10 - Lionel Andrés Messi

Tidernes Barca-legender

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
SparetireDad
Indlæg: 397
Tilmeldt: man jul 14, 2014 9:04 am
Har takket: 28 gange
Blevet takket: 59 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af SparetireDad »

Lopezzz skrev:
lør dec 18, 2021 12:11 am
Jeg tror ikke at Leo er helt glad for Antonellas kærlighed til mode og de dyre brands.
De sidste 3-4 år er hun helt vildt med bling bling og luksus ting. Jeg kan ikke lide at hun har valgt denne vej da det ofte resulterer i skilsmisse eller problemer i familien.
Det er bare min mening.
:wtf: :crazy: :wtf: :crazy: :wtf: :crazy:

Så først dette indlæg nu......men.....var du sådan helt oprigtig seriøs og ædru, da du skrev det - eller var det lige årets største troll-indlæg?

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14866
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1658 gange
Blevet takket: 1096 gange
Kontakt:

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Lopezzz »

SparetireDad skrev:
tirs feb 08, 2022 8:18 pm
Lopezzz skrev:
lør dec 18, 2021 12:11 am
Jeg tror ikke at Leo er helt glad for Antonellas kærlighed til mode og de dyre brands.
De sidste 3-4 år er hun helt vildt med bling bling og luksus ting. Jeg kan ikke lide at hun har valgt denne vej da det ofte resulterer i skilsmisse eller problemer i familien.
Det er bare min mening.
:wtf: :crazy: :wtf: :crazy: :wtf: :crazy:

Så først dette indlæg nu......men.....var du sådan helt oprigtig seriøs og ædru, da du skrev det - eller var det lige årets største troll-indlæg?
:crazy: :eek: :crazy: :eek: :crazy: :eek: :wtf:

Jeg er altid 100% seriøs og ædru når jeg skriver hvad jeg føler, ok. Du behøver ikke at spørger igen :wave:
MDCCCXCIX

nosslo15
Indlæg: 991
Tilmeldt: man sep 18, 2017 1:41 pm
Har takket: 106 gange
Blevet takket: 146 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af nosslo15 »

Lopezzz skrev:
ons feb 09, 2022 12:04 am
SparetireDad skrev:
tirs feb 08, 2022 8:18 pm
Lopezzz skrev:
lør dec 18, 2021 12:11 am
Jeg tror ikke at Leo er helt glad for Antonellas kærlighed til mode og de dyre brands.
De sidste 3-4 år er hun helt vildt med bling bling og luksus ting. Jeg kan ikke lide at hun har valgt denne vej da det ofte resulterer i skilsmisse eller problemer i familien.
Det er bare min mening.
:wtf: :crazy: :wtf: :crazy: :wtf: :crazy:

Så først dette indlæg nu......men.....var du sådan helt oprigtig seriøs og ædru, da du skrev det - eller var det lige årets største troll-indlæg?
:crazy: :eek: :crazy: :eek: :crazy: :eek: :wtf:

Jeg er altid 100% seriøs og ædru når jeg skriver hvad jeg føler, ok. Du behøver ikke at spørger igen :wave:
Du ved jo i det mindste, hvor du har mig - bro! :thumbup:

EasyBuddhist
Indlæg: 4542
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 774 gange
Blevet takket: 989 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af EasyBuddhist »

Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 6997
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1812 gange
Blevet takket: 1087 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Dytrax »

Barcelona are exploring the prospect of re-signing Lionel Messi from PSG this summer.

Messi left Barca for Paris in August after management insisted they could not fit him inside the club's wage budget.

Ok Diario says Barca are now willing to try to bring Messi back as they prepare to accept CVC Capital's cash injection to the tune of €270m.

Barca president Joan Laporta plans to use the cash raised to sign Borussia Dortmund striker Erling Haaland and also bring Messi back to Cataluyna.

Laporta is now willing to buy out Messi's PSG contract this summer and re-sign him for Barca.

- Tribal Football

Uden at tage stilling til genopbygning og den gode fase, vi er inde i, ville jeg simpelthen elske, om han fik lov til at afslutte sin tid i klubben med den værdighed, han fortjener. Han kunne være en super-sub, der udover sine åbenlyse kvaliteter, med sin tilstedeværelse, også ville give de unge noget.

Men jeg tror ikke på det sker.

Brugeravatar
Isageren
Indlæg: 2628
Tilmeldt: ons sep 23, 2020 10:12 am
Har takket: 251 gange
Blevet takket: 257 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Isageren »

Dytrax skrev:
tors mar 10, 2022 7:45 pm
Barcelona are exploring the prospect of re-signing Lionel Messi from PSG this summer.

Messi left Barca for Paris in August after management insisted they could not fit him inside the club's wage budget.

Ok Diario says Barca are now willing to try to bring Messi back as they prepare to accept CVC Capital's cash injection to the tune of €270m.

Barca president Joan Laporta plans to use the cash raised to sign Borussia Dortmund striker Erling Haaland and also bring Messi back to Cataluyna.

Laporta is now willing to buy out Messi's PSG contract this summer and re-sign him for Barca.

- Tribal Football

Uden at tage stilling til genopbygning og den gode fase, vi er inde i, ville jeg simpelthen elske, om han fik lov til at afslutte sin tid i klubben med den værdighed, han fortjener. Han kunne være en super-sub, der udover sine åbenlyse kvaliteter, med sin tilstedeværelse, også ville give de unge noget.

Men jeg tror ikke på det sker.
Det ville være kæmpe selvmål af Laporta i hvert fald :grin:

Men omvendt, jeg er meget biased omkring Messi, grundet vores historik sammen. Den historie kender SpillerSomMessi alt til.
Messi: "I expect greatness everywhere I go, because I want to be the best. When I began at Barca, my biggest competition was Isageren, I had to overcome him. I was not convinced by Barca, until I saw Franck Kessie. For me, he is one of the greatest.

Antimadridista
Indlæg: 9126
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 896 gange
Blevet takket: 937 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Antimadridista »

Isageren skrev:
tors mar 10, 2022 9:06 pm
Dytrax skrev:
tors mar 10, 2022 7:45 pm
Barcelona are exploring the prospect of re-signing Lionel Messi from PSG this summer.

Messi left Barca for Paris in August after management insisted they could not fit him inside the club's wage budget.

Ok Diario says Barca are now willing to try to bring Messi back as they prepare to accept CVC Capital's cash injection to the tune of €270m.

Barca president Joan Laporta plans to use the cash raised to sign Borussia Dortmund striker Erling Haaland and also bring Messi back to Cataluyna.

Laporta is now willing to buy out Messi's PSG contract this summer and re-sign him for Barca.

- Tribal Football

Uden at tage stilling til genopbygning og den gode fase, vi er inde i, ville jeg simpelthen elske, om han fik lov til at afslutte sin tid i klubben med den værdighed, han fortjener. Han kunne være en super-sub, der udover sine åbenlyse kvaliteter, med sin tilstedeværelse, også ville give de unge noget.

Men jeg tror ikke på det sker.
Det ville være kæmpe selvmål af Laporta i hvert fald :grin:

Men omvendt, jeg er meget biased omkring Messi, grundet vores historik sammen. Den historie kender SpillerSomMessi alt til.
Stod det til mig, skulle han bare hjem! Er komplet ligeglad, hjem med ham. Så tager vi en globetrotter turné med Messi og venter et år med pokalerne.. :glad:

Men det er en and tror jeg..

Brugeravatar
Isageren
Indlæg: 2628
Tilmeldt: ons sep 23, 2020 10:12 am
Har takket: 251 gange
Blevet takket: 257 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Isageren »

Antimadridista skrev:
tors mar 10, 2022 9:54 pm
Isageren skrev:
tors mar 10, 2022 9:06 pm
Dytrax skrev:
tors mar 10, 2022 7:45 pm
Barcelona are exploring the prospect of re-signing Lionel Messi from PSG this summer.

Messi left Barca for Paris in August after management insisted they could not fit him inside the club's wage budget.

Ok Diario says Barca are now willing to try to bring Messi back as they prepare to accept CVC Capital's cash injection to the tune of €270m.

Barca president Joan Laporta plans to use the cash raised to sign Borussia Dortmund striker Erling Haaland and also bring Messi back to Cataluyna.

Laporta is now willing to buy out Messi's PSG contract this summer and re-sign him for Barca.

- Tribal Football

Uden at tage stilling til genopbygning og den gode fase, vi er inde i, ville jeg simpelthen elske, om han fik lov til at afslutte sin tid i klubben med den værdighed, han fortjener. Han kunne være en super-sub, der udover sine åbenlyse kvaliteter, med sin tilstedeværelse, også ville give de unge noget.

Men jeg tror ikke på det sker.
Det ville være kæmpe selvmål af Laporta i hvert fald :grin:

Men omvendt, jeg er meget biased omkring Messi, grundet vores historik sammen. Den historie kender SpillerSomMessi alt til.
Stod det til mig, skulle han bare hjem! Er komplet ligeglad, hjem med ham. Så tager vi en globetrotter turné med Messi og venter et år med pokalerne.. :glad:

Men det er en and tror jeg..
Jeg elsker også Messi, men måske man skal acceptere at stoppe mens legen er god. Nogle gange skal man sige farvel til en god ting. Jeg har allerede haft det rørende moment, lidt mærkeligt at skulle genleve det. Hvis man har mulighed for at låne ham i 6 måneder ligesom Henry med Arsenal, så kan han stoppe karrieren hos os.
Messi: "I expect greatness everywhere I go, because I want to be the best. When I began at Barca, my biggest competition was Isageren, I had to overcome him. I was not convinced by Barca, until I saw Franck Kessie. For me, he is one of the greatest.

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 6997
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1812 gange
Blevet takket: 1087 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Dytrax »

Messi is clear that he does not want to play for Barça again and is determined to fulfill his contract with PSG. [Deportes Cuatro]

Og så er den...Goat barberet, som man siger.

Kvoller
Indlæg: 5081
Tilmeldt: man apr 25, 2005 10:30 pm
Geografisk sted: Sønderborg
Har takket: 781 gange
Blevet takket: 572 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Kvoller »

Dytrax skrev:
lør mar 19, 2022 5:21 pm
Messi is clear that he does not want to play for Barça again and is determined to fulfill his contract with PSG. [Deportes Cuatro]

Og så er den...Goat barberet, som man siger.
:clap: :clap: :lol:

Brugeravatar
Isageren
Indlæg: 2628
Tilmeldt: ons sep 23, 2020 10:12 am
Har takket: 251 gange
Blevet takket: 257 gange

Re:

Indlæg af Isageren »

Diabolito skrev:
tors apr 19, 2007 5:13 pm
Ja, Maradonas blev scoret på en større scene, men omvendt kan man sige, at Maradona var en del ældre da han scorede det. Messi er19 år... Hvornår kan nogen herinde overhovedet huske en 19-årig lave sådan noget ?

Ronaldo, Cristiano Ronaldo, Ronaldinho, Zidane, I kan alle sammen godt pakke sammen, den her knægt kommer til at overgå jer alle
Damn, det er vildt at tænke at man vidste det dengang.
Messi: "I expect greatness everywhere I go, because I want to be the best. When I began at Barca, my biggest competition was Isageren, I had to overcome him. I was not convinced by Barca, until I saw Franck Kessie. For me, he is one of the greatest.

Brugeravatar
Isageren
Indlæg: 2628
Tilmeldt: ons sep 23, 2020 10:12 am
Har takket: 251 gange
Blevet takket: 257 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Isageren »

Nå, i forhold til Messi. Vil I kalde ham et forbillede/idol, i så fald hvordan? Jeg synes det ikke, i forhold til sport jo, fordi han er så god, men man savner en person med mere karisma, der er lidt mere tydelig i sine værdier og inspirere unge. Lad mig give et eksempel på en sportsstjerne som jeg mener er større forbilleder og idoler. Roger Federer. Han er blevet synonym med det at være en gentleman, og derudover er han sindssygt karismatisk og meget tit ude og ytre sig om ting der sker i verden. Samme kan siges om CR7, ikke i forhold til at være en gentleman, men det stenhårde arbejde og mentaliteten med aldrig at give op. Derudover har han heller ingen tatoveringer, på grund af han er organdonor. Udenfor banen fremstår CR7 altså me et bedre eksempel. Ingen tvivl om på banen er han træls. Messi fremstår lidt som en grå person, som aldrig rigtig står inde for en sag. Jeg mener også at med årene er pengene blevet enormt vigtige for ham og hans familie.
Messi: "I expect greatness everywhere I go, because I want to be the best. When I began at Barca, my biggest competition was Isageren, I had to overcome him. I was not convinced by Barca, until I saw Franck Kessie. For me, he is one of the greatest.

DeanCassady
Indlæg: 1574
Tilmeldt: tirs sep 30, 2014 9:50 pm
Har takket: 82 gange
Blevet takket: 215 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af DeanCassady »

Jeg ved ikke lige, om jeg ville betragte Ronaldo som et pragteksempel på et godt forbillede. Der var vist lige noget med noget voldtægt i USA, som ikke ligefrem oser af rollemodel.
Robert Zimmerman

Brugeravatar
Isageren
Indlæg: 2628
Tilmeldt: ons sep 23, 2020 10:12 am
Har takket: 251 gange
Blevet takket: 257 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Isageren »

DeanCassady skrev:
tors mar 24, 2022 4:46 pm
Jeg ved ikke lige, om jeg ville betragte Ronaldo som et pragteksempel på et godt forbillede. Der var vist lige noget med noget voldtægt i USA, som ikke ligefrem oser af rollemodel.
Jeg synes som udgangspunkt heller ikke at han er tæt på Roger Federer, men jeg synes nok bare ikke at særlig mange sportsstjerner er forbilleder eller idoler. Det er måske mere min pointe. Jeg har aldrig hørt om boget voldtægt, det må du gerne uddybe? Har manden begået voldtægt uden at modtage en straf?
Messi: "I expect greatness everywhere I go, because I want to be the best. When I began at Barca, my biggest competition was Isageren, I had to overcome him. I was not convinced by Barca, until I saw Franck Kessie. For me, he is one of the greatest.

Brugeravatar
Diabolito
Indlæg: 843
Tilmeldt: tirs apr 26, 2005 7:54 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 52 gange

Re: Re:

Indlæg af Diabolito »

Isageren skrev:
tors mar 24, 2022 4:29 pm
Diabolito skrev:
tors apr 19, 2007 5:13 pm
Ja, Maradonas blev scoret på en større scene, men omvendt kan man sige, at Maradona var en del ældre da han scorede det. Messi er19 år... Hvornår kan nogen herinde overhovedet huske en 19-årig lave sådan noget ?

Ronaldo, Cristiano Ronaldo, Ronaldinho, Zidane, I kan alle sammen godt pakke sammen, den her knægt kommer til at overgå jer alle
Damn, det er vildt at tænke at man vidste det dengang.
Citerede du lige mit 15 år gamle indlæg ? :D Jøses, nu føler jeg mig gammel.
El Señor de las Tartas

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 7 gæster