10 - Lionel Andrés Messi

Tidernes Barca-legender

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Piquénbauer »

Så så storken.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af MessiPogba »

Storken skrev:
MessiPogba skrev:
Piquénbauer skrev: Ok først - lol at du snakker om absolut.

Men har du tænkte bare et sekund om hvordan du f.eks snakker om vores hold? Vi skal ikke mange dage tilbage før du lavede en lille gennemgang af holdet og meldte 5-6 spillere færdige og proklamerede at hvis vi ikke hentede stjerner så var vi færdige. Det vil jeg sige ligger ret meget op til at truppen er ringe.
Lad os bare stoppe her. Din arrogance i dine indlæg er til at blive hidsig over.
Hvis han så bare havde noget at have det i :grin:
Kan nu godt lide at debattere med ham, men lige her. Der trykker han sgu. Men jeg ærer ham lige i min signatur. One love <3
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

Ialocin
Indlæg: 734
Tilmeldt: søn aug 17, 2014 11:54 am
Har takket: 118 gange
Blevet takket: 117 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Ialocin »

MessiPogba skrev:
Piquénbauer skrev:
Storken skrev:
Piquénbauer skrev:MAtS, pique, Umtiti, Alba, bussi, messi, suarez og dembele (hvis vi henter ham) ville gå lige ind på det hold. Rak, ini og semedo ville også friste pep.

Men ja de har da en fin offensiv bredde. De mangler så bare andre steder.

Jeg mener stadig vi er et niveau over dem. Mindst.
Min vurdering, hvis man kigger på spillernes nuværende niveau:

Ederson < Ter stegen
Mendy > Alba
Kompany = Umtiti
Stones < Pique
Kyle Walker > Semedo
Fernandinho/Gundogan = Busquets
David Silva > Rakitic
De Bruyne > Iniesta
Bernardo Silva > Deulofeu
Agüero < Messi
Jesus = Suarez

Det ender med, at City er bedre på fem pladser, vi er bedre på tre pladser og de sidste tre er uafgjorte. Messi er bare så god, at vi nok er det bedste hold alligevel.
Og der har vi beviset på det jeg lige skrev. Men jeg giver op. Det er stukket helt af herinde.
Din undervurdering af samtle scenarier er også stukket af. Vi kunne ikke komme tilbage mod PSG, Neymar ville ikke skifte, vi er stadigvæk en god trup, osv osv. Er du bare Rasmus Modsat af natur elleeeeeeeer?

Jeg kan simpelthen ikke gå forbi dette uden at kommentere det. Hvordan i helvedet kan man mene at Fernadinho (!!!) har samme niveau som Busquets? Det kan godt være jeg har drukket lidt for mange drinks i aften, men hold da op..

Gündogan har vist høj klasse de perioder han får kontinuerlig spilletid, men han er jo også skadet hele tiden.. men Fernandinho... DAMN! :grin:

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5499
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 577 gange
Blevet takket: 565 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af SpillerSomMESSI »

MessiPogba skrev:
SpillerSomMESSI skrev: Men at Silva hele sidste slson var fremragende!!? Ej nu tror jeg simpelthen ikke på at du ser alle deres kampe længere... han har godt nok været mindst ligeså svingende som Iniesta.
.
Hahahahaha, kom nu please ind i kampen. David Silva svingende? Hvad for nogle kampe har du set? Han har altid en af Citys allerbedste i hver evig eneste kamp og blev året spiller i City sidste år.

Hvis det er din vurdering af spillere, så tror jeg da fanden, at du har det syn, som du har. Se lidt mere kampe med City og så sig en gang til mig, at David Silva er svingenden. Manden er stadigvæk en verdensklasse spiller.

Ro på, han blev kåret til Citys bedste spiller i sæsonen... altså i den kontekst at det er Citys sæson vi snakker om..

Vi snakker om 5,4,3 med 75, 76, 78 point Arsenal, Liverpool, City

Arsenal havde en rærrerlig sæson... City fik en 3 plads som rent pointmæssigt ligger i samme lag som Arsenal og Liverpool

Tottenham, Chelsea sluttede med 86, 93 point.. de var laaaaangt bedre end City over hele sæsonen...

Silva var bedre end han plejer over hele sæsonen, Pep udtaler efter sæsonen at Silva ikke var god i de store kampe desværre, det er det samt flere mål han savner fra ham.

sæsonen før var han piv ringe forøvrigt, gennem hele sæsonen.
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af MessiPogba »

Ialocin skrev:
MessiPogba skrev:
Piquénbauer skrev:
Storken skrev:
Piquénbauer skrev:MAtS, pique, Umtiti, Alba, bussi, messi, suarez og dembele (hvis vi henter ham) ville gå lige ind på det hold. Rak, ini og semedo ville også friste pep.

Men ja de har da en fin offensiv bredde. De mangler så bare andre steder.

Jeg mener stadig vi er et niveau over dem. Mindst.
Min vurdering, hvis man kigger på spillernes nuværende niveau:

Ederson < Ter stegen
Mendy > Alba
Kompany = Umtiti
Stones < Pique
Kyle Walker > Semedo
Fernandinho/Gundogan = Busquets
David Silva > Rakitic
De Bruyne > Iniesta
Bernardo Silva > Deulofeu
Agüero < Messi
Jesus = Suarez

Det ender med, at City er bedre på fem pladser, vi er bedre på tre pladser og de sidste tre er uafgjorte. Messi er bare så god, at vi nok er det bedste hold alligevel.
Og der har vi beviset på det jeg lige skrev. Men jeg giver op. Det er stukket helt af herinde.
Din undervurdering af samtle scenarier er også stukket af. Vi kunne ikke komme tilbage mod PSG, Neymar ville ikke skifte, vi er stadigvæk en god trup, osv osv. Er du bare Rasmus Modsat af natur elleeeeeeeer?

Jeg kan simpelthen ikke gå forbi dette uden at kommentere det. Hvordan i helvedet kan man mene at Fernadinho (!!!) har samme niveau som Busquets? Det kan godt være jeg har drukket lidt for mange drinks i aften, men hold da op..

Gündogan har vist høj klasse de perioder han får kontinuerlig spilletid, men han er jo også skadet hele tiden.. men Fernandinho... DAMN! :grin:
Jeg tror, at han mest hentyder til Gündogan af de to. Selvom Fernandinho er en dygtig spiller, så er der sgu liiiiiiige lidt op til Bussen, selvom Bussen havde et dårligt år sidste sæson.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af MessiPogba »

SpillerSomMESSI skrev:
MessiPogba skrev:
SpillerSomMESSI skrev: Men at Silva hele sidste slson var fremragende!!? Ej nu tror jeg simpelthen ikke på at du ser alle deres kampe længere... han har godt nok været mindst ligeså svingende som Iniesta.
.
Hahahahaha, kom nu please ind i kampen. David Silva svingende? Hvad for nogle kampe har du set? Han har altid en af Citys allerbedste i hver evig eneste kamp og blev året spiller i City sidste år.

Hvis det er din vurdering af spillere, så tror jeg da fanden, at du har det syn, som du har. Se lidt mere kampe med City og så sig en gang til mig, at David Silva er svingenden. Manden er stadigvæk en verdensklasse spiller.

Ro på, han blev kåret til Citys bedste spiller i sæsonen... altså i den kontekst at det er Citys sæson vi snakker om..

Vi snakker om 5,4,3 med 75, 76, 78 point Arsenal, Liverpool, City

Arsenal havde en rærrerlig sæson... City fik en 3 plads som rent pointmæssigt ligger i samme lag som Arsenal og Liverpool

Tottenham, Chelsea sluttede med 86, 93 point.. de var laaaaangt bedre end City over hele sæsonen...

Silva var bedre end han plejer over hele sæsonen, Pep udtaler efter sæsonen at Silva ikke var god i de store kampe desværre, det er det samt flere mål han savner fra ham.

sæsonen før var han piv ringe forøvrigt, gennem hele sæsonen.
Og jeg siger endnu engang. Se mere City og mindre Liverpool og så se, hvor god Silva er 9 ud af 10 kampe. Hans fodboldhjerne og teknik er fantastisk.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Piquénbauer »

Kan nu godt lide at debattere med ham, men lige her. Der trykker han sgu. Men jeg ærer ham lige i min signatur. One love <3
Tak! Så kan du også tænke på hvor ret jeg havde da du mente at Real bare lige ville hente de Gea, mbappe og hazard.

Synes dog det er ærgerligt at du ikke vil forholde dig til det med truppens kvalitet. Især efter jeg har brugt tid på at finde din lille gennemgang af holdet.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5499
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 577 gange
Blevet takket: 565 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af SpillerSomMESSI »

Gonat drenge tak for debatten... jeg respekterer at nogle synes at vores trup er ringere end eks PSG og City, fred være med det. Det er altid rart at kunne debattere det på en sober måde som det er gjort her.. man skal også have love til at over/underdrive for at gøre sine pointer klarere..

Tak for i aften, ses i morgen.

Barca er bedre end PSG og City imo... for the record.
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Storken »

Busquets har ikke spillet godt i et år efterhånden. Gündogan har vist sig at være ret vigtig for City, når han er klar. Fernandinho er lidt meh, men jeg synes egentlig ikke han har spillet dårligere end Busquets på det seneste,

Jeg bryder mig ikke om det, men Busquets bliver muligvis aldrig den samme igen. Man kan altid håbe, at Valverdes nye system får det bedste frem i ham, men jeg er sgu i tvivl.

Ialocin
Indlæg: 734
Tilmeldt: søn aug 17, 2014 11:54 am
Har takket: 118 gange
Blevet takket: 117 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Ialocin »

Ja men så er man jo også bare negativ for at være det. Gundogan har været skadet i jeg ved ikke hvor mange sæsoner, så kan man overhovedet lave den sammenligning?

Og hvem spillede en god sæson for os i sidste sæson? Messi? Neymar? Umtiti? De to sidste kan man sagtens argumentere for ikke ramte deres potentielle niveau. Og her taler jeg ikke om, at de kan blive bedre med alderen, men at de kan levere bedre i et taktisk system, der ikke fuldstændig neglicerer spillet på midtbanen.
Senest rettet af Ialocin ons aug 23, 2017 1:07 am, rettet i alt 1 gang.

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Storken »

SpillerSomMESSI skrev:Barca er bedre end PSG og City imo... for the record.
Ja, men det skyldes kun Messi. Vi var ikke bedre end PSG, City og Juventus uden ham.

Ialocin
Indlæg: 734
Tilmeldt: søn aug 17, 2014 11:54 am
Har takket: 118 gange
Blevet takket: 117 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Ialocin »

Storken skrev:Busquets har ikke spillet godt i et år efterhånden. Gündogan har vist sig at være ret vigtig for City, når han er klar. Fernandinho er lidt meh, men jeg synes egentlig ikke han har spillet dårligere end Busquets på det seneste,

Jeg bryder mig ikke om det, men Busquets bliver muligvis aldrig den samme igen. Man kan altid håbe, at Valverdes nye system får det bedste frem i ham, men jeg er sgu i tvivl.

Hvem har spillet godt det seneste år gentager jeg? Det er jo tydeligt at han stadig har niveauet, hvilket han også har vist for nylig. Jeg synes kritikken af ham er stærkt overvurderet, selvom vi godt kan blive enige om, at han havde sit livs krise i sidste sæson, omend jeg synes det blev væsentlig bedre som sæsonen skred frem. For ham i det mindste.

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af MessiPogba »

Piquénbauer skrev:
Kan nu godt lide at debattere med ham, men lige her. Der trykker han sgu. Men jeg ærer ham lige i min signatur. One love <3
Tak! Så kan du også tænke på hvor ret jeg havde da du mente at Real bare lige ville hente de Gea, mbappe og hazard.

Synes dog det er ærgerligt at du ikke vil forholde dig til det med truppens kvalitet. Især efter jeg har brugt tid på at finde din lille gennemgang af holdet.
Jeg er stadigævk sikkerp å, at Hazard og de Gea er Real spiller senest 2018. Det har jeg også skrevet dengang, men Mbappe taber jeg på.

Og mht. til trupvurderingen. Jeg snakker stadigvæk ikke, at vi er fucking ringe. Blot at vi har at gøre med en trup, der ikke er konkurrencestærke nok til det, vi skal konkurrere om.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Piquénbauer »

Du har svaret i din signatur.

Og ok. Jeg må have misforstået dit indlæg så. Det var også meget langt.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Storken »

Ialocin skrev:
Storken skrev:Busquets har ikke spillet godt i et år efterhånden. Gündogan har vist sig at være ret vigtig for City, når han er klar. Fernandinho er lidt meh, men jeg synes egentlig ikke han har spillet dårligere end Busquets på det seneste,

Jeg bryder mig ikke om det, men Busquets bliver muligvis aldrig den samme igen. Man kan altid håbe, at Valverdes nye system får det bedste frem i ham, men jeg er sgu i tvivl.
Hvem har spillet godt det seneste år gentager jeg? Det er jo tydeligt at han stadig har niveauet, hvilket han også har vist for nylig. Jeg synes kritikken af ham er stærkt overvurderet, selvom vi godt kan blive enige om, at han havde sit livs krise i sidste sæson, omend jeg synes det blev væsentlig bedre som sæsonen skred frem. For ham i det mindste.
Det er jo lidt pointen med det hele; vores trup mangler generelt lidt kvalitet, da det hele er blevet lidt mehh (foruden Messi).

Jeg tror det er tæt på 50/50 om Busquets nogensinde bliver rigtig god igen. Han er blevet 29 år, så han har ikke mange gode sæsoner endnu. Han er dog en ret intelligent spiller, hvorfor løbet ikke nødvendigvis er kørt.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 31 gæster