10 - Lionel Andrés Messi

Tidernes Barca-legender

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5506
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 578 gange
Blevet takket: 570 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af SpillerSomMESSI »

"Leo, .. we hear Bendtner will be signed as Barca's new centre forward in 2015, as the primary transfer target,-- how do you feel about that?"

Billede
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

Brugeravatar
Tolquhon
Indlæg: 824
Tilmeldt: man jul 21, 2008 12:49 pm
Geografisk sted: Aberdeenshire, Skotland
Har takket: 73 gange
Blevet takket: 129 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Tolquhon »


rummenigge
Indlæg: 3307
Tilmeldt: tirs apr 21, 2009 11:57 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 938 gange
Blevet takket: 178 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af rummenigge »

Ti grunde til hvorfor Messi burde ha' fået Ballon d'Or 2014. Ikke overraskende er jeg enig:

http://bleacherreport.com/articles/2317 ... dor/page/6

Desværre er titlerne afgørende for prisen.
Puyol har ikke hår på sine testikler, da hår ikke gror på stål
- Chuck Norris

Parla
Indlæg: 794
Tilmeldt: tors apr 21, 2011 3:26 pm
Har takket: 15 gange
Blevet takket: 69 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Parla »

Storken skrev:Ronaldo er deroppe i årene, hvor en enkelt skade kan ændre hans karriereforløb. Der skal ikke meget til før, at han aldrig bliver den samme spiller igen. Derudover vil hans hurtighed og restitution forringes de kommende år.

Jeg tror vi har set den bedste Ronaldo. Det vil sandsynligvis gå ned ad bakken herfra.
Tror at manden har mange gode år endnu, han er stadig i sindsyg god form. Men ja, en skade kan sagtens ændre tingene.

Mkj 77
Indlæg: 1118
Tilmeldt: man mar 14, 2011 10:11 am
Har takket: 110 gange
Blevet takket: 29 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Mkj 77 »

Storken skrev:Ronaldo er deroppe i årene, hvor en enkelt skade kan ændre hans karriereforløb. Der skal ikke meget til før, at han aldrig bliver den samme spiller igen. Derudover vil hans hurtighed og restitution forringes de kommende år.

Jeg tror vi har set den bedste Ronaldo. Det vil sandsynligvis gå ned ad bakken herfra.
Så det du siger er at vi fans skal hoppe på banen og slagte ham- er det rigtigt forstået?

Jeg er game!!

Kubala
Indlæg: 10100
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 109 gange
Blevet takket: 388 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Kubala »

Storken skrev:Ronaldo er deroppe i årene, hvor en enkelt skade kan ændre hans karriereforløb. Der skal ikke meget til før, at han aldrig bliver den samme spiller igen. Derudover vil hans hurtighed og restitution forringes de kommende år.

Jeg tror vi har set den bedste Ronaldo. Det vil sandsynligvis gå ned ad bakken herfra.

Jeg tror, at CR fortsætter med at præstere, selvom han runder de 30. Han virker meget dedikeret, og især efter hans udtalelse om, at han har tænkt sig at indhente Messi, hvilket indikerer, at han ikke vil helme, før han når dette mål. Det er en kæmpe motivationsfaktor for ham, tror jeg, hvilket vil gøre, at han fortsat vil præstere. Det er dog rigtigt, at en alvorlig skade kan vanskeliggøre dette mål og måske være skæbnesvangrende.

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Brombi »

Storken skrev:Ronaldo er deroppe i årene, hvor en enkelt skade kan ændre hans karriereforløb. Der skal ikke meget til før, at han aldrig bliver den samme spiller igen. Derudover vil hans hurtighed og restitution forringes de kommende år.

Jeg tror vi har set den bedste Ronaldo. Det vil sandsynligvis gå ned ad bakken herfra.
Du får det til at lyde som om at Ronaldo fylder 45. Bare fordi man runder de 30 betyder det hverken at man trækker en fiber hver kan man laver eksplosions træning eller at man får ondt i knæene. Tror ikke helt at vi skal afskrive 'den bedst' Ronaldo endnu.

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5506
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 578 gange
Blevet takket: 570 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af SpillerSomMESSI »

Brombi skrev: Tror ikke helt at vi skal afskrive 'den bedst' Ronaldo endnu.

Jo!

Den bedste Ronaldo er afskrevet... han bor i Brasilien i øvrigt!
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Storken »

Ronaldo har i mine øjne peak'et ren fysisk. Mit bud er, at man vil kompensere ved at lægge Ronaldo på toppen, hvorfra han udelukkende vil have fokus på målscoring. Man ser allerede tegn på det nu, da hans mål i åbent spil består af tap-ins og hovedstød. Man vil se langt færre spektakulære mål fra hans side, da hans position bevæger sig tættere mod mål. Han vil ligeledes få langt mindre betydning i det opbyggende spil, da det bliver overladt til spilerne omkring ham.

Modsat tror jeg, at Messi bevæger sig længere væk fra mål, da Messis overblik og pasninger kan udnyttes længere tilbage på banen. Jeg spår, at vi indenfor de kommende 2-3 år vil se langt færre raids fra hans side. Man vil nok ikke kunne tage hans driblinger fra ham, men det bliver ikke et stålfast angreb mod mål som nu.

Kubala
Indlæg: 10100
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 109 gange
Blevet takket: 388 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Kubala »

Det er muligt, at de ting, du skriver, sker, men jeg ved ikke, om man har set det bedste fra CR og at det ville gå ned ad bakken herfra:
Jeg tror vi har set den bedste Ronaldo. Det vil sandsynligvis gå ned ad bakken herfra.
Det handler vel om definition af, hvad det bedste er. Er det at han skal deltage i alle aspekter af spillet? Skabe, score og lave spektakulære mål? Hvis han stadig kan score på samlebånd eller tilnærmelsesvis og lave 15-20 assist, så ville han i allerhøjeste grad være med i kapløbet. Jeg kan se, at du har ændret det til, at han om 2-3 år ville falde af på den, men det er vel også naturligt og muligvis meget realistisk(ville trods alt være 32-33 år), da ingen forventer, at manden bliver ved til han er 34-35 med at præstere på dette niveau.

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Blaugrana92 »

Jeg er enig med Storken! ;-)

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Storken »

Kubala skrev:Det er muligt, at de ting, du skriver, sker, men jeg ved ikke, om man har set det bedste fra CR og at det ville gå ned ad bakken herfra:
Jeg tror vi har set den bedste Ronaldo. Det vil sandsynligvis gå ned ad bakken herfra.
Det handler vel om definition af, hvad det bedste er. Er det at han skal deltage i alle aspekter af spillet? Skabe, score og lave spektakulære mål? Hvis han stadig kan score på samlebånd eller tilnærmelsesvis og lave 15-20 assist, så ville han i allerhøjeste grad være med i kapløbet. Jeg kan se, at du har ændret det til, at han om 2-3 år ville falde af på den, men det er vel også naturligt og muligvis meget realistisk(ville trods alt være 32-33 år), da ingen forventer, at manden bliver ved til han er 34-35 med at præstere på dette niveau.
1) Jeg tror, at vi har set det bedste fra Ronaldo. Det er vigtigt at pointere, at jeg adskiller fodbolden på banen med statistikkerne. Jeg mener ikke, at man nødvendigvis kan trække en lineær streg mellem antal mål og hvor godt man spiller.

2) De 2-3 år omhandler Messi. Jeg tror allerede, at vi indenfor det næste års tid vil se en anden Ronaldo. Det bliver sandsynligvis mindre spektakulært.

Kubala
Indlæg: 10100
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 109 gange
Blevet takket: 388 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Kubala »

Storken skrev:
Kubala skrev:Det er muligt, at de ting, du skriver, sker, men jeg ved ikke, om man har set det bedste fra CR og at det ville gå ned ad bakken herfra:
Jeg tror vi har set den bedste Ronaldo. Det vil sandsynligvis gå ned ad bakken herfra.
Det handler vel om definition af, hvad det bedste er. Er det at han skal deltage i alle aspekter af spillet? Skabe, score og lave spektakulære mål? Hvis han stadig kan score på samlebånd eller tilnærmelsesvis og lave 15-20 assist, så ville han i allerhøjeste grad være med i kapløbet. Jeg kan se, at du har ændret det til, at han om 2-3 år ville falde af på den, men det er vel også naturligt og muligvis meget realistisk(ville trods alt være 32-33 år), da ingen forventer, at manden bliver ved til han er 34-35 med at præstere på dette niveau.
1) Jeg tror, at vi har set det bedste fra Ronaldo. Det er vigtigt at pointere, at jeg adskiller fodbolden på banen med statistikkerne. Jeg mener ikke, at man nødvendigvis kan trække en lineær streg mellem antal mål og hvor godt man spiller.

2) De 2-3 år omhandler Messi. Jeg tror allerede, at vi indenfor det næste års tid vil se en anden Ronaldo. Det bliver sandsynligvis mindre spektakulært.
Jeg tror, at det er lidt bombastisk at melde ud, at CR allerede det næste års tid vil falde af på den, men hvis du tror det, så må du jo tro på det. Jeg er dog ikke enig i, at det allerede sker så tidligt, men kunne godt forestille mig det, hvornår han nærmer sig de 32-33.

I øvrigt er spektakulær et bredt begreb, da man stadig kan score spektakulære mål, selvom man ikke ligesom Messi eller CR kan drible flere spillere, for at det skal blive spektakulært.

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11633
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af A$AP »

phpBB [video]


Best ever.

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 20802
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 318 gange
Blevet takket: 1136 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af FCBarcelonaChr »

Den lille mand er tæt på en ny rekord!
Most hat-tricks for Spanish team: Zarra 31 - Messi 30 - Di Stefano 28 - Ronaldo 27 - Mundo 25 - Puskas 23 #fcblive [via mrchip]

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 13 gæster