Luis Suárez

Tidernes Barca-legender

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Dani Alves
Indlæg: 105
Tilmeldt: lør jan 23, 2010 9:44 pm
Har takket: 12 gange
Blevet takket: 10 gange

Re: Luis Suárez

Indlæg af Dani Alves »

Visca El Barca skrev:Hvordan er det med hans karantæne? Han har udelukket fra alle fodbold-relateret aktiviteter først, men for nogle dage siden læste jeg en udtalelse fra en Fifa repræsentant, at man selvfølgelig ikke kan udelukke ham fra at træne, hvordan skulle man gøre det? Nu mener folk så, at han alligevel ikke må deltage i fodbold relateret aktiviteter, eller træne?
De skulle vidst lige have bekræftet, at han IKKE må træne..

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Luis Suárez

Indlæg af Piquénbauer »

Ja den har fifa trukket tilbage igen (de har godt styr på deres sager). Sagen er dog blevet appelleret og tror godt vi kan forvente en nedsættelse af straffen. Så vi kan allerede godt forberede os på fifalona osv hvis dette sker. Det var jo ikke sket hvis han var blevet i pool ;-)
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Luis Suárez

Indlæg af Visca El Barca »

Piquénbauer skrev:Ja den har fifa trukket tilbage igen (de har godt styr på deres sager). Sagen er dog blevet appelleret og tror godt vi kan forvente en nedsættelse af straffen. Så vi kan allerede godt forberede os på fifalona osv hvis dette sker. Det var jo ikke sket hvis han var blevet i pool ;-)
Haha, ja det har jeg allerede set flere steder på nettet. Der snakkes om, at der er et sæt regler for andre regler og så noget helt særlig specielle regler for Barca, fordi vi jo stortset ejer hele verden. Ikke kun Fifa og Uefa.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Luis Suárez

Indlæg af Piquénbauer »

Haha det er så åndssvagt. Har prøvet at skrive lidt i pools tråd på bold.dk. Bare for at få lidt mere info og man får ikke en fod til jorden derinde. Sigøjner klub, barca-dna, korrupte, man kan ikke stole på spansktalende osv. Det er simpelthen håbløst.

Har på fornemmelsen at suarez' straf bliver nedsat. Fodboldverdenen har reageret meget voldsomt på den og hvis man kender fifa så ved man at de har en tendens til at bukke under for pres.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7078
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 851 gange

Re: Luis Suárez

Indlæg af Daluigi »

Hvordan kan FIFA i grunden bestemme, hvem der render og træner i Barcelona?... Altså, hvis nu Barca vælger at træne hjemme i Suarez' baghave, hvad kan FIFA så gøre?
Forumlegende

Mkj 77
Indlæg: 1118
Tilmeldt: man mar 14, 2011 10:11 am
Har takket: 110 gange
Blevet takket: 29 gange

Re: Luis Suárez

Indlæg af Mkj 77 »

Fordi klubberne er under fifa...
Han må ikke noget som helst i 4 mdr, hvilket gør at den handel slet ikke giver mening.

Men hvis Asexis skal med handlen, så skal der ikke ligges en krone mere end 35 mil

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Luis Suárez

Indlæg af Piquénbauer »

Jeebus... Nu må du snart forstå at straffen er appelleret. Vent nu til vi får et svar fra fifa før du maler fanden på væggen.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Luis Suárez

Indlæg af Visca El Barca »

Piquénbauer skrev:Haha det er så åndssvagt. Har prøvet at skrive lidt i pools tråd på bold.dk. Bare for at få lidt mere info og man får ikke en fod til jorden derinde. Sigøjner klub, barca-dna, korrupte, man kan ikke stole på spansktalende osv. Det er simpelthen håbløst.

Har på fornemmelsen at suarez' straf bliver nedsat. Fodboldverdenen har reageret meget voldsomt på den og hvis man kender fifa så ved man at de har en tendens til at bukke under for pres.
Det er fuldstændig sygt. Det er mig en gåde, hvordan "normale danskere" kan få sig selv til at skrive sådan noget. Nogle af de ting jeg læser, de argumenter der bruges, chokerer mig oprgtigt. Tænk at man føler sig overbevist om, at Barca ejer næsten det hele. Vi bliver favoriseret, vi er korrupte, vi får særbehandling.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Luis Suárez

Indlæg af Visca El Barca »

[quote="Daluigi"]Hvordan kan FIFA i grunden bestemme, hvem der render og træner i Barcelona?... Altså, hvis nu Barca vælger at træne hjemme i Suarez' baghave, hvad kan FIFA så gøre?[/quote]

Ja, det er dét, som jeg har svært ved at forstå eller se noget som helst logik i. Altså, vil de virkelig forbyde et menneske at træne? At motionere? Suarez kan jo sagtens ansætte en træner, som kan træne ham og på den måde holde formen ved lige? Hvordan vil Fifa forbyde det? Eller sågar at Barca trænere giver den pågældende træner de forskellige øvelser og oversigt over træningssessioner? Hvordan kan man forbyde et menneske det?
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Luis Suárez

Indlæg af Piquénbauer »

Visca El Barca skrev:
Piquénbauer skrev:Haha det er så åndssvagt. Har prøvet at skrive lidt i pools tråd på bold.dk. Bare for at få lidt mere info og man får ikke en fod til jorden derinde. Sigøjner klub, barca-dna, korrupte, man kan ikke stole på spansktalende osv. Det er simpelthen håbløst.

Har på fornemmelsen at suarez' straf bliver nedsat. Fodboldverdenen har reageret meget voldsomt på den og hvis man kender fifa så ved man at de har en tendens til at bukke under for pres.
Det er fuldstændig sygt. Det er mig en gåde, hvordan "normale danskere" kan få sig selv til at skrive sådan noget. Nogle af de ting jeg læser, de argumenter der bruges, chokerer mig oprgtigt. Tænk at man føler sig overbevist om, at Barca ejer næsten det hele. Vi bliver favoriseret, vi er korrupte, vi får særbehandling.
Det er sindssygt. Men det hele falder ligesom på plads når de underbygger deres "argumenter" med halv racistiske påstande. Så er det lidt nemmere gennemskue hvilke mennesker man har med at gøre.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Bager
Indlæg: 2612
Tilmeldt: tirs sep 06, 2005 12:23 pm
Har takket: 147 gange
Blevet takket: 291 gange

Re: Luis Suárez

Indlæg af Bager »

CRUYFF HAR TALT!
FC Barcelona: News ™ ‏@fcbarcelonaorg 2m

Cruyff: "Suarez is just the target man Barcelona need. He may be a bit crazy, but he is humble - Messi and him will get along." #fcblive
Visca el Barca

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Luis Suárez

Indlæg af Piquénbauer »

Bam! Så er der ikke mere at snakke om ;-)
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Tolquhon
Indlæg: 824
Tilmeldt: man jul 21, 2008 12:49 pm
Geografisk sted: Aberdeenshire, Skotland
Har takket: 73 gange
Blevet takket: 129 gange

Re: Luis Suárez

Indlæg af Tolquhon »

Piquénbauer skrev:Jeebus... Nu må du snart forstå at straffen er appelleret. Vent nu til vi får et svar fra fifa før du maler fanden på væggen.
Fifa har så sent som i går understreget, at Suarez ikke må træne i 4 måneder, og indtil videre er den afgørelse det eneste konkrete, vi har at gå ud fra. Man kunne også modsat sige, at du lige burde vente på et svar fra Fifa, inden du udtaler dig for jubeloptimistisk. :razz:

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Luis Suárez

Indlæg af Piquénbauer »

Jeg udtaler mig overhovedet ikke "jubeloptimistisk". Vil bare gerne vente til der er faldet en afgørelse på appellen før at man går amok over karantænen og konstant henviser til den.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Tolquhon
Indlæg: 824
Tilmeldt: man jul 21, 2008 12:49 pm
Geografisk sted: Aberdeenshire, Skotland
Har takket: 73 gange
Blevet takket: 129 gange

Re: Luis Suárez

Indlæg af Tolquhon »

Piquénbauer skrev:Jeg udtaler mig overhovedet ikke "jubeloptimistisk". Vil bare gerne vente til der er faldet en afgørelse på appellen før at man går amok over karantænen og konstant henviser til den.
Hvem "går amok"? Selvfølgelig henviser folk til karantænen, da den er gældende, indtil der kommer en afgørelse på appellen. Som det ser ud lige nu er Barcas ledelse klar på at lægge et større millionbeløb INDEN man kender det endelige udfald af sagen - og alt andet lige er det da lidt af en satsning, kan vi ikke blive enige om det?

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 44 gæster