Gerard Piqué Bernabeu

Tidernes Barca-legender

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: 3 - Gerard Piqué Bernabeu

Indlæg af Blaugrana92 »



:lol:

Mander
Indlæg: 2856
Tilmeldt: ons apr 22, 2009 1:53 pm
Geografisk sted: Århus med Å
Har takket: 51 gange
Blevet takket: 122 gange

Re: 3 - Gerard Piqué Bernabeu

Indlæg af Mander »

Er umiddelbart ret glad for at ham, der uploadede videoen, også lige gav en oversættelse... håber da ikke, at jeg er den eneste der fatter hat af catalansk? :)

PS: Andre end mig, der lagde mærke til, hvordan Pique stod ganske stille og bare pillede boldene fra tulipan-entusiasterne i går? Den mand bliver jo mere og mere fremragende.
I have been complimented many times and they always embarrass me; I always feel that they have not said enough.

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: 3 - Gerard Piqué Bernabeu

Indlæg af Blaugrana92 »

Mander skrev:Er umiddelbart ret glad for at ham, der uploadede videoen, også lige gav en oversættelse... håber da ikke, at jeg er den eneste der fatter hat af catalansk? :)

PS: Andre end mig, der lagde mærke til, hvordan Pique stod ganske stille og bare pillede boldene fra tulipan-entusiasterne i går? Den mand bliver jo mere og mere fremragende.
Nej, du er absolut ikke den eneste! :D :P
Ja, han var vild. Han virker til at være en ekstremt intelligent fodboldspiller. Det virker som om han bare kan læse spillet sådan uden videre. Og så kan altså også slå de der Márquez-agtige afleveringer på 80 meter - ikke helt på Márquez niveau endnu, men det kommer vel! ;)

Toure

Re: 3 - Gerard Piqué Bernabeu

Indlæg af Toure »

Blaugrana92 skrev:
Mander skrev:Er umiddelbart ret glad for at ham, der uploadede videoen, også lige gav en oversættelse... håber da ikke, at jeg er den eneste der fatter hat af catalansk? :)

PS: Andre end mig, der lagde mærke til, hvordan Pique stod ganske stille og bare pillede boldene fra tulipan-entusiasterne i går? Den mand bliver jo mere og mere fremragende.
Nej, du er absolut ikke den eneste! :D :P
Ja, han var vild. Han virker til at være en ekstremt intelligent fodboldspiller. Det virker som om han bare kan læse spillet sådan uden videre. Og så kan altså også slå de der Márquez-agtige afleveringer på 80 meter - ikke helt på Márquez niveau endnu, men det kommer vel! ;)
Jeg er næsten 100% sikker på at Piqué har en stamplads i midten af forsvaret næste sæson frem for Márquez. Han er virkelig blevet meget bedre i løbet af sæsonen, og det at han kan springe fra Manchester United Reserves til Barcas førstehold, og spille utroligt stabilt er ultra imponerende :D .

Jeg synes allerede nu at han er bedre end Márquez, og det siger altså noget.

Rivaldo10

Re: 3 - Gerard Piqué Bernabeu

Indlæg af Rivaldo10 »

Jeg har altid haft en fidus til Pique (faktisk siden Zaragoza-tiden) og denne er bestemt blevet forstærket de seneste måneder. Han har jo været helt forrygende de sidste mange uger. Med lidt hurtighed kunne han snildt udvikle sig til en af de bedste forsvarer i verden.

Mander
Indlæg: 2856
Tilmeldt: ons apr 22, 2009 1:53 pm
Geografisk sted: Århus med Å
Har takket: 51 gange
Blevet takket: 122 gange

Re: 3 - Gerard Piqué Bernabeu

Indlæg af Mander »

Jeg synes det er forrygende morsomt at læse bold.dks mange United-fans, når de skal udtale sig om Barcelonas forsvar... det plejer gerne at være noget i stil med "jamen fedt nok at I synes at Pique er god, for han er altså United-reject..."

Siger det så noget om holdet(/klubben) eller spilleren, at han lige pludselig er blomstret op, og nu er meget, meget sikker, både med og uden bold, efter mindre end én sæson?
I have been complimented many times and they always embarrass me; I always feel that they have not said enough.

Jones

Re: 3 - Gerard Piqué Bernabeu

Indlæg af Jones »

Pique er en ung spiller, og som så mange andre unge spillere har han haft brug for tillid fra træneren og en solid kamperfaring. Han slog aldrig igennem i United. Givetvis pga manglende tillid fra Sir Alex, som tit har en kort lunte. Jeg var bestemt ikke vild med Pique i starten af sæsonen, men sjældent har jeg set en spiller udvikle sig på den måde i løbet af en sæson. Målet i lørdags var prikken over i'et :D

Jeg tipper også Pique til en stamplads næste sæson :D

Brugeravatar
Flax_Generous
Indlæg: 4454
Tilmeldt: tors jun 14, 2007 4:46 am
Geografisk sted: København
Har takket: 607 gange
Blevet takket: 510 gange

Re: 3 - Gerard Piqué Bernabeu

Indlæg af Flax_Generous »

Pique havde masser af støtte af Sir Alex Ferguson, men der var simpelthen for langt til startpladserne for Pique. Pique er trods alt ikke bedre end Vidic og Ferdinand, og Wes Brown og Jonny Evans er hårde konkurrenter som reserver. Det minder mig lidt om Giuseppe Rossi-situationen, hvor det heller ikke var fordi spilleren var dårlig, men simpelthen fordi spilleren krævede at spille noget oftere end United kunne tilbyde (Pique havde næppe fået mere end 15-20 kampe i United i denne sæson i forhold til sine over 40 kampe i Barca). Sådan forholder det sig engang imellem, og så har Sir Alex Ferguson den filosofi, at han ikke vil stå i vejen for spilleren.

United-fans som kalder Pique et reject tager derfor også fejl. Pique var altid højt værdsat i United. Pique og United passede bare ikke helt sammen på daværende tidspunkt. Det gør Pique og Barca til gengæld.

Hævneren
Indlæg: 127
Tilmeldt: lør sep 22, 2007 10:27 pm

Re: 3 - Gerard Piqué Bernabeu

Indlæg af Hævneren »

FC. Barcelona skrev:Jeg har altid haft en fidus til Pique (faktisk siden Zaragoza-tiden) og denne er bestemt blevet forstærket de seneste måneder. Han har jo været helt forrygende de sidste mange uger. Med lidt hurtighed kunne han snildt udvikle sig til en af de bedste forsvarer i verden.
Han virker hurtigere og hurtigere. Han løb en bold op for næsen af Higuain, som ellers er ret hurtig.

Pique er sgu klasse, han er nok den jeg er mest positivt overrasket over denne sæson.

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: 3 - Gerard Piqué Bernabeu

Indlæg af zqa »



Endnu engang Piqué der gøgler.

(fra flyet på vej hjem fra Madrid)
#jesuisSheep

Brugeravatar
GiovaniDosBentzen
Indlæg: 273
Tilmeldt: tors mar 13, 2008 11:59 pm
Geografisk sted: Århus !
Har takket: 3 gange
Blevet takket: 1 gang

Re: 3 - Gerard Piqué Bernabeu

Indlæg af GiovaniDosBentzen »

zqa skrev:

Endnu engang Piqué der gøgler.

(fra flyet på vej hjem fra Madrid)
fedt lavet det med åååååååh :D
the story of life is quicker than the wink of an eye. the story of love is hello and goodbye, until we meet again - jimi hendrix

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: 3 - Gerard Piqué Bernabeu

Indlæg af Blaugrana92 »

zqa skrev:

Endnu engang Piqué der gøgler.

(fra flyet på vej hjem fra Madrid)
Nøj, hvor må det bare have været en af de største weekends i deres liv, denne her. Det overgår vel næppe Champions League triumfen, men det har sgu været stort og vigtigt for dem - det er tydeligt. Piqué er sgu også en spøjs fætter da! Det må have været lidt pinligt for hende stewardessen, at hele FC Barcelona pludselig synger og klapper af hende! :lol:
Hun har sgu også fået sig en oplevelse for livet dér! :D

Nim

Re:

Indlæg af Nim »

Viggo skrev:synes Pique er vildt dårlig, han passer slet ikke til Barca, han er IK en typisk catalaner. Barca er et hold der er hurtigt på fødderne, og det går godt, så hvorfor har de købt ham??

er du på stoffer .. ved ikke hvad du har tænkt - men det er sgu ikke det skarpeste jeg har læst
Senest rettet af Nim tirs maj 05, 2009 2:03 pm, rettet i alt 1 gang.

Toure

Re: Re:

Indlæg af Toure »

sakset fra et tidligere indlæg fra Daluigi om Piqué...
Daluigi skrev:Kære ven, jeg siger han ikke passer i barca... det er min mening, og åbenbart også nogle andres... Han står bare ikke distancen på vores hold, og når milito blir klar igen, samt Caceres får mere rutine, så ryger han af holdet. Det er mine forudsigelse, og mit KÆMPE håb!
Øhøm, mener du stadig det Daluigi? Eller vil du indrømme at jeg havde nognelunde ret? :wink:

Brugeravatar
Diabolito
Indlæg: 849
Tilmeldt: tirs apr 26, 2005 7:54 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 15 gange
Blevet takket: 52 gange

Re: 3 - Gerard Piqué Bernabeu

Indlæg af Diabolito »

Det var da i den grad at træde på andre for at hovere og sige "Hvad sagde jeg".

Kan vi ikke undlade at rive alt for meget rundt i gamle indlæg, hvis der ikke er belæg for dette. Jeg forudset allerede nu, at der kommer mudderkastning imellem jer.
El Señor de las Tartas

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 12 gæster