Javier Mascherano

Tidernes Barca-legender

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
Champione
Indlæg: 1592
Tilmeldt: man jul 02, 2007 3:42 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 24 gange
Blevet takket: 174 gange

Re: 14 - Javier Mascherano

Indlæg af Champione »

Ej en bombe. Troede helt sikkert han skulle bruges som rotation som CB og DM.
Virker meget mærkeligt...
---------------------------------------
Barca is my religion!

Nyhuus
Indlæg: 531
Tilmeldt: ons maj 05, 2010 8:34 pm
Har takket: 47 gange
Blevet takket: 35 gange

Re: 14 - Javier Mascherano

Indlæg af Nyhuus »

Han har kontrakt frem til 2018. Så håber i det mindste, at man får en god sjat penge for ham.

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: 14 - Javier Mascherano

Indlæg af Skydefinten »

Mascherano wants to leave, has agreed terms with Juve, the Italians haven’t talked to Barça directly yet to reach a deal.
Det lader til at han trænger til nyt. Måske et sted, hvor han kan score et mål?

Messi har smidt dette billede. Næppe tilfældigt.
Billede
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11633
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: 14 - Javier Mascherano

Indlæg af A$AP »

Hvis de smider Dybala, Rugani og Pogba oven i pengene. Det ville dog give meget mening for dem, at hente Mascherano.

emo
Indlæg: 17799
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 805 gange

Re: 14 - Javier Mascherano

Indlæg af emo »

Han er som Alves en yndling at have i truppen. Spillemæssigt har han haltet i denne sæson, som CB, og han er nok tiltænkt en Def midt i Juve. Jeg vil ikke se han på bænken for Barcelona, så hvis han ikke er starter ser jeg ham gerne i Juventus.

Sendt fra min ONE A2003 med Tapatalk
Allez...

DeanCassady
Indlæg: 1599
Tilmeldt: tirs sep 30, 2014 9:50 pm
Har takket: 84 gange
Blevet takket: 218 gange

Re: 14 - Javier Mascherano

Indlæg af DeanCassady »

Spillemæssigt har han på ingen måde haltet. Faktisk vil jeg mene, at han aldrig har været bedre.

Det ville være forfærdeligt skuffende, såfremt han endte med at skifte. Han er en fantastisk type at have i truppen.
Robert Zimmerman

emo
Indlæg: 17799
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 805 gange

Re: 14 - Javier Mascherano

Indlæg af emo »

Ikke det samme vi har set tydeligvis. Jeg har ikke set helt de samme takter i denne sæson som han viste i sidste.

Ja, hele holdet har haltet, men derfor kan man stadig mene at han også personligt har haft mindre gode præstationer i denne sæson.

Sendt fra min ONE A2003 med Tapatalk
Allez...

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11633
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: 14 - Javier Mascherano

Indlæg af A$AP »

Det ville i hvert fald gøre en fantastisk del for bredden på truppen, at have sådan en som ham til rådighed på bænken. Nu hvor vi forhåbentligt og sandsynligvis henter en god, kompetent cb til start 11'eren. Jeg håber og tror at hans hjerte er i Barca.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 14 - Javier Mascherano

Indlæg af Piquénbauer »

Synes sgu også han har været god! Men nu må vi se... Det virker til at medierne i barcelona mener at klubben ikke vil sælge. Så ham klart helst blive en sæson mere mens den nye cb blev kørt ind langsomt!
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Nyhuus
Indlæg: 531
Tilmeldt: ons maj 05, 2010 8:34 pm
Har takket: 47 gange
Blevet takket: 35 gange

Re: 14 - Javier Mascherano

Indlæg af Nyhuus »

Det er bare så uendeligt dumt at miste ham nu. Så har vi reelt set kun Piqué og Mathieu som naturlig starter på den position.
- Lucho stoler jo ikke rigtigt på Bartra..

Mathieu gjorde fin figur i Mascheranos fravær, i pokalen.. men ikke noget jeg ligefrem ville satse en hel sæson på.

Og i og med, at det sker så tidligt, kan man frygte at det vil presse priserne i vejret på de forsvaresspillere man forsøger at købe.

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: 14 - Javier Mascherano

Indlæg af Skydefinten »

Overhalet indenom at Matthieu og Douglas. First of many.
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 14 - Javier Mascherano

Indlæg af Piquénbauer »

Jeg kan huske at jeg for noget tid siden skrev at jeg godt kunne se at Masche blev solgt og det giver egentlig ok mening. Og det selvom det ville være et tab og pisse nederen.

Han fylder snart 32 år men kan stadig indbringe pga sit niveau. Og truppen har virkelig brug for noget nyt blod hvilket et salg kunne åbne op for. Desuden mener jeg at Pique er mere end klar til at tage over som lederen i forsvaret.

Masche er virkelig en af mine favoritter og selvom jeg helst ser ham blive så kan jeg godt se grundene til at han bliver solgt. Og det gælder både fra klubben og masches perspektiv.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

DeanCassady
Indlæg: 1599
Tilmeldt: tirs sep 30, 2014 9:50 pm
Har takket: 84 gange
Blevet takket: 218 gange

Re: 14 - Javier Mascherano

Indlæg af DeanCassady »

Det eneste positive er, at klubben at klubben i så fald er tvunget til at hente en ordentlig centerback. Medmindre Luis Enrique - Gud forbyde det - har en unaturlig stor tiltro til vores rødhårede kæderyger.
Robert Zimmerman

ELPISTOLEROSUAREZ
Indlæg: 1574
Tilmeldt: søn aug 23, 2015 8:54 pm
Har takket: 35 gange
Blevet takket: 92 gange

Re: 14 - Javier Mascherano

Indlæg af ELPISTOLEROSUAREZ »

Han har vist italienske rødder som så mange argentinere, og han har endnu ikke spillet i en italiensk klub. Han har aldrig lagt skjul på, at han foretrækker at spille på midtbanen, og med hans alder er det nok ved at være tid, hvis han vil have nogle gode år på midten i en anden klub. Han har vundet La Liga fire gange og startet og vundet to chl-finaler. Et skifte til Juve vil give mening for ham. Men ærgerligt for Barca, hvis han ikke giver tæt på 20 millioner.
qepd

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11633
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: 14 - Javier Mascherano

Indlæg af A$AP »

Hvis vi sælger ham, så skal vi jo næsten ud at købe to nye centerbacks, + en venstreback til forsvaret. Vermaelen og Bartra er sandsynligvis fortid i klubben. Hvis Mascherano så også er væk, så er der Piq og Mathieu tilbage.. Køber vi en ny centerback, og sælger Mascherano til sommer +Bartra og ham den anden, så vil vi jo næsten være endnu dårligere stillet, end vi er nu i forsvaret. Jeg håber man gør alt hvad man kan, for at holde på ham.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 22 gæster