Victor Valdes Arribas

Tidernes Barca-legender

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: 1 - Victor Valdes Arribas

Indlæg af Skydefinten »

Det lader da til at Valdes tager et år til. Det sagde Tito vil indirekte i går? Og det samme skrev Valdes på fjæsen.
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

TheOnlyOne

Re: 1 - Victor Valdes Arribas

Indlæg af TheOnlyOne »

Klubben vil naturligvis gerne finde en ny keeper, der kan overtage med det samme. Samtidigt må man formode, at hvis Valdes vil prøve noget nyt, så vil han også gerne afsted så hurtigt som muligt. Jeg opfatter bare hans udtalelser om, at han gerne vil blive sin kontrakt ud, som den sidste respekt til klubben. Det lyder meget bedre at sige, at han bliver kontrakten ud i stedet for at ville væk omgående.

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 15189
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1716 gange
Blevet takket: 1141 gange
Kontakt:

Re: 1 - Victor Valdes Arribas

Indlæg af Lopezzz »

Skydefinten skrev:Det lader da til at Valdes tager et år til. Det sagde Tito vil indirekte i går? Og det samme skrev Valdes på fjæsen.
Og jeg synes godt godt godt godt godt godt om det.
Jeg har hele tiden troet på at han vil blive et år mere og det ser meget positivt ud efter hans udtalelser på Face.
Nu respekterer jeg ham endnu mere fordi han vælger at ikke svigte os.

Billede
MDCCCXCIX

Kvoller
Indlæg: 5259
Tilmeldt: man apr 25, 2005 10:30 pm
Geografisk sted: Sønderborg
Har takket: 812 gange
Blevet takket: 592 gange

Re: 1 - Victor Valdes Arribas

Indlæg af Kvoller »

Valdes: "Staying at Barça next season? I've always been very calm about it. I have one year left, and I'm happy about that." #fcblive

Squix

Re: 1 - Victor Valdes Arribas

Indlæg af Squix »

Hvornår stopper galskaben.

Syntes efterhånden det er sæson på sæson at vi forærer vores spillere væk.
Vi gjorde det sidste år, og sidste år igen, og i år, forærer vi så 2-3 unge spillere væk, samtidig med vi lader Abidal gå gratis, og nu har vi så direkte i planen at give Valdes væk næste sommer ... jesus !!

Kvoller
Indlæg: 5259
Tilmeldt: man apr 25, 2005 10:30 pm
Geografisk sted: Sønderborg
Har takket: 812 gange
Blevet takket: 592 gange

Re: 1 - Victor Valdes Arribas

Indlæg af Kvoller »

Enig, det er sgu klart at klubben har sådan en gæld..

sorenseidelin

Re: 1 - Victor Valdes Arribas

Indlæg af sorenseidelin »

Ikke at jeg har noget imod Victor overhovedet, så ser jeg bare ikke fornuften i at vi lader ham blive kontrakten ud, for så at slippe ham uden nogen indtægt? :?

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 15189
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1716 gange
Blevet takket: 1141 gange
Kontakt:

Re: 1 - Victor Valdes Arribas

Indlæg af Lopezzz »

Valdes: "My time at Barça ends next year. I will defend this shirt and this crest until the last day. Then we'll check the options."
Fucking love you Victor!
MDCCCXCIX

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 21033
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 321 gange
Blevet takket: 1170 gange

Re: 1 - Victor Valdes Arribas

Indlæg af FCBarcelonaChr »

Valdes is, with Julio Cesar (QPR) and Diego Alves (Valencia), one of Roma's three options to become their goalkeeper next season. [corsport]

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: 1 - Victor Valdes Arribas

Indlæg af Visca El Barca »

Valdes: "My decision to leave Barça in June still stands, it's irrevocable. I would like to leave lifting the European Cup." #fcblive
Valdes: "Tata Martino? He told us that we can't get tired of winning. Neymar? As a cule, I'm grateful for his signing." #fcblive
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Brugeravatar
Culé
Indlæg: 1319
Tilmeldt: ons mar 07, 2012 7:38 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 3 gange
Blevet takket: 35 gange
Kontakt:

Re: 1 - Victor Valdes Arribas

Indlæg af Culé »

Barcelona goalkeeper Victor Valdes will wear other goalkeeper gloves this season. His new sponsor is Sells. #fcblive
note: last season, valdes wore gloves of the brazilian brand "penalty", for a long time he has been wearing "nike" #fcblive
Man må håbe at det ikke kommer til at betyde noget for mandens præstationer. ;-)

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: 1 - Victor Valdes Arribas

Indlæg af Visca El Barca »

Valdes: "This is the most special season for me, my last at Barça. As always, I'll try to get better and give everything for this club."
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Glinka

Re: 1 - Victor Valdes Arribas

Indlæg af Glinka »

Jeg synes et eller andet sted, at det er for dårligt han bare kan udtale sig til klubben om
At han skifter næste sæson. Jeg er med andre ord ikke helt tryg ved at vide Barca har en målmand kun for en enkelt sæson mere. Desuden synes jeg, at Valdes selv er blevet lidt for selvglad de sidste par sæsoner, hvor jeg mener at enhver spiller bør have en vis ydmyghed - der er trodssalt andre gode målmænd i verden :!:

Glinka

Re: 1 - Victor Valdes Arribas

Indlæg af Glinka »

Barca burde sælge ham nu. Hent Ter Stegen eller De Gea i stedet!

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: 1 - Victor Valdes Arribas

Indlæg af Brombi »

Glinka skrev:Barca burde sælge ham nu. Hent Ter Stegen eller De Gea i stedet!
Det ville ikke gavne det ellers vaklende forsvar :) Der kan gå op til flere sæsoner før en målmand rigtig slår sig til.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Google [Bot] og 37 gæster