10 - Lionel Andrés Messi

Tidernes Barca-legender

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Skydefinten »

Jeg så slet ikke der var tekst. Kunne bare godt lide billedet, selvom det ikke forestillede Antonella.
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

FCBSOCI
Indlæg: 2473
Tilmeldt: søn mar 08, 2015 12:55 pm
Har takket: 1201 gange
Blevet takket: 536 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af FCBSOCI »

emo skrev:What does that betyder?
Bolden er din. Forvirrer nok lidt, da det ser ud som om, at der står ESTUYA i et ord, men der står es (er) og tuya (din) i to ord, med a til sidst i tuya, da bold er et hunkønsord. Så det var lige en lille lektion i spansk free of charge :grin: .

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af MessiPogba »

I skrivende stund har Messi og Ronaldo stået for det samme antal mål nemlig 812 mål (mål og assist i alle turneringer for både klubhold og landshold). Ronaldo har dog brugt 869 kampe på det, mens Messi har brugt 714 kampe på det, altså hele 155 kampe mindre.

Så Messi igennem sin karriere står for 1,14 mål pr. kamp igennem sin karriere per 05/10-2017. Hvor er det dog absurd man.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Blaugrana92 »



Ufatteligt.

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af MessiPogba »

Blaugrana92 skrev:

Ufatteligt.
Hvad er ufatteligt? Så du kampen måske? Det er jo nemt at gøre en spiller bedre i et youtube-klip. Messi var godt nok ringe i nat. Ja, hans klasse gør, at han atid vil skabe chaner eller komme til dem, men han var ekstrem dårlig i nat. Han kunne knapt nok drible, og hans tæmninger var skidt, og hans afleveringer sad sjældent, som de plejer.

Men den overordnet skyld ligger hos Sampaoli. Det var en farce, det han havde gang i i nat.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

Kubala
Indlæg: 10061
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 108 gange
Blevet takket: 387 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Kubala »

Blaugrana92 skrev:

Ufatteligt.
Jep, det er ufatteligt. Messi sætter dem op til 3-4 mål, men de brænder på dem alle.

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Storken »

Kubala skrev:
Blaugrana92 skrev:

Ufatteligt.
Jep, det er ufatteligt. Messi sætter dem op til 3-4 mål, men de brænder på dem alle.
Jeg mindes at have læst på Twitter, at Argentina har brændt 73 skud siden deres sidste mål i kvalifikationen. Det er fuldstændigt vanvittigt.

Edit: Link
Senest rettet af Storken fre okt 06, 2017 1:27 pm, rettet i alt 2 gange.

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af MessiPogba »

Storken skrev:
Kubala skrev:
Blaugrana92 skrev:

Ufatteligt.
Jep, det er ufatteligt. Messi sætter dem op til 3-4 mål, men de brænder på dem alle.
Jeg mindes at have læst på Twitter, at Argentina har brændt 73 skud siden deres sidste mål. Det er fuldstændigt vanvittigt.
Luis Suarez approved this.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

Kubala
Indlæg: 10061
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 108 gange
Blevet takket: 387 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Kubala »

Storken skrev:
Kubala skrev:
Blaugrana92 skrev:

Ufatteligt.
Jep, det er ufatteligt. Messi sætter dem op til 3-4 mål, men de brænder på dem alle.
Jeg mindes at have læst på Twitter, at Argentina har brændt 73 skud siden deres sidste mål i kvalifikationen. Det er fuldstændigt vanvittigt.

Edit: Link
Jep. Det er jo offensiven, den er galt med. De har kun scoret 16 mål. Det er jo ikke godt nok. Og et hold som Peru burde man score imod, da de lukker en del mål ind.

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af MessiPogba »

Kubala skrev:
Storken skrev:
Kubala skrev:
Blaugrana92 skrev:

Ufatteligt.
Jep, det er ufatteligt. Messi sætter dem op til 3-4 mål, men de brænder på dem alle.
Jeg mindes at have læst på Twitter, at Argentina har brændt 73 skud siden deres sidste mål i kvalifikationen. Det er fuldstændigt vanvittigt.

Edit: Link
Jep. Det er jo offensiven, den er galt med. De har kun scoret 16 mål. Det er jo ikke godt nok. Og et hold som Peru burde man score imod, da de lukker en del mål ind.
TJa, når man ikke engang kan score mod Venezuela på egen hjemmebane, som er gruppens dårligste hold (Kampen blev 1-1 og det var et selvmål Argentina fik), så står det sgu virkelig skidt til.

Den eneste, der kan redde Argentina til et verdensklasse niveau er vel Pep. Han er den eneste, der kan få så mange sublime egoer til at enes om tingene og skabe struktur.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

Kubala
Indlæg: 10061
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 108 gange
Blevet takket: 387 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Kubala »

Argentina har den næst dårligste offensiv i kvalifikationen. Det er kun Bolivia, der er dårligere.
Senest rettet af Kubala fre okt 06, 2017 1:48 pm, rettet i alt 1 gang.

Kubala
Indlæg: 10061
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 108 gange
Blevet takket: 387 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Kubala »

MessiPogba skrev:
Kubala skrev:
Storken skrev:
Kubala skrev:
Blaugrana92 skrev:

Ufatteligt.
Jep, det er ufatteligt. Messi sætter dem op til 3-4 mål, men de brænder på dem alle.
Jeg mindes at have læst på Twitter, at Argentina har brændt 73 skud siden deres sidste mål i kvalifikationen. Det er fuldstændigt vanvittigt.

Edit: Link
Jep. Det er jo offensiven, den er galt med. De har kun scoret 16 mål. Det er jo ikke godt nok. Og et hold som Peru burde man score imod, da de lukker en del mål ind.
TJa, når man ikke engang kan score mod Venezuela på egen hjemmebane, som er gruppens dårligste hold (Kampen blev 1-1 og det var et selvmål Argentina fik), så står det sgu virkelig skidt til.

Den eneste, der kan redde Argentina til et verdensklasse niveau er vel Pep. Han er den eneste, der kan få så mange sublime egoer til at enes om tingene og skabe struktur.
De har bare ikke holdet til at spille Peps bold, og jeg tror ikke engang, at Pep ville kunne gøre noget med dem. Måske er Simeone det bedste bud. De har alligevel rimelig godt styr på det defensive, så det er der, man skal lægge kræfter og så bygge på det, men altså, det er jo bare min mening.

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af MessiPogba »

Kubala skrev:
MessiPogba skrev:
Kubala skrev:
Storken skrev:
Kubala skrev:
Blaugrana92 skrev:

Ufatteligt.
Jep, det er ufatteligt. Messi sætter dem op til 3-4 mål, men de brænder på dem alle.
Jeg mindes at have læst på Twitter, at Argentina har brændt 73 skud siden deres sidste mål i kvalifikationen. Det er fuldstændigt vanvittigt.

Edit: Link
Jep. Det er jo offensiven, den er galt med. De har kun scoret 16 mål. Det er jo ikke godt nok. Og et hold som Peru burde man score imod, da de lukker en del mål ind.
TJa, når man ikke engang kan score mod Venezuela på egen hjemmebane, som er gruppens dårligste hold (Kampen blev 1-1 og det var et selvmål Argentina fik), så står det sgu virkelig skidt til.

Den eneste, der kan redde Argentina til et verdensklasse niveau er vel Pep. Han er den eneste, der kan få så mange sublime egoer til at enes om tingene og skabe struktur.
De har bare ikke holdet til at spille Peps bold, og jeg tror ikke engang, at Pep ville kunne gøre noget med dem. Måske er Simeone det bedste bud. De har alligevel rimelig godt styr på det defensive, så det er der, man skal lægge kræfter og så bygge på det, men altså, det er jo bare min mening.
Det er et fint bud, men jeg tvivler, at du får Aguero, Messi og andre superstjerner til at fungere i Simeones meget rigide organisationsfodbold. Simeones fodbold er baseret på meget hårdtarbejdende typer uden bolden især.

Men ja, du har nok ret. Argentina er bare dødsdømt. Det er et eller andet helt, helt galt i hvert fald. Burde være umuligt at have så mange offensive stjerner og samtidig være så ringe, at du henter en som Benedetto ind som startende angriber.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

Kubala
Indlæg: 10061
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 108 gange
Blevet takket: 387 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Kubala »

Sidst Argentina havde en nogenlunde "succes", var til VM 14. Ja, de tabte til Tyskland, men de nåede finalen og var tæt på at slå Tyskland. Marginalerne manglede. Der spillede Argentina meget velorganiseret og lagde vægt på defensiven.

Messi behøver ikke at arbejde vanvittigt, måske lidt som i LEs første sæson, men de restende spillere skal så arbejde en del, derfor mener jeg, at Simeone vil kunne få det bedste ud af Argentina, eller mest ud af dem. Det er dog bare mening og jeg kan sagtens tage fejl.

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af MessiPogba »

Kubala skrev:Sidst Argentina havde en nogenlunde "succes", var til VM 14. Ja, de tabte til Tyskland, men de nåede finalen og var tæt på at slå Tyskland. Marginalerne manglede. Der spillede Argentina meget velorganiseret og lagde vægt på defensiven.

Messi behøver ikke at arbejde vanvittigt, måske lidt som i LEs første sæson, men de restende spillere skal så arbejde en del, derfor mener jeg, at Simeone vil kunne få det bedste ud af Argentina, eller mest ud af dem. Det er dog bare mening og jeg kan sagtens tage fejl.
Men der havde de også en in-prime di Maria, som var hårdtarbejdende, og en in-prime Mascherano, som var verdensklasse midtbanespiller stadig. Hvem har de det af for tiden? Det er kun Rojo af defensive spillere, som har et højt niveau. Derfor jeg tror det er svært for dem at kunne kopiere deres VM-14-spil. Niveauet er ikke højt nok til at spille beton og kontrabold, synes jeg.

Resten sejler i Argentina. De er over the hill. di Maria fylder 30 år og kæmper med selvtilliden. Aguero har aldrig været god på landsholdet, Higuain er en katastrofe. Så er der Dybala og Icardi, men ingen ved, hvordan de er på landsholdet.

Det er sgu en tragikomisk sitaution, Argentina er endt i. Den eneste måde de kan præstere noget til VM er, hvis Messi går i 2011-2012-god-mode, og Rojo kan holde styr på Argentinas defensiv, men det tvivler jeg stærkt på.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 33 gæster