Victor Valdes Arribas

Tidernes Barca-legender

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: 1 - Victor Valdes Arribas

Indlæg af zqa »

Okay, så undskyld Zinker-man.
#jesuisSheep

Toure

Re: 1 - Victor Valdes Arribas

Indlæg af Toure »

zqa skrev:Okay, så undskyld Zinker
Det var bedre...

Brugeravatar
Diabolito
Indlæg: 849
Tilmeldt: tirs apr 26, 2005 7:54 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 15 gange
Blevet takket: 52 gange

Re: 1 - Victor Valdes Arribas

Indlæg af Diabolito »

Hvorfor er du indvolveret i 99 % af samtlige skænderier herinde Zinker ?
El Señor de las Tartas

Brugeravatar
GiovaniDosBentzen
Indlæg: 273
Tilmeldt: tors mar 13, 2008 11:59 pm
Geografisk sted: Århus !
Har takket: 3 gange
Blevet takket: 1 gang

Re: 1 - Victor Valdes Arribas

Indlæg af GiovaniDosBentzen »

fordi han er the man jo
the story of life is quicker than the wink of an eye. the story of love is hello and goodbye, until we meet again - jimi hendrix

Toure

Re: 1 - Victor Valdes Arribas

Indlæg af Toure »

Diabolito skrev:Hvorfor er du indvolveret i 99 % af samtlige skænderier herinde Zinker ?
fordi jeg ikke går med strømmen.

Brugeravatar
GiovaniDosBentzen
Indlæg: 273
Tilmeldt: tors mar 13, 2008 11:59 pm
Geografisk sted: Århus !
Har takket: 3 gange
Blevet takket: 1 gang

Re: 1 - Victor Valdes Arribas

Indlæg af GiovaniDosBentzen »

Zinker skrev:
Diabolito skrev:Hvorfor er du indvolveret i 99 % af samtlige skænderier herinde Zinker ?
fordi jeg ikke går med strømmen.
dead on
the story of life is quicker than the wink of an eye. the story of love is hello and goodbye, until we meet again - jimi hendrix

Brugeravatar
Diabolito
Indlæg: 849
Tilmeldt: tirs apr 26, 2005 7:54 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 15 gange
Blevet takket: 52 gange

Re: 1 - Victor Valdes Arribas

Indlæg af Diabolito »

Det er da lige præcist grundlag for en god diskussion når man går mod strømmen. Det skal gerne kunne blive ved det.
El Señor de las Tartas

Toure

Re: 1 - Victor Valdes Arribas

Indlæg af Toure »

Ja, det er fint. Forum ville også blive et kedeligt sted, uden gode diskussioner. Jeg bringer bare mere spænding til folks hverdag :wink:

benjamin
Indlæg: 177
Tilmeldt: man dec 22, 2008 7:04 pm
Geografisk sted: Kbh NV
Har takket: 3 gange

Re: 1 - Victor Valdes Arribas

Indlæg af benjamin »

Zinker skrev:Ja, det er fint. Forum ville også blive et kedeligt sted, uden gode diskussioner. Jeg bringer bare mere spænding til folks hverdag :wink:
You had me at hello - you complete me! Mere Zinker, mere!
Stick to your guns.

Toure

Re: 1 - Victor Valdes Arribas

Indlæg af Toure »

benjamin skrev:
Zinker skrev:Ja, det er fint. Forum ville også blive et kedeligt sted, uden gode diskussioner. Jeg bringer bare mere spænding til folks hverdag :wink:
You had me at hello - you complete me! Mere Zinker, mere!
Jeg ved det... Jeg er fantastisk... 8)

Brugeravatar
Guardiola
Indlæg: 3205
Tilmeldt: lør jul 30, 2005 10:56 pm
Har takket: 174 gange
Blevet takket: 386 gange

Re: 1 - Victor Valdes Arribas

Indlæg af Guardiola »

Du er kravlet en plads op af ranglisten.

Status p.t.:

1. Sidney Lee
2. Zinker
3. Obama

Brugeravatar
Flax_Generous
Indlæg: 4454
Tilmeldt: tors jun 14, 2007 4:46 am
Geografisk sted: København
Har takket: 607 gange
Blevet takket: 510 gange

Re: 1 - Victor Valdes Arribas

Indlæg af Flax_Generous »

He he, fed liste.

Toure

Re: 1 - Victor Valdes Arribas

Indlæg af Toure »

Sidney Lee er selvføleglig alles overmand, så det gør ikke noget at han er placeret over mig...

men nu back to topic...

Toure

Re: 1 - Victor Valdes Arribas

Indlæg af Toure »

Jeg synes virkelig at det er fedt hvordan Valdés har vendt hans lille krise, til noget godt. Han har holdt nullet i de sidste 2 kampe, og har virkelig gjort sit målmandsjob ordentligt. Mod Málaga i søndags tog han også et rigtig godt forsøg fra et farligt hjørnspark, og mod Almería gjorde han det også meget fornuftigt. ¨

Men faktum er bare at Valdés ikke er en top-målmand, og at han i længden ikke er god nok til Barca. Hvis vi virkelig skal have en super defensiv, der ikke lukker mål ind mod de europæiske tophold, skal vi have en målmand der kan klare det imense pres fra modstanderens angribere. Derfor kunne det være perfekt hvis der til sommer blev hentet en målmand af international klasse, og som får adrenalinen til at stige ved modstanderens angribere. En målmand som Buffon er sådan et eksempel, mens et spansk eksempel kunne være Reina og Casillas.

Desværre er disse fantastiske keepers ikke et bud for Barca, da deres klub virkelig er top, og de næppe bliver Barcas for under 50.000.000 euro. Derfor ser jeg næsten ingen anden udvej end at beholde Valdés som 1. målmand, eller at hente en talentfuld, (eller god) målmand, fra et mindre hold. Her kunne et bud som Diego Alves, Óscar Ustari (ude med skade for tiden) eller Sergio Asenjo være rigtig gode bud.

Men så er spørgsmålet bare: "Er disse målmænd bedre end Valdés?", og det er meget svært at besvare. Det er nemlig altid nemmere at skinne igennem for en mindre klub, en for en stor klub, så måske er ovenstående målmænd ikke så fantastiske når de kommer til Barca.

Men det er altid en risk, og man kan ikke vurdere hvor gode de er for et tophold. Men derfor synes jeg alligevel at det ville være rigtig godt at hente en målmand som f.eks. Sergio Asenjo, da han besidder utroligt meget talent. Valdés er bare ikke så fantastisk, men stadig en god 2. målmand til Barca. En mand som Valdés kan ikke redde os i kampe hvor modstanderen hedder Manchester United, Liverpool, AC Milan osv. Derfor vil jeg have en mand som Asenjo, som stadig kan vokse utroligt meget.

Men Valdés er selvfølgelig en god målmand, der har nogle gode kvaliteter.

Brugeravatar
Diabolito
Indlæg: 849
Tilmeldt: tirs apr 26, 2005 7:54 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 15 gange
Blevet takket: 52 gange

Re: 1 - Victor Valdes Arribas

Indlæg af Diabolito »

Nej, det er ikke faktum, det er din mening
El Señor de las Tartas

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 11 gæster