Xavier Hernandez Creus

Trænere og klubbens ledelse

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Kvoller
Indlæg: 5081
Tilmeldt: man apr 25, 2005 10:30 pm
Geografisk sted: Sønderborg
Har takket: 781 gange
Blevet takket: 572 gange

Re: Xavier Hernandez Creus

Indlæg af Kvoller »

Lopezzz skrev:
Tello skrev:
Lopezzz skrev:
Tello skrev:Jeg har været i Qatar, og jeg skal ikke til Qatar igen.
Hvorfor?
Er det fordi alt er anderledes end her?
Nah, fordi det er et land der er styret af radikale teokrater, vanvittige arabiske prinser og emirer, hvor ekstravagance og stor, større, størst fylder mere end noget andet. Et land hvor arbejdere fra østen (slaver i Qatars øjne) bliver udnyttet, hvor folk med anden seksualitet end hetero bliver straffet, hvor arbejdere fra fattige lande bliver udnyttet - og i flere tilfælde dør de på arbejdspladsen. Qatar, hvor dusinvis af mænd fra bl.a. Bangladesh deler en maksimalt 50 kvadratmeter lejlighed i fattige bydele - mens de dør under elendige forhold når der skal bygges stadions, hvor kvinder ingen rettigheder har, hvor staten sponsorerer ISIS, Hamas og Al Qaeda, hvor man skal passe på hvad man siger og gør, hvor befolkningen ikke må komme i nærheden af eksempelvis sprut - mens emirerne og prinserne vælter sig i prostituerede - og jeg kunne blive ved. Jeg, arabisk talende turist, blev udsat for racisme i lufthavnen pga. min irakiske baggrund.

Desuden ikke en fed kommentar med Xavi's børn. Homoseksuel er ikke noget man bliver, men noget man er, og der findes noget der hedder adoption og rugemødre - bl.a. Jeg har flere venner indenfor LGBT miljøet, og en enkelt muslimsk kammerat derfra. Hans liv er et mareridt, og tror du selv man vælger sådan et liv? Lopez, m8, come on.
Respekt for dit indlæg.

Så alt er anderledes end her og derfor synes folk at Qatar er et dårligt land.
Men hvis Xavi og hans familie kan godt lide at bo der så er jeg glad. Jeg kan ikke se nogen steder at han snakker negativt om landet. Hvis alt er sådan som i beskriver det så burde Qatar være opløst for længe siden og ingen burde rejse der.
Du forholder dig jo slet ikke til hvad der bliver skrevet? Det er det man bliver så træt af.

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14865
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1657 gange
Blevet takket: 1096 gange
Kontakt:

Re: Xavier Hernandez Creus

Indlæg af Lopezzz »

Ok.
Landet er mindre end Danmark og der bor ca 2.7 millioner mennesker og Xavi siger at folk elsker landet og er meget tilfreds og glad for dens styre. Hvorfor skal vi så blande os i deres liv og kultur. De har det godt og de har ikke brug for vores system.
Det I beskriver hvordan landet er skruet sammen er selvfølgelig ikke i orden. Jeg er enig men I kigger efter nål i en høstak. Tror I ikke at de er selv klar over de dårlige ting der foregå der? De sikkert prøver selv at bekæmpe det fordi de ved at det er ikke i orden og at hele verden kigger med. Der er også folk som konstant kæmper for retfærdighed, fred, kærlighed, respekt, lighed osv.
Ved godt at vi er vant til at leve i fred og ro her i Danmark og har aldrig oplevet andet og derfor er folk vild kritiske og dømmer stort set alt når det ikke kører efter bogen. Jeg ved også at ALLE lande har en form for korruption men I slagter Qatar som om det er Nordkorea.
Og lad være med svine mig. Jeg har aldrig nogensinde kaldt nogen herinde for DUM eller LUK RØVEN osv.
MDCCCXCIX

Holfi
Indlæg: 7
Tilmeldt: man maj 27, 2013 12:37 pm
Har takket: 54 gange
Blevet takket: 6 gange

Re: Xavier Hernandez Creus

Indlæg af Holfi »

Qatar er selvfølgelig ikke Nordkorea, men det er heller ikke langt fra. Alene ved byggeriet af stadions til VM er over 2.000 migrantarbejdere (de facto slaver) døde. Det er fandeme ikke kønt eller en nål i en høstak for den sags skyld

BobJylland
Indlæg: 57
Tilmeldt: tirs jun 09, 2020 12:10 pm
Har takket: 4 gange
Blevet takket: 17 gange

Re: Xavier Hernandez Creus

Indlæg af BobJylland »

Lopezzz skrev:
fre sep 27, 2019 5:42 pm
Xavi siger at folk elsker landet og er meget tilfreds og glad for dens styre. Hvorfor skal vi så blande os i deres liv og kultur. De har det godt og de har ikke brug for vores system.
Kan man forestille sig, du ville have en lignende holdning, hvis der var tale om et lille land med altovervejende hvide og kristne, der havde for vane at bruge afrikanere til hårdt manuelt arbejde under slavelignende forhold? Mit umiddelbare bud må være, at det er umuligt at forestille sig, du ville udvise samme forståelse overfor et sådan samfund.

De arabiske teknokratier er, lidt sat på spidsen, de eneste lande i verden, der i dag praktiserer de facto slaveri. Det er der slet ikke nogen som helst grund til at forsøge at forsvare.

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 6996
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1812 gange
Blevet takket: 1087 gange

Re: Xavier Hernandez Creus

Indlæg af Dytrax »

Xavi confirms that he has tested positive for COVID-19:

"A few days ago, following the QSL protocoI, I tested positive in the last COVID-19 test. Fortunately, I’m feeling ok, but I will be isolated until I am given the all clear. When the health services allow it, I will be very eager to return to my daily routine and to work."

Wishing him a speedy recovery!
Kilde: La Senyera (på Facebook)

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14865
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1657 gange
Blevet takket: 1096 gange
Kontakt:

Re: Xavier Hernandez Creus

Indlæg af Lopezzz »

Go bedring og kom hjem snart. Vi har brug for dig ;-)
MDCCCXCIX

emo
Indlæg: 17757
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 802 gange

Re: Xavier Hernandez Creus

Indlæg af emo »

En lidt ældre artikel om Xavis stil og hvordan han har implementeret den i Al-Sad. Det kan sagtens være at dette er en repost, men at læse den gør sq en lidt glad. Desuden så klare han det ret OK med dem, pt., de er på en førsteplads efter 9 kampe hvor der står 8-1-0 i deres record og med en målscore på 35-8. Dvs. de lukker sq mål ind i hver kamp, men de laver så også 3-4 mål mere pr. kamp.
Allez...

kklaus
Indlæg: 9705
Tilmeldt: lør nov 13, 2010 9:44 pm
Har takket: 628 gange
Blevet takket: 1270 gange

Re: Xavier Hernandez Creus

Indlæg af kklaus »

Giv mig min sko tilbage, røv!

Xavi6Smede
Indlæg: 1436
Tilmeldt: tirs dec 23, 2014 8:02 pm
Har takket: 53 gange
Blevet takket: 135 gange

Re: Xavier Hernandez Creus

Indlæg af Xavi6Smede »

Jeg håber stadigvæk ikke vi henter Xavi, inden vi har udskiftet den gamle garde, og at han har fået lidt erfaring som træner i Europa. Men det er fandme noget lækkert bold han har fået holdet til at spille og de er også ved at smadre ligaen med 14 sejr og 2 uafgjorte efter 16 runder, og en målscore på 63-10. Med gode gamle Cazorla som den store stjerne.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Xavier Hernandez Creus

Indlæg af Piquénbauer »

Det gør jeg. Jeg kan vitterligt ikke se andre tage over.

Men det er vigtigt at man får kommunikeret at projektet tager tid. For selv nu kan vi se at forventningerne i forhold til truppens kvalitet ikke er afstemt. Og det skaber unødvendigt stress omkring holdet.

Gør det derfor klart for xavi (og fansene) at han har god tid til at få tingene på plads. Så kunne det godt fungere. Spørgsmålet er om fansene ville acceptere det...
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Kvoller
Indlæg: 5081
Tilmeldt: man apr 25, 2005 10:30 pm
Geografisk sted: Sønderborg
Har takket: 781 gange
Blevet takket: 572 gange

Re: Xavier Hernandez Creus

Indlæg af Kvoller »

I dag for 6 år siden, sagde vi farvel til Xavi. Det er vildt der alligevel er gået 6 år.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Xavier Hernandez Creus

Indlæg af Piquénbauer »

Og han skal tilbage som træner nu! Ellers kommer vi ingen steder…
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 6996
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1812 gange
Blevet takket: 1087 gange

Re: Xavier Hernandez Creus

Indlæg af Dytrax »

Piquénbauer skrev:
søn maj 23, 2021 10:55 am
Og han skal tilbage som træner nu! Ellers kommer vi ingen steder…
Jeg er helt enig og han skal have tid, plads og rum til at gøre dét, som det kræver. Det kommer til at tage tid, men i det mindste, vil det være med en klar filosofi, så vidt man kan se på diverse videoer.

Er godt nok spændt på hvad der kommer til at ske det næste stykke tid.

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 20098
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 303 gange
Blevet takket: 1024 gange

Re: Xavier Hernandez Creus

Indlæg af FCBarcelonaChr »

Xavi: "Luckily or unluckily, I’ve said no twice to Barça, for different circumstances, family, professional, contractual reasons."

“It was very hard to say no because I am a culé but it was not the moment.”

"I’m open, I’m not fooling anyone. I’m preparing myself for this, but you have to respect Koeman, a club legend with another year on his contract.”

"I land in Barcelona, they wait for me at the airport and as soon as I arrive people send me messages."

Asked on whether Barcelona had contacted him, he said: "Well no, firstly because there is a coach who is Koeman, who must be respected, and then because I'm in no rush. What has to come will come." [La Vanguardia]

Drake
Indlæg: 4328
Tilmeldt: man maj 17, 2010 9:50 am
Har takket: 2574 gange
Blevet takket: 188 gange

Re: Xavier Hernandez Creus

Indlæg af Drake »

Stort velkommen til Xavi, det har vi ventet på siden han forlod os! :grin:

Men selvom jeg er glad for at vi endelig har fået Xavi som træner, så synes jeg det er rigtig dårlig timing! :eek:

Vi er i en lorte situation med ekstremt økonomi, ingen penge at købe for, og en del spillere der ikke er gode nok.
Spændet i mellem de unge og de gamle er for stort, og her er den bærrene stamme er blevet for gammel, og de unge er helt unge og urutineret.
Xavi kommer midt i en sæson, og har ikke en preseason vil at få forberedt holdet og købe og sælge. Vi ligger rigtig skidt til i ligaen hvor vi et midterhold, og vindermentaliteten er helt væk og med lidt modgang knækker holdet. Skaderne hober sig op, og bliver bare ved med at komme. Vi har et uhørt lavt tilskuertalt da mange fans har mistet tiltroen til Barca. Spillerne har ikke haft et spillekoncept i mange år og skal først til at have det nu, der er stadig 5 spillere Xavi har spillet sammen med som vil blive mærkelig, og skal være den der skille sig af med dem på et tidspunkt.

Jeg tror DESVÆRRE det betyder at han har ødelagt chancen for at få en helt stor karriere som Barcatræner :cry:
Jeg tror dog at han for en vigtig rolle for fremtiden og til træneren efter ham, da han skal bygge holdet og klubben op fra bunden og udvikle mange talenter. Her tror jeg dog han er den rigtige til netop dette, hvis vi har heldet med minimat skader, de unge viser det talent vi håber de har, vi får solgt godt ud og hentet klogt ind for de få midler vi måtte have.

MEN jeg glæder mig til at se Xavi som vores træner, og at spille god fodbold igen (dog uden nogle titler) med en masse unge spiller der forhåbentligt slår igennem og tegner Barca i mange år frem :razz:
Senest rettet af Drake lør nov 06, 2021 9:36 pm, rettet i alt 1 gang.
Endelig slap vi at med kloven Bartomeu, som har ødelagt klubben!! :mad:
Et kæmpe genopbygnings arbejde skal igang, og tager nok 5-6 år. :sørgelig: Vores mål må være: Top 4 og videre fra gruppespillet i CL. Men bliver spænende at se udviklingen :glad:

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 1 gæst