10 - Lionel Andrés Messi

Tidernes Barca-legender

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Blaugrana92 »

But ... but why? Juanjo var manden der gjorde Messi til en maskine der aldrig var skadet? Messi, du er ved at falde af på den. Tag dig sammen. Brau ved hvad du kan og hvad du skal gøre for at kunne det. Manden kender din krop bedre end du selv gør (hvor forkert det så end ellers må lyde). Jeg ved godt at du elsker alfajores, men det er vigtigt at spise sundt, Leo.

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Brombi »

Syns sgu heller ikke man kan brokke sig så meget over vores lægestab.. En af vores spillere blev ramt at kræft to gange og spiller stadig på højeste niveau...

Kubala
Indlæg: 10061
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 108 gange
Blevet takket: 387 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Kubala »

Men siger Messi ikke, at han er blevet forfremmet? Så er det jo ikke Messis skyld, men ledelsens, da han ikke længere kun er tilknyttet Messi, men hele holdet... eller hvad? Jeg er begyndt at tro, at Rosell og co. er et rent cirkus efterhånden. Da jeg hørte om Dinho som assistent... :?: Selvom det er rygter, som man skal tage med et grant salt, men jeg kan efterhånden ikke overraskes med Rosell som styremanden.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Piquénbauer »

Man forfremmer en mand der har gjort det fremragende. Hvad er der underligt ved det? Ved ikke lige hvad messi har gang i men han skal tage sig lidt sammen.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Brombi »

Kubala skrev:Men siger Messi ikke, at han er blevet forfremmet? Så er det jo ikke Messis skyld, men ledelsens, da han ikke længere kun er tilknyttet Messi, men hele holdet... eller hvad? Jeg er begyndt at tro, at Rosell og co. er et rent cirkus efterhånden. Da jeg hørte om Dinho som assistent... :?: Selvom det er rygter, som man skal tage med et grant salt, men jeg kan efterhånden ikke overraskes med Rosell som styremanden.
2016, jeg tæller ned!

Kubala
Indlæg: 10061
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 108 gange
Blevet takket: 387 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Kubala »

Brombi skrev:
Kubala skrev:Men siger Messi ikke, at han er blevet forfremmet? Så er det jo ikke Messis skyld, men ledelsens, da han ikke længere kun er tilknyttet Messi, men hele holdet... eller hvad? Jeg er begyndt at tro, at Rosell og co. er et rent cirkus efterhånden. Da jeg hørte om Dinho som assistent... :?: Selvom det er rygter, som man skal tage med et grant salt, men jeg kan efterhånden ikke overraskes med Rosell som styremanden.
2016, jeg tæller ned!

Me too. Væk med Rosell.

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Blaugrana92 »

Ah, okay. Nu har jeg lige undersøgt det lidt. Giver mere mening nu. Han er blevet forfremmet, fordi Emili Ricart ikke længere er i klubben. Han var meget nær Guardiola, så mon ikke Rosell også ville have ham væk. Væk med så meget af det gamle Guardiola-team som muligt, inklusiv Emili Ricart. Han fik simpelthen ikke forlænget sin kontrakt. Dermed manglede vi en chef for vores lægestab og det blev så Brau, hvilket betyder at han har meget lidt tid til at tage sig af Messi nu. Det giver faktisk ekstremt meget mening med Messi's skader nu. Det hele peger sjovt nok tilbage på en mand i toppen af det hele. Ham der traf beslutningen om at lade Ricart gå og om at forfremme Brau. Fucking Rosell. Godt arbejde, Sandro. Din fede diller. Spring ind i et bål (inden 2016, gerne i morgen).

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Piquénbauer »

http://www.totalbarca.com/2013/news/mes ... ecuperate/

Messis plan til at komme sig helt over skaden.
Senest rettet af Piquénbauer tors nov 14, 2013 12:21 am, rettet i alt 1 gang.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Blaugrana92 »

Jeg har en anden plan: Brug nogle fucking penge på en ekstra chef for lægestaben og lad Juanjo tage sig af Leo.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Piquénbauer »

Blaugrana92 skrev:Jeg har en anden plan: Brug nogle fucking penge på en ekstra chef for lægestaben og lad Juanjo tage sig af Leo.
Hehe ja det ville nok være den bedste løsning. Men spændende om ham fra argentina kan hjælpe. De skader skal slutte nu!
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af JonasV »

Blaugrana92 skrev:Jeg har en anden plan: Brug nogle fucking penge på en ekstra chef for lægestaben og lad Juanjo tage sig af Leo.
Hear, hear. Tåbeligt sted at spare. Få tatoveret noget Qatar-relateret i panden, hvis det kniber med økonomien.

ladislau
Indlæg: 1264
Tilmeldt: fre mar 27, 2009 1:50 pm
Har takket: 31 gange
Blevet takket: 156 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af ladislau »

Så Messis skade er indirekt Ledelsens skyld, fordi de har forfremmet en dygtig mand?

Er der overhovedet en nedre grænse for, hvad man kan tørre af i Rosell?

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Skydefinten »

Jeg fik en p-bøde i en udlejningsbil sidste år i udkanten af Barcelona. Den hænger jeg sgu også Sandro op på.
Billede
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Blaugrana92 »

ladislau skrev:Så Messis skade er indirekt Ledelsens skyld, fordi de har forfremmet en dygtig mand?

Er der overhovedet en nedre grænse for, hvad man kan tørre af i Rosell?
Men hvorfor ikke forlænge med Emili Ricart? Så vidt jeg kan læse mig frem til, var det fordi han simpelthen ikke blev tilbudt en ny kontrakt, hvilket man jo kan have svært ved at forstå. Han har nok ikke været dårlig til sit arbejde. Så havde Pep nok ikke fået hevet ham ind.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Piquénbauer »

http://espnfc.com/blog/_/name/laliga/id ... si?cc=5739

Rigtig god artikel af graham hunter omhandlende messi og de mange skader.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 33 gæster