10 - Lionel Andrés Messi

Tidernes Barca-legender

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Kubala
Indlæg: 10090
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 109 gange
Blevet takket: 387 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Kubala »

Messi1987 skrev:Ja Messi er ren ligesom Rolf :mrgreen: Der en også den "joke" med at han er fra en anden planet, som jeg citer til ;-) Iøvrigt flot at du lige fik skrevet en masse som alle ved...

Jeg vidst godt at du jokede, men hvis du godt vidste det, hvorfor nævne det, for det var ikke en særlig god joke. :grin:

Quaresma
Indlæg: 3376
Tilmeldt: ons feb 27, 2008 9:24 pm
Geografisk sted: Zzzlummen
Har takket: 17 gange
Blevet takket: 140 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Quaresma »

- Karl Tanner - Fookin Legend of Gin Alley -

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Skydefinten »

Messi bliver tusset på benet i Argentina. Knægtens navn og hans naller. Bare de ikke ødelægger hans mojo.

Billede
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

emo
Indlæg: 17788
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 805 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af emo »

Quaresma skrev:http://indkast.dk/index.php?nyhed=102617

Åhhh, Cassano
"I hope he plays football like his father…just because it's impossible to play like Messi. I named my son after him because, in my opinion, he's the best player of all time, my idol. Carolina didn't want it, but in the end she surprised me by agreeing to the idea", said Cassano following the birth of his second child.
Tihi... har aldrig været den store fan af Cassano, underlig type.
Allez...

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7078
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 851 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Daluigi »

Skydefinten skrev:Messi bliver tusset på benet i Argentina. Knægtens navn og hans naller. Bare de ikke ødelægger hans mojo.

Billede
Nej nej nej da ikke venstrebenet!?!? Hvad sker der Messi?

Troede faktisk ikke han var typen der fik lavet den slags... Virker helt forkert at han hopper med på fodboldmoden med tusser alle vejne
Forumlegende

emo
Indlæg: 17788
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 805 gange

Sv: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af emo »

Er venstrebenet indenfor tussning det samme som højre øre er det indenfor piercing.?
Allez...

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7078
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 851 gange

Re: Sv: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Daluigi »

emo skrev:Er venstrebenet indenfor tussning det samme som højre øre er det indenfor piercing.?
Tænker mere at det er guldbenet... Så mange mål i det ben, og så risikerer tussen at ødelægge magien
Forumlegende

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Blaugrana92 »

Så vidt jeg ved har han også et portræt af sin mor på ryggen? Det er noget med familien det hele. Det har nok noget symbolsk værdi for ham, noget med at de altid er hos ham, selv hvis de skulle være på den anden side af Atlanterhavet. Ja, jeg ved det er ret dybt. Er også halv-stolt over mig selv. Men jeg gætter på at det er noget i den dur.

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: Sv: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af zqa »

Daluigi skrev:
emo skrev:Er venstrebenet indenfor tussning det samme som højre øre er det indenfor piercing.?
Tænker mere at det er guldbenet... Så mange mål i det ben, og så risikerer tussen at ødelægge magien
Der er massere af mål og god fodbold i mit højreben stadig. Så mon ikke også der er i Messi's?
#jesuisSheep

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11633
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af A$AP »

Billede

Billede

Havde sku ærlig talt ikke forventet eller nogensinde forestillet mig Messi med tusser, men de har tydeligvis en meget stor betydning for ham disse tatoveringer, specielt den med Thiago ser vild ud imo.

Afellay99

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Afellay99 »

Ja den er godt lavet, men det sku ikke meget den for lov at hele. Allerede kamp op 48 timer :cool:

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Skydefinten »

If Messi scores against Celta next week, he would be first player to score against every Liga opponent in 19 consecutive matches. [via fcb]
:cool: :lol: :roll: :eek: :grin:
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

Brugeravatar
Heartbreaker
Indlæg: 9573
Tilmeldt: søn mar 14, 2010 9:54 pm
Geografisk sted: Skivevej 27 lejlighed 3 9500 Hobro by Dk
Har takket: 132 gange
Blevet takket: 720 gange

10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Heartbreaker »

Kom så Messi!!!
Vi skal ikke have Fnat lus lopper knuper adis eller grises til af andre folk de skal og bare lade jeg være i fred og ro for eller døder de lige på stedet med et af min fætter Klaus S Jensen skydevåben det er ikke for sjov det er skam meget alvorlig mendt

emo
Indlæg: 17788
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 805 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af emo »

Isco: "I called my dog Messi because Messi is the best in the world and so is my dog."
Det virker til at Messi er populær...
Allez...

Brugeravatar
Bager
Indlæg: 2612
Tilmeldt: tirs sep 06, 2005 12:23 pm
Har takket: 147 gange
Blevet takket: 291 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Bager »

Kan I huske ham kommentatoren der synes det var mærkeligt at Messi valgte at hylde sin medspiller Thiago tidligere på sæsonen? Han må da rejse et øjenbryn eller to, nu hvor Messi også har dedikeret sin venstre læg til ham.
Visca el Barca

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 35 gæster