5 - Sergi Busquets Burgos

Tidernes Barca-legender

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Rivaldo10

Re: 16 - Sergi Busquets Burgos

Indlæg af Rivaldo10 »

Sandheden er dog den, at Toure har været skidt spillende i denne sæson og det ved han og Pep begge. Men det ser ud til, at mange herinde alligevel ikke kan/vil se dette i øjnene.

Keita har i øvrigt været bedre end Busquets og Toure.

Mander
Indlæg: 2856
Tilmeldt: ons apr 22, 2009 1:53 pm
Geografisk sted: Århus med Å
Har takket: 51 gange
Blevet takket: 122 gange

Re: 16 - Sergi Busquets Burgos

Indlæg af Mander »

FC. Barcelona skrev:Keita har i øvrigt været bedre end Busquets og Toure.
Ja, men dog ikke på samme plads.
I have been complimented many times and they always embarrass me; I always feel that they have not said enough.

anolacrabcf

Re: 16 - Sergi Busquets Burgos

Indlæg af anolacrabcf »

Hvis Toure har været skidt spillende, så har Busquets været katastrofal. Mit største problem med Busquets er ikke de mange fejl afleveringer som han smider væk, det har noget med manglende koncentration at gøre. Derimod taber han alt for mange nærkamps/hovedstødsdueller på midten af banen, samtidig med at han er utrolig langsom, og det er der ikke plads til i moderne fodbold. Når han så hverken har nærkamps styrke eller hurtighed så kan jeg ikke lige se hvad det så er han kan, men det kan være i andre kan forklare mig hvad han egentlig gør, som er så godt.

Rivaldo10

Re: 16 - Sergi Busquets Burgos

Indlæg af Rivaldo10 »

Hvad med at du ringer til Guardiola og sprøger ham, hvad Busquets laver på holdet? Du må øjensynligt have fundet den hellige gral modsat Guardiola.

Fat det nu, det er ikke et tilfælde, at Busquets er starter. Det kan da for dælen ikke være så svært at forstå.

anolacrabcf

Re: 16 - Sergi Busquets Burgos

Indlæg af anolacrabcf »

Dette bliver mit sidste indlæg i Busquets tråden, ihvert fald for en stund. Da jeg ikke gider spilde mere tid på ham. Vi må jo bare erkende at vi nok aldrig bliver enige. Jeg mener Busquets er vores klart svageste led, og slet ikke hører hjemme på et så fantastisk hold. Hvorimod du mener han rent faktisk har talent. Det der bekymrer mig mest, er at Busquets i hele Januar måned er den eneste defensive midtbane spiller i hele truppen(Medmindre man inkluderer Marquez, og det gør man ikke) For det vil uden tvivl komme til at koste, og selv om man skulle gå ud og investere i en ny, så skal han formentlig have lidt tid til at falde til.

Rivaldo10

Re: 16 - Sergi Busquets Burgos

Indlæg af Rivaldo10 »

En stor tillid du udviser Marquez, en fundamental del af vores hold siden 2003 og været med til at hjemføre 3 mesterskaber, 2 Cl, 1 Copa del Rey, 3 Spanske Super-Cups og 1 Europæisk Super-Cup og forhåbentlig snarligt Klub-VM.

Marquez er en habil og fantastisk spiller, når han er i form. Det har han desværre blot ikke været de seneste måneder, bl.a. pga. hans langvarige skade.

Ja, forhåbentlig bliver det dit sidste indlæg. Din kritik af Busquets er tåbelig og usaglig. Du glemmer alle de facetter i spillet han tilfører holdet og lad mig minde dig om, at det nok ikke er et tilfælde, at Pep konsekvent foretrækker ham, fremfor en svagt spillende Yaya Toure i denne sæson.

Brugeravatar
Bager
Indlæg: 2612
Tilmeldt: tirs sep 06, 2005 12:23 pm
Har takket: 147 gange
Blevet takket: 291 gange

Re: 16 - Sergi Busquets Burgos

Indlæg af Bager »

Jeg synes at Busquets har lagt under for rigtig meget mere eller mindre berettiget kritik i disse dage. Folk burde huske på at han sidste år havde rigtig mange gode kampe for os. Han spiller det det bedste landshold i verden og er på det bedste klubhold i verden. Oven i det er han stadig kun 21 år gammel og kan udvikle sig rigtig meget endnu. Han har ikke haft sine bedste kampe på det seneste, men de fejlafleveringer han laver er jo ikke symptomatisk for hans spil.
Visca el Barca

Rivaldo10

Re: 16 - Sergi Busquets Burgos

Indlæg af Rivaldo10 »

Helt enig Bager.

Men sådan er det jo altid, når nogen spillere begår fejl eller falder i niveau i en eller et par kampe. Kan huske for et stykke tid siden, at en hel der herinde mente, at Puyol var faldet enormt meget i niveau, for derefter at skamrose ham efter Inter og Real Madrid kampen.

anolacrabcf

Re: 16 - Sergi Busquets Burgos

Indlæg af anolacrabcf »

Jeg har kun sagt pæne ting om Puyol,så det kan ikke være mig du tænker på, og selvom han selvfølgelig ikke er 25 mere så mener jeg stadig han er vores bedste forsvarer. Det er også tydeligt at se når han er spiller en af pladserne i det centrale forsvar, at vi klares os bedst. Han har en hurtighed som ingen af de andre har, samtidig er han også langt stærkere mand mod mand end nogen af de andre, hvilket er vigtigt når vi står så langt fremme som vi nu gør.

Slerf

Re: 16 - Sergi Busquets Burgos

Indlæg af Slerf »

Så længe han afleverer bolden og lader være med at drible så er er han jo ok. Men noget vidunder er han dælme ikke!

Rocco

Re: 16 - Sergi Busquets Burgos

Indlæg af Rocco »

Jeg forstår ikke hvorfor folk beskytter Busquets så meget som de gør, han har ikke spillet ret godt i denne sæson. Touré er da klart at foretrække? Sergio er stadig meget ung, og har meget at lære. Han kan spille nogle fantastisk gode kampe, men ligesom mange andre unge spillere, er hans bundniveau helt latterligt lavt. Han skal nok blive en rigtig vigtig spiller for os, men det bliver først om et par år. Indtil da vil jeg helt klart mene at Touré skal være første valg. Især i de vigtige kampe!!

Mander
Indlæg: 2856
Tilmeldt: ons apr 22, 2009 1:53 pm
Geografisk sted: Århus med Å
Har takket: 51 gange
Blevet takket: 122 gange

Re: 16 - Sergi Busquets Burgos

Indlæg af Mander »

Rocco skrev:Jeg forstår ikke hvorfor folk beskytter Busquets så meget som de gør, han har ikke spillet ret godt i denne sæson. Touré er da klart at foretrække? Sergio er stadig meget ung, og har meget at lære. Han kan spille nogle fantastisk gode kampe, men ligesom mange andre unge spillere, er hans bundniveau helt latterligt lavt. Han skal nok blive en rigtig vigtig spiller for os, men det bliver først om et par år. Indtil da vil jeg helt klart mene at Touré skal være første valg. Især i de vigtige kampe!!
Der er jo heller ingen på dette forum, der har påstået andet, end at Touré er klart bedst. Det, som mange af os er uenige i, er at han skal raus pga. dårlig indsats... men at han ikke skal spille de store kampe på Tourés bekostning er slet ikke oppe til debat.
I have been complimented many times and they always embarrass me; I always feel that they have not said enough.

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: 16 - Sergi Busquets Burgos

Indlæg af zqa »

Touré er ikke at foretrække, hvis han spiller så dårligt som han gjort indtil videre..
Og ja, vi forsvarer Bussi, imod tåbelig udsagn som mange af dem analcrap er kommet med.
#jesuisSheep

anolacrabcf

Re: 16 - Sergi Busquets Burgos

Indlæg af anolacrabcf »

Hvronår er det lige Toure har spillet sig af holdet. Og hvornår er det lige Busquets har gjort det så fantastisk. Nu har jeg sagt hvad jeg mener Busquets mangler i forhold til Toure, nu kunne jeg godt tænke mig at en af jer fortalte mig hvorfor Busquets skal spille frem for Toure, og hvis i mener han er bedre så fortæl mig hvad det er der gør ham bedre.

Brugeravatar
Elbarca
Indlæg: 1657
Tilmeldt: man apr 25, 2005 11:32 pm
Har takket: 101 gange
Blevet takket: 66 gange

Re: 16 - Sergi Busquets Burgos

Indlæg af Elbarca »

Toure i form er en bedre spiller, ingen tvivl om det. Men kan ikke forstå dem som mener Busquets er dårlig. Så dårlig kan en spiller ikke være, når han får spilletid på det nok bedste spanske landshold nogensinde. Trods manglende fysik ( i forhold til Toure) syntes jeg han er god til at stresse modstanderen og i sidste ende er det dét som tæller for den defensive midtbane, nemlig at vise autoritet og gøre sig gældende. At han laver en fejl aflevering eller to betyder ikke noget i det store billede. Jeg syntes faktisk at han bliver bedre og bedre i det opbyggende spil. Når det er sagt vil jeg gerne se Toure få noget spilletid, og dermed er jeg uenig med Guardiola i hans dispositioner de seneste par kampe.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 5 gæster