10 - Lionel Andrés Messi

Tidernes Barca-legender

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Skydefinten »

Amen!
Billede
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Blaugrana92 »

Det er virkelig vigtigt at Messi får et godt forår. Ellers frygter jeg nemlig at Bartomeu sidder og får sig nogle gode idéer.

OliverDK
Indlæg: 3094
Tilmeldt: søn dec 16, 2012 4:28 pm
Geografisk sted: Oslogade 14 1 sth 8200 Århus og Nord . Dk
Har takket: 198 gange
Blevet takket: 389 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af OliverDK »

Jeg får helt ondt i brystet og ryster på hovedet, hver gang jeg tænker på, at Laporta faktisk tabte til Bartomeu i sommers......

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Blaugrana92 »

Det gør ondt bare at tænke på at Bartomeu overhovedet blev præsident i første omgang.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Piquénbauer »

Hvilke ideer skulle det være?
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Blaugrana92 »

At forsøge at skille sig af med Messi? Bartomeu er tosset med brasilianerne og har så mange forbindelser i Brasilien. Jeg mener også at Traffic Sports varetager nogle af Neymars marketings-rettigheder og dem er Bartomeu vist ret gode venner med. Det skulle slet ikke overraske mig hvis Bartomeus brasilianske kontakter tidligere har forsøgt, og sikkert stadig forsøger, at skubbe Bartomeu i retningen af at Neymar skal være Barcelonas stjernespiller nummer 1. Og hvis Traffic Sports så også kan tilbyde Bartomeu en gulerod eller to ... you never know. I hvert fald ikke med Bartomeu. Men, okay. Jeg stoler dog på at omklædningsrummet - og størstedelen af Barcelona by - ville gå tilstrækkeligt amok over sådan noget, til at det aldrig kommer til at ske.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Piquénbauer »

Den køber jeg ikke. Der er alt for meget at tabe både personligt for Barto samt sportsligt til at han overhovedet vil overveje det.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Blaugrana92 »

Ja?
Blaugrana92 skrev:Jeg stoler dog på at omklædningsrummet - og størstedelen af Barcelona by - ville gå tilstrækkeligt amok over sådan noget, til at det aldrig kommer til at ske.
Bartomeu kommer aldrig til at gøre det, da konsekvenserne ville være for store.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Piquénbauer »

Jamen hvad er det så du frygter ;-)
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Blaugrana92 »

Storken.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Piquénbauer »

Haha så er vi to!
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Piquénbauer »

Nu hvor vi snakker om Barto så er der forresten den glædelige nyhed at der i det nye fm er præsidentvalg i den første sæson og barto ikke kan vælges!
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Kubala
Indlæg: 10117
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 109 gange
Blevet takket: 388 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Kubala »

Det der med, om Bartomeu og co. kunne finde på at sælge Messi, er ikke helt utænkeligt, da Jordi Farré snakkede om, at der kom et forslag omkring om det, men det blev afvist af medlemmerne, eller sådan noget. Sandsynligheden er der, men det ville være ekstremt svært, hvis ikke næsten umuligt.

Neymar vil altid være i skyggen af Messi, så længe han holder det høje niveau, som han har gjort i de seneste 7-8 år, og skal man satse udelukkende på Neymar og gøre ham til den ubetingede stjerne på holdet, så skal Messi enten smutte eller også skal han ned i niveau. Derudover er der pengene, som man kunne bruge til renoveringen af stadionet samt lønbesparelsen. Man ville selvfølgelig også miste en del penge via et salg af Messi, eksempelvis merchandise etc. samt det sportslige, men her kunne Neymar træde til.

Personligt mener jeg, at det ville være det dummeste at gøre, men sandsynligheden er der, ligesom med så mange andre ting.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Piquénbauer »

Messi started running two weeks ago. If no relapse, he'll play against Real Madrid. Not yet clear if he will be able to start. [cope]
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5540
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 582 gange
Blevet takket: 576 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af SpillerSomMESSI »

Piquénbauer skrev:
Messi started running two weeks ago. If no relapse, he'll play against Real Madrid. Not yet clear if he will be able to start. [cope]
Jeg vil tro at i virkligheden er Messi faktisk på nippet til at være klar, og at han bliver helt klar til Clasico. Hvorfor har man holdt så lav profil om hans genoptræning? Fordi man ikke vil have at han spiller de 2 meget vigitge landskampe for Argentina inden Clasico.
Vi ved at hvis Messi blot var i nærheden af at være klar, ville de 2 landskampe, og deres store betydning, og fordi en af dem er mod Brasilien, gøre at Messi ville blive set som landsforrædder hvis han ikke stillede op.
I FC Barcelona bruger man hans skade som undskyldning for at han ikke kan spille de 2 landskampe (hvilket er reelt nok) - men han er utvivlsom meget tæt på at være klar til at spille. Ellers ville man have skrevet mere om det i pressen..

Leo meldes først klar på Clasico dagen!

So my guess is :
1) Leo spiller fra start i Clasico og spiller min 60 miniutter, eller
2) kommer ind i de sidste 30 minutter af kampen.
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 29 gæster