10 - Lionel Andrés Messi

Tidernes Barca-legender

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Piquénbauer »

Barcelona are in *disagreement* with the La Liga & CVC Investment Fund deal, the club has confirmed through an official statement.
Så pengene er der ikke. Og den eneste måde man kan få Messi til at blive er ved at få la liga til at “hjælpe”.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Antimadridista
Indlæg: 9229
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 926 gange
Blevet takket: 946 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Antimadridista »

Dytrax skrev:
tors aug 05, 2021 10:11 pm
Piquénbauer skrev:
tors aug 05, 2021 10:07 pm
Antimadridista skrev:
tors aug 05, 2021 9:59 pm
Emancipator skrev:
tors aug 05, 2021 9:34 pm
Men hvordan skal man forestille sig at han kommer tilbage. Det virker for absurd og kan hellere ikke være noget der passer ham
Det er slut. Det andet med taktik etc, tror jeg overhovedet ikke på.
Men hvorfor nu? Situationen har som sådan ikke ændret sig den seneste måned så hvorfor ikke melde det ud for en måned siden? Eller vente til klubben vitterligt ikke havde mere tid til at gøre plads?

Tidspunktet er ekstremt underligt. Og det virker til at aftalen var på plads og dette kommer som et kæmpe chok for Messi.

Men ok måske kunne laporta se at det ikke kunne lade sig gøre… Jeg ved det ikke.
Det kunne være meldt ud for et stykke tid siden, det havde ikke været nødvendigt med en masse udmeldinger om hvor godt det går etc.
Plus, det virker altså underligt, at klubben, cirka en time efter offentliggørelsen af sammenbruddet, frigiver en takke-video til Leo, som om de nærmest på komisk vis søger at understrege, at den er god nok...

Hvis det holder og Messi, som det ser ud til, forlader klubben. Er det uværdigt. Ingen spiller kommer i nærheden af ham, og det burde have været en afsked på et proppet stadion. Ikke det her...
Jamen jeg ved det ikke? Laporta har sandsynligvis ikke haft så meget styr på sagerne som udbasuneret! Som sagt har jeg ikke fået sat mig ind i cvc sagen, men er dette ikke meget nyt og kan dette ikke have skabt en ret ny situation, der således har vendt det hele på hovedet ret pludseligt.!?!?

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Piquénbauer »

I finder det slet ikke underligt at klubben kommer med en officiel udmelding omkring CVC lige efter man har sagt farvel til Messi? Som i en time efter?
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Emancipator
Indlæg: 188
Tilmeldt: ons apr 05, 2017 6:56 pm
Har takket: 14 gange
Blevet takket: 10 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Emancipator »

Også ret vigtigt;
Not a single player of the squad has posted a farewell message on social networks to Messi so far. [md]

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Piquénbauer »

Skulle lige til at skrive det. Ikke en.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Emancipator
Indlæg: 188
Tilmeldt: ons apr 05, 2017 6:56 pm
Har takket: 14 gange
Blevet takket: 10 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Emancipator »

Det så vildt med Messi. Det som historierne bliver ved med at blive toppet

Filten
Indlæg: 1917
Tilmeldt: tirs aug 25, 2020 4:25 pm
Har takket: 199 gange
Blevet takket: 189 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Filten »

kunne Messi ikke bare gå 80-90% ned i løn og få pengene på et senere tidspunkt? er der ikke en hovedsponsor der er interesseret i at de beholder ham? kan de ikke lægge det der skal til økonomisk?
Madrid dommere: José Hernández Maeso, Hernández Hernández, Martínez Munuera, Gil Manzano, Cesar Soto

Antimadridista
Indlæg: 9229
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 926 gange
Blevet takket: 946 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Antimadridista »

Piquénbauer skrev:
tors aug 05, 2021 10:23 pm
I finder det slet ikke underligt at klubben kommer med en officiel udmelding omkring CVC lige efter man har sagt farvel til Messi? Som i en time efter?
Jo naturligvis.

Men hvis tingene er som de er, så skal der immervæk også meget til at ændre en hel organisations holdning.

EasyBuddhist
Indlæg: 4542
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 774 gange
Blevet takket: 989 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af EasyBuddhist »

Piquénbauer skrev:
tors aug 05, 2021 9:57 pm
EasyBuddhist skrev:
tors aug 05, 2021 9:47 pm
Piquénbauer skrev:
tors aug 05, 2021 9:34 pm
MAtS
Emerson - Pique/araujo - garcia - Alba
Bussi
De Jong - pedri
Griez - ansu - depay

Synes det er et spændende hold.
Det kan intet, det hold. Griz og Depay er pseudo stjerner og en midtbane med Busquets, De Jong og Pedri er en fucking boldskubber midtbane og jeg gider ikke starte på forsvaret. Det er et lortehold uden kreativitet og skønhed. Der er en håndfuld, der er værd at beholde, resten kan pisse ad helvede til og hoppe i havet for min skyld.
Meh. Med de spillere der er på vej og sådan en starter så er fundamentet der. En ordentlig træner og et par gode køb - så sker der ting og sager.
Så kan man lige så godt tage skridtet fuldt ud. Send hele banden afsted og behold kun talenterne. Lige nu virker det idiotisk at man har skrevet med Agüero og Depay. De skulle have været med til at skabe et hold, der kunne vinde noget. Nu er det bare nytteløst og man kan ikke bruge dem til en skid. Nu kan man lige så godt tage en sæson uden nogen stjerner overhovedet. Behold de unge og De Jong :cool: det må være det nye motto.
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

Antimadridista
Indlæg: 9229
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 926 gange
Blevet takket: 946 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Antimadridista »

Filten skrev:
tors aug 05, 2021 10:26 pm
kunne Messi ikke bare gå 80-90% ned i løn og få pengene på et senere tidspunkt? er der ikke en hovedsponsor der er interesseret i at de beholder ham? kan de ikke lægge det der skal til økonomisk?
Det må være noget fundamentalt, som på sigt er større end Messi, der er på spil, i følge klubben.

Filten
Indlæg: 1917
Tilmeldt: tirs aug 25, 2020 4:25 pm
Har takket: 199 gange
Blevet takket: 189 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Filten »

Antimadridista skrev:
tors aug 05, 2021 10:28 pm
Filten skrev:
tors aug 05, 2021 10:26 pm
kunne Messi ikke bare gå 80-90% ned i løn og få pengene på et senere tidspunkt? er der ikke en hovedsponsor der er interesseret i at de beholder ham? kan de ikke lægge det der skal til økonomisk?
Det må være noget fundamentalt, som på sigt er større end Messi, der er på spil, i følge klubben.
hva skulle det være?
Madrid dommere: José Hernández Maeso, Hernández Hernández, Martínez Munuera, Gil Manzano, Cesar Soto

Antimadridista
Indlæg: 9229
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 926 gange
Blevet takket: 946 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Antimadridista »

Filten skrev:
tors aug 05, 2021 10:29 pm
Antimadridista skrev:
tors aug 05, 2021 10:28 pm
Filten skrev:
tors aug 05, 2021 10:26 pm
kunne Messi ikke bare gå 80-90% ned i løn og få pengene på et senere tidspunkt? er der ikke en hovedsponsor der er interesseret i at de beholder ham? kan de ikke lægge det der skal til økonomisk?
Det må være noget fundamentalt, som på sigt er større end Messi, der er på spil, i følge klubben.
hva skulle det være?
Noget ift indkomstgrundlag fremover. Altså bestemmelser ift ESL og la ligas regler etc. Er ikke helt inde i det!!

Men ved det ikke. Vi bliver forhåbentlig klogere relativt snart..

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Piquénbauer »

Så kan man lige så godt tage skridtet fuldt ud. Send hele banden afsted og behold kun talenterne. Lige nu virker det idiotisk at man har skrevet med Agüero og Depay. De skulle have været med til at skabe et hold, der kunne vinde noget. Nu er det bare nytteløst og man kan ikke bruge dem til en skid. Nu kan man lige så godt tage en sæson uden nogen stjerner overhovedet. Behold de unge og De Jong :cool: det må være det nye motto.
Det tror jeg også man gør når pengene er der til det. Og jeg er helt enig omkring aguero. Han var et dumt køb fra starten. Også selvom Messi stadig var i klubben. Depay synes jeg dog var ok - fin alder, lav kontrakt og chancen værd.

Jeg vil også klart holde griez som uden Messi kan få den rolle han skal have. Og selvfølgelig MAtS.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Kubala
Indlæg: 10061
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 108 gange
Blevet takket: 387 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Kubala »

Selvfølgelig skal Messi ikke spille for et slik eller lave symbolske kontrakter. Han har givet rigeligt til klubben. Jeg vidste, at man ville vende snakken på det. Han skal simpelthen spille for 10% af lønnen. Kom nu lige. Hvorfor skrider de andre tåber ikke bare? De leverer intet og får en fed løn. Og det virker da absolut som endestationen for Barca og Messi, når man så direkte melder ud. Alle de der spekulationer virker for underlige og urealistiske.

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5490
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 573 gange
Blevet takket: 561 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af SpillerSomMESSI »

Kubala skrev:
tors aug 05, 2021 10:39 pm
Selvfølgelig skal Messi ikke spille for et slik eller lave symbolske kontrakter. Han har givet rigeligt til klubben. Jeg vidste, at man ville vende snakken på det. Han skal simpelthen spille for 10% af lønnen. Kom nu lige. Hvorfor skrider de andre tåber ikke bare? De leverer intet og får en fed løn. Og det virker da absolut som endestationen for Barca og Messi, når man så direkte melder ud. Alle de der spekulationer virker for underlige og urealistiske.
De spillere som ikke bidrager med noget - må have en dårlig smag i munden hvis de indirekte har fået Messi til ikke at kunne blive i klubben pga.de insisterer på at blive.
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 46 gæster