10 - Lionel Andrés Messi

Tidernes Barca-legender

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

F.C. Barcelona

Indlæg af F.C. Barcelona »

Blaugrana92 skrev:Det var dagens nyhed. Nu er jeg helt glad :D
Så dvs. han har 7 år tilbage af sin kontrakt (hurtig hovedregning ;)). Det lyder fantastisk godt! Tænk på hvad han kan nå på syv år!
I alle fall dersom man ser hva han har utrettet på 2 år :wink:

emo
Indlæg: 17784
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 804 gange

Indlæg af emo »

Så er manden fyldt 20 år, ingen teenager mere. Nu kan vi ikke længere prale med at han kun er 18 når han udretter mirakler på banen. :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Saturn

Indlæg af Saturn »

Nej.. nu kan vi prale med at han er 20 år og udretter mirakler på banen :wink:
Min far har forresten også fødselsdag idag 8)

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Indlæg af Brombi »

Han er først lige gået igang:P

Martin

..

Indlæg af Martin »

Det er rigtigt,
han er virkelig en stjernespiller,
glæder mig også til at se hans tryllerier
i de næste par sæsoner. Barcelonas angreb
har heller aldrig været bedre end nu :D

Brugeravatar
Elbarca
Indlæg: 1657
Tilmeldt: man apr 25, 2005 11:32 pm
Har takket: 101 gange
Blevet takket: 66 gange

Indlæg af Elbarca »

Messi spiller sin kamp nr 100 i aften mod Valencia i cuppen. Indtil nu har han lavet 41 mål for os og han er 20 år gammel ;)

En lille udfordring til jer der læser det her. Prøv at finde en anden spiller, der har præsteret det samme i en topklup. I dare you!

emo
Indlæg: 17784
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 804 gange

Indlæg af emo »

Det er ikke til at fatte, kamp nr. 100 allerede, og føles som om det var igår han fik debut, fuck tiden den flyver afsted. Men det er satme en impnerende statistik, ca. 0,4 mål pr. kamp, mod gode modstandere, og så er han ikke angriber men den kreative spiller, vildt.

Godt nok ligger C.Ronaldo tæt på ham, med 0,35 mål pr kamp, men han er også 23 i forhold til Messis 20 år. Wruum.

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Indlæg af Blaugrana92 »

Arh, ham C. Ronaldo dér. Hvad skal fodboldholdene da bruge ham til? Her har vi ALT, hvad man skal bruge, og endda 3 år yngre end den der Ronaldo ;) :P
Og hans kamp nr. 100 var en flot kamp fra hans side. Der manglede bare et mål, så var den perfekt.

Leo Messi

Indlæg af Leo Messi »

messi er en fremragende spil, men han kan sagtens forbedre sig f.eks som han selv indrømmer i blikket for sine medspiller(tager tit nogle ekstre dribleture). Yderemere er han ikke den første spiller der har opnået så meget anerkendelse i så ung en alder(ronaldo blev kåret som verdens bedste som 20 årig og 21 årig). Så han har sku et stykke endnu for at samligne sig med ronaldo, mardaona eller pele.

Jønde
Indlæg: 494
Tilmeldt: tirs sep 20, 2005 2:57 am
Har takket: 12 gange
Blevet takket: 14 gange

Indlæg af Jønde »

Elbarca skrev:Messi spiller sin kamp nr 100 i aften mod Valencia i cuppen. Indtil nu har han lavet 41 mål for os og han er 20 år gammel ;)

En lille udfordring til jer der læser det her. Prøv at finde en anden spiller, der har præsteret det samme i en topklup. I dare you!
Jeg tog imod din udfordring, desværre var min første indskydelse god nok.
Raul:
Debut som 17 årige:
94/95 28 kampe, 9 mål, assist 4
95/96 40 kampe, 19 mål, assist 24
96/97 42 kampe, 21 mål, assist 25

Altså som 20 årige har han opnået 110 kampe scoret 49 mål og lavet 53 assist og dette er blot i la liga. Ganske enkelt imponerende!!!!

Brugeravatar
Bager
Indlæg: 2612
Tilmeldt: tirs sep 06, 2005 12:23 pm
Har takket: 147 gange
Blevet takket: 291 gange

Indlæg af Bager »

Så blev Messi skadet. Jeg så kampen på skotsk stream-tv og der sagde de midt i 2. halvleg at det var hans gamle skade som var brudt op igen. Nu forlyder det sig her på siden gudsketakoglov kun at være en fiberskade. Jeg havde ellers forberedt mig på først at se Messi igen i den nye sæson. Hvis det er rigtigt at det kun er en fiber, kan han stadig være med i slutfacen af sæsonen.

Jeg bebejdrer ingen, men nu er man forhåbentlig blevet klogere. Fysioterapeuter kan ikke gøre meget mod den overanstrengelse han blevet udsat, Rijkaard er presset fra alle sider; hvis han spiller kan han afgøre kampe der kan være altafgørende for sæsonen samtidig med at der kun en lille forøget risiko for han kommer gal afsted, hvis han spares hvordan vil det så ikke se ud over for fans, journalister, holdet og Messi selv? Folk glemmer at han er 20 år gammel. Hvis man bliver ved sådan som man har gjort, vil man forøge hans risiko for at få varige skader og således sætte hans fodboldkarriere på spil. Med den fart han har på og frekvensen af de skader han får, tvivler jeg på at han spiller om bare fem år ud i tiden.

Jeg håber at folk har lært af dette. Messi skal ikke udsættes for overanstrengelse i den grad han har oplevet i denne sæson. Jeg bebejdrer stadig ingen, men jeg håber at Rijkaard bruger sin bænk mere i fremtiden. Det er blevet sagt mange gange at det er en lang sæson og det fik vi en smag på igår aftes. Barcelona er et hold og bør derfor ikke være afhængig af nogen spiller.
Visca el Barca

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 15015
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1687 gange
Blevet takket: 1124 gange
Kontakt:

Indlæg af Lopezzz »

King of the world!

Har bare lyst til at se hans navn står øverst under Barca spillere 8) :D

Billede Billede
MDCCCXCIX

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 15015
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1687 gange
Blevet takket: 1124 gange
Kontakt:

Indlæg af Lopezzz »

olllleeeeeeeeeeee :lol: :lol: :lol:
MDCCCXCIX

Pieyanthikos
Indlæg: 495
Tilmeldt: fre jul 22, 2005 9:20 pm
Geografisk sted: Østjylland
Har takket: 17 gange
Blevet takket: 18 gange

Indlæg af Pieyanthikos »

Hans sommerprogram bekymrer mig - han er skrøbelig, men alligevel har han jf. barca.dk kun 2 ugers ferie. Hvis han fortsætter med at presse den til det yderste, vil det ikke undre mig, hvis hans karriere var ovre hurtigere end man kunne håbe. Jeg tror ganske enkelt ikke, at han kan holde til særlig meget.
Anders Grønborg - Soci #107531
Twitter @a_groenborg

Brugeravatar
Bager
Indlæg: 2612
Tilmeldt: tirs sep 06, 2005 12:23 pm
Har takket: 147 gange
Blevet takket: 291 gange

Indlæg af Bager »

Han må også godt selv tænke lidt på sin krop engang imellem. Hvis han spiller hvad der står i hans program, vil han være træt til sæsonstart plus den større risiko for skader.
Visca el Barca

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 44 gæster