8 - Andrés Iniesta Lujan

Tidernes Barca-legender

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
GiovaniDosBentzen
Indlæg: 273
Tilmeldt: tors mar 13, 2008 11:59 pm
Geografisk sted: Århus !
Har takket: 3 gange
Blevet takket: 1 gang

8 - Andrés Iniesta Lujan

Indlæg af GiovaniDosBentzen »

Efter min mening er han en af verdens mest undervurdet spillere. Det er helt klart fortjent at han kom på det spanske "team of the year" Han har virkelig spillet en god sæson trods modgang for holdet. Han vil jeg aldrig af med :)
the story of life is quicker than the wink of an eye. the story of love is hello and goodbye, until we meet again - jimi hendrix

FCB_er_bare_bedst

Indlæg af FCB_er_bare_bedst »

Det er på en måde godt, at han har fået madforgiftning til EM. Han skal bare spares i starten af sæsonen, men de mindsker forhåbentligt interessen for ham.

Men han er vores vigstigste midtbane!

Brugeravatar
GiovaniDosBentzen
Indlæg: 273
Tilmeldt: tors mar 13, 2008 11:59 pm
Geografisk sted: Århus !
Har takket: 3 gange
Blevet takket: 1 gang

Indlæg af GiovaniDosBentzen »

Han skulle vidst være klar til den første gruppe kamp for Spanien, så ved ikke hvor meget han bliver sparet :)
Kunne nu heller ikke forestille mig ham i andre klubber end Barcelona, mener osse at han selv har udtalt at han vil blive i Barcelona resten af sine fodbold dage.
the story of life is quicker than the wink of an eye. the story of love is hello and goodbye, until we meet again - jimi hendrix

Brugeravatar
Diabolito
Indlæg: 843
Tilmeldt: tirs apr 26, 2005 7:54 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 52 gange

Indlæg af Diabolito »

For det første har jeg ikke hørt om nogle klubber, der decideret er kommet med bud eller har overvejet at købe Iniesta (underligt nok !), for det andet sælger Barca ham jo ikke med mindre de får tilbudt et helt vanvittigt beløb.

Derfor kan jeg ikke helt se hvorfor det er en fordel at han har fået madforgiftning ?
El Señor de las Tartas

Brugeravatar
GiovaniDosBentzen
Indlæg: 273
Tilmeldt: tors mar 13, 2008 11:59 pm
Geografisk sted: Århus !
Har takket: 3 gange
Blevet takket: 1 gang

Indlæg af GiovaniDosBentzen »

Det har jeg faktisk heller aldrig hørt om at der skulle være andre klubber interesseret i hans underskrift, hvilket jeg faktisk osse finder underligt. Syntes nu heller ikke det er en fordel at få madforgiftning, tror han bliver en af Spaniens vigtige spillere i løbet af slutrunden, syntes han er en klasse spiller, gennembrudsstærk, pasnings stærk, overblik, og så har han vildskab - en true dynamo :)
the story of life is quicker than the wink of an eye. the story of love is hello and goodbye, until we meet again - jimi hendrix

FCB_er_bare_bedst

Indlæg af FCB_er_bare_bedst »

Jeg er da hel enig omkring hans kvaliteter, men hvem ved? hvem havde regnet med inden denne sæson, at ronaldinho ville få et tilbud fra Man. City?! Der sker mange mærkelige ting udenfor banen , og Iniesta er da en kvalitetsspiller ud over det sædvanlige. Hvis der ikke er nogle der kunne være interesseret i at hente ham, synes jeg det er mærkeligt.
Sammentidig godt for Barca's næste sæson hvis han ikke bliver belastet med 6 kampe, hvis spanine går hele vejen.

Pieyanthikos
Indlæg: 495
Tilmeldt: fre jul 22, 2005 9:20 pm
Geografisk sted: Østjylland
Har takket: 17 gange
Blevet takket: 18 gange

Indlæg af Pieyanthikos »

Ved sidste præsidentvalg i Real var en af kandidaterne klar til at købe Iniesta fri - og det virkede iflg. de spanske medier ret sandsynligt, at han ville tage skiftet pga. et kæmpe lønhop. Kandidaten blev dog ikke valgt, og Iniestas far udtrykte bagefter tilfredshed med, at det ikke blev til noget.

Jeg er vild med Iniesta og ser ham som et perfekt eksempel på, hvordan Barcas stjerner skal opføre sig; ydmygt og hårdt kæmpende.
Anders Grønborg - Soci #107531
Twitter @a_groenborg

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Indlæg af zqa »

Ha ha, right. Tror du selv på det?
#jesuisSheep

Brugeravatar
GiovaniDosBentzen
Indlæg: 273
Tilmeldt: tors mar 13, 2008 11:59 pm
Geografisk sted: Århus !
Har takket: 3 gange
Blevet takket: 1 gang

Indlæg af GiovaniDosBentzen »

Lige præcis det jeg syntes osse er en klasse kvalitet ved ham , at han er så ydmyg, og at han bare knokler som en hest på en fodbold bane.. Men finder derimod det osse meget meget usansynligt at Iniesta skulle være parat til at skrifte til Real Madrid kun fordi at han ville opnå en stor lønforhøjelse, har jeg meget svært ved at tro på.
the story of life is quicker than the wink of an eye. the story of love is hello and goodbye, until we meet again - jimi hendrix

Pieyanthikos
Indlæg: 495
Tilmeldt: fre jul 22, 2005 9:20 pm
Geografisk sted: Østjylland
Har takket: 17 gange
Blevet takket: 18 gange

Indlæg af Pieyanthikos »

zqa skrev:Ha ha, right. Tror du selv på det?
At hvad, at han kunne havde fundet på at skifte?
Jeg tror på, at Madrid godt kunne købe ham fri, ja. Jeg har ingen fornemmelse af, hvordan Iniesta selv så på det hele - jeg er bare glad for, at det ikke skete.
Anders Grønborg - Soci #107531
Twitter @a_groenborg

Brugeravatar
GiovaniDosBentzen
Indlæg: 273
Tilmeldt: tors mar 13, 2008 11:59 pm
Geografisk sted: Århus !
Har takket: 3 gange
Blevet takket: 1 gang

Indlæg af GiovaniDosBentzen »

Pieyanthikos skrev:
zqa skrev:Ha ha, right. Tror du selv på det?
At hvad, at han kunne havde fundet på at skifte?
Jeg tror på, at Madrid godt kunne købe ham fri, ja. Jeg har ingen fornemmelse af, hvordan Iniesta selv så på det hele - jeg er bare glad for, at det ikke skete.
Giver dig ret i at Real Madrid nok godt kunne have købt ham fri fra kontrakten. Tror dog ikke at han har været i tvivl på noget tidspunkt om at han gerne ville blive i Barca.
the story of life is quicker than the wink of an eye. the story of love is hello and goodbye, until we meet again - jimi hendrix

Thomas-madsen

Indlæg af Thomas-madsen »

Chelsea har flere gange haft følere ude, helt forståeligt iøvrigt.

Brugeravatar
GiovaniDosBentzen
Indlæg: 273
Tilmeldt: tors mar 13, 2008 11:59 pm
Geografisk sted: Århus !
Har takket: 3 gange
Blevet takket: 1 gang

Indlæg af GiovaniDosBentzen »

Thomas-madsen skrev:Chelsea har flere gange haft følere ude, helt forståeligt iøvrigt.
Har de ? er det lang tid siden ? .. Han ville vel være en forstærkning til enhver top klub :)
the story of life is quicker than the wink of an eye. the story of love is hello and goodbye, until we meet again - jimi hendrix

Puje

Indlæg af Puje »

Der var flest rygter umiddelbart efter vores CHL triumf. Da var han ikke blandt de 11 startende. Bommel blev dog solgt og han blev betragtet som efterfølgeren til denne. Rigtigt at især Madrid var efter ham og jeg er helt sikker på at havde den pågældende præsident vundet valget havde han forsøgt at hente Don Andres. Om Iniesta selv havde sagt god for det tvivler jeg meget på.

Brugeravatar
GiovaniDosBentzen
Indlæg: 273
Tilmeldt: tors mar 13, 2008 11:59 pm
Geografisk sted: Århus !
Har takket: 3 gange
Blevet takket: 1 gang

Indlæg af GiovaniDosBentzen »

Det giver vel god mening :)
the story of life is quicker than the wink of an eye. the story of love is hello and goodbye, until we meet again - jimi hendrix

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 5 gæster