10 - Lionel Andrés Messi

Tidernes Barca-legender

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Antimadridista
Indlæg: 9237
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 926 gange
Blevet takket: 947 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Antimadridista »

emo skrev:For det første ved jeg ikke hvor ægte de der udtalelser er. For det andet, det gør da absolut intet, Juve er et godt hold, de er ikke favorit IMO, men det er klart at man umiddelbart tænker at de er stærkere med CR end uden CR.

Hvis man skal diskutere det, må man jo gå ud fra at udtalelserne er ægte. Ellers giver det jo ingen mening.

Hvad er det der intet gør?? At han siger det?? Det er da fjollet at han skal sidde og tale Ronaldo op, det har han da et helt entourage der gør i forvejen.

Der er ingen der siger at juve ik er et godt hold vel! Heller ikke at Juve sandsynligvis er bedre nu. Han siger at de nu er favorit. Ikke at de er bedre.

Favorit er de som sagt ikke, ligesom du jo selv kommer frem til.

emo
Indlæg: 17784
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 804 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af emo »

Hvor mange gange har spillere ikke kaldt andre hold for favoritter... ? Hvor meget skal man tro på alt det spillerne lukker ud?

Det er så harmløst som noget kan være, IMO, det er ikke at tale CR op, til noget, han er noget, Juve er også noget. Han kunne ligeså godt have kaldt City for Favoritter da de har Aguero på holdet, ville det være at tale ham op? Det er lal alt det der. Standard journalistik.
Allez...

Antimadridista
Indlæg: 9237
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 926 gange
Blevet takket: 947 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Antimadridista »

emo skrev:Hvor mange gange har spillere ikke kaldt andre hold for favoritter... ? Hvor meget skal man tro på alt det spillerne lukker ud?

Det er så harmløst som noget kan være, IMO, det er ikke at tale CR op, til noget, han er noget, Juve er også noget. Han kunne ligeså godt have kaldt City for Favoritter da de har Aguero på holdet, ville det være at tale ham op? Det er lal alt det der. Standard journalistik.
Syntes du misser såvel essensen som detaljen. At det er Messi om Ronaldo. Ikke Busquets om Fernandinho eller 2 venner om hinanden (Kun og Leo).

Jeg går, som sagt, ud fra at det er en korrekt gengivelse, Han kunne have sagt mange andre ting: Real er stadig rigtig stærke, Juve bliver endnu stærkere med Ronaldo. Etc. I stedet taler han Real ned, uden Ronaldo og kalder Juve for de bedste pga Ronaldo.

PuyolErGud
Indlæg: 10717
Tilmeldt: lør okt 27, 2012 10:26 pm
Geografisk sted: Ishøj
Har takket: 598 gange
Blevet takket: 574 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af PuyolErGud »

Det oprindelige intervirw, nævner jo bare at Juventus er en af favoritter, som altid næsten, og at de med Ronaldo på holdet selvfølgelig er bedre stillet.

Rolig nu, med alle de dommedagsprofetier.

Sendt fra min EVA-L09 med Tapatalk

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11633
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af A$AP »



Fra en brasilianer der har brugt de sidste mange år, på at sparke Messi ned.

Antimadridista
Indlæg: 9237
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 926 gange
Blevet takket: 947 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Antimadridista »

PuyolErGud skrev:Det oprindelige intervirw, nævner jo bare at Juventus er en af favoritter, som altid næsten, og at de med Ronaldo på holdet selvfølgelig er bedre stillet.

Rolig nu, med alle de dommedagsprofetier.

Sendt fra min EVA-L09 med Tapatalk
Som jeg 2-3 gange har nævnt, så går jeg jo ud fra at Messi er citeret korrekt. Jeg går ikke ud og søger på det nævnte interview og dobbelttjekker.
Det er jo det absolut afgørende om han siger "en af favoritterne" eller "favoritten"! Siger han det førstnævnte, så er det selvfølgelig noget andet.

kklaus
Indlæg: 9724
Tilmeldt: lør nov 13, 2010 9:44 pm
Har takket: 631 gange
Blevet takket: 1282 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af kklaus »

Antimadridista skrev:
PuyolErGud skrev:Det oprindelige intervirw, nævner jo bare at Juventus er en af favoritter, som altid næsten, og at de med Ronaldo på holdet selvfølgelig er bedre stillet.

Rolig nu, med alle de dommedagsprofetier.

Sendt fra min EVA-L09 med Tapatalk
Som jeg 2-3 gange har nævnt, så går jeg jo ud fra at Messi er citeret korrekt. Jeg går ikke ud og søger på det nævnte interview og dobbelttjekker.
Det er jo det absolut afgørende om han siger "en af favoritterne" eller "favoritten"! Siger han det førstnævnte, så er det selvfølgelig noget andet.
Hele interviewet er her: (som der også allerede er linket til tidligere i denne tråd).
Q: "Madrid didn't make any great signings even if Cristiano left. Do you think they're less of a team without him?"
A: "Madrid is one of the best teams in the world and they still have a great squad, but I think that the fact that Cristiano isn't there anymore makes them weaker & it makes Juve a clear favorite for the CL with the squad they have & the addition of Cristiano"
Giv mig min sko tilbage, røv!

Antimadridista
Indlæg: 9237
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 926 gange
Blevet takket: 947 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Antimadridista »

kklaus skrev:
Antimadridista skrev:
PuyolErGud skrev:Det oprindelige intervirw, nævner jo bare at Juventus er en af favoritter, som altid næsten, og at de med Ronaldo på holdet selvfølgelig er bedre stillet.

Rolig nu, med alle de dommedagsprofetier.

Sendt fra min EVA-L09 med Tapatalk
Som jeg 2-3 gange har nævnt, så går jeg jo ud fra at Messi er citeret korrekt. Jeg går ikke ud og søger på det nævnte interview og dobbelttjekker.
Det er jo det absolut afgørende om han siger "en af favoritterne" eller "favoritten"! Siger han det førstnævnte, så er det selvfølgelig noget andet.
Hele interviewet er her: (som der også allerede er linket til tidligere i denne tråd).

Hvor?
Q: "Madrid didn't make any great signings even if Cristiano left. Do you think they're less of a team without him?"
A: "Madrid is one of the best teams in the world and they still have a great squad, but I think that the fact that Cristiano isn't there anymore makes them weaker & it makes Juve a clear favorite for the CL with the squad they have & the addition of Cristiano"
Ok. Hvis ovenstående så kan tages for gode varer, så siger han jo netop at Juve er 'favoritten' og det pga Ronaldo. Hvilket så bringer mig tilbage til, hvorfor han skal tale ham op på den måde..??

kklaus
Indlæg: 9724
Tilmeldt: lør nov 13, 2010 9:44 pm
Har takket: 631 gange
Blevet takket: 1282 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af kklaus »

Antimadridista skrev:
kklaus skrev:
Antimadridista skrev:
PuyolErGud skrev:Det oprindelige intervirw, nævner jo bare at Juventus er en af favoritter, som altid næsten, og at de med Ronaldo på holdet selvfølgelig er bedre stillet.

Rolig nu, med alle de dommedagsprofetier.

Sendt fra min EVA-L09 med Tapatalk
Som jeg 2-3 gange har nævnt, så går jeg jo ud fra at Messi er citeret korrekt. Jeg går ikke ud og søger på det nævnte interview og dobbelttjekker.
Det er jo det absolut afgørende om han siger "en af favoritterne" eller "favoritten"! Siger han det førstnævnte, så er det selvfølgelig noget andet.
Hele interviewet er her: (som der også allerede er linket til tidligere i denne tråd).

Hvor?
Q: "Madrid didn't make any great signings even if Cristiano left. Do you think they're less of a team without him?"
A: "Madrid is one of the best teams in the world and they still have a great squad, but I think that the fact that Cristiano isn't there anymore makes them weaker & it makes Juve a clear favorite for the CL with the squad they have & the addition of Cristiano"
Ok. Hvis ovenstående så kan tages for gode varer, så siger han jo netop at Juve er 'favoritten' og det pga Ronaldo. Hvilket så bringer mig tilbage til, hvorfor han skal tale ham op på den måde..??
Det blev postet her:
http://fcb.dk/debat/viewtopic.php?f=1&t ... 40#p507274

Tja, jeg synes personligt, det er en ret ligegyldig udtalelse, men sådan er der jo så meget :smile:
Giv mig min sko tilbage, røv!

Brugeravatar
LeoMessi
Indlæg: 700
Tilmeldt: tirs apr 03, 2018 10:57 pm
Blevet takket: 95 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af LeoMessi »

Hvor er det, at Messi taler Ronaldo op?

Han siger blot, at med den trup Juventus allerede har til rådighed samt tilføjelsen af Ronaldo gør, at de er klare favoritter - hvilket vel er sandheden? De har en fænomenal træner, og et vel sammenskruet hold der (næsten) formåede at splitte Real Madrid til atomer på Santiago Bernabéu i forrige sæson.

Jeg har også Juventus som en af favoritterne. (kun lige overgået af FC Barcelona, fordi...Messi)
“I don’t dish out praise lightly but Messi deserves it. I look for weaknesses in his game and I can’t find them.” - Roy Keane

Antimadridista
Indlæg: 9237
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 926 gange
Blevet takket: 947 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Antimadridista »

LeoMessi skrev:Hvor er det, at Messi taler Ronaldo op?

Han siger blot, at med den trup Juventus allerede har til rådighed samt tilføjelsen af Ronaldo gør, at de er klare favoritter - hvilket vel er sandheden? De har en fænomenal træner, og et vel sammenskruet hold der (næsten) formåede at splitte Real Madrid til atomer på Santiago Bernabéu i forrige sæson.

Jeg har også Juventus som en af favoritterne. (kun lige overgået af FC Barcelona, fordi...Messi)
Totalt ordkløveri det her! Du spørger hvor han taler Ronaldo op, det gør han jo netop ved at understrege at de nu er klare favoritter pga tilføjelsen af Ronaldo. Du nævner det jo selv og du mener også selv at det er sandheden!

Jeg læser den måde han er citeret på, som at Juve pga tilføjelsen af Cristiano, bliver klar favorit. Som i at der hvor han er, der er man favorit.

Men nevermind, Messi er en flinker fyr. Også sjældent at forhåndsfavoritten vinder, så lad bare Juve ha' den.

Antimadridista
Indlæg: 9237
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 926 gange
Blevet takket: 947 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Antimadridista »

kklaus skrev:
Antimadridista skrev:
kklaus skrev:
Antimadridista skrev:
PuyolErGud skrev:Det oprindelige intervirw, nævner jo bare at Juventus er en af favoritter, som altid næsten, og at de med Ronaldo på holdet selvfølgelig er bedre stillet.

Rolig nu, med alle de dommedagsprofetier.

Sendt fra min EVA-L09 med Tapatalk
Som jeg 2-3 gange har nævnt, så går jeg jo ud fra at Messi er citeret korrekt. Jeg går ikke ud og søger på det nævnte interview og dobbelttjekker.
Det er jo det absolut afgørende om han siger "en af favoritterne" eller "favoritten"! Siger han det førstnævnte, så er det selvfølgelig noget andet.
Hele interviewet er her: (som der også allerede er linket til tidligere i denne tråd).

Hvor?
Q: "Madrid didn't make any great signings even if Cristiano left. Do you think they're less of a team without him?"
A: "Madrid is one of the best teams in the world and they still have a great squad, but I think that the fact that Cristiano isn't there anymore makes them weaker & it makes Juve a clear favorite for the CL with the squad they have & the addition of Cristiano"
Ok. Hvis ovenstående så kan tages for gode varer, så siger han jo netop at Juve er 'favoritten' og det pga Ronaldo. Hvilket så bringer mig tilbage til, hvorfor han skal tale ham op på den måde..??
Det blev postet her:
http://fcb.dk/debat/viewtopic.php?f=1&t ... 40#p507274

Tja, jeg synes personligt, det er en ret ligegyldig udtalelse, men sådan er der jo så meget :smile:
Du kan tro der er meget:)

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af MessiPogba »



Bare en video fra sidste sæson blot... Hvor er han dog umenneskelig.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af MessiPogba »

Jeg så lige en del YouTube-videoer af Messi her forleden, og jeg har også i flere omgange set det på andre foraer, hvor folk siger, at Messi ikke længere er i sit peak, og at hans peak var fra 2009 til 2013, hvor han fik sine muskelskader for første gang i en evighed.

De siger ikke, at han er gået fra at være Messi til at ligne Dølle, men at Messis top ikke er nu, men at den var dengang. De beskriver det som om, at han var alien dengang i hans peak, men han nu mere er noget mere menneskelig.

Er I enige?

Jeg kan godt se det på nogle punkter. Hans sindssyge dribleture er ikke ligeså vilde som dengang under Pep, men jeg synes derimod, at hans playmakerevner er bedre end den var i den periode, som de kalder hans peak. Jeg kan dog godt se, at hans antrit måske hellere ikke er det helt det samme som Pep-æraen, men han er stadigvæk en hurtig spiller. Ikke Mbappé-hurtig måske, men han er hellere ikke nogen Juan Mata..
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

Goaaal
Indlæg: 1364
Tilmeldt: søn okt 04, 2015 12:37 pm
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 147 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Goaaal »

Synes, han har været klart bedre. Den sæson hvor han scorede 91 mål, var han et niveau over, det han leverer idag. Der tror jeg simpelthen ikke, Barca var røget ud til Roma, selv med nutidens hold. Til trods for dette er han på nuværende niveau stadig langt over alle andre.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 48 gæster