10 - Lionel Andrés Messi

Tidernes Barca-legender

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

DECO-FREAK20

Indlæg af DECO-FREAK20 »

Er sku ligeglad med hans svage sider, hvis han da har sådan nogle.. SÅ længe han spiller sådan her!

Brugeravatar
abx
Indlæg: 4516
Tilmeldt: ons sep 06, 2006 10:24 pm
Geografisk sted: Fezbjerg
Har takket: 2265 gange
Blevet takket: 656 gange

Indlæg af abx »

Udvikling er vel altid godt? :)
Próxima Estación.... Parallel!

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Indlæg af Brombi »

DECO-FREAK20 skrev:Er sku ligeglad med hans svage sider, hvis han da har sådan nogle.. SÅ længe han spiller sådan her!
Han kan jo blive bedre end det der.. ved godt det er lidt svært at forestille sig ;D

Brugeravatar
Elbarca
Indlæg: 1657
Tilmeldt: man apr 25, 2005 11:32 pm
Har takket: 101 gange
Blevet takket: 66 gange

Indlæg af Elbarca »

Næste gang kunne han starte i eget straffesparks felt :?

Brugeravatar
Guardiola
Indlæg: 3205
Tilmeldt: lør jul 30, 2005 10:56 pm
Har takket: 174 gange
Blevet takket: 386 gange

Indlæg af Guardiola »

Det kunne også være, at han kunne blive bedre til at stå på mål ;)

Helt seriøst, det knægten laver som 19 årig, er fuldstændig ude af denne verden.

Brugeravatar
Elbarca
Indlæg: 1657
Tilmeldt: man apr 25, 2005 11:32 pm
Har takket: 101 gange
Blevet takket: 66 gange

Indlæg af Elbarca »

Guardiola skrev:Det kunne også være, at han kunne blive bedre til at stå på mål ;)

Helt seriøst, det knægten laver som 19 årig, er fuldstændig ude af denne verden.
Ja man kan altid diskutere hvordan en spiller kan blive bedre, men den diskussion er utrolig dårlig timet :wink:

Syntes bare vi skal nyde hans udvikling og glæde os over at han spiller for os. Tror du lige der er et par Madrid folk som er død misundelige. Det tror jeg nok hehe

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Indlæg af Brombi »

Elbarca skrev:
Guardiola skrev:Det kunne også være, at han kunne blive bedre til at stå på mål ;)

Helt seriøst, det knægten laver som 19 årig, er fuldstændig ude af denne verden.
Ja man kan altid diskutere hvordan en spiller kan blive bedre, men den diskussion er utrolig dårlig timet :wink:

Syntes bare vi skal nyde hans udvikling og glæde os over at han spiller for os. Tror du lige der er et par Madrid folk som er død misundelige. Det tror jeg nok hehe
Jeg tror alle storhold i europa er død misundelige, men ja real: "hvis bare vi havde ham" :D

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Indlæg af Blaugrana92 »

En lignende misundelse med Cristiano Ronaldo i hovedrollen, har ramt mig et par gange, men han er fortid nu! Messi er fremtiden! Men jeg håber virkelig at de er misundelige på os :) Så kan vi drille alle storholdene når han forlænger med os :P Jeg ved godt nok ikke lige hvornår han har kontrakt til. Nogen der ved det? Forhåbentlig er det en god lang kontrakt han har.

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Indlæg af Brombi »

Tror ikke vi behøver at bekymre os om messi's fremtid lige forløbig. Han skylder klubben rigtig meget, men også fordi hans kontrakt varer til 2010. Desuden kan han købes fri for 1.125.000.000 kr :D

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Indlæg af Blaugrana92 »

Haha. Det lyder da rigtig godt.

XaviHernandez

Indlæg af XaviHernandez »

Brombi skrev:Tror ikke vi behøver at bekymre os om messi's fremtid lige forløbig. Han skylder klubben rigtig meget, men også fordi hans kontrakt varer til 2010. Desuden kan han købes fri for 1.125.000.000 kr :D
Mener nu ellers det var til 2014.. :D

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Indlæg af Blaugrana92 »

... hvilket får det til at lyde endnu bedre :D

Hvis han virkelig har kontrakt med Barca til 2014 er økonomien i hvert fald sikker: Hvis Barca pludselig skulle få meget store problemer med økonomien kan behøves man kun sælge en spiller. Men sandsynligvis også den mest betydningsfulde spiller til den tid :)

Brugeravatar
Elbarca
Indlæg: 1657
Tilmeldt: man apr 25, 2005 11:32 pm
Har takket: 101 gange
Blevet takket: 66 gange

Indlæg af Elbarca »

Tror sku den er god nok. Der var snak om at han skulle forlænge til 2014, selvom jeg ikke husker at det skete.

Hvis det kun er til 2010, så betyder det at vi kun har ham 2 sæsonner endnu. Og det kan ikke være rigtigt. Laporta er klogere...

XaviHernandez

Indlæg af XaviHernandez »

http://www.lionel-messi.net/lionel-mess ... elona.aspx


"The Argentine teenage prodigy has recently extended his contract with Barcelona for the second time in three months so that it will now run until 2014 rather than 2010. This left-sided player is now one of the most promising young players at Barça."

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Indlæg af Blaugrana92 »

Da-Playmaker skrev:http://www.lionel-messi.net/lionel-mess ... elona.aspx


"The Argentine teenage prodigy has recently extended his contract with Barcelona for the second time in three months so that it will now run until 2014 rather than 2010. This left-sided player is now one of the most promising young players at Barça."
Det var dagens nyhed. Nu er jeg helt glad :D
Så dvs. han har 7 år tilbage af sin kontrakt (hurtig hovedregning ;)). Det lyder fantastisk godt! Tænk på hvad han kan nå på syv år!

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 32 gæster