Guardiola

Tidernes Barca-legender

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 20600
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 316 gange
Blevet takket: 1105 gange

Re: Guardiola

Indlæg af FCBarcelonaChr »

Heartbreaker skrev:Nu kan Vilanova for alvor tage hævn på Mourinho for hans øje-prikkeri.
:lol: :lol: :lol:

Brugeravatar
Kenneth
Indlæg: 61
Tilmeldt: tors jul 20, 2006 6:04 pm
Geografisk sted: Nordjylland
Har takket: 12 gange
Blevet takket: 1 gang

Re: Guardiola

Indlæg af Kenneth »

:sørgelig: :sørgelig: :sørgelig:

Et hårdt slag, men det virker meget velovervejet og hvis han er udbrændt og mangler motivation er det naturligvis det helt rigtige at gøre. Pep sætter endnu en gang klubben først, selvom det helt sikkert har været et meget svært valg.

VISCA GUARDIOLA, GRACIAS POR TODOS !!!
¡Visca el Barça! FCBarcelona Soci num. 96111

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: Guardiola

Indlæg af Brombi »

Jeg håber inderligt at han kommer tilbage. Hans begrundelse for at stoppe er, at han er træt og udmattet. Han føler at 4 år i Barcelona har været en evighed. Det kunne være lækkert, hvis han tog 1-2 års pause, evt i tænkeboksen, hvorefter han vender tilbage med passion, motivation og gode ideer :)

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 20600
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 316 gange
Blevet takket: 1105 gange

Re: Guardiola

Indlæg af FCBarcelonaChr »

Guardiola: "You can expect the best from Tito. He's more than skilled, the players know him... I think the club made a great choice."
I believe in Pep, Rosell, Zubi og ikke mindst; Tito!

1899
Indlæg: 134
Tilmeldt: ons nov 04, 2009 1:28 am
Geografisk sted: Holstebro/Silkeborg
Har takket: 27 gange
Blevet takket: 6 gange

Re: Guardiola

Indlæg af 1899 »

Jbninc skrev:Ærgeligt, at han ikke forlænger igen, for de helt store trænere kan også få holdet på rette spor efter en fejlslagen sæson, hvilket han så ikke har muligheden for at vise nu. Men han er jo en klog mand, og har nu sikret sig sit rennomé, hvor kun gode ting står tilbage i erindringerne.
Som tidligere skrevet så har klubben vidst det siden oktober. Så det har intet med en "fejlslagen" sæson at gøre.

rummenigge
Indlæg: 3307
Tilmeldt: tirs apr 21, 2009 11:57 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 938 gange
Blevet takket: 178 gange

Re: Guardiola

Indlæg af rummenigge »

Visca El Barca skrev:
note: the players didn't know vilanova would become the new coach, they're hearing it at the press conference #fcblive [rac1]
Jep så den også lige. Tito som en permanent løsning er meget spændende. Jeg er dog lidt skeptisk da man måske ikke får en som kan tilføre noget markant nyt som måske er nødvendigt her efter 4 år.

Jbninc - det er netop det som gør Pep så unik og ydmyg. Hans ageren kontrolleres ikke af hævnmotiver eller at skulle bevise noget overfor andre. Det er jo heller ikke motiver for motivationen der mangler men derimod synes han selv at energiniveauet ikke er der.

F.eks. har SAF jo også haft nogle la-la år imellem de successfulde, det har man bare ikke råd til hos Barca...og for Pep er et lunkent år uacceptabelt.
Senest rettet af rummenigge fre apr 27, 2012 2:09 pm, rettet i alt 1 gang.
Puyol har ikke hår på sine testikler, da hår ikke gror på stål
- Chuck Norris

Jbninc

Re: Guardiola

Indlæg af Jbninc »

Brombi skrev:Det kunne være lækkert, hvis han tog 1-2 års pause, evt i tænkeboksen, hvorefter han vender tilbage med passion, motivation og gode ideer :)
Det er desværre nok kun ønsketænkning. Kommer han tilbage tii Barcelona som træner om et par år, så kan han næsten kun skuffe med hans tidligere præstationer.

mathi
Indlæg: 336
Tilmeldt: søn maj 02, 2010 3:48 pm
Har takket: 22 gange
Blevet takket: 25 gange

Re: Guardiola

Indlæg af mathi »

Zubizarreta: "We have no doubt that this is a long-term project." #FCBLive

mathi
Indlæg: 336
Tilmeldt: søn maj 02, 2010 3:48 pm
Har takket: 22 gange
Blevet takket: 25 gange

Re: Guardiola

Indlæg af mathi »

rummenigge skrev:Jep så den også lige. Tito som en permanent løsning er meget spændende. Jeg er dog lidt skeptisk da man måske ikke får en som kan tilføre noget markant nyt som måske er nødvendigt her efter 4 år.
Er det nødvendigt at tilføre noget markant nyt? Hvad tænker du på her? Vi har under Pep vundet 2/4 CHL, de 2 andre år er vi røget ud i semi på tilfældigheder og sort uheld. Vi har nappet 3/4 mesterskaber. Det er ikke store ændringer der skal til :)

Brugeravatar
Heartbreaker
Indlæg: 9573
Tilmeldt: søn mar 14, 2010 9:54 pm
Geografisk sted: Skivevej 27 lejlighed 3 9500 Hobro by Dk
Har takket: 132 gange
Blevet takket: 720 gange

Re: Guardiola

Indlæg af Heartbreaker »

Det kunne være dejligt med en plan B mod beton-fodbold som Chelsea og Inter.
Vi skal ikke have Fnat lus lopper knuper adis eller grises til af andre folk de skal og bare lade jeg være i fred og ro for eller døder de lige på stedet med et af min fætter Klaus S Jensen skydevåben det er ikke for sjov det er skam meget alvorlig mendt

# 23
Indlæg: 2779
Tilmeldt: tors apr 08, 2010 5:23 pm
Geografisk sted: Old Trafford
Har takket: 30 gange
Blevet takket: 86 gange

Re: Guardiola

Indlæg af # 23 »

Det er en god løsning med Tito som træner. Især efter dette statement:
Guardiola: "I was just the voice of the ideas Tito and I developed together." #fcblive
Så det er ikke så meget, der skal ændres, for Tito har været med i alle overvejelserne bag systemskiftet og lignende. Tror Tito kan udføre noget stort. God løsning.
Den største nogensinde? Ronaldinho <3 El magico!

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Guardiola

Indlæg af Visca El Barca »

Heartbreaker skrev:Er det så en midlertidig løsning eller er det ment som en længerevarende?
Som jeg kunne forstå på Zubi, så er det en længerevarende løsning. Ikke noget mellemting.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

vamosbarca

Re: Guardiola

Indlæg af vamosbarca »

det her er mere end jeg kan takle mine øjne er opløst af gråd i kunne rive mit hjerte ud
det her kommer jeg ikke over forløbig :cry: :cry: :cry:
simelthen så hårdt mit hjerte græder.

rummenigge
Indlæg: 3307
Tilmeldt: tirs apr 21, 2009 11:57 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 938 gange
Blevet takket: 178 gange

Re: Guardiola

Indlæg af rummenigge »

Uha, tænkte lige på om Vilanova er den rette til at genantænde spillernes motivation. Måske er der ikke brug for det. Hmm, det bliver spændende.

Mavefornemmelsen siger at Tito er den rigtige, håber bare man også har fornyelse på agendaen end bare at fortsætte det gode arbejde. Zubi er ikke just kendt for kreativitet.

Mathi - Pep har formået at fornye holdets måde at spille på hvert år ikke kun pga hans fodboldforståelse men også fordi han alle tider har været kreativ. Pep forstod at holdet skal blive markant bedre for hvert år, og det blev det også. Forhåbentlig kan Tito bygge videre på den tradition.
Puyol har ikke hår på sine testikler, da hår ikke gror på stål
- Chuck Norris

Nummeret10

Re: Guardiola

Indlæg af Nummeret10 »

I sandhed en trist nyhed, men allerede nu må vi kigge fremad.

Tito er selvfølgelig et oplagt valg, men kunne vi måske hverve en AVB? Han havde måske ikke succes i Chelsea, da vi alle kender deres spillestil, men kunne han klare sig i FCB?

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 28 gæster