10 - Lionel Andrés Messi

Tidernes Barca-legender

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

kklaus
Indlæg: 9736
Tilmeldt: lør nov 13, 2010 9:44 pm
Har takket: 632 gange
Blevet takket: 1284 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af kklaus »

The Chilean federation sent the video of Messi swearing at the ref to FIFA. The AFA have been notified.
Lionel Messi to be suspended and will miss the match against Bolivia. Will be suspended for 2-4 matches.
Fint for Barcelona. Skidt for Argentina.

Edit: Måske ikke.
FIFA DC does not establish any match suspension for the conduct established in art 57 #messi
Giv mig min sko tilbage, røv!

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Piquénbauer »

4 dage til messi! Godt for os!
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

PuyolErGud
Indlæg: 10787
Tilmeldt: lør okt 27, 2012 10:26 pm
Geografisk sted: Ishøj
Har takket: 600 gange
Blevet takket: 577 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af PuyolErGud »

Og så skulle det være officielt at han får 4 dages karantæne. Fint for Barcelona, at han ikke skal flyve frem og tilbage og kan fokusere på klubben, men hvis Argentina nu misser VM grundet det her, er det fandme også ret åndssvagt. Og 4 dage? Nu skal alt ikke direkte sammenlignes, men hold kæft, hvor er der mange andre, der så skulle have haft uendelig længere karantæner for andre ting de har gjort/sagt.

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Blaugrana92 »

Det er fuldstændig ude af proportioner.

Jeg ved i øvrigt ikke hvor godt det her nødvendigvis er for os. Jeg kan ikke forestille mig at Leo er glad. Især ikke hvis Argentina nu går glip af VM. Jeg vil helst have at vores spillere er glade.

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af MessiPogba »

PuyolErGud skrev:Og så skulle det være officielt at han får 4 dages karantæne. Fint for Barcelona, at han ikke skal flyve frem og tilbage og kan fokusere på klubben, men hvis Argentina nu misser VM grundet det her, er det fandme også ret åndssvagt. Og 4 dage? Nu skal alt ikke direkte sammenlignes, men hold kæft, hvor er der mange andre, der så skulle have haft uendelig længere karantæner for andre ting de har gjort/sagt.
Fik Pique ikke også 3 eller fire dage, da han sidste sæson (eller var det i starten af denne) flegnede ud på linjedommeren og svinede hans mor til.

Så det virker til, at der er en fin linje mellem skældsord ang. dommernes mødre. Nok er jeg zippet omkring hele snakken om mødre, men det er da en lidt mærkelig ting at begynde at indlemme mødrene ind i det, selv i kampens hede. Fandme dumt af Messi.

Men jeg forudser en national morddag på Messi, hvis Argentina fucker VM-kvalen op nu. De er jo pinligt ringe uden ham.

Men egoistisk set, så er det kun godt for Barca, at Messi ikke skal flyve frem og tilbage, og først kan spille igen til november.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

Starnils
Indlæg: 447
Tilmeldt: man jun 20, 2016 11:02 pm
Har takket: 165 gange
Blevet takket: 65 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Starnils »

Ikke specielt gode nyheder. Messi fortjener om nogen en titel for landsholdet, og det her er hans sidste chance.
Derudover er en glad Messi virkelig vigtig for holdet. Det ser ud til, at for Messi er det vigtigere at vinde noget med Argentina, end det er at vinde flere titler med Barca, så hvis Argentina ryger ud nu, kommer det helt sikkert til at påvirke Messis sidste sæsoner.
Socio. no. 54.257

kklaus
Indlæg: 9736
Tilmeldt: lør nov 13, 2010 9:44 pm
Har takket: 632 gange
Blevet takket: 1284 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af kklaus »

Leo should just scream from the touchline and get all the credit if Argentina qualify now
Giv mig min sko tilbage, røv!

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Storken »

kklaus skrev:
Leo should just scream from the touchline and get all the credit if Argentina qualify now
:grin:

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11633
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af A$AP »

Lol Chile.. Man skulle bare have set kampen. Chile fik Real Madrid under Mourinho til at ligne uskyldige babyer. Sparkede Messi ned, hver eneste chance der var mulighed for det. Generelt bare et ækelt hold. At de så indberetter det her, for at straffe Messi :lol:.

Nu håber jeg endnu mere, at Argentina slår Bolivia i dag.

Alt dette oveni alt det rod og kaos som omringer Argentina og fodboldforbundet i landet.. Det er sgu ærgerligt at Messi spiller på et landshold, hvor der ikke er styr på noget som helst..

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af MessiPogba »

Messi har sagt, at han sagde de famøse ord til luften. Ja, du læste rigtig ... Luften ....

Messi for fanden. Ansæt dig en bedre manager, som kan skævvride dig ud af sådan noget. Den er omtrent ligeså dårlig som den undskyldning her.

phpBB [video]
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af MessiPogba »

Inspireret af drømmefodbolds indlæg i Sevilla-kamptråden, så ville jeg lige høre jer ad.

Jeg elsker Messi. Han er et unikum og står for mig som den bedste nogensinde. Meeeeeeeeeen

Den Rigtige Ronaldo vs Messi? Hvem var bedst?

Jeg er stadigvæk urokkelig ved min mening. Hvis Ronaldo aldrig havde fået sine knæskader, så havde han været historiens bedste. Han kunne nøjagtig det samme som Messi gjorde med hans vanvittige driblinger og skabe noget ud af absolut ingenting, og Ronaldo havde tilmed flair og skills i det, han gjorde af driblinger. Playmaker-skillsne er Messi selvfølgelig foran, men i sidste ende ville jeg mene, at Ronaldo anno 1996-1998 inden sine skader var ligeså god som Messi var/er.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Piquénbauer »

Messi. Med længder.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Skydefinten »

Jeg mener Messi kan meget mere. Især i assist rollen.

Jeg kan dog ikke huske hvad jeg lavede i går, så kan self tage fejl.
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

emo
Indlæg: 17799
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 805 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af emo »

Messi, ingen tvivl fra min side. Du nævner selv flair, er der nogen der har 20 i flair er det Messi.

Jeg husker Ronaldo fra især Real tiden men også det Brasilianske landshold. Inter tiden til dels. Han var fucker kynisk, og dygtig, og han kunne drible fantastisk, men ham var igen ligeså bevægelig og smooth som Messi. Småting måske, men nok for mig.

Sendt fra min ONE A2003 med Tapatalk
Allez...

Kubala
Indlæg: 10105
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 109 gange
Blevet takket: 388 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Kubala »

Messi burde slet ikke sammenlignes med brasilianer Ronaldo, da Messi er et unikum.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 21 gæster