Ronaldinho

Tidernes Barca-legender

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Zlatan

Re: Ronaldinho

Indlæg af Zlatan »



tjah, selvom den er fra youtube, så bringer det stadig minderne frem, vi skylder Ronaldinho alt! :cry:

DVilla

Re: Ronaldinho

Indlæg af DVilla »

Zlatan skrev:

tjah, selvom den er fra youtube, så bringer det stadig minderne frem, vi skylder Ronaldinho alt! :cry:
Jeg er helt enig med dig, men han fik dog også chancen de to sidste sæsoner, så det var i bund og grund nok bedst, at han tog til Milan.

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7078
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 851 gange

Re: Ronaldinho

Indlæg af Daluigi »

Synes vi skulle høre Milan om de er interesseret i at bytte ham med Zlatan.... Savner vores sambakonge :cry:
Forumlegende

Drake
Indlæg: 4332
Tilmeldt: man maj 17, 2010 9:50 am
Har takket: 2599 gange
Blevet takket: 188 gange

Re: Ronaldinho

Indlæg af Drake »

Det synes jeg ikke, han er blevet for langsom..

Vil hellere bytte Zlatan for Torres..
Endelig slap vi at med kloven Bartomeu, som har ødelagt klubben!! :mad:
Et kæmpe genopbygnings arbejde skal igang, og tager nok 5-6 år. :sørgelig: Vores mål må være: Top 4 og videre fra gruppespillet i CL. Men bliver spænende at se udviklingen :glad:

DVilla

Re: Ronaldinho

Indlæg af DVilla »

Drake skrev:Det synes jeg ikke, han er blevet for langsom..

Vil hellere bytte Zlatan for Torres..
TORRES?"

Synes du vi skal have endnu en targetman??

Drake
Indlæg: 4332
Tilmeldt: man maj 17, 2010 9:50 am
Har takket: 2599 gange
Blevet takket: 188 gange

Re: Ronaldinho

Indlæg af Drake »

endnu en targetman?

Jeg synes at vi skal have Torres istedet for Zlatan, så har vi jo kun en. :?
Endelig slap vi at med kloven Bartomeu, som har ødelagt klubben!! :mad:
Et kæmpe genopbygnings arbejde skal igang, og tager nok 5-6 år. :sørgelig: Vores mål må være: Top 4 og videre fra gruppespillet i CL. Men bliver spænende at se udviklingen :glad:

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Ronaldinho

Indlæg af Visca El Barca »

På Onsdag vender Ronnie tilbage, nogen der ved hvilken dansk kanal sender kampen live?
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Rivaldo10

Re: Ronaldinho

Indlæg af Rivaldo10 »

Du skal ikke regne med at nogle kanaler i DK sender den. Anskaf dig en parabol 8)

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Ronaldinho

Indlæg af Visca El Barca »

Rivaldo10 skrev:Du skal ikke regne med at nogle kanaler i DK sender den. Anskaf dig en parabol 8)

SURT! :( Jeg har parabol, men det er med canaldigital abonnement. Har ikke en parabol med alle de andre kanaler desværre. Nårh så må man jo bare streame.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Mander
Indlæg: 2856
Tilmeldt: ons apr 22, 2009 1:53 pm
Geografisk sted: Århus med Å
Har takket: 51 gange
Blevet takket: 122 gange

Re: Ronaldinho

Indlæg af Mander »

Hæhæ. Jeg skal nok sende varme tanker til dig, Visca, når jeg sidder ved midterlinjen og jubler på Ronaldinho sammen med de 98.000 andre, mens du glor på arabiske streams. ;)
I have been complimented many times and they always embarrass me; I always feel that they have not said enough.

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Ronaldinho

Indlæg af Visca El Barca »

Mander skrev:Hæhæ. Jeg skal nok sende varme tanker til dig, Visca, når jeg sidder ved midterlinjen og jubler på Ronaldinho sammen med de 98.000 andre, mens du glor på arabiske streams. ;)
SVIN!!!!!!!! Men god tur, det vil være konge med nogle optagelser som du så kan uploade her på forummet, så alle os andre (mindre heldige) kan nyde godt af :)

God tur forresten og håber og tror du får en kanon oplevelse.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Rivaldo10

Re: Ronaldinho

Indlæg af Rivaldo10 »

God tur Mander. Er det din "første gang"? :lol: I så fald glæd dig, for det er en fantastisk oplevelse hver gang.

Gamper turneringen er dog altid speciel. Præsentation af spillertruppen, taler og generelt et stort festfyrværkeri. Også gør det jo heller ikke noget, at det er Milan - din favorit i Italien vist med Ronaldinho på holdet 8)

Husk at kigge dig omkring i Barcelona by. Fantastisk er den også.

Thiago Alcántara

Re: Ronaldinho

Indlæg af Thiago Alcántara »

Nøj, det er godt nok længe siden jeg har været så misundelig! :D
Må nøjes med Brøndby torsdag :D

rummenigge
Indlæg: 3307
Tilmeldt: tirs apr 21, 2009 11:57 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 938 gange
Blevet takket: 178 gange

Re: Ronaldinho

Indlæg af rummenigge »

Mander skrev:Hæhæ. Jeg skal nok sende varme tanker til dig, Visca, når jeg sidder ved midterlinjen og jubler på Ronaldinho sammen med de 98.000 andre, mens du glor på arabiske streams. ;)
God tur Mander!! Man er overhovedet ikke misundelig :wink:

Yderligere skriver goal.com at Barca har lavet en hyldest video til Ronnie klar som de sikkert viser på storskærmen på stadium. Hvis rygtet holder så er det en rigtig fed gestus og rigtig god fornøjelse!

P.s. Du må give et referat når du er tilbage!
Senest rettet af rummenigge man aug 23, 2010 7:11 pm, rettet i alt 1 gang.
Puyol har ikke hår på sine testikler, da hår ikke gror på stål
- Chuck Norris

Mander
Indlæg: 2856
Tilmeldt: ons apr 22, 2009 1:53 pm
Geografisk sted: Århus med Å
Har takket: 51 gange
Blevet takket: 122 gange

Re: Ronaldinho

Indlæg af Mander »

Ja, første gang på Camp Nou. Skal nok blive godt, håber at Ronaldinho (og de andre) finder spilleglæden frem den dag.. :)
I have been complimented many times and they always embarrass me; I always feel that they have not said enough.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 20 gæster