Guardiola

Tidernes Barca-legender

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Guardiola

Indlæg af Visca El Barca »

JonasV skrev:Så lad os da få Cruyff som vikar for en stund.
Helt seriøst, det der vil kunne redde det lidt for mig. Jeg læser hans klummer engang imellem, og jeg synes han stadig har noget at tilbyde. Hans synspunkter og ideer virker interessante for mig.

Men jeg holder fast i, at det bliver AVB. Han bliver den næste Barca træner.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

rummenigge
Indlæg: 3307
Tilmeldt: tirs apr 21, 2009 11:57 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 938 gange
Blevet takket: 178 gange

Re: Guardiola

Indlæg af rummenigge »

Selvom det er ment som en joke så er der masser sanhed i det:
@FCB_LJ Live ‏ @fcblj Close
BreakingNews: Madridistas are waiting tensely for Pep Guardiola's press conference because it concerns their chance at trophies next season.
Selv efter at have smidt hundredevis a millioner af Euro så er Madrid's sæson afhængig af om Barca kan opnå deres potentiale som de har gjort det for det meste under Pep.

Visca - jeg håber ikke at det bliver AVB, han faldte gevaldigt igennem hos Chelsea selvom han havde en fortid i klubben, hvad har han vist og kan han overhovedet spansk?!
Puyol har ikke hår på sine testikler, da hår ikke gror på stål
- Chuck Norris

Nyhuus
Indlæg: 531
Tilmeldt: ons maj 05, 2010 8:34 pm
Har takket: 47 gange
Blevet takket: 35 gange

Re: Guardiola

Indlæg af Nyhuus »

Jeg smider penge efter Bielsa .. Ser ham som det naturlige valg, da jeg ellers ikke synes der er nogen, som 100% sikkert kan bibeholde det nuværende niveau .. Er sikker på at Bielsa vil kunne gøre det rigtig godt :)

Ellers skal man vælge en mand som AVB (er ikke meget for det), da han har masser af potentiale og gåpåmod :)

Det er dog i det hele taget mærkeligt at forholde sig til, at en anden træner skal ind i vores klub ... :/

Pieyanthikos
Indlæg: 495
Tilmeldt: fre jul 22, 2005 9:20 pm
Geografisk sted: Østjylland
Har takket: 17 gange
Blevet takket: 18 gange

Re: Guardiola

Indlæg af Pieyanthikos »

Ladbrokes:


Arsene Wenger 4.00
Marcelo Bielsa 5.00
Luis Enrique 9.00
Frank De Boer 9.00
Ernesto Valverde 11.00
Eusebio 13.00
Tito Vilanova 15.00
Andre Villas-Boas 17.00
Laurent Blanc 17.00
Johan Cruyff 21.00
Michael Laudrup 21.00
Joachim Löw 21.00
Rafael Benitez 21.00
Roberto Mancini 26.00
Frank Rikaard 26.00
Ronald Koeman 26.00
Manuel Pellegrini 34.00
Jose Mourinho 41.00
Sven-Göran Eriksson 41.00

11 på Valverde? Købt.
Anders Grønborg - Soci #107531
Twitter @a_groenborg

rummenigge
Indlæg: 3307
Tilmeldt: tirs apr 21, 2009 11:57 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 938 gange
Blevet takket: 178 gange

Re: Guardiola

Indlæg af rummenigge »

Nyhuus skrev:Jeg smider penge efter Bielsa .. Ser ham som det naturlige valg, da jeg ellers ikke synes der er nogen, som 100% sikkert kan bibeholde det nuværende niveau .. Er sikker på at Bielsa vil kunne gøre det rigtig godt :)

Ellers skal man vælge en mand som AVB (er ikke meget for det), da han har masser af potentiale og gåpåmod :)

Det er dog i det hele taget mærkeligt at forholde sig til, at en anden træner skal ind i vores klub ... :/
Bielsa har ikke storklubserfaring på nogen punkter. Chile kørte surt i længden. Vi har brug for nogen som kender klubben, filosofien og kan komme med nyt! Rijkaard gjorde det og Pep gjorde det fordi de begge havde historiske karrierer bag sig.

Just my opinion.
Puyol har ikke hår på sine testikler, da hår ikke gror på stål
- Chuck Norris

vamosbarca

Re: Guardiola

Indlæg af vamosbarca »

på vej til pressemødet hørte pep stemmer i sit hoved der sagde han skulle blive,og på pressemødet tog han fusen på alle og meddelte at han aligevel blev 1 år mere og så ville han slutte i sommeren 2013
og så vågnede jeg. :sørgelig:

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Guardiola

Indlæg af Visca El Barca »

rummenigge skrev:Selvom det er ment som en joke så er der masser sanhed i det:
@FCB_LJ Live ‏ @fcblj Close
BreakingNews: Madridistas are waiting tensely for Pep Guardiola's press conference because it concerns their chance at trophies next season.
Selv efter at have smidt hundredevis a millioner af Euro så er Madrid's sæson afhængig af om Barca kan opnå deres potentiale som de har gjort det for det meste under Pep.

Visca - jeg håber ikke at det bliver AVB, han faldte gevaldigt igennem hos Chelsea selvom han havde en fortid i klubben, hvad har han vist og kan han overhovedet spansk?!
Han kan spansk. AVB faldt igennem hos Chelski, ingen tvivl om det, men han havde også at gøre med en gammel trup og en flok spillere, der først og fremmest slet ikke passede til hans fodboldfilosofi, og så gad de heller ikke prøve noget nyt. De har kun lært en ting, tonser bold, og den kan de have succes med, ved de. Derfor nægtede de at inordne sig.

AVB er meget spændende, når man læser artikler om ham eller hans interview, så kan man fornemme hvorfor han peger på Pep som sin helt store inspirationskilde. Det er som at læse om Pep eller høre ham tale.

Han var ubesejret med Porto over en hel sæson i ligaen og så vandt han vidst 4 titler med dem den sæson, deriblandt Europa League og ligaen samt pokalturnering.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

rummenigge
Indlæg: 3307
Tilmeldt: tirs apr 21, 2009 11:57 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 938 gange
Blevet takket: 178 gange

Re: Guardiola

Indlæg af rummenigge »

Pieyanthikos skrev:Ladbrokes:


Arsene Wenger 4.00
Marcelo Bielsa 5.00
Luis Enrique 9.00
Frank De Boer 9.00
Ernesto Valverde 11.00
Eusebio 13.00
Tito Vilanova 15.00
Andre Villas-Boas 17.00
Laurent Blanc 17.00
Johan Cruyff 21.00
Michael Laudrup 21.00
Joachim Löw 21.00
Rafael Benitez 21.00
Roberto Mancini 26.00
Frank Rikaard 26.00
Ronald Koeman 26.00
Manuel Pellegrini 34.00
Jose Mourinho 41.00
Sven-Göran Eriksson 41.00

11 på Valverde? Købt.
Håber mest på Blanc her tro jeg. Han er også fri efter slutrunden.
Senest rettet af rummenigge fre apr 27, 2012 12:56 pm, rettet i alt 1 gang.
Puyol har ikke hår på sine testikler, da hår ikke gror på stål
- Chuck Norris

Kubala
Indlæg: 10104
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 109 gange
Blevet takket: 388 gange

Re: Guardiola

Indlæg af Kubala »

Det her er deprimerende, og ligegyldigt hvilken træner der skal lede os fremover( selvom velkommende skulle have succes, vil aldrig nogensinde være Pep. Peps Barca er jo ekstraordinært og Pep som person er ekstraordinær, jeg vil savne ham, for tror vi kommer til at savne Barca spille den form for boldspil, som Pep viste os og fortryllede os med. Hvis den kommende træner viderefører Pep spillestil og alt det, så er jeg fortrøstningsfuld, men hvis det er noget nyt, som det de andre hold praktiserer, så tror jeg at jeg kommer til at være trist på fodboldens vegne.


Det er som sagt det værste der kunne ske, altså jeg var lidt ligeglad med at vi tabte ligaen og røg ud af CL(selvom det gør ondt, forstå mig ret), da vi har vundet en del, men jeg ønskede at Pep forlænget, og når det ikke sker, jo så vil jeg kigge på denne sæson, som det aller værste periode i min tid som Barca fan, hvilken jeg har været siden 2002.

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Guardiola

Indlæg af Blaugrana92 »

Skydefinten skrev:Ingen Petit??
Haha, tak for lige at få mig til at trække på smilebåndet på sådan en lorte dag! :lol:

Det kunne nu være sjovt hvis Petit blev ansat! Jeg undrer mig i øvrigt over at man overhovedet har mulighed for at spille på sådan en som Mark Hughes? Giver absolut ingen mening. Så kunne man ligeså godt spille på Avram Grant.

emo
Indlæg: 17797
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 805 gange

Sv: Guardiola

Indlæg af emo »

Er det ikke spansk/katelansk 1.april i dag?
Allez...

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: Guardiola

Indlæg af Brombi »

Jose Manuel Pinto giver odds 78.....

rummenigge
Indlæg: 3307
Tilmeldt: tirs apr 21, 2009 11:57 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 938 gange
Blevet takket: 178 gange

Re: Guardiola

Indlæg af rummenigge »

Visca El Barca skrev:
rummenigge skrev:Selvom det er ment som en joke så er der masser sanhed i det:
@FCB_LJ Live ‏ @fcblj Close
BreakingNews: Madridistas are waiting tensely for Pep Guardiola's press conference because it concerns their chance at trophies next season.
Selv efter at have smidt hundredevis a millioner af Euro så er Madrid's sæson afhængig af om Barca kan opnå deres potentiale som de har gjort det for det meste under Pep.

Visca - jeg håber ikke at det bliver AVB, han faldte gevaldigt igennem hos Chelsea selvom han havde en fortid i klubben, hvad har han vist og kan han overhovedet spansk?!
Han kan spansk. AVB faldt igennem hos Chelski, ingen tvivl om det, men han havde også at gøre med en gammel trup og en flok spillere, der først og fremmest slet ikke passede til hans fodboldfilosofi, og så gad de heller ikke prøve noget nyt. De har kun lært en ting, tonser bold, og den kan de have succes med, ved de. Derfor nægtede de at inordne sig.

AVB er meget spændende, når man læser artikler om ham eller hans interview, så kan man fornemme hvorfor han peger på Pep som sin helt store inspirationskilde. Det er som at læse om Pep eller høre ham tale.

Han var ubesejret med Porto over en hel sæson i ligaen og så vandt han vidst 4 titler med dem den sæson, deriblandt Europa League og ligaen samt pokalturnering.
Ok good point.

Blanc eller AVB hvis altså Peps "hjerneblødning" bekræftes :sad:
Puyol har ikke hår på sine testikler, da hår ikke gror på stål
- Chuck Norris

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Guardiola

Indlæg af Visca El Barca »

Cover: Argentinean paper Ole - "The most brilliant era in the history of world football comes to an end" http://ow.ly/aymnM [via @barq_in]
Det er rigtig nok, at æraen slutter, ligesom der er blevet snakket om, men kun fordi Pep selv sætter en stopper for det. Det er ærgerligt synes jeg.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Sv: Guardiola

Indlæg af Visca El Barca »

emo skrev:Er det ikke spansk/katelansk 1.april i dag?
Gid det var!.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 37 gæster