Guardiola

Tidernes Barca-legender

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
Bager
Indlæg: 2612
Tilmeldt: tirs sep 06, 2005 12:23 pm
Har takket: 147 gange
Blevet takket: 291 gange

Re: Guardiola

Indlæg af Bager »

Alt kan ske i fodbold. Men jeg tror ikke Pep vil kunne stjæle nogle af vores spillere. Desuden så vil Barca for det første aldrig sælge en spiller de ikke er nødt til uanset beløb og for det andet, så skal spilleren selv ville væk. Og hvem har lyst til at søge væk når man spiller i Barcas start 11-elver? At nævne Piqué virker utrolig søgt i mine ører. Argumenterne hvorfor virker grebet ud af luften, og jeg finder det fascinerende at folk herinde har brugt de sidste fire sider på at diskutere sagen.

Barca er bygget igennem mange år, op af et system som kræver nogle spillere med sjældne egenskaber. Piqué er en hjemmeproduceret spiller med de egenskaber. Aldrig i livet vil man sælge ham. Så skulle han selv ville væk, og det virker også urealistisk.

Man kunne forestille sig Alves, Masch og Ter Stegen kunne være emner. De to første pga. deres alder. Og om mange år kan det være Neymar. Men som tingene går nu, mens Messi spiller, kan jeg ikke se Ney skifte.

Alt i alt, så er jeg ikke det mindste nervøs for Barca mister nogle spillere til City pga. Pep.
Visca el Barca

kklaus
Indlæg: 9705
Tilmeldt: lør nov 13, 2010 9:44 pm
Har takket: 629 gange
Blevet takket: 1270 gange

Re: Guardiola

Indlæg af kklaus »

Giv mig min sko tilbage, røv!

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: Guardiola

Indlæg af zqa »

Bestemt.
Men hey, Messi kan heller ikke vinde på Britannia stadium. Solid point.
#jesuisSheep

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11632
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: Guardiola

Indlæg af A$AP »



Hva fuck.. Pep's Hotline bling.

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 20101
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 303 gange
Blevet takket: 1024 gange

Re: Guardiola

Indlæg af FCBarcelonaChr »

Bold.dk er et herligt sted.
Der kan man snakke om en, der er født med en guldske i røven i bedste forstand. - Selvfølgelig karrieremæssigt. Han tager over i Barcelona, hvor han gør det prangende, men vil mene, at det er på en meget billig baggrund, da min halvdebile og gigtbetonede hund kunne have givet Barcelona succes med de redskaber og det mandskab, som var overført til Guardiola.

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 20101
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 303 gange
Blevet takket: 1024 gange

Re: Guardiola

Indlæg af FCBarcelonaChr »

Han er så stilet..

Billede

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 20101
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 303 gange
Blevet takket: 1024 gange

Re: Guardiola

Indlæg af FCBarcelonaChr »


kklaus
Indlæg: 9705
Tilmeldt: lør nov 13, 2010 9:44 pm
Har takket: 629 gange
Blevet takket: 1270 gange

Re: Guardiola

Indlæg af kklaus »

Giv mig min sko tilbage, røv!

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14866
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1658 gange
Blevet takket: 1096 gange
Kontakt:

Re: Guardiola

Indlæg af Lopezzz »

Peps kone og børn var til Ariana Grandes koncert men heldigvis kom de ikke til skade eller noget
MDCCCXCIX

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14866
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1658 gange
Blevet takket: 1096 gange
Kontakt:

Re: Guardiola

Indlæg af Lopezzz »

Jeg vil råde Pep til at holde jul i England

http://www.catalannews.com/society-scie ... lion-crime
MDCCCXCIX

Brugeravatar
De La Barça
Indlæg: 802
Tilmeldt: tors apr 20, 2017 11:19 am
Har takket: 298 gange
Blevet takket: 44 gange

Re: Guardiola

Indlæg af De La Barça »

Lopezzz skrev:Jeg vil råde Pep til at holde jul i England

http://www.catalannews.com/society-scie ... lion-crime
Rystende læsning. Det er ikke Spanien, eller Europa, værdigt at man kan ryge i fængsel for at TALE om uafhængighed.


Visca el Barça i Visca Catalunya

Brugeravatar
Rb88
Indlæg: 1252
Tilmeldt: ons aug 16, 2017 11:51 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 162 gange
Blevet takket: 138 gange

Re: Guardiola

Indlæg af Rb88 »

Læste lige artiklen omhandlende Pep og Iniesta fra 16. disse citater er helt fantastiske i mine øjne, og en af grundene til han altid har været min favorit spiller. ville lige dele dem med jer

“Andrés is one of the greats. Why? Because of his mastery of the relationship between space and time. He knows where he is at every moment. Even in a midfield where he’s surrounded by countless players, he chooses the right path every time. He knows where and when, always. And then he has this very unique ability to pull away. He pulls out, then brakes, then pulls out again, then brakes again. There are very few players like him"

“There are footballers who are very good playing on the outside but don’t know what to do inside. Then there are players who are very good inside but don’t have the physique, the legs, to go outside. Andrés has the ability to do both. When you’re out on the touchline, like a winger, it is easier to play. You see everything: the mess, the crowd, the activity is all inside. When you play inside, you don’t see anything in there because so much is happening in such a small space and all around you. You don’t know where the opposition is going to come at you from, or how many of them. Great footballers are those who know how to play in both of those environments. Andrés doesn’t only have the ability to see everything, to know what to do, but also the talent to execute it; he’s able to break through those lines. He sees it and does it."

"Lorenzo Buenaventura says: “What happens is that Andrés brakes. That’s the key, the most important thing. People say: ‘Look how quick he is!’ No, no, that’s not the point. It’s not about speed, about how fast he goes; what it’s really about is how he stops and when, then, how he gets moving again.” SPECIELT DENNE

“But later,” Guardiola admits, “I came to really value something else Andrés does, something that he had made me see with time: the importance of attacking the centre-backs. No one does it. But watch and you see it. If the central defender has to step out, everything opens up; the whole defence becomes disorganised and spaces appear that weren’t there before. It’s all about breaking through lines to find space behind them. Open, then find."

Brugeravatar
De La Barça
Indlæg: 802
Tilmeldt: tors apr 20, 2017 11:19 am
Har takket: 298 gange
Blevet takket: 44 gange

Re: Guardiola

Indlæg af De La Barça »

Pep kan alt




Visca el Barça i Visca Catalunya

Brugeravatar
Rb88
Indlæg: 1252
Tilmeldt: ons aug 16, 2017 11:51 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 162 gange
Blevet takket: 138 gange

Re: Guardiola

Indlæg af Rb88 »

De La Barça skrev:Pep kan alt




Visca el Barça i Visca Catalunya

Nu siger jeg lige noget vildt. Det der er ikke Pep

Brugeravatar
De La Barça
Indlæg: 802
Tilmeldt: tors apr 20, 2017 11:19 am
Har takket: 298 gange
Blevet takket: 44 gange

Re: Guardiola

Indlæg af De La Barça »

Rb88 skrev:
De La Barça skrev:Pep kan alt




Visca el Barça i Visca Catalunya

Nu siger jeg lige noget vildt. Det der er ikke Pep
Det kan sgu godt være! Der er også virkelig dårlig kvalitet på billedet [emoji1]


Visca el Barça i Visca Catalunya

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 7 gæster