10 - Lionel Andrés Messi

Tidernes Barca-legender

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Jesni
Indlæg: 1650
Tilmeldt: tirs maj 13, 2014 3:07 pm
Har takket: 91 gange
Blevet takket: 68 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Jesni »

Blaugrana92 skrev:Så vidt jeg ved er der jo altså ikke noget ulovligt i at eje et offshore selskab, så længe skattemyndighederne er informeret om det.
Der er bare ikke særlig mange rationelle grunde til at oprette et skuffeselskab lige netop via det advokatkontor lige præcis i den del af verden, udover at skjule formuer/afkast.

emo
Indlæg: 17788
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 805 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af emo »

Jesni skrev:
Blaugrana92 skrev:Så vidt jeg ved er der jo altså ikke noget ulovligt i at eje et offshore selskab, så længe skattemyndighederne er informeret om det.
Der er bare ikke særlig mange rationelle grunde til at oprette et skuffeselskab lige netop via det advokatkontor lige præcis i den del af verden, udover at skjule formuer/afkast.
Der er ikke noget i vejen med at skjule formuer/afkast, så længe det er lovligt skjult, ikke? Go get them Messi-dawg!
Allez...

Jesni
Indlæg: 1650
Tilmeldt: tirs maj 13, 2014 3:07 pm
Har takket: 91 gange
Blevet takket: 68 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Jesni »

emo skrev:
Jesni skrev:
Blaugrana92 skrev:Så vidt jeg ved er der jo altså ikke noget ulovligt i at eje et offshore selskab, så længe skattemyndighederne er informeret om det.
Der er bare ikke særlig mange rationelle grunde til at oprette et skuffeselskab lige netop via det advokatkontor lige præcis i den del af verden, udover at skjule formuer/afkast.
Der er ikke noget i vejen med at skjule formuer/afkast, så længe det er lovligt skjult, ikke? Go get them Messi-dawg!
Nej, men det virker måske en smule underligt at man skjuler noget.

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Skydefinten »

Jeg skjuler også noget lige nu, og det tænker jeg egentligt også er ret underligt.

Messi's e-mail med oplysningerne hang nok bare fast i udbakken. Innocento!!
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

kklaus
Indlæg: 9729
Tilmeldt: lør nov 13, 2010 9:44 pm
Har takket: 632 gange
Blevet takket: 1283 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af kklaus »

Financial experts claim tax avoiders can be very hard to tackle, particularly Lionel Messi.
;-)
Giv mig min sko tilbage, røv!

Brugeravatar
Barcaholic
Indlæg: 1698
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 4:42 pm
Geografisk sted: Århus
Har takket: 206 gange
Blevet takket: 198 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Barcaholic »

Billede
+
Most goals/game in CL (10+ goals): Messi 0.79 - VanNistelrooy 0.77 - Ronaldo 0.73 - Suarez 0.70 - Soldado 0.70 #fcblive [via @barca19stats]
Det vel ok.

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Skydefinten »

Dejlig billede fra i går. Pique har lige fået 3 ture i midten
http://www.fcbarcelona.com/football/fir ... n-training
Billede
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

Brugeravatar
Heartbreaker
Indlæg: 9573
Tilmeldt: søn mar 14, 2010 9:54 pm
Geografisk sted: Skivevej 27 lejlighed 3 9500 Hobro by Dk
Har takket: 132 gange
Blevet takket: 720 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Heartbreaker »

[emoji23][emoji23][emoji23]
phpBB [video]
Vi skal ikke have Fnat lus lopper knuper adis eller grises til af andre folk de skal og bare lade jeg være i fred og ro for eller døder de lige på stedet med et af min fætter Klaus S Jensen skydevåben det er ikke for sjov det er skam meget alvorlig mendt

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af JonasV »

Der er så mange mennesker, der må have haft lyst til at gøre præcis det der, så længe.

klogfyr
Indlæg: 2377
Tilmeldt: tirs okt 10, 2006 7:58 pm
Geografisk sted: Holbæk
Har takket: 97 gange
Blevet takket: 224 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af klogfyr »

phpBB [video]

Jønde
Indlæg: 494
Tilmeldt: tirs sep 20, 2005 2:57 am
Har takket: 12 gange
Blevet takket: 14 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Jønde »

I øvrigt så erjeg træt af mer vil ha mer mentaliteten hos de rigeste i verden. Hvad sker der for messi, han tjener på en dag hvad andre tjener på et år ved at lave det som også er hans hobby, mere priviligeret kan man vel ikke være, men nej du mer vil ha mer, så vi gemmer sku pengene og undlader at betale til fælleskabet, tiltrods for at det netop er fællesskabet glorifisering af ham der skaber hans enorme rigdom.
Skam dig messi.

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Storken »

Mer' vil have' mer' gælder ikke kun de rige. Jeg er ikke millionær, men jeg ville sgu gerne være det. De rige har bare bedre muligheder for at snyde i skat. Jeg er ret sikker på, at vi andre ville gøre det samme, hvis det var nemt og lige til.

Jønde
Indlæg: 494
Tilmeldt: tirs sep 20, 2005 2:57 am
Har takket: 12 gange
Blevet takket: 14 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Jønde »

Storken skrev:Mer' vil have' mer' gælder ikke kun de rige. Jeg er ikke millionær, men jeg ville sgu gerne være det. De rige har bare bedre muligheder for at snyde i skat. Jeg er ret sikker på, at vi andre ville gøre det samme, hvis det var nemt og lige til.


Forstår det ikke, syntes det sørgeligt at mennesker er sådan, jeg kan med 100% sikkerhed sige at jeg til enhver tid betaler min skat med glæde.
Og jo jeg vil da også gerne være stinkende rig, men jeg vil da være det på ærlig vis.
Syntes det er mærkeligt at gode mennesker blive rådne når det gælder penge. Sort arbejde, snyd i skat osv osv. Og de selvsamme mennesker tillade sig at blive dybt foragte når fattige menneske stjæler, øl, mad eller tøj. Som man siger moral er godt men ........ You get the rest.

Brugeravatar
Barcaholic
Indlæg: 1698
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 4:42 pm
Geografisk sted: Århus
Har takket: 206 gange
Blevet takket: 198 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Barcaholic »

Among players from European teams, Messi (28y 298d) is the youngest to reach 500 career goals #fcblive (stats since 1950) [via @barcastats]
Billede

Brugeravatar
Lular
Indlæg: 105
Tilmeldt: tors jan 20, 2011 1:02 am
Geografisk sted: Barca
Blevet takket: 9 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Lular »

Storken skrev:Mer' vil have' mer' gælder ikke kun de rige. Jeg er ikke millionær, men jeg ville sgu gerne være det. De rige har bare bedre muligheder for at snyde i skat. Jeg er ret sikker på, at vi andre ville gøre det samme, hvis det var nemt og lige til.
- Jeg tror det er Messis far, som styrer skatteshowet. Messis far er argentiner, og har muligvis ikke meget til overs for Spanien, og gider derfor ikke støtte Spaniens velfærdsstat.
Pudsigt når det netop er en spansk klub, Barcelona, som har givet Messi det liv han har i dag.

Han er nok bare et klamt menneske, Messis far.

At snyde i skat når man i forvejen kan tørre røv i 1000$-sedler er bunden. Man kommer imo ikke længere ned som menneske, ved mindre de penge man snyder i skat alle går til nødhjælpsorganisationer.

"Jeg er ret sikker på, at vi andre ville gøre det samme, hvis det var nemt og lige til."

Håber du ændrer mening.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 25 gæster