Guardiola

Tidernes Barca-legender

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

ulrich
Indlæg: 1709
Tilmeldt: ons sep 01, 2010 1:47 pm
Har takket: 275 gange
Blevet takket: 147 gange

Re: Guardiola

Indlæg af ulrich »

:sad: :sad: :sad:

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: Guardiola

Indlæg af Brombi »

Jeg har connections.. Han fortæller det først imorgen.

Pieyanthikos
Indlæg: 495
Tilmeldt: fre jul 22, 2005 9:20 pm
Geografisk sted: Østjylland
Har takket: 17 gange
Blevet takket: 18 gange

Re: Guardiola

Indlæg af Pieyanthikos »

Puha, det kan blive en hård dag.

Sport nævner Ernesto Valverde, Bielsa og Blanc som alternativer.. hvis jeg umiddelbart skulle vælge, så ville det ikke overraskende være Bielsa.
Anders Grønborg - Soci #107531
Twitter @a_groenborg

Brugeravatar
Siempre Barca
Indlæg: 668
Tilmeldt: ons maj 11, 2011 2:53 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 21 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: Guardiola

Indlæg af Siempre Barca »

Pieyanthikos skrev:Puha, det kan blive en hård dag.

Sport nævner Ernesto Valverde, Bielsa og Blanc som alternativer.. hvis jeg umiddelbart skulle vælge, så ville det ikke overraskende være Bielsa.
Bielsa er den bedste afløser vi kan finde for Guardiola, men chancen for at han forlader Ath. Bilbao er minimal. Han er i gang med et spændende projekt, og har faktisk forlænget med et par vigtige spillere - og prøver at overtale spillere som Martinez, Llorente og Muniain at blive. Intet tyder på at han vil væk. Det er lidt samme som Luis Enrique.

Jeg tror faktisk på et helt ukendt navn i træner verdenen. Et overraskende navn, som ikke har været oppe i de seriøse medier. Hvem det bliver, aner jeg ikke.

SPÆNDENDE! uhh..

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Guardiola

Indlæg af Visca El Barca »

Det er virkelig den værste nyhed, hvis det passer!. Det er meget meget værre end tabt El Clasico og C.L!. Vi bliver meget klogere i løbet af dagen, men hvis han ikke melder noget ud i dag, så er jeg sikker på at han forlader klubben. Melder han ikke noget ud, så betyder det at han skal have en snak med spillerene først, fortælle dem sin beslutning, de har jo fået fri i to dage, det vil sige de vender tilbage i morgen. Jeg kan kun se en grund til at han vil fortælle spillerene sin beslutning før han melder noget ud officielt, og det er at han stopper!.

I denne sæson kan man som Barca fan åbenbart ikke have en stund hvor man er glad, før det bliver ødelagt. :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry:
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

Guardiola

Indlæg af JonasV »

Kom nu, Pep! :-/

Brugeravatar
Siempre Barca
Indlæg: 668
Tilmeldt: ons maj 11, 2011 2:53 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 21 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: Guardiola

Indlæg af Siempre Barca »

English federation want Guardiola to become ENG coach or advisor of the federation. Chelsea, United, City and Liverpool also interested
Hvis han skulle forlade Barcelona, så må det ski'e gerne være til fordel for Manchester City. Med det penge materiale han får til rådighed, bliver det uhyrligt spændende, at se hvad han udretter.

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: Guardiola

Indlæg af zqa »

Det virker bare underligt (-og dumt), at man forlænger med hele staben, hvis ikke man tror Guardiola fortsætter.
I så fald at han forlader os, så kan man ikke andet end bøje sig i støvet for ham. Sikke en glorværdig karriere han har skabt sig i Barcelona igennem næsten 30 år.

Jeg har altså lidt en fidus til ham Oscar Garcia, som træner Juvenil A. Ham kunne jeg godt se som ny træner. Men var det noget med, at han allerede havde meddelt at han forlader os til sommer?
#jesuisSheep

# 23
Indlæg: 2779
Tilmeldt: tors apr 08, 2010 5:23 pm
Geografisk sted: Old Trafford
Har takket: 30 gange
Blevet takket: 86 gange

Re: Guardiola

Indlæg af # 23 »

Siempre Barca skrev:
English federation want Guardiola to become ENG coach or advisor of the federation. Chelsea, United, City and Liverpool also interested
Hvis han skulle forlade Barcelona, så må det ski'e gerne være til fordel for Manchester City. Med det penge materiale han får til rådighed, bliver det uhyrligt spændende, at se hvad han udretter.
Nægter at tro, at Pep vil træne en hold uden historie og generelt bare er et cunthold. Jeg kunne snildt forestille mig, at han måske kunne sige ja tak til et job hos United næste år igen, efter hans sabbat, hvor han er et år under Sir Alex, så han lærer klubben at kende og måden Ferguson har drevet den på, for så at overtage hele lortet i 2014.
Den største nogensinde? Ronaldinho <3 El magico!

Pieyanthikos
Indlæg: 495
Tilmeldt: fre jul 22, 2005 9:20 pm
Geografisk sted: Østjylland
Har takket: 17 gange
Blevet takket: 18 gange

Re: Guardiola

Indlæg af Pieyanthikos »

Lad os se hvad dagene bringer - en fjer kan hurtigt blive til fem høns blandt journalister og fans på nettet.

Bielsa er nok urealistisk, ja. Hans landshold oppe nordpå kræver en del år for at toppe. Der er nok større chance for Luis Enrique, alt efter mængden af tålmodighed i Romas ledelse. Oscar Garcia skulle ganske rigtigt forlade os efter sæsonen - ham havde jeg også gerne set som erstatning.

Og for Guds skyld, han skal ikke til City.
Anders Grønborg - Soci #107531
Twitter @a_groenborg

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Guardiola

Indlæg af Visca El Barca »

Jeg erklærer mig enig i, at han bare ikke må tage til City. Han må ikke, altså virkelig, jeg forbyder det!. En klassetræner skal ikke til den lorte plastik klub, hvor alt handler om penge, ingen passion.

Men lad os håbe han bliver, jeg håber til det sidste!. Jeg håber Pie har ret, håber det er journlister og medier som overdriver!.

Helt seriøst, det er det værste tidpsunkt at forlade os på. Vi har tabt ligaen, Real har slået os på hjemmebanen (ergo har de fået endnu større tro på, at de kan matche os, de har ikke mere mindreværdskomplekser eller mental blokade, når de møder os), og deres træner har meldt ud at han fortsætter, hvis klubben vil have ham (og selvfølgelig vil de have ham).

Smutter Pep, så skal der en ny mand ind, en der trods alt skal implementere en ny stil, ligegyldigt hvem det er. Det kan altså huritgt gå hen og blive en sæson eller to, hvor vi skal spille anden violin i forhold til Real. Det vil jeg helst være foruden, så please Pep, forlad os ikke. Ikke i år!.

Som Zqa skriver, det virker uendelig dumt, hvis man forlænger med hele staben, når de er usikker på trænerens fremtid, eller sikker på at han forlader.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

# 23
Indlæg: 2779
Tilmeldt: tors apr 08, 2010 5:23 pm
Geografisk sted: Old Trafford
Har takket: 30 gange
Blevet takket: 86 gange

Re: Guardiola

Indlæg af # 23 »

Al den respekt jeg har for Pep, mister jeg, hvis han tager til City. Kun tabere som Mancini, som kan finde på at træne den klub!
Den største nogensinde? Ronaldinho <3 El magico!

Brugeravatar
Siempre Barca
Indlæg: 668
Tilmeldt: ons maj 11, 2011 2:53 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 21 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: Guardiola

Indlæg af Siempre Barca »

Shit, så blev man sku angrebet.. easy. Det var bare en lille tanke.

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: Guardiola

Indlæg af Skydefinten »

Haha, Siempre, du burde vide at alt relateret til City, sætter folks pis i kog :cool:

Tror nu heller ikke Pep hopper på den vogn. Han mangler vel heller ikke ligefrem penge. Kunne måske godt se ham arbejde for FA næste sæson. Ikke så hårdt som et klub-trænerjob, for en storklub, og han kan vel få det som han ønsker, herunder fly-klippekort mellem El Prat lufthavnen og Heathrow :lol: .
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Guardiola

Indlæg af Visca El Barca »

Skydefinten skrev:Haha, Siempre, du burde vide at alt relateret til City, sætter folks pis i kog :cool:

Tror nu heller ikke Pep hopper på den vogn. Han mangler vel heller ikke ligefrem penge. Kunne måske godt se ham arbejde for FA næste sæson. Ikke så hårdt som et klub-trænerjob, for en storklub, og han kan vel få det som han ønsker, herunder fly-klippekort mellem El Prat lufthavnen og Heathrow :lol: .
Det er vidst ret sikkert, at FA ansætter Redknapp som ny landstræner, de fleste gætter på at det sker i næste uge. Spurs skulle efter sigende allerede have besluttet sig for at ansætte Rodgers (Swansea's træner). Jeg tror ikke det bliver et FA job, også fordi de skriger efter en englænder til posten.

Men lad os håbe alt dette i sidste ende ikke har nogen betydning. Lad os håbe, håbe, håbe han fortsætter i Barca. Han skal blive!.

Jo mere jeg tænker over det, desto mere urolig bliver jeg. F.eks., hvis vi skal lede efter en ny træner nu, så tager det tid. Det kans elvfølgelig være, at man allerede har en aftale klar med en, men hvorfor skulle man forhandle med en ny mand, mens man ikke vidste om Pep fortsætter eller ej, men man håbede han gjorde?.

Det tager altså tid, at finde den rette mand, eller det burde tage tid. Man skal være grundig og ikke haste, hvis vores mareridt bliver til virkelighed, og han forlader os. Det vil sige, det kommer nok til at tage mindst en måned, før vi finder en ny mand, den rette mand. Det kan endda tager mere tid. Til den tid er spillerene taget på ferie eller til EM, og jeg tror enhver træner med respekt for sig selv, vil først se truppen an, før han beslutter sig for, hvor den skal forstærkes. Oftest er det svært at bedømme det udefra. Altså det kan hurtigt blive sådan, at vihelt hen til slutning juli, før den nye træner ved, hvor holdet skal forstærkes og hvem der skal købes.

Vi kan så også risikere, at vi skal smide alle de planer vi har lavet med hensyns til spilleindkøb denne sommer, i skraldespanden. Det er jo ikke sikkert, at den nye træner vil have de samme spillere, som Pep og Zubi er kommet frem til, er de rette spillere. Og man skal helst respektere den nye mands ønsker, i stedet for at give ham det materiale, som ens tidligere træner mente var det rette.

Som jeg kan se, så giver det alt alt for mange usikkerheder, og derfor er det virkelig det værst tænkelig tidpsunkt at melde ud at man ikke fortsætter!. Det kan selvfølgelig også være, at den nye mand har præcis samme syn på fodbold som Pep, og det hele falder i hak. I så fald er min bekymring ubegrundet og overdrevet, men det der er sket i denne sæson, så tænker jeg det værste lige nu på Barca vegne.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 37 gæster