10 - Lionel Andrés Messi

Tidernes Barca-legender

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

MarkMenace
Indlæg: 204
Tilmeldt: man sep 11, 2017 11:05 am
Har takket: 52 gange
Blevet takket: 30 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af MarkMenace »

Jeg kan forstå ud fra kommentare herinde at for at bruge 0,25kr skal vi spare 1kr.

Havde det gjort nogen forskel at forlængelsen var ordnet mens Messi stadig var på kontrakt, når han tilbyder at gå så meget ned i løn som er tilfældet? Så ville vores nuværende udgift til Messi blive mindre i 1:4 størrelsesforholdet?
Fremfor nu hvor han er free agent og vi skal skære ned på de andres kontrakter?

Kan godt forstå at 95% og 110% lyder voldsomt, men vi har da forfalden også været hårdt ramt og med 60% fyldt stadion må budgettet fra det kommende regnskabsår vise helt andre procenter ift løn kontra indtjening.

Umiddelbart tror jeg Messi er lige så overrasket som alle os andre. Uværdigt.

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 20600
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 316 gange
Blevet takket: 1105 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af FCBarcelonaChr »

Kvoller skrev:
lør aug 07, 2021 2:07 pm
Press conference tomorrow. Lionel Messi will speak from Camp Nou. 🇦🇷🔴 #Messi #FCB
Det bliver alt andet end sjovt… There will be tears.

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 7237
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1891 gange
Blevet takket: 1121 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Dytrax »

Víctor Font: “Very disappointed because we expected much more from Joan Laporta in these five months in the office.“

“What has been done during all this time? What has happened to Barça Corporate? Why is the Tebas and CVC plan rejected and yet the Super League embraced when they are two practically identical projects, an injection of capital? Things are not explained, there is a total lack of transparency.”

“What was needed was to have an established crash plan to provide the solutions that were needed and not run out of time to reverse the situation, as Laporta has recognized in his public intervention to explain the issue of Leo Messi.“

“They called us catastrophic and that it was not so bad, when we had a series of shock measures to implement immediately.”

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Piquénbauer »

Jeg skal ikke gøre mig alt for klog på det her da der stadig mangler en masse info. Men jeg har hele sommeren haft en fornemmelse af at laporta famlede rundt og der ikke rigtigt var styr på noget. Man tog de handler der var men det var ikke de vigtige og nogle var decideret random/dårlige (trincao fatter jeg stadig ikke - slet ikke når Collado også skulle væk). Og så var der en masse “calma calma” men efter alt at dømme har vi været fucked længe og ikke i nærheden af at kunne forlænge med Messi.

Vi bliver klogere på sigt men jeg ville ønske ledelsen var en smule mere direkte.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

ladislau
Indlæg: 1265
Tilmeldt: fre mar 27, 2009 1:50 pm
Har takket: 31 gange
Blevet takket: 156 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af ladislau »

Ville ønske ledelsen var en anden.

Tror også Laporta kommer til at læne sig op af et mistillidsvotum det meste af sæsonen

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 7237
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1891 gange
Blevet takket: 1121 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Dytrax »

Piquénbauer skrev:
lør aug 07, 2021 3:58 pm
Jeg skal ikke gøre mig alt for klog på det her da der stadig mangler en masse info. Men jeg har hele sommeren haft en fornemmelse af at laporta famlede rundt og der ikke rigtigt var styr på noget. Man tog de handler der var men det var ikke de vigtige og nogle var decideret random/dårlige (trincao fatter jeg stadig ikke - slet ikke når Collado også skulle væk). Og så var der en masse “calma calma” men efter alt at dømme har vi været fucked længe og ikke i nærheden af at kunne forlænge med Messi.

Vi bliver klogere på sigt men jeg ville ønske ledelsen var en smule mere direkte.
Det er præcis dét, Font udtaler, at der ikke er transparens og det virker kaotisk. Jeg forstår heller ikke Trincao og Collado, især ikke, når man kigger på de spillere, der i stedet burde have været videre, hvor al opmærksomhed burde have hvilet. Lenglet, Umtiti og så videre.
Spillerne; "Næ, det gider vi ikke."

Og så kan Laporta bosse den nok så meget overfor Moriba, men det klinger hult, når alt andet sejler.

Jeg er i øvrigt ikke anti-Laporta, mangler bare information omkring det her rod.

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 7237
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1891 gange
Blevet takket: 1121 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Dytrax »

According to reports, Qatari team, Al-Sadd, reportedly offered Lionel Messi €1,000,000,000 for 3 years.
Det er da også en slags penge. Lyder som en MEGA and.

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 7237
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1891 gange
Blevet takket: 1121 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Dytrax »

"Barcelona's social team had everything in place & ready to announce Messi's contract renewal until 2026 on the night of 5th August. It was during Thursday afternoon that the club received the 'shocking' news from La Liga that Messi cannot be registered."


@FabrizioRomano

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Piquénbauer »

Dytrax skrev:
lør aug 07, 2021 4:24 pm
According to reports, Qatari team, Al-Sadd, reportedly offered Lionel Messi €1,000,000,000 for 3 years.
Det er da også en slags penge. Lyder som en MEGA and.
Gør det mand! Så kan han også betale vores gæld af!
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Nyhuus
Indlæg: 531
Tilmeldt: ons maj 05, 2010 8:34 pm
Har takket: 47 gange
Blevet takket: 35 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Nyhuus »

Dytrax skrev:
lør aug 07, 2021 4:25 pm
"Barcelona's social team had everything in place & ready to announce Messi's contract renewal until 2026 on the night of 5th August. It was during Thursday afternoon that the club received the 'shocking' news from La Liga that Messi cannot be registered."


@FabrizioRomano
Det er simpelthen så mærkeligt.
Kan næsten kun have noget at gøre med Laporta og Perez opgør med Tebas og CVC-aftalen. Ellers er det jo politisk selvmord han har gang i. Det er han trods alt for klog til at vide. Nægter at tro andet.

ladislau
Indlæg: 1265
Tilmeldt: fre mar 27, 2009 1:50 pm
Har takket: 31 gange
Blevet takket: 156 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af ladislau »

Umidddlbart, så kunne det godt ligene, at en clueless Laporta kæmper Perez’ slag, som Real formandens marionet dukke. I mangel af eget overblik

Nyhuus
Indlæg: 531
Tilmeldt: ons maj 05, 2010 8:34 pm
Har takket: 47 gange
Blevet takket: 35 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Nyhuus »

Nu også Koeman… det er vel endegyldigt slut nu, så.


Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 7237
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1891 gange
Blevet takket: 1121 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Dytrax »

Lionel Messi will "100% play at PSG this season". [AS]

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 7237
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1891 gange
Blevet takket: 1121 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Dytrax »

Apropos ESL:
Laporta, Florentino Pérez and Agnelli held a four-hour meeting today to discuss the situation of the Super League. [Cadena COPE]

ladislau
Indlæg: 1265
Tilmeldt: fre mar 27, 2009 1:50 pm
Har takket: 31 gange
Blevet takket: 156 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af ladislau »

Det er der, fokus er

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 14 gæster