10 - Lionel Andrés Messi

Tidernes Barca-legender

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

ulrich
Indlæg: 1705
Tilmeldt: ons sep 01, 2010 1:47 pm
Har takket: 275 gange
Blevet takket: 147 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af ulrich »


Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Visca El Barca »

In 23 official home games so far this season, Lionel Messi has now scored 39 goals for Barcelona #fcblive [
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Brugeravatar
Flax_Generous
Indlæg: 4454
Tilmeldt: tors jun 14, 2007 4:46 am
Geografisk sted: København
Har takket: 607 gange
Blevet takket: 510 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Flax_Generous »

Vildt!

Squix

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Squix »

Visca El Barca skrev:
In 23 official home games so far this season, Lionel Messi has now scored 39 goals for Barcelona #fcblive [
Standard!

Parla
Indlæg: 787
Tilmeldt: tors apr 21, 2011 3:26 pm
Har takket: 15 gange
Blevet takket: 66 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Parla »

Han er bare en senil gammel mand altså. Messi er langt bedre end Neymar lige pt. efter min mening.

Der er altså forskel på om man spiller I brasilien eller europa. Selv Ronaldo scorede 18 mål i 31 kampe da han kom tilbage til Brasilien.

Brugeravatar
Michman
Indlæg: 8347
Tilmeldt: lør dec 19, 2009 4:51 pm
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 636 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Michman »

Nu har Pele så været ude med riven og sagt at Messi slet ikke kan sammenlignes med ham og Maradona. Jeg er ved at brække mig hver gang jeg høre det.. Messi er jo den bedste nogensinde. De 2 spillede i en anden tid. Spillet var langsomt i forhold til idag. Det eneste agument de 2 har er at Messi ikke er blevet verdens mester med Argentina endnu. Korrekt. Men det siger mere om Maradona som træner end om Messi som spiller. Dette er min mening. Og jeg gider snart ikke høre flere samlingninger mellem de 3 da jeg mener at Messi slår dem.. Både på personlighed og på det det hele handler om fodbolden.
Real Madrid er intet andet end et indkøbshold.
Barça - Beautiful football since 1899

Sandro Rosell - Jeg tilgiver dig ALDRIG.. Og Bartomeu du har ødelagt min klub..



Første kamp live 2/3 2014 FC Barcelona - Almería

Barca er min religion..

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Visca El Barca »

Michman skrev:Nu har Pele så været ude med riven og sagt at Messi slet ikke kan sammenlignes med ham og Maradona. Jeg er ved at brække mig hver gang jeg høre det.. Messi er jo den bedste nogensinde. De 2 spillede i en anden tid. Spillet var langsomt i forhold til idag. Det eneste agument de 2 har er at Messi ikke er blevet verdens mester med Argentina endnu. Korrekt. Men det siger mere om Maradona som træner end om Messi som spiller. Dette er min mening. Og jeg gider snart ikke høre flere samlingninger mellem de 3 da jeg mener at Messi slår dem.. Både på personlighed og på det det hele handler om fodbolden.

Maradona har altid rost Leo, og han har svinet Pelé hver gang Pelé er kommet med en hjernedød kommentar ( dem har der været mange af, hver gang manden åbner mund så lukker han lort ud). Pelé virker bare som en gammel mand, der slet ikke kan klare at andre får ros. Han bliver ved med at kalde sig selv den bedste, og det er ærlig talt irriterende at høre på.

Det kan måske skyldes, at han er fra Brasilien og Brasilien og Argentina er ikke ret vilde med hinanden. Det er som om, Pelé slet ikke kan klare, at det er to argentinere som har været bedre og er bedre end ham til at spille fodbold.

Jeg så et dokumentar, Football's Greatest Rivalries, og der er det tydeigt at de gamle spillere, både fra Argentina og Brasilien slet ikke vil anerkende den anden part. Især dem fra Brasilien er ret gode til at underminere det de argentinske spillere og deres bedrifter.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Mander
Indlæg: 2856
Tilmeldt: ons apr 22, 2009 1:53 pm
Geografisk sted: Århus med Å
Har takket: 51 gange
Blevet takket: 122 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Mander »

Eh, jeg ville nu ikke være så hurtig til at kalde Messi "den bedste nogensinde". Jeg har ikke set hverken Maradona eller Pelé spille, så det er svært at bedømme dem ordentligt. Personligt vil jeg nøjes med at sige, at Messi er den bedste, jeg har set.

Men angående personligheden er der et fint sammenligningsgrundlag pga. Maradona og Pelés crap i pressen. Her vinder Messi med flere km.
I have been complimented many times and they always embarrass me; I always feel that they have not said enough.

emo
Indlæg: 17788
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 805 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af emo »

Tw Mauro Zarate (Inter Milan): "Pele, please shut up. Even Neymar himself is ashamed when you say he's better than Messi."
... nice 1.
Allez...

fidanho
Indlæg: 553
Tilmeldt: ons jul 30, 2008 7:28 pm
Geografisk sted: Esbjerg
Har takket: 34 gange
Blevet takket: 49 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af fidanho »

Bff

Billede
Trust me, when i woke up today, I had no plans to be awesome, but shit happens

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Brombi »

fidanho skrev:Bff

Billede
yell on him.. fail..

bole

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af bole »

hahah

ulrich
Indlæg: 1705
Tilmeldt: ons sep 01, 2010 1:47 pm
Har takket: 275 gange
Blevet takket: 147 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af ulrich »

9gag = fail.

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Blaugrana92 »

Messi's all-time statline i Champions League:

5296 minutter.
51 mål.
124 skud på mål.
82 skud ved siden af mål.
14 assists.
27 gange offside.
71 frispark begået.
162 frispark vundet.
5 gule kort.
0 røde kort.

Ved ikke helt hvad det kan bruges til men ... sådan er det i hvert fald.

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Blaugrana92 »

Billede

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 24 gæster