10 - Lionel Andrés Messi

Tidernes Barca-legender

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 7213
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1880 gange
Blevet takket: 1118 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Dytrax »

Paris Saint-Germain are confident to find the right ‘deal structure’ soon to sign Leo Messi after opening direct talks since yesterday. PSG are already working on Leo’s potential contract.
Confidence is also growing in PSG dressing room - Neymar is pushing. [Fabrizio Romano]

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Piquénbauer »

Ad. Håber Messi har mere respekt for sig selv end at skifte til PSG.

Omkring spillerne:
A little detail: they tell me that the WhatsApp group of the Barça squad in the last 48 hours is a funeral. Not a single message from anyone. I do not know at this time in the afternoon but until recently, absolute silence was maintained.
Fra en troværdig journalister med gode forbindelser i truppen.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 7213
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1880 gange
Blevet takket: 1118 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Dytrax »

Om end det synes umuligt, håber jeg virkelig, at der findes en løsning, så Messi kan blive. Ikke alene vil det betyde, at han er med i den fase, hvor holdet omstruktureres og en ny æra - på en ordentlig måde - kan sættes i gang.

Og fordi det ville være fedt, at PSG ikke altid får deres vilje med deres utømmelige pengetank.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Piquénbauer »

Jeg har droppet tanken om at han fortsætter hos os. Vores økonomiske situation er håbløs og efter det laporta sagde i dag så finder jeg det ærlig talt uforsvarligt at forlænge med Messi.

Jeg vil også gerne have et Barca om 10 år og vi kan seriøst risikere at hele lortet går ned.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

ladislau
Indlæg: 1264
Tilmeldt: fre mar 27, 2009 1:50 pm
Har takket: 31 gange
Blevet takket: 156 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af ladislau »

Ang. spillernes manglende udmeldinger, så kan det være moralske tømmermænd, og/eller måske frygten for fansene

Filten
Indlæg: 1920
Tilmeldt: tirs aug 25, 2020 4:25 pm
Har takket: 201 gange
Blevet takket: 189 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Filten »

Sidder der ikke en eller anden rigmand derude, som er kæmpe Barca og Messi fan som kan give lidt kapital til at beholde Messi.
Madrid dommere: José Hernández Maeso, Hernández Hernández, Martínez Munuera, Gil Manzano, Cesar Soto

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Piquénbauer »

Ja det har jeg også tænkt over. Men altså spillere (legender) som bussi og pique har intet at skamme sig over og burde lige smide et par ord ud om deres rejse med Messi.

Det kan være det kommer når Messi selv melder ud.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

EasyBuddhist
Indlæg: 4542
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 774 gange
Blevet takket: 989 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af EasyBuddhist »

Piquénbauer skrev:
fre aug 06, 2021 4:13 pm
Jeg har droppet tanken om at han fortsætter hos os. Vores økonomiske situation er håbløs og efter det laporta sagde i dag så finder jeg det ærlig talt uforsvarligt at forlænge med Messi.

Jeg vil også gerne have et Barca om 10 år og vi kan seriøst risikere at hele lortet går ned.
Jeg finder det ret morsomt at du tror at dette er godt for økonomien. Det bliver et kæmpe økonomisk tilbageslag for Barca at miste Messi. Det brand, som Barca har bygget op sammen med Messi, er så stort, at det kommer til at tage et årti at bygge det samme op igen. Ikke dermed sagt, det skal være grunden til at man holder på ham, men kun for at udpensle realiteterne for dig. Klubben kommer til at stå i en langt værre situation nu, end man havde gjort med ham. Der bliver ikke råd til at købe nogen som helst store nye stjerner de næste 3-4 år, ikke nu. Havde Messi været i klubben de næste 2-3 år, så kunne man lave en overgang, men det er ikke muligt nu, man er nødt til at starte helt forfra og det tager lang tid, meget lang tid og langt, langt, langt længere, end det tager at opbygge et nyt sportsligt projekt, hvor indtægterne først kommer på bagkant.

Økonomien uden Messi kommer til at ramme som et baseballbat midt om natten, det kan jeg love dig.
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Piquénbauer »

Kan du bakke bare en af disse påstande op med fakta? Jeg er meget interesseret i hvor du får din info fra.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 7213
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1880 gange
Blevet takket: 1118 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Dytrax »

Messi's career will continue in Ligue 1 alongside his close friend, Neymar, and fellow countryman Mauricio Pochettino, with negotiations between the two parties having accelerated on Thursday evening.

PSG are the only club able to put together a financial package to sign Messi right now, but they will need to do some clever financial engineering work to ensure the club is able to complete the transfer.

Messi will join PSG because he is attracted to their sporting project, he wants to give the team their first Champions League and because it is a very easy life in Ligue 1, alongside his friend. [Marca]
Gætværk.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Piquénbauer »

Klamtværk.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Piquénbauer »

@easy

Jeg mener det desuden helt seriøst. Jeg vil virkelig gerne have noget info om Messis betydning for Barca brandet.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Nyhuus
Indlæg: 531
Tilmeldt: ons maj 05, 2010 8:34 pm
Har takket: 47 gange
Blevet takket: 35 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Nyhuus »

Dytrax skrev:
fre aug 06, 2021 4:43 pm
Messi's career will continue in Ligue 1 alongside his close friend, Neymar, and fellow countryman Mauricio Pochettino, with negotiations between the two parties having accelerated on Thursday evening.

PSG are the only club able to put together a financial package to sign Messi right now, but they will need to do some clever financial engineering work to ensure the club is able to complete the transfer.

Messi will join PSG because he is attracted to their sporting project, he wants to give the team their first Champions League and because it is a very easy life in Ligue 1, alongside his friend. [Marca]
Gætværk.
"he wants to give the team their first Champions League and because it is a very easy life in Ligue 1, alongside his friend."

Lol.....

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 7213
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1880 gange
Blevet takket: 1118 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Dytrax »

Piquénbauer skrev:
fre aug 06, 2021 4:46 pm
@easy

Jeg mener det desuden helt seriøst. Jeg vil virkelig gerne have noget info om Messis betydning for Barca brandet.
Jeg googlede lige hurtigt og fandt dette;

https://everythingbarca.com/2021/02/05/ ... barcelona/

Har ikke selv læst om det før, men det er da en smule tal.

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 7213
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1880 gange
Blevet takket: 1118 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Dytrax »

Lionel Messi single-handedly makes the club 30 percent of their total revenue so it was no wonder that Josep Bartomeu did not want to let him go. According to Ciria, Messi’s goal scoring abilities have made it very profitable to sponsor the club. It is instant recognition for the brand. However, there are two options for sponsors, one without the player and one including him. The Messi clause can bump the sponsorship total by 50 percent. Apart from that, the player also makes the club a ton of money through ticketing, VIP passes, and shirt sales. Ciria suggests that eight out of 10 Barcelona shirts carry his name.
Marc Ciria, a Barca socio, and CEO of Diagonal Investments has found out just exactly how much money the club legend brings in for Barcelona. He did this with the help of Josep Fabra, a financier, and Ivan Cabeza, an economist. Together they have managed to find Messi’s value to the club and to no one’s surprise, the player brings in much more than he is paid. The player made 383,655,000 euros over the 3 years but he has generated 619,265,000 euros in the same time period. This means that the player has made the club a profit of 235,610,000 euros.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 27 gæster