tror dog også en manglende anerkendelse fandt sted, og hvis Iniesta brokker sig, så er der helt sikkert noget galt.
Ja, der virker til at være et mønster efterhånden, at bestyrelsen og ledelsen simpelthen er en flok narrøve, og at selv spillerne er meget utilfredse. Det startede jo allerede med Dani Alves' afgang, at han var meget sur på ledelsen, da han skiftede sidste sommer. Så er der nu Neymars udtalelser og Iniestas og så Messis manglende forlængelse, som skulle have været færdiggjort, da han kom tilbage fra ferie, men det er ikke sket endnu.

At et så stort Barcelona-menneske som Iniesta går ud og udtaler de ting, han har gjort, så er jeg virkelig bange for, at mange af truppens spillere virkelig er i store tvivl om fremtiden på det her hold.

Med Iniestas nedgang, Piques deroute, Neymars afgang, Alves' farvel, Messis manglende forlængelse, så er der virkelig ikke meget Barcelona og kvalitet tilbage på holdet. Vi er et synkende skude, og det tegner sig et billede af, at vi åbenbart hellere ikke kan færdiggøre en skide fucking handel.

Vi er færdige, hvis Messi skrider. Færdige a la Fergusons afgang hos United. Så stor en betydning har Messi for Barcelona. Vores nuværende identitet er bygget omkring ham, og vi har ikke en, der bare kan en tiendel af det, Messi kan, som man i det mindste kunne håbe kan tage over, hvis det skrækkelige skulle ske.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

Brugeravatar
Michman
Indlæg: 8348
Tilmeldt: lør dec 19, 2009 4:51 pm
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 636 gange

Re: 8 - Andrés Iniesta Lujan

Indlæg af Michman »

Billede
Real Madrid er intet andet end et indkøbshold.
Barça - Beautiful football since 1899

Sandro Rosell - Jeg tilgiver dig ALDRIG.. Og Bartomeu du har ødelagt min klub..



Første kamp live 2/3 2014 FC Barcelona - Almería

Barca er min religion..

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: 8 - Andrés Iniesta Lujan

Indlæg af Storken »

Hvorfor vil man overhovedet forlænge med Iniesta? Han er 33 år og har et år tilbage af sin kontrakt. Han burde forlade os til næste sommer med æren i behold. Jeg vil sgu ikke se min yndlingsspiller rådne op på bænken.

Drake
Indlæg: 4330
Tilmeldt: man maj 17, 2010 9:50 am
Har takket: 2587 gange
Blevet takket: 188 gange

Re: 8 - Andrés Iniesta Lujan

Indlæg af Drake »

Selv om det virkelig piner mig at sige, da Iniesta er min yndlingsspiller sammen med Messi! så synes jeg ikke at vi skal forlænge hans kontrakt :cry: da han ikke rigtigt har niveauet længere i hvert fald hos os, og tit er skadet, i sær når vi ikke har og får spillererne til at spille tiki-taka bold, som er der han fungere bedst i, det ser man også på landsholdet hvor han til tider stadig viser et højt niveau, men det kræver at vi har spillererne til at spille den form for fodbold, hvis vi skal kunne få det sidste ud af ham.
Endelig slap vi at med kloven Bartomeu, som har ødelagt klubben!! :mad:
Et kæmpe genopbygnings arbejde skal igang, og tager nok 5-6 år. :sørgelig: Vores mål må være: Top 4 og videre fra gruppespillet i CL. Men bliver spænende at se udviklingen :glad:

Brugeravatar
Michman
Indlæg: 8348
Tilmeldt: lør dec 19, 2009 4:51 pm
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 636 gange

Re: 8 - Andrés Iniesta Lujan

Indlæg af Michman »

Okay.. Hvem af vores midtbane spillere er bedre end Iniesta?
Real Madrid er intet andet end et indkøbshold.
Barça - Beautiful football since 1899

Sandro Rosell - Jeg tilgiver dig ALDRIG.. Og Bartomeu du har ødelagt min klub..



Første kamp live 2/3 2014 FC Barcelona - Almería

Barca er min religion..

emo
Indlæg: 17788
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 805 gange

Re: 8 - Andrés Iniesta Lujan

Indlæg af emo »

Vi har ikke en eneste som ligner Ini. Vi har tunge fysiske spillere men ikke bevægelige Ini typer.

Gomes, Rakitic, Busquets, Paulinho er meget ens.

Suarez er den eneste der kunne minde om Ini, og alligevel ikke.

Forlæng på fair vilkår!

Sendt fra min ONE A2003 med Tapatalk
Allez...

Brugeravatar
Michman
Indlæg: 8348
Tilmeldt: lør dec 19, 2009 4:51 pm
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 636 gange

Re: 8 - Andrés Iniesta Lujan

Indlæg af Michman »

emo skrev:Vi har ikke en eneste som ligner Ini. Vi har tunge fysiske spillere men ikke bevægelige Ini typer.

Gomes, Rakitic, Busquets, Paulinho er meget ens.

Suarez er den eneste der kunne minde om Ini, og alligevel ikke.

Forlæng på fair vilkår!

Sendt fra min ONE A2003 med Tapatalk

Var det eneste jeg havde brug for at høre..
Real Madrid er intet andet end et indkøbshold.
Barça - Beautiful football since 1899

Sandro Rosell - Jeg tilgiver dig ALDRIG.. Og Bartomeu du har ødelagt min klub..



Første kamp live 2/3 2014 FC Barcelona - Almería

Barca er min religion..

Jesni
Indlæg: 1650
Tilmeldt: tirs maj 13, 2014 3:07 pm
Har takket: 91 gange
Blevet takket: 68 gange

Re: 8 - Andrés Iniesta Lujan

Indlæg af Jesni »

Virkelig grimt at Iniesta implicit påstår at ledelsen lyver. Iniestas kommentarer om ledelsen er det jeg ser som værende det værste udtryk for en helt unormal situation imellem en så indflydelsesrig spiller og klubbens ledelse. Når Bartomeu en dag hopper af pinden, er jeg sikker på at der er en stilling til ham i DBU.

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: 8 - Andrés Iniesta Lujan

Indlæg af MessiPogba »

Sad lige i går og snakkede med den gamle, som også er stor Barca-fan, og i særdeleshed Michael Laudrup.

Hvem var bedst af Iniesta og Laudrup? Her snakker jeg ikke om antallet af trofæer, der ska lbestemme udfaldet, men decideret topniveau til jer, der kan huske Laudrup-tiden? Laudrup var mere målfarlig, og måske lige så god eller hvis ikke bedre dribler end Iniesta, og afleveringer var Laudrup decideret ondskabsfuld.

Fandme svær. Hvad synes I?

Vi har sgu været heldige med at have haft Iniesta, Xavi, Messi, Ronaldinho i vores historie. Eminente playmakere hele bundtet.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

Brugeravatar
Rb88
Indlæg: 1253
Tilmeldt: ons aug 16, 2017 11:51 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 162 gange
Blevet takket: 138 gange

Re: 8 - Andrés Iniesta Lujan

Indlæg af Rb88 »

Er desværre fra en lidt for tidlig generation til at kunne huske hele Laudrups æra.
Men hvad angår driblinger så vil jeg klart mene Iniesta er/var bedre. Iniesta i sin prime var ustyrlig på driblinger i små rum. I min optik har holdets bedste driblere altid være Iniesta og Messi, hvor Neymar eller andre bare ikke var i nærheden

de resterende elementer tør jeg ikke kommentere på, og jeg er nok lidt biased idet Iniesta altid har været min yndlingsspiller

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5494
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 574 gange
Blevet takket: 561 gange

Re: 8 - Andrés Iniesta Lujan

Indlæg af SpillerSomMESSI »

MessiPogba skrev:Sad lige i går og snakkede med den gamle, som også er stor Barca-fan, og i særdeleshed Michael Laudrup.

Hvem var bedst af Iniesta og Laudrup? Her snakker jeg ikke om antallet af trofæer, der ska lbestemme udfaldet, men decideret topniveau til jer, der kan huske Laudrup-tiden? Laudrup var mere målfarlig, og måske lige så god eller hvis ikke bedre dribler end Iniesta, og afleveringer var Laudrup decideret ondskabsfuld.

Fandme svær. Hvad synes I?

Vi har sgu været heldige med at have haft Iniesta, Xavi, Messi, Ronaldinho i vores historie. Eminente playmakere hele bundtet.
Det er 50-50 i mine øjne... der er en lille fare for at vi som Danskere er farvet mht Laudrup men alligevel...
phpBB [video]

phpBB [video]


Den er svær.. jeg holder mig til 50-50
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: 8 - Andrés Iniesta Lujan

Indlæg af MessiPogba »

Rb88 skrev:Er desværre fra en lidt for tidlig generation til at kunne huske hele Laudrups æra.
Men hvad angår driblinger så vil jeg klart mene Iniesta er/var bedre. Iniesta i sin prime var ustyrlig på driblinger i små rum. I min optik har holdets bedste driblere altid være Iniesta og Messi, hvor Neymar eller andre bare ikke var i nærheden

de resterende elementer tør jeg ikke kommentere på, og jeg er nok lidt biased idet Iniesta altid har været min yndlingsspiller
Den er svær på driblinger, da Iniesta har kopieret mange af Laudrups driblinger, hvilket er normalt, når Laudrup var Iniestas idol, da Iniesta voksede op. Men jeg synes at Laudrup foruden hans sindssyge driblinger også var en spiller med virkelig god fart i benene i modsætning til Iniesta, der ikke er så atletisk hurtigt, men bare stadigvæk kan snøre dig fordi han er så magisk, hvad angår kropsfinter.

Jeg har sgu bare svært ved at sætte de to op imod hinanden. Som playmaker vurderer jeg i hvert fald Laudrup lige en lille tand bedre, da Laudrups forståelse for at iscenesætte sine medspillere var jo out of this world, ikke fordi Iniesta ikke er det, men Laudrup er lige en lille tand mere absurd, hvad det angår.

Målfarlighed var Laudrup også mere end Iniesta.

Driblinger? Tjaaa, virkelig svær.

Men en ting jeg nok tror jeg vil sige, at Iniesta måske lige var bedre end Laudrup er nok hans bundniveau. Det var jo næsten utopi at tro, at Iniesta havde en dårlig periode i perioden mellem 2008-2013.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: 8 - Andrés Iniesta Lujan

Indlæg af MessiPogba »

SpillerSomMESSI skrev:
MessiPogba skrev:Sad lige i går og snakkede med den gamle, som også er stor Barca-fan, og i særdeleshed Michael Laudrup.

Hvem var bedst af Iniesta og Laudrup? Her snakker jeg ikke om antallet af trofæer, der ska lbestemme udfaldet, men decideret topniveau til jer, der kan huske Laudrup-tiden? Laudrup var mere målfarlig, og måske lige så god eller hvis ikke bedre dribler end Iniesta, og afleveringer var Laudrup decideret ondskabsfuld.

Fandme svær. Hvad synes I?

Vi har sgu været heldige med at have haft Iniesta, Xavi, Messi, Ronaldinho i vores historie. Eminente playmakere hele bundtet.
Det er 50-50 i mine øjne... der er en lille fare for at vi som Danskere er farvet mht Laudrup men alligevel...
phpBB [video]

phpBB [video]


Den er svær.. jeg holder mig til 50-50
Ja, den er sgu svær. Det er dog nemt at se, hvor Iniesta har hentet sin inspiration fra. Må være fedt for en dansker som Laudrup at to så fantastiske spillere som Iniesta og David Silva har haft ham som deres idol i deres ungdomsår og hna har bidraget ti lderes spil.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

Brugeravatar
Guardiola
Indlæg: 3205
Tilmeldt: lør jul 30, 2005 10:56 pm
Har takket: 174 gange
Blevet takket: 386 gange

Re: 8 - Andrés Iniesta Lujan

Indlæg af Guardiola »

Laudrup var bedre end Iniesta efter min mening. Men Iniesta har betydet mere for Barca, og vil have et vigtigere eftermæle i Barca. Men vurderingen er svær. Det var en anden tid, og jeg var folkeskolebarn da jeg så den ene, voksen med den anden

Brugeravatar
Jamial
Indlæg: 1038
Tilmeldt: lør okt 20, 2007 8:16 pm
Har takket: 417 gange
Blevet takket: 62 gange

Re: 8 - Andrés Iniesta Lujan

Indlæg af Jamial »

Laudrup efter min mening, men det er meget tæt. Laudrup var dog bedre til noget Iniesta desværre mangler, nemlig at score mål.

Laudrup: 167 kampe, 40 mål
Iniesta: 417 kampe, 34 mål
(De tal er for Barca og er lige hevet hurtigt fra wikipedia)

Ca. samme billede på landshold.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 31 gæster