10 - Lionel Andrés Messi
Redaktører: Guardiola, Wennerberg
-
- Geografisk sted: Fyn/Odense
- Har takket: 368 gange
- Blevet takket: 808 gange
Messi har strålet i de seneste kampe, faktisk siden hans hattrick mod Madrid har han været den bedste på holdet og har scoret en del mål, han er fantastisk i øjeblikket, lad ham forsætte sådan.
Det er uhyggeligt hvor godt hans og Maraddonas mål ligner hinanden... aaaaa mååske et tegnn :P:P:p!!!!!!!!!!!!
Det er uhyggeligt hvor godt hans og Maraddonas mål ligner hinanden... aaaaa mååske et tegnn :P:P:p!!!!!!!!!!!!
Allez...
- Guardiola
- Har takket: 174 gange
- Blevet takket: 386 gange
Man må sige, at man er priviligeret, når man som klub kan hive en mand som Messi op fra talentholdene. Han er helt fantastisk, kæmpe teknik, kæmpe spilforståelse, og en afgørende faktor. At sammenligne han mål med Mradonas legendariske, er ingen overdrivelse. Dog blev Maradonas scoret på en lidt større scene, men det skal nok komme for Messi. Der er ingen grænser for, hvor langt han kan gå.
Maradonas legendariske mål:
Maradonas legendariske mål:
- Diabolito
- Geografisk sted: København
- Har takket: 16 gange
- Blevet takket: 54 gange
Ja, Maradonas blev scoret på en større scene, men omvendt kan man sige, at Maradona var en del ældre da han scorede det. Messi er19 år... Hvornår kan nogen herinde overhovedet huske en 19-årig lave sådan noget ?
Ronaldo, Cristiano Ronaldo, Ronaldinho, Zidane, I kan alle sammen godt pakke sammen, den her knægt kommer til at overgå jer alle
Ronaldo, Cristiano Ronaldo, Ronaldinho, Zidane, I kan alle sammen godt pakke sammen, den her knægt kommer til at overgå jer alle
El Señor de las Tartas
- Elbarca
- Har takket: 101 gange
- Blevet takket: 66 gange
Rigtigt flot mål af Messi. Målet kan helt sikkert sammenlignes med Maradonas "alletiders bedste mål". Det er utroligt hvad han formål i den alder. Både Maradonas fra 1986 og Ronaldos mål fra 1995 var måske bedre udført, men Messi viste i går at han er en kommende legende på højde med dem. Man taler om C. Ronaldo, som den bedste i verden, men så længe Messi spiller bold, får portugiseren det svært. Messi viser mere talent end C.Ronaldo, som endnu ikke har skilt sig ud i f.eks CL...
Messi er en fantastisk utroligt overdrevet [indsæt flere tillægsorg her] spiller.. Jeg ved snart ikke hvor mange gange jeg har set det mål på repeat nuboney skrev:Det varmer sku om hjertet!!!! Det er da helt vildt haha :D... Er det snart på tide at han får 10 på ryggen?
..Men imo er nr 10 ronaldinhos nr til han forlader klubben/stopper karieren
-
- Har takket: 1274 gange
- Blevet takket: 1763 gange
Det er fuldstændigt det samme her. Jeg har set klippet om og om igen, siden kl. 15 ;) Jeg elsker det. Det er alt for vildt. Og så er han kun 19 år. Hatten af for ham!Saturn skrev:Messi er en fantastisk utroligt overdrevet [indsæt flere tillægsorg her] spiller.. Jeg ved snart ikke hvor mange gange jeg har set det mål på repeat nuboney skrev:Det varmer sku om hjertet!!!! Det er da helt vildt haha :D... Er det snart på tide at han får 10 på ryggen?
..Men imo er nr 10 ronaldinhos nr til han forlader klubben/stopper karieren
- Daluigi
- Geografisk sted: Galten
- Har takket: 127 gange
- Blevet takket: 869 gange
Ja han har potentialet til at blive det største verden nogensinde har setDiabolito skrev:Ja, Maradonas blev scoret på en større scene, men omvendt kan man sige, at Maradona var en del ældre da han scorede det. Messi er19 år... Hvornår kan nogen herinde overhovedet huske en 19-årig lave sådan noget ?
Forumlegende
- abx
- Geografisk sted: Fezbjerg
- Har takket: 2265 gange
- Blevet takket: 656 gange