Guardiola

Tidernes Barca-legender

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Quaresma
Indlæg: 3376
Tilmeldt: ons feb 27, 2008 9:24 pm
Geografisk sted: Zzzlummen
Har takket: 17 gange
Blevet takket: 140 gange

Re: Guardiola

Indlæg af Quaresma »

Hahaha ja, opbakningen var sgu ikke prangende.
- Karl Tanner - Fookin Legend of Gin Alley -

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re:

Indlæg af Brombi »

Brombi skrev:
Jønde skrev:Jeg ser det meget som den samme situation som da man valgte at ansætte FR. Han var også stort set helt grøn, men det gik jo som bekendt ganske udemærkedet.
Guardiola var manden jeg selv har peget på med luis enrique som assistent, jeg tror på projektet, men lad os nu lige klappe hesten, jeg tror ikke på en skid før jeg har set et pressemøde....
Godt sagt! Har intet imod at han bliver træner, grønne æbler er der intet i vejen med :D

Guardiola og Laudrup har altid været mine fortrukne. Jeg ville også gerne have haft Laudrup til barca inden han tog til getafe..
Jeps, jeg støttede ham fra start.

Hvor bliver Jønde egentlig af, han sagde nogle kloge ting en gang i mellem..

emo
Indlæg: 17797
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 805 gange

Sv: Guardiola

Indlæg af emo »

Har vasket min mund med vand og sæbe siden dengang.
Allez...

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re:

Indlæg af Brombi »

Daluigi skrev:jamen jeg er simpelthen blæst væk af vrede.. nu har jeg satme fulgt med på tv-skærmen og sågar på stadion i hele denne rædselsfulde sæson.. det eneste fuucking lys jeg så forude var en klassetræner i form af Mourinho eller Laudrup.. og al snakken om guardiola var HELDIGVIS forduftet... nu læser jeg så dette.. amen forsatan ledelse, tag jer dog sammen!!
Afstumpet...

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 15142
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1706 gange
Blevet takket: 1133 gange
Kontakt:

Re: Guardiola

Indlæg af Lopezzz »

Brombi skrev:
Daluigi skrev:jamen jeg er simpelthen blæst væk af vrede.. nu har jeg satme fulgt med på tv-skærmen og sågar på stadion i hele denne rædselsfulde sæson.. det eneste fuucking lys jeg så forude var en klassetræner i form af Mourinho eller Laudrup.. og al snakken om guardiola var HELDIGVIS forduftet... nu læser jeg så dette.. amen forsatan ledelse, tag jer dog sammen!!
Afstumpet...
:lol: :lol: :lol:
MDCCCXCIX

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Guardiola

Indlæg af Visca El Barca »

Det er chokerende at man ville have oversætteren til klubben som cheftræner. Hvor blev jeg glad, da jeg i sin tid hørte at ledelsen havde droppet ham som træner. Hver gang han blev sat i forbindelse med vores klub, så blev jeg en lille smule deprimeret.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Jbninc

Re: Re:

Indlæg af Jbninc »

Brombi skrev:
Daluigi skrev:jamen jeg er simpelthen blæst væk af vrede.. nu har jeg satme fulgt med på tv-skærmen og sågar på stadion i hele denne rædselsfulde sæson.. det eneste fuucking lys jeg så forude var en klassetræner i form af Mourinho eller Laudrup.. og al snakken om guardiola var HELDIGVIS forduftet... nu læser jeg så dette.. amen forsatan ledelse, tag jer dog sammen!!
Afstumpet...
Hvor er det citat smukt.

smeden

Re: Guardiola

Indlæg af smeden »

Har pep forlænget med barca eller skal vi vente længere tid endnu???

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Guardiola

Indlæg af Visca El Barca »

Bielsa (coach Athletic, about barbecue with Guardiola during 2006 trip to Arg to meet coaches): "I managed to bore him. In the 11th hour."
:glad: :glad: .
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Guardiola

Indlæg af Visca El Barca »

Guardiola: "I have my responsibility, but tomorrow it's the hour of the players. They're unique, and tomorrow they'll do it again." #fcblive


Guardiola: "We have a particular way of playing and as long as I'll be coach, it will stay this way." #fcblive


Guardiola: "Do I think we will be in Munich? I don't have doubts about that. I have an indestructible belief in my players." #fcblive


Guardiola: "Line-up leaked? It's a big club, can happen, a gardener can see something... If I want to keep line-up secret, I keep quiet."


Guardiola: "Qualifying for the final or not will have an influence on my decision to continue or not? No, not at all." #fcblive #ucl

Guardiola: "Watched the game against Madrid again today, of course you can always do better, but it was a good game, we were in control."


Guardiola: "Nothing is going with Gerard, I just have to make choices. I respect him a lot, his way of being, how he loves life, his game."


Guardiola: "Messi didn't feel well yesterday, the doctor gave him something for his stomach, he returned home. Today he felt ok." #fcblive


Guardiola: "Chat before the game longer than normal? Didn't say anything special, we talked tactics, watched a video, as usual." #fcblive

Guardiola: "There are a billion of reasons to think we'll qualify. Of course some hope we won't, but allow me to think we can do it."
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Brugeravatar
Siempre Barca
Indlæg: 668
Tilmeldt: ons maj 11, 2011 2:53 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 21 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: Guardiola

Indlæg af Siempre Barca »

"Jeg er slet ikke i tvivl. Vi skal til München. Jeg ser frem til kampen med optimisme på grund af min uendelige tro på disse spillere"

En lidt uvant kommentar af Pep.

Brugeravatar
Culé
Indlæg: 1319
Tilmeldt: ons mar 07, 2012 7:38 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 3 gange
Blevet takket: 35 gange
Kontakt:

Re: Guardiola

Indlæg af Culé »

Efter de to nederlag i træk har spillerne måske brug for at få sparket lidt selvtillid ind i knolden igen, og blive bekræftet i, at de er et unikt hold og at de er fantastiske. Håber VIRKELIG at vi får et sprudlende Barca-hold at se i aften, båret frem af publikum.

Det er virkelig blevet diskuteret meget i medierne synes jeg, om hvordan man er begyndt at kunne se enden på denne epoke under Guardiola. Uden tvivl vil der blive pustet yderligere til ilden, hvis vi ryger ud i aften, men omvendt kan vi lukke munden på alle, ved at præstere som jeg mindes et par kampe mod Arsenal og Bayern på Camp Nou i de seneste sæsoner.

Visca Guardiola e Visca Barca! :smile:

Brugeravatar
Michman
Indlæg: 8373
Tilmeldt: lør dec 19, 2009 4:51 pm
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 637 gange

Re: Guardiola

Indlæg af Michman »

Well, jeg vil ikke kunne acceptere hvis han smutter.. Men jeg vil forstå det.. Hvis han ikke føler han har mere at give spillerne..
Real Madrid er intet andet end et indkøbshold.
Barça - Beautiful football since 1899

Sandro Rosell - Jeg tilgiver dig ALDRIG.. Og Bartomeu du har ødelagt min klub..



Første kamp live 2/3 2014 FC Barcelona - Almería

Barca er min religion..

Pieyanthikos
Indlæg: 495
Tilmeldt: fre jul 22, 2005 9:20 pm
Geografisk sted: Østjylland
Har takket: 17 gange
Blevet takket: 18 gange

Re: Guardiola

Indlæg af Pieyanthikos »

Guardiola: "My future? I'll make a decision in the coming days."
EDIT:
Guardiola: "I'll talk with the president in the coming days and we'll decide what's the best for the club."
Den sidste er selvfølgelig interessant - og jeg synes den er mere negativ end positiv. Der er ingen tvivl om, at Rosell mener, at det bedste for klubben vil være at Pep fortsætter, - ergo er det Pep selv, der stiller tvivlen.
Anders Grønborg - Soci #107531
Twitter @a_groenborg

Jbninc

Re: Guardiola

Indlæg af Jbninc »

Han skal for alt i verden fortsætte. Han stortset kun haft medvind i hans trænerkarriere i Barcelona, og nu skal han vise, at han også kan vende skuden i modvind, hvor Messi ikke brillierer, og hvor Xavi virker træt.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 40 gæster