Guardiola

Tidernes Barca-legender

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
Guardiola
Indlæg: 3205
Tilmeldt: lør jul 30, 2005 10:56 pm
Har takket: 174 gange
Blevet takket: 386 gange

Re: Guardiola

Indlæg af Guardiola »

Det kunne også være en Bussi, han kunne tænkes at gå efter. Så får vi en kamp mellem Yaya og ham, Daluigi ville elske det ;) Pep er jo stor fan af ham. Men Bussi tror jeg slet ikke på ønsker at skifte. Så skulle det være fordi, at han ønskede en ny udfordring, og at Pep er så vigtig.

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Guardiola

Indlæg af Blaugrana92 »

Visca El Barca skrev:Blau har du nu læst, hvad jeg skrev omkring, hvorfor jeg tror, det kan ske?

Luis Enrique stillede et scenarie op, jeg kommenterede på det.

Jeg kan nævne sådan hurtigt og meget kort, hvorfor det kan ske. Citys projekt, Pep, Txikis forhold til vores spillere, Soriano, Penge, chancen for at Pique kan spille i P.L igen, et rigtig godt bud fra City til os (Det vil slet slet ikke overraske mig, hvis de smider crazy money ala De Bruyne pris) osv.

At du tror, alt det andet du mener taler for at han vil blive, er bedre argumenter, er din opfatning af tingene. Ikke andet egentlig.
Er der grund til at skrive Citys projekt og Pep som to forskellige ting? Er Pep ikke netop Citys projekt? Men okay. Det er da spændende. Men Piqué er altså 28. Mon ikke han gerne vil vinde Champions League igen? Og mon ikke han ville vurdere, at chancen for at gøre det i løbet af de næste 5 år er større i Barcelona - sammen med Messi, Neymar, osv. - end den er i City?

Så er der Txikis forhold til spillerne. Det aner jeg ærligt talt ikke noget om. Jeg mindes ikke at have hørt Piqué tale specielt meget om noget varmt forhold til Txiki. Generelt tror jeg at spillerne har et meget, meget professionelt og platonisk forhold til sportsdirektører. Samme gælder for Soriano. Begge arbejder på et administrativt niveau der ikke har voldsomt stor berøringsflade i forhold til spillerne.

Penge. Der er en pointe.

Chancen for at spille PL igen? Det aner jeg ikke om Piqué går op i. Jeg ved til gengæld at han lever og ånder Barcelona og gerne vil slutte karrieren her.

Et rigtig godt bud? Så skal vi virkelig også snakke penge à la De Bruyne, for ellers er vi enten nødt til at brænde alle pengene af med det samme på en direkte erstatning eller også er vi nødt til at gå ned på de lavere hylder og købe en dårligere spiller, der måske kunne være potentiale i - eksempelvis en spiller som Marquinhos.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Guardiola

Indlæg af Piquénbauer »

Ham ville han helt sikkert elske at få til klubben. Men som med Pique så kan jeg simpelthen ikke finde nogle grunde til hvorfor vi eller Busi skulle skifte på nuværende tidspunkt.

Jeg mener dog at Busi tidligere har åbnet op for at spille et andet sted senere i sin karriere. Og det skal han da have lov til når han har opfyldt den kæmpe kontrakt der er på vej til ham.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Guardiola

Indlæg af Piquénbauer »

Et rigtig godt bud? Så skal vi virkelig også snakke penge à la De Bruyne, for ellers er vi enten nødt til at brænde alle pengene af med det samme på en direkte erstatning eller også er vi nødt til at gå ned på de lavere hylder og købe en dårligere spiller, der måske kunne være potentiale i - eksempelvis en spiller som Marquinhos.
Præcis. Laportes frikøbs er på 50 mio euro (mener jeg), Everton afviste et KÆMPE bud på Stones i sommers og så er der selvfølgelig Marquinhos som spiller for en klub der tørrer røv i penge.

Vi skulle op og have et åndssvagt beløb for Pique før det overhovedet kunne betale sig for os og jeg nægter at tro at City vil betale 70+ mio for en 28 årig forsvarsspiller.

Og når handlen i sidste ende vil gå lige op så vil vi på papiret bytte en klasse cb og vigtig del af holdet for en uprøvet cb. Denne skulle så spille sammen med masche i noget tid og så skulle vi på markedet igen efter en erstatning til masche.

Jeg kan ikke se fornuften i det og tvivler på at Lucho vil gå med til det. Det vi gør er at vi henter et talent til sommer og så bliver denne spillet langsomt ind på holdet for til sidst at spille fast med pique.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Guardiola
Indlæg: 3205
Tilmeldt: lør jul 30, 2005 10:56 pm
Har takket: 174 gange
Blevet takket: 386 gange

Re: Guardiola

Indlæg af Guardiola »

Vil ikke vurdere det som usandsynligt, at de opsnapper enten Bale, Isco eller James. Der må være 1 af de tre, som skal videre.

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Guardiola

Indlæg af Blaugrana92 »

Guardiola skrev:
Blaugrana92 skrev:Ja? Det er jo tilfældet for samtlige spillere nogensinde i hele verden? Det er der sgu ikke megen debat i. Det kan også ske at Messi skifter til Leicester til sommer. Det er bare ikke ret sandsynligt. Visca skrev at han ikke ville blive synderlig overrasket, hvis City køber Piqué. Det betyder ikke at han finder det overvejende sandsynligt, men det betyder trods alt at han har en snert at tro på at det sker.
Du er uenig med Viscas vurdering, men der er ingen objektive hindringer for, at det kan ske. Og at sammenligne med et Messi skifte til Leicester er absurd, og tjener ikke debatten godt. Her taler vi om 2 klubber på ca. samme niveau. Formentlig kan City endda tilbyde flere penge.

Hvorfor er det en absurd sammenligning? Det kan ske. Leicester kan vinde Premier League i år, sælge Jamie Vardy til United og Mahrez til Real, udløse Messis frikøbsklausul. Messi får så chancen for at spille i Premier League, på et hold med et nyt og spændende projekt, med en fantastisk træner ved roret.

Men, nej. Det kommer ikke til at ske. Præcis som med Piqué. Og her er det jo at vi går ind og ser på sandsynligheden. Så er det ikke længere bare et tilfælde af det kan ske, for fuldstændig nøgternt set kan Messi til Leicester ske.

Min pointe er at Visca tydeligvis har grunde til at tro at det sker og ikke bare at det kan ske. Ellers havde han næppe gjort opmærksom på at han ikke bliver voldsomt overrasket hvis det sker. Og det er grundene til netop dette som jeg bare ikke forstår. Jeg synes Viscas begrundelser er en tand mindre spekulative - men, virkelig, også kun en tand - end mine begrundelser for at Messi ryger til Leicester.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Guardiola

Indlæg af Piquénbauer »

Ikke Bale. Perez elsker ham. Men de 2 andre kunne godt være en mulighed. Jeg tror dog ikke at Pep vil købe så meget til angrebet men i stedet vil forstærke forsvaret og midten gennem et par storkøb for så at få holdet "på plads" gennem en bedre taktik.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Guardiola

Indlæg af Blaugrana92 »

Guardiola skrev:Vil ikke vurdere det som usandsynligt, at de opsnapper enten Bale, Isco eller James. Der må være 1 af de tre, som skal videre.
Isco kan jeg sagtens forestille mig. Bale er bare lige godt i gang med at finde fodfæste i Madrid og James elsker tydeligvis at være der. Isco har derimod ikke set glad ud i lang tid. Han ligner en spiller der fortryder at tage til Madrid. Han ser så frustreret ud når han spiller, endda så frustreret at han viser tendenser man ikke havde forudset ham have. Så jeg tror du har helt ret. Jeg tror ikke Isco er i Madrid næste sæson.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Guardiola

Indlæg af Piquénbauer »

Altså er det ikke omvendt? Isco skulle have optur over at Zidane er kommet til (Zidane er vist helt fjollet med ham) og James er ude i kulden og bliver blandt andet kritiseret for at være doven og tyk.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Guardiola
Indlæg: 3205
Tilmeldt: lør jul 30, 2005 10:56 pm
Har takket: 174 gange
Blevet takket: 386 gange

Re: Guardiola

Indlæg af Guardiola »

Blaugrana92 skrev:
Guardiola skrev:
Blaugrana92 skrev:Ja? Det er jo tilfældet for samtlige spillere nogensinde i hele verden? Det er der sgu ikke megen debat i. Det kan også ske at Messi skifter til Leicester til sommer. Det er bare ikke ret sandsynligt. Visca skrev at han ikke ville blive synderlig overrasket, hvis City køber Piqué. Det betyder ikke at han finder det overvejende sandsynligt, men det betyder trods alt at han har en snert at tro på at det sker.
Du er uenig med Viscas vurdering, men der er ingen objektive hindringer for, at det kan ske. Og at sammenligne med et Messi skifte til Leicester er absurd, og tjener ikke debatten godt. Her taler vi om 2 klubber på ca. samme niveau. Formentlig kan City endda tilbyde flere penge.

Hvorfor er det en absurd sammenligning? Det kan ske. Leicester kan vinde Premier League i år, sælge Jamie Vardy til United og Mahrez til Real, udløse Messis frikøbsklausul. Messi får så chancen for at spille i Premier League, på et hold med et nyt og spændende projekt, med en fantastisk træner ved roret.

Men, nej. Det kommer ikke til at ske. Præcis som med Piqué. Og her er det jo at vi går ind og ser på sandsynligheden. Så er det ikke længere bare et tilfælde af det kan ske, for fuldstændig nøgternt set kan Messi til Leicester ske.

Min pointe er at Visca tydeligvis har grunde til at tro at det sker og ikke bare at det kan ske. Ellers havde han næppe gjort opmærksom på at han ikke bliver voldsomt overrasket hvis det sker. Og det er grundene til netop dette som jeg bare ikke forstår. Jeg synes Viscas begrundelser er en tand mindre spekulative - men, virkelig, også kun en tand - end mine begrundelser for at Messi ryger til Leicester.
Så du synes ikke det er absurd, at sammenligne et Pique-skifte til City med et Messi-skifte til Leicester? OK :roll: Normalt bruger jeg ikke den smiley, men her er den så sandelig på sin plads. Et Messi-skifte til Leicester vurderer jeg helt ude i hampen. Det gør jeg absolut ikke med et Pique-skifte til City - om end jeg dog ikke tror, at det sker. Og du nævner selv sandsynlighed.

Brugeravatar
Guardiola
Indlæg: 3205
Tilmeldt: lør jul 30, 2005 10:56 pm
Har takket: 174 gange
Blevet takket: 386 gange

Re: Guardiola

Indlæg af Guardiola »

Piquénbauer skrev:Altså er det ikke omvendt? Isco skulle have optur over at Zidane er kommet til (Zidane er vist helt fjollet med ham) og James er ude i kulden og bliver blandt andet kritiseret for at være doven og tyk.
Jeg er også af den opfattelse, at James ikke trives i Real. Der går rygter om, at han er useriøs, fester for meget, osv. Isco har også været ude i kulden, men er vist foretrukket af Zidane frem for James. Men så er det måske der, at puslespillet ikke ville gå op. For vurderer at Pep og City må have mest interesse i Bale, Isco, James i den rækkefølge. Og at Real ville ønske at sælge i omvendte. Så det mødes nok ikke. Er enig i, at det må være i bagkæden og midten, at City må prioritere at forstærke. Mangala, han skal væk (sælg ham til Liverpool, så kan han sammen med Sakho udgøre det mest boldmongole forsvar nogensinde).

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Guardiola

Indlæg af Visca El Barca »

Blaugrana92 skrev:
Er der grund til at skrive Citys projekt og Pep som to forskellige ting? Er Pep ikke netop Citys projekt? Men okay. Det er da spændende. Men Piqué er altså 28. Mon ikke han gerne vil vinde Champions League igen? Og mon ikke han ville vurdere, at chancen for at gøre det i løbet af de næste 5 år er større i Barcelona - sammen med Messi, Neymar, osv. - end den er i City?
Grunden til jeg skriver de to ting adskilt er, at jeg mange steder har læst, Txiki, Soriano og de andre Barca folk vil bygge deres City projekt på de idealer der var i La Masia, i deres tid. Her er Pep selvfølgelig et vigtig brik, måske vigtigere end noget andet. Jeg kunne også forestille mig, at nogle af de gamle La Masia ansvarlige ender der. Her tænker jeg så, at det fra Piqué synspunkt kunne være ekstrem interessant, at spille en endnu større rolle.

Han er selvfølgelig vigtig i Barca, meget vigtig endda, men heller ikke mere vigtig end, at han ikke er blandt de 3-4 anførere? De kunne jo f.eks. lokke ham med en vigtig rolle i at få klubben på den allerhøjeste hylde. Altså bruge sin erfaring i Barca og føre det videre. Det synes jeg ville være interessant!
Blaugrana92 skrev:Så er der Txikis forhold til spillerne. Det aner jeg ærligt talt ikke noget om. Jeg mindes ikke at have hørt Piqué tale specielt meget om noget varmt forhold til Txiki. Generelt tror jeg at spillerne har et meget, meget professionelt og platonisk forhold til sportsdirektører. Samme gælder for Soriano. Begge arbejder på et administrativt niveau der ikke har voldsomt stor berøringsflade i forhold til spillerne.
Her har jeg en lidt anden opfattelse. Jeg synes ikke alle spillere er ret ligeglade med hvem sportsdirektør er. Jeg tror det at have et godt forhold til sportsdirektøren er vigtig. Han er trods alt meget inde omkring truppen. På daglig basis. Txiki mere end andre.

Penge. Der er en pointe.
Blaugrana92 skrev:Chancen for at spille PL igen? Det aner jeg ikke om Piqué går op i. Jeg ved til gengæld at han lever og ånder Barcelona og gerne vil slutte karrieren her.
Her var tanken, at han i første omgang ikke havde et secielt vellykket ophold. Noget han selv har været inde på. Han kom så tilbage til Barca, det var jo det ultimative, men modsat dig, fristes jeg til at sige, at en fyr som Pique måske vil finde det spændende at føre City et skridt opad. Være med til at vinde C.L med dem. Og jeg tror godt at deres chancer er blevet markant forbedret med Pep ved roret.
Blaugrana92 skrev:Et rigtig godt bud? Så skal vi virkelig også snakke penge à la De Bruyne, for ellers er vi enten nødt til at brænde alle pengene af med det samme på en direkte erstatning eller også er vi nødt til at gå ned på de lavere hylder og købe en dårligere spiller, der måske kunne være potentiale i - eksempelvis en spiller som Marquinhos.
Ja, og her mener jeg at City sagtens kunne finde på at smide sådan et beløb efter Pique. De betalte altså i manges øjne en vanvittig pris for De Bruyne, og de betalte også 42 Mio pund for Mangala. Piqué er niveauer over, han har den rette alder, den rette profil til trænerens spillestil, kan komme med erfaring og lederskab. Og vigtist af alt, han kan banke vindermentalitet i truppen. Jeg tror godt City ville være villige til at betale 60-70 Mio pund for ham. Og så er spørgsmålet om, hvordan vi vil reagere.

Vi er selvfølgelig ikke så penge afhængige som mange andre klubber, men så sent som i går har jeg læst artikler om, at en af grundene til Barca ikke kunne give Ney den kontrakt er, at der er små problemer med økonomien. FFP og alt det der.

Hvis man kan sende Piqué afsted, få en rigtig spændende spiller ind, med færre penge og til en lavere kontrakt, så er det ikke så urealistisk. Jeg mener at have læst, Everton vil have omkring 45 Mio pund for Stones f.eks.

Der er selvfølgelig mange ting, som skal gå op. Men jeg vil ikke blive synderlig overrasket, hvis Piqué ender i City.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Guardiola

Indlæg af Visca El Barca »

Ok gutter, det er nok min skyld, men måske skulle vi flytte diskussion omkring Real spillere til en anden tråd.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Guardiola

Indlæg af Visca El Barca »

Det her er, hvad Txiki har i tankerne omkring City projekt.

How Manchester City are trying to be the next Barcelona
We assess the impact of the man brought from Catalans to effect a change of culture



Manuel Pellegrini, Txiki Begiristain, David Silva and Ferran Soriano - How Manchester City are trying to be the next Barcelona

By Mark Ogden, Northern Football Correspondent

7:00AM GMT 24 Feb 2015


Recruitment 5/10

Txiki Begiristain’s appointment as Manchester City director of football in October 2012 came in the wake of a fractious summer of transfer dealings, with Roberto Mancini angered by the failure to sign Robin van Persie from Arsenal.

Mancini’s annoyance – the Italian was also unimpressed by the slow pace of City’s transfer moves – was directed largely at Brian Marwood, Begiristain’s predecessor, who was moved to an academy position following the Spaniard’s arrival. Widely respected for his work at Barcelona, in tandem with City chief executive Ferran Soriano, Begiristain (left) was handed control of recruitment – and had a hand in replacing Mancini with Manuel Pellegrini at the end of the 2012-13 season. However, while Mancini, with the help of former chief executive Garry Cook, lured the likes of Yaya Touré, David Silva and Samir Nasri to the club, Begiristain’s signings have been less impressive. Aside from Fernandinho, a £30 million buy from Shakhtar Donetsk, City’s recruitment under Begiristain has been unspectacular.

Eliaquim Mangala, at £42 million, has proven over-priced, while City waited half a season to replace Alvaro Negredo with Wilfried Bony last month. At Barcelona, Begiristain’s record was mixed: for every Dani Alves or Eric Abidal, there was a Keirrison or Henrique Adriano. Time will tell as to whether his signings at City will prove successful.

-------------------------------------------------------------------------------------------


Youth development 5/10

During Begiristain’s reign as sporting director at Barcelona, the club’s La Masia academy nurtured a raft of talent arguably unsurpassed over the past 30 years. Lionel Messi, Andrés Iniesta, Cesc Fàbregas, Sergio Busquets, Victor Valdes, Bojan Krkic and Gerard Piqué all progressed to the first team, providing a group of players, costing nothing, who would help Barça dominate for a decade.

Begiristain has been charged with ensuring that City eventually generate their own conveyor belt of talent, but 2½ years on from arriving, there are few signs of first-team players emerging from the elite development squad, overseen by Patrick Vieira.

As Sir Alex Ferguson discovered at Manchester United, rebuilding an unproductive youth system is a lengthy process, but City’s thriving youth set-up ground to a halt following Sheikh Mansour bin Zayed al Nahyan’s takeover in 2008.

Only one academy graduate, defender Dedryck Boyata (right), has since broken into the first team and made more than one Premier League start.

This season, José Ángel Pozo, 18, a £2.4 million buy from Real Madrid’s academy, has made one league start and two substitute appearances, but his progress has been checked by the January purchase of Bony.

City have invested millions in their new training ground, with the academy a key aspect, but now is the time for results.

-------------------------------------------------------------------------------------------

Style of play 6/10

Barcelona’s success under Pep Guardiola was built around a 4-3-3 system, with fluid movement between the front six and defenders capable of starting attacks from the back. A central plank of Begiristain’s football philosophy is the need for a ball-playing centre-half alongside a more combative and destructive defender – Gerard Piqué’s partnership with Carles Puyol being the prime example of this at Barcelona.

In his early months at City, reports emerged of Begiristain imposing a 4-3-3 blueprint on the club, from youth team through to the first team. Although Pellegrini was appointed to enable City to pursue a 'holistic’ approach, with the likes of the manager, Begiristain, academy head Brian Marwood and EDS coach Patrick Vieira all regarded as spokes of the same wheel, Pellegrini has remained independent of tactical blueprints.


Masterful: David Silva is able to mirror Andrés Iniesta Photo: REX FEATURES

He has used 4-3-3, 4-2-3-1 and 4-4-2 to great effect. At their best, there are similarities between City’s style of play and that of Guardiola’s Barcelona. The composure and vision of David Silva can replicate that of Iniesta, Vincent Kompany is a leader in the mould of Puyol, with Fernandinho capable of performing the Busquets role in midfield. City do not have a Messi but, on form, Sergio Agüero’s goals can come against the very best.

-------------------------------------------------------------------------------------------

Success on the pitch 8/10

When Ferran Soriano declared in May 2013 that the challenge for Manuel Pellegrini was to win five trophies in five years, it signalled a new era of ambition at the Etihad Stadium and one in keeping with a club whose ambition is to establish themselves among the European elite alongside the likes of Barcelona. The FA Cup win of 2011, followed by the Premier League title 12 months later, ended almost four decades without major silverware for City.


Forward thinking: Manuel Pellegrini was brought in with Europe in mind


Pellegrini’s appointment turned the focus to the future rather than the past. When Soriano and Begiristain joined forces at Barcelona in 2003, the club had not won a major trophy since the turn of the millennium and the pressure was on to revive a failing institution.

Led by the presidency of Joan Laporta, Soriano and Begiristain played significant roles in transforming Barcelona into the superpower they became.

At City, Pellegrini’s two trophies during his first season in charge put him ahead of schedule in terms of meeting Soriano’s target. But the Chilean will be judged on European success and how close he comes to taking City into the same stratosphere as Barça.

City reached the knockout stages of the Champions League for the first time last season and Pellegrini has been charged with making further progress this year. But even City’s Abu Dhabi hierarchy concede that the team are not ready to win the tournament this season.

-------------------------------------------------------------------------------------------

Growth of the brand 6/10

Soriano inherited a debt‑ridden club with salaries accounting for 88 per cent of Barcelona’s income, which was only the 10th biggest in world football, when he took charge of transforming finances and commercial earnings at the Nou Camp in 2003. Soriano has since admitted to “directly copying everything Manchester United did well” to take Barça into the top three of football’s global brands.


Money matters: Ferran Soriano hopes to improve City's off-field performance


At City, Soriano is treading a similar path. The club now chase and acquire almost as many partnership deals as United and Barcelona, but the numbers are still tiny in comparison. City’s kit deal with Nike, worth £12 million a year, is likely to be renegotiated to £20 million a year, but United will soon earn £75 million a year with Adidas, with Barcelona’s Nike deal worth £28 million a year.

Outside Manchester and the United Arab Emirates – the home of owner Sheikh Mansour – City have yet to match their on-field success with similar growth commercially or in their fan base. Nonetheless, commercial revenues grew by 28 per cent in the most recent accounts thanks to increasing television earnings and Soriano is on course to steer City away from the choppy waters of FFP non-compliance this year.

City are growing, but while Soriano inherited a sleeping giant at Barcelona, he is having to build City from a much smaller base in a landscape dominated by the likes of Barça, Real Madrid, United, Liverpool and Bayern Munich.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Brugeravatar
Ponte
Indlæg: 400
Tilmeldt: tors jun 18, 2009 1:42 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 25 gange
Blevet takket: 24 gange

Re: Guardiola

Indlæg af Ponte »

En af de største tabere ved Pep's afsked i Bayern må vel være Thiago.

På trods af jeg blev stødt over hans afsked fra os og vores nuværende midtbane, ser jeg ham gerne tilbage.

Pep kan meget vel trække ham med til City når vi rammer sommer, men kunne være særdeles interessant at få ham tilbage.
Ser den som meget svær, men ikke som fuldstændig umulig.
-----------------------------------------Samuel Eto´o 2004-2009------------------------------------
-------------------------------------------Barça Soci nr xxx23----------------------------------------

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 4 gæster