Samuel Eto'o

Tidernes Barca-legender

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Hio
Indlæg: 33
Tilmeldt: lør mar 03, 2007 11:26 pm
Geografisk sted: Aalborg
Har takket: 5 gange
Blevet takket: 1 gang

Re: 9 - Samuel Eto'o

Indlæg af Hio »

anolacrabcf skrev:Jeg savner også eto´o. han var fabelagtig og den bedste angrber vi nogen sinde har haft, sammen med ronaldo som vi desværre ikke fik den samme glæde af. den speed han havde før han blev skadet var simpelthen umulig at matche. han fortjente også i den grad at blive kåret til verdens bedste, og havde det ikke været for ronaldinho så var han sikkert også blevet det. for mig vil eto´o altid være den største og jeg kommer nok aldrg helt til at tilgive pep for salget af ham. selvom jeg ikke er tilhænger af at beholde spillere for deres tidligere bedrifter, så synes jeg ike eto´o fortjente den behandling han fik. få så lavet den statue han fortjener det.
Heey, et helt indlæg, jeg er enig i ;) jeg har fandme også revet mig i håret over det mange gange og tænkt "hvorfor?! Hvordan ku man smide ham ud, på den måde?" Det er lige til at få tårer i øjnene af, at se det interview der er lavet med ham i Milano, der omhanlder tiden i Barca, salget og en masse klip af lokale i Barcelona der beretter om, hvor meget han betød for dem.

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 15204
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1717 gange
Blevet takket: 1136 gange
Kontakt:

Re: 9 - Samuel Eto'o

Indlæg af Lopezzz »

Jeg har lige set den interview med Eto'o og har det rigtig skidt nu.
Især da han sagde at han ikke vidste noget om salget efter CL finalen mod Manchester.
Når han siger at der er flere personer som har skuffet ham og ikke var på hans side så er jeg helt sikker på
at Xavi er en af dem. Det kunne man også se under kampen mod Inter hvor de 2 skændes som de største fjender
efter der blev dømt frispark.
Skidt være med hans personlighed, denne mand har givet alt for at vi vinder mange trofeer og fansene elsker ham.
Laporta og Pep har lavet den største fejl nogensinde.
Zlatans niveau ligger langt under Eto'os men vi bliver nødt til at leve med det et sæson mere.
Zlatan bliver ikke solgt til sommer men ender på bænken hvis han ikke bidrager med noget.
Hvis det sker så bliver han muligvis solgt til vinter. Det kommer også an på hvordan den ny ledelse vil reagere
MDCCCXCIX

Mander
Indlæg: 2856
Tilmeldt: ons apr 22, 2009 1:53 pm
Geografisk sted: Århus med Å
Har takket: 51 gange
Blevet takket: 122 gange

Re: 9 - Samuel Eto'o

Indlæg af Mander »

Lopezzz skrev:Laporta og Pep har lavet den største fejl nogensinde.
... og så slår vi lige koldt vand i blodet.
I have been complimented many times and they always embarrass me; I always feel that they have not said enough.

Toure

Re: 9 - Samuel Eto'o

Indlæg af Toure »

Enig Mander.

Eto'o var helt fantastisk i Barca, men det var slutningen på en gylden æra, og starten på en ny. Zlatan er nu vores angriber, og jeg er sikker på at han vil spille sig op på en meget bedre niveau, og ligeledes vinde mange titler med Barca.

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 15204
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1717 gange
Blevet takket: 1136 gange
Kontakt:

Re: 9 - Samuel Eto'o

Indlæg af Lopezzz »

Mander skrev:
Lopezzz skrev:Laporta og Pep har lavet den største fejl nogensinde.
... og så slår vi lige koldt vand i blodet.
jep :wink:
MDCCCXCIX

Jbninc

Re: 9 - Samuel Eto'o

Indlæg af Jbninc »

Utroligt hvor lidt der skal til, før at folk skriger fiasko, fejlindkøb mm.

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 15204
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1717 gange
Blevet takket: 1136 gange
Kontakt:

Re: 9 - Samuel Eto'o

Indlæg af Lopezzz »

Jbninc skrev:Utroligt hvor lidt der skal til, før at folk skriger fiasko, fejlindkøb mm.
I juni måned 2009 har jeg sagt at det bliver et stor fejl hvis vi sælger Eto'o.
Det er svært at skilles med en spiller som har repræsenteret klubben i så mange år.
Jeg har stadigvæk lille håb for Zlatan da han spiller for os nu og skal kæmpe hårdt for at overleve,
jeg mener bare at Eto'o skulle blive.
Hvis de begge 2 er på holdet nu så kunne vi blive mere enige om hvem vi vil foretrække i startopstillingen
MDCCCXCIX

Toure

Re: 9 - Samuel Eto'o

Indlæg af Toure »

Lopezzz skrev:
Jbninc skrev:Utroligt hvor lidt der skal til, før at folk skriger fiasko, fejlindkøb mm.
I juni måned 2009 har jeg sagt at det bliver et stor fejl hvis vi sælger Eto'o.
Det er svært at skilles med en spiller som har repræsenteret klubben i så mange år.
Jeg har stadigvæk lille håb for Zlatan da han spiller for os nu og skal kæmpe hårdt for at overleve,
jeg mener bare at Eto'o skulle blive.
Hvis de begge 2 er på holdet nu så kunne vi blive mere enige om hvem vi vil foretrække i startopstillingen
Slap nu lige af med overdramatiseringen.. :wink:

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 15204
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1717 gange
Blevet takket: 1136 gange
Kontakt:

Re: 9 - Samuel Eto'o

Indlæg af Lopezzz »

Toure skrev:
Lopezzz skrev:
Jbninc skrev:Utroligt hvor lidt der skal til, før at folk skriger fiasko, fejlindkøb mm.
I juni måned 2009 har jeg sagt at det bliver et stor fejl hvis vi sælger Eto'o.
Det er svært at skilles med en spiller som har repræsenteret klubben i så mange år.
Jeg har stadigvæk lille håb for Zlatan da han spiller for os nu og skal kæmpe hårdt for at overleve,
jeg mener bare at Eto'o skulle blive.
Hvis de begge 2 er på holdet nu så kunne vi blive mere enige om hvem vi vil foretrække i startopstillingen
Slap nu lige af med overdramatiseringen.. :wink:
OK, han er verdensstjerne. Han har måske brug for at spille 100 kampe før han viser sin "klasse"
MDCCCXCIX

Toure

Re: 9 - Samuel Eto'o

Indlæg af Toure »

Synes bare sprogbruget var rimeligt overdrevet: "Han skal kæmpe hårdt for at overleve".

Jbninc

Re: 9 - Samuel Eto'o

Indlæg af Jbninc »

Lopezzz skrev:
Jbninc skrev:Utroligt hvor lidt der skal til, før at folk skriger fiasko, fejlindkøb mm.
I juni måned 2009 har jeg sagt at det bliver et stor fejl hvis vi sælger Eto'o.
Det er svært at skilles med en spiller som har repræsenteret klubben i så mange år.
Jeg har stadigvæk lille håb for Zlatan da han spiller for os nu og skal kæmpe hårdt for at overleve,
jeg mener bare at Eto'o skulle blive.
Hvis de begge 2 er på holdet nu så kunne vi blive mere enige om hvem vi vil foretrække i startopstillingen
Han har scoret 21 mål, og har vel næsten lavet det samme i assists. Er det så dårlig en sæson? Har du glemt det første halve år han spillede her?

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7078
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 851 gange

Re: 9 - Samuel Eto'o

Indlæg af Daluigi »

nu spiller Eto'o for inter, og Zlatan for Barca... Tror ikk der er den store tvivl om hvem af de to som får flest chancer.

Jeg var dog enig i salget af Eto'o. Det var på tide at skilles. Vi burde så blot have købt en spiller af samme type istedet for Zlatan. Det sagde jeg dengang, og det står jeg ved.

- Håber det er sandt at vi henter Villa.
Forumlegende

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 15204
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1717 gange
Blevet takket: 1136 gange
Kontakt:

Re: 9 - Samuel Eto'o

Indlæg af Lopezzz »

Daluigi skrev:nu spiller Eto'o for inter, og Zlatan for Barca... Tror ikk der er den store tvivl om hvem af de to som får flest chancer.

Jeg var dog enig i salget af Eto'o. Det var på tide at skilles. Vi burde så blot have købt en spiller af samme type istedet for Zlatan. Det sagde jeg dengang, og det står jeg ved.

- Håber det er sandt at vi henter Villa.
Jeg håbede fanme også at vi vil købe en spiller som vil kunne vise samme takter som Eto'o men vi købte Giraf.
Zlatan kan jeg sammenligne med Zigic, langsom og klodset
MDCCCXCIX

Mander
Indlæg: 2856
Tilmeldt: ons apr 22, 2009 1:53 pm
Geografisk sted: Århus med Å
Har takket: 51 gange
Blevet takket: 122 gange

Re: 9 - Samuel Eto'o

Indlæg af Mander »

Lopezzz skrev:
Daluigi skrev:nu spiller Eto'o for inter, og Zlatan for Barca... Tror ikk der er den store tvivl om hvem af de to som får flest chancer.

Jeg var dog enig i salget af Eto'o. Det var på tide at skilles. Vi burde så blot have købt en spiller af samme type istedet for Zlatan. Det sagde jeg dengang, og det står jeg ved.

- Håber det er sandt at vi henter Villa.
Jeg håbede fanme også at vi vil købe en spiller som vil kunne vise samme takter som Eto'o men vi købte Giraf.
Zlatan kan jeg sammenligne med Zigic, langsom og klodset
... siger du dagen efter, at Zigic vandt Valencias kamp mod Espanyol for dem, ved at score to mål. ;)
I have been complimented many times and they always embarrass me; I always feel that they have not said enough.

Brugeravatar
Elbarca
Indlæg: 1657
Tilmeldt: man apr 25, 2005 11:32 pm
Har takket: 101 gange
Blevet takket: 66 gange

Re: 9 - Samuel Eto'o

Indlæg af Elbarca »

Ja ja Zlatan har skuffet i 2010, men hvad har Etoo egentligt gjort i Inter? Det er Milito som er angrebsstjernen hos dem. Etoo har lavet 12 mål i ligaen. Ikke imponerende når han nu skal sammenlignes med en Zlatan, der delvist har skuffet.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 24 gæster