Guardiola

Tidernes Barca-legender

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Guardiola

Indlæg af Visca El Barca »

Altså nu skriver jeg det igen!. Hvad sker der for Pep, hvornår forlænger han?!. Det er da mærkeligt at der kun er 3 måneder tilbage af sæsonen, og nåde klubben og Pep siger, at intet er på plads ligesom klubben ikke ved, om han beslutter sig for at blive eller gå. Er det ikke snart på tide, at man får et svar ( hvis man allerede ikke har fået et), så man kan planlægge fremtiden?.

Jeg syne det ville være mærkeligt, hvis Pep belsutter sig for at smutte til sommer. Han har købt Cesc, Alexis og giver unge talenter chancen, alt dette indikerer, at han er ved at planlægge fremtiden, men hvorfor melder han ikke noget ud?.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Guardiola

Indlæg af Visca El Barca »

Guardiola plays down significance of 'Inter' scarf

http://www.goal.com/en/news/12/spain/20 ... nter-scarf

Sjovt jeg ikke havde lagt mærke til at det faktisk ligner Inter farver ret meget, men de overdriver også lidt.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Jbninc

Re: Guardiola

Indlæg af Jbninc »

Det er jo egentligt fint nok, at han ikke har meldt noget officielt ud. Så længe de indre linjer ved klar besked, hvilket de sikkert gør. Nu skriver pressen om Guardiolas mulige skifte til Inter - som er i krise - og rampelyset fjernes en smule fra spillerne, der har spillet ustabilt i ligaen.

Trækt det, træk det og træk det lidt igen.

kklaus
Indlæg: 9747
Tilmeldt: lør nov 13, 2010 9:44 pm
Har takket: 636 gange
Blevet takket: 1285 gange

Re: Guardiola

Indlæg af kklaus »

Guardiola: "Renewing for 5 years would give more stability. But the job is very demanding, I should be really sure before deciding"
Guardiola: "Didn't yet make a decision. Things aren't clear yet. If I don't continue, don't know if I will train another team or rest a bit"
Guardiola: "If the club sets a deadline, I will make a decision. But now I'm only thinking about the day-to-day work."
Guardiola: "Am I taking part in the preparation of Barcelona's next season? Yes, already for a while now."
Giv mig min sko tilbage, røv!

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Guardiola

Indlæg af Visca El Barca »

kklaus skrev:
Guardiola: "Renewing for 5 years would give more stability. But the job is very demanding, I should be really sure before deciding"
Guardiola: "Didn't yet make a decision. Things aren't clear yet. If I don't continue, don't know if I will train another team or rest a bit"
Guardiola: "If the club sets a deadline, I will make a decision. But now I'm only thinking about the day-to-day work."
Guardiola: "Am I taking part in the preparation of Barcelona's next season? Yes, already for a while now."
Jep disse udtalelser har jeg også læst, hvordan skal man tolke den sidste, altså den med holdets fremtid?.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Guardiola

Indlæg af Visca El Barca »

Vice-president Josep Maria Bartomeu: I do not think that Guardiola's story with Barcelona is over
The Catalan club's chief has hailed the coach's achievements since taking over the team and hinted that he is interested in remaining despite not signing a new deal yet

Feb 17, 2012 9:42:00 PM
By Luis Mira

-
Barcelona vice-president Josep Maria Bartomeu is confident that Pep Guardiola will not leave the club at the end of the season.

The 41-year-old coach's current deal expires at the end of the summer and he has been non-committal whenever asked if he wants to extend his stay at Camp Nou.



Bartomeu gave a strong indication that Guardiola is interested in a new deal and labeled the coach as the best in the game.

"We would like him to renew for many more years," Bartomeu told Sport. "He is the best coach in the world and he has not stopped making history since he arrived.

"Personally, I think that Guardiola's story with Barca is not yet over."

Guardiola has helped the Catalan giants win 13 titles, including three La Liga crowns and two Champions League trophies, since taking over the club's first team in 20
Nu har Pep udtalt, at 5 årig kontrakter giver stabilitet, men man skal tænke godt og grundigt over, om man vil det, før man skriver under. Han siger også, at han har brug for at tænke over tingene. Samtidig siger Bartomeu, at man vil have han skal skrive under på en lang kontrakt i stedet for de 1 årig kontrakter. Kunne det være, at grunden til han ikke har underskrevet en ny kontrakt er, at han ligenu står og tænker hvorvidt han skal skrive under på en 1 prig kontrakt eller en 5 årig?.

Altså, at alle ved han fortsætter, det er 100% sikkert, men det er længden af kontrakten som der er usikkerhed omkring?.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

teemuss

Re: Guardiola

Indlæg af teemuss »

jeg tror han stopper,men håber dælme jeg tager fejl,men han er ærlig og siger det som det er at han stadig er i tvivl.
jeg er ikke tryg ved det her og tror sagtens at det kan smitte af på spillerne. :sørgelig:

Brugeravatar
Heartbreaker
Indlæg: 9573
Tilmeldt: søn mar 14, 2010 9:54 pm
Geografisk sted: Skivevej 27 lejlighed 3 9500 Hobro by Dk
Har takket: 132 gange
Blevet takket: 720 gange

Re: Guardiola

Indlæg af Heartbreaker »

At han stopper? aaah, det tror jeg nu ikke. :)
Vi skal ikke have Fnat lus lopper knuper adis eller grises til af andre folk de skal og bare lade jeg være i fred og ro for eller døder de lige på stedet med et af min fætter Klaus S Jensen skydevåben det er ikke for sjov det er skam meget alvorlig mendt

Brugeravatar
SirJonas
Indlæg: 624
Tilmeldt: ons okt 14, 2009 3:47 pm
Geografisk sted: Vejle
Har takket: 19 gange
Blevet takket: 18 gange

Re: Guardiola

Indlæg af SirJonas »

Jeg tror faktisk godt at han kunne finde på at holde en pause på 2 år eller sådan noget.

Brugeravatar
abx
Indlæg: 4516
Tilmeldt: ons sep 06, 2006 10:24 pm
Geografisk sted: Fezbjerg
Har takket: 2265 gange
Blevet takket: 656 gange

Re: Guardiola

Indlæg af abx »

Han venter til at Sir Alex stiller træskoene ;)
Próxima Estación.... Parallel!

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: Guardiola

Indlæg af Skydefinten »

Jeg tror at han gerne ville se hvad resultater sæsonen indbringer, før han beslutter sig. Frygter at det giver uro i truppen, hvis han ikke snart forlænger. Tror faktisk han er godt slidt efterhånden, og trænger til en pause.
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

Jbninc

Re: Guardiola

Indlæg af Jbninc »

Skydefinten skrev:Jeg tror at han gerne ville se hvad resultater sæsonen indbringer, før han beslutter sig. Frygter at det giver uro i truppen, hvis han ikke snart forlænger. Tror faktisk han er godt slidt efterhånden, og trænger til en pause.
Ja. Han har i hvert fald før antydet, at han ikke er en træner, der bliver i mange år. Dertil er jobbet for hårdt. Om han så ændrer kurs ift. det, må tiden vise.

Jeg tror, han forlænger, og jeg tror også, at ledelsen ved det. Jeg kan i hvert fald ikke se, hvilke klubber han skulle tage til, og truppen ligner en trup, der stadig er motiverede. Specielt til næste sæson.

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 21033
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 321 gange
Blevet takket: 1170 gange

Re: Guardiola

Indlæg af FCBarcelonaChr »

Rexach (ex-coach): "If Pep leaves in some years, Oscar Garcia could be ready. Koeman, Laudrup, Valverde, De la Pena are other options" [com]

Brugeravatar
Heartbreaker
Indlæg: 9573
Tilmeldt: søn mar 14, 2010 9:54 pm
Geografisk sted: Skivevej 27 lejlighed 3 9500 Hobro by Dk
Har takket: 132 gange
Blevet takket: 720 gange

Re: Guardiola

Indlæg af Heartbreaker »

Billede
Vi skal ikke have Fnat lus lopper knuper adis eller grises til af andre folk de skal og bare lade jeg være i fred og ro for eller døder de lige på stedet med et af min fætter Klaus S Jensen skydevåben det er ikke for sjov det er skam meget alvorlig mendt

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 21033
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 321 gange
Blevet takket: 1170 gange

Re: Guardiola

Indlæg af FCBarcelonaChr »

Billede

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 34 gæster