Guardiola

Tidernes Barca-legender

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 21033
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 321 gange
Blevet takket: 1162 gange

Re: Guardiola

Indlæg af FCBarcelonaChr »

Guardiola could today or tomorow announce his decision to continue another season as Barcelona coach. [as]

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Guardiola

Indlæg af Visca El Barca »

Although two months ago, he had serious doubts, Guardiola has now decided to renew for another year. Announcement this or next week. [sport]
OOOOOOOOK, så han har besluttet sig for at forlænge, eller ikke, eller måske har han, eller også har han besluttet sig for at forlade Barca, eller også er han i tvivl om hvorvidt han vil fortsætte..... Eller forlade. Hvem ved, irriterende er det dog.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Brugeravatar
Guardiola
Indlæg: 3205
Tilmeldt: lør jul 30, 2005 10:56 pm
Har takket: 174 gange
Blevet takket: 386 gange

Re: Guardiola

Indlæg af Guardiola »

Xavi som træner, er egentlig meget godt tænkt. Kunne være interessant, når han engang lægger støvlerne på hylden. Men endnu mere interessant, efter min mening, kunne være Puyol. Han kunne blive en stor træner for os engang i fremtiden, tror jeg.

dinhxa

Re: Guardiola

Indlæg af dinhxa »

Guardiola skrev:Xavi som træner, er egentlig meget godt tænkt. Kunne være interessant, når han engang lægger støvlerne på hylden. Men endnu mere interessant, efter min mening, kunne være Puyol. Han kunne blive en stor træner for os engang i fremtiden, tror jeg.
En træner-duo med Xavi og Puyi = jizz

Brugeravatar
Heartbreaker
Indlæg: 9573
Tilmeldt: søn mar 14, 2010 9:54 pm
Geografisk sted: Skivevej 27 lejlighed 3 9500 Hobro by Dk
Har takket: 132 gange
Blevet takket: 720 gange

Re: Guardiola

Indlæg af Heartbreaker »

Billede
Vi skal ikke have Fnat lus lopper knuper adis eller grises til af andre folk de skal og bare lade jeg være i fred og ro for eller døder de lige på stedet med et af min fætter Klaus S Jensen skydevåben det er ikke for sjov det er skam meget alvorlig mendt

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Guardiola

Indlæg af Visca El Barca »

Guardiola: "Players praising me and asking for my renewal? I have to admit I feel a bit ashamed about it..."

Guardiola: "We're lucky to have Bielsa in the Liga so we're able to learn from him. Their qualification is a gift for the game." #fcblive

Guardiola: "Bielsa is currently the best coach on the planet. It will be a wonderful cup final against Athletic." #fcblive

Guardiola: "The Milan tie will be very tough, we'll need the support of the fans. Experienced players, easily create chances, good defense."

Guardiola: "Pique exit rumours? Only Pique will decide when he leaves. He's too important for a coach to throw him out, he loves the club."

Guardiola: "CL final against Madrid? Not even thinking about semis against Benfica or Chelsea yet. Quarter-finals will be very tough."

Guardiola: "Rumours about having told the club few months ago I wouldn't continue? No, I didn't say that to the club." #fcblive

Guardiola: "Milan is one of the greatest teams, they have fantastic players. To win the CL, you have to beat the best, Milan's one of them."
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Guardiola

Indlæg af Visca El Barca »

Guardiola plans to continue another season, take a year off, and then coach a team in Italy or England. He could return to Barça later. [ec]
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: Guardiola

Indlæg af Brombi »

Visca El Barca skrev:
Guardiola plans to continue another season, take a year off, and then coach a team in Italy or England. He could return to Barça later. [ec]
Han vil bare gerne være utro???!

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Guardiola

Indlæg af Visca El Barca »

Ja åbenbart, han har besluttet sig for et sidespring.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Guardiola

Indlæg af Visca El Barca »

[youtube]iJwZKMJFK88[/youtube]

Vi kan lige tage den engang til, sikke en energi. Han er den bedste træner i verden efter min mening.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Blach
Indlæg: 543
Tilmeldt: tirs mar 10, 2009 9:48 pm
Har takket: 95 gange
Blevet takket: 23 gange

Re: Guardiola

Indlæg af Blach »

AVB er jo blevet set i sammenhæng med den sidste Barca B kamp. Kunne det være muligt med ham som B-træner, ind til Pep stopper, hvor han så vil være klar som træner for A holdet? Og det vil jo gøre at han ligesom Pep, vil have en masse insider viden i hvilken talentmasse der er på vej op.
"Winning against Madrid is like an orgasm" Xavi Hernandez

emo
Indlæg: 17812
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 367 gange
Blevet takket: 806 gange

Re: Guardiola

Indlæg af emo »

Umiddelbart kan jeg ikke se hvorfor han skulle have interesse for at være B-træner, der er nok nogle klubber i de større ligaer der vil have ham. Desuden har vi vel forlænget med B-træneren, Eusebio. :lol:
Allez...

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: Guardiola

Indlæg af Brombi »

emo skrev:Umiddelbart kan jeg ikke se hvorfor han skulle have interesse for at være B-træner, der er nok nogle klubber i de større ligaer der vil have ham. Desuden har vi vel forlænget med B-træneren, Eusebio. :lol:
måske var det for at scoute personligt..

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Guardiola

Indlæg af Visca El Barca »

Ja jeg tror også det må være noget scouting arbejde, han er jo rimelig glad for Barca og Barcas talenter. Det kan være at han måske allerede på nuværende tidspunkt ved, hvilken klub han skal træne næste sæson (Inter?), og er derfor gået i gang med personligt at scoute spillere.

Den dag Pep stopper i Barca, så er AVB en af de få trænere udefra kommende trænere som jeg synes ville passe godt ind i rollen som cheftræner.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Guardiola

Indlæg af Visca El Barca »

And, speaking of critical moments, it wouldn’t be an important match without some shameless self-promotion from somebody. Surprisingly Ibrahimovic has failed in his usual role thus far, but luckily former club president Joan Laporta has stepped in and come to the rescue. Speaking to Italian paper La Repúbblica, Laporta tipped current coach Guardiola as the club’s next president. While not self-promotion in the strictest sense, this is a clear back of the hand to current president and former rival Sandro Rosell at a time when the rift between the club’s hierarchy and the coach appears to be growing.
Dette har jeg taget fra totalbarca.com optakt til Milan kampen, og hvad er nu det for noget?. Hvad snakker de om?. Jeg troede at Pep og ledelsen havde et rigtig godt forhold, så hvad er det her?.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 31 gæster