10 - Lionel Andrés Messi

Tidernes Barca-legender

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
Heartbreaker
Indlæg: 9573
Tilmeldt: søn mar 14, 2010 9:54 pm
Geografisk sted: Skivevej 27 lejlighed 3 9500 Hobro by Dk
Har takket: 132 gange
Blevet takket: 720 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Heartbreaker »

Storken, skynd dig at fortæl os om, hvor meget Messi ødelægger sit talent på at drikke og gå i byen ;-) :glad:
Vi skal ikke have Fnat lus lopper knuper adis eller grises til af andre folk de skal og bare lade jeg være i fred og ro for eller døder de lige på stedet med et af min fætter Klaus S Jensen skydevåben det er ikke for sjov det er skam meget alvorlig mendt

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Storken »

Heartbreaker skrev:Storken, skynd dig at fortæl os om, hvor meget Messi ødelægger sit talent på at drikke og gå i byen ;-) :glad:
Jeg ville foretrække, at han sad derhjemme. Det er åbenbart ikke noget man kan forlange, når man betaler en spiller 300 millioner kroner om året i løn.

Raman93
Indlæg: 1573
Tilmeldt: fre jun 12, 2009 7:34 pm
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 64 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Raman93 »

Gammelt billede. Hvor længe har Leo ferie?

emo
Indlæg: 17811
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 367 gange
Blevet takket: 806 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af emo »

Indtil han møder op, han bestemmer. Sker nok dagen inde sæsonstart, vil jeg tro.
Allez...

kklaus
Indlæg: 9747
Tilmeldt: lør nov 13, 2010 9:44 pm
Har takket: 636 gange
Blevet takket: 1285 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af kklaus »

Tror det er den 3. august. Eller også er det en anden dag. Jeg kan ikke lige huske det.
Giv mig min sko tilbage, røv!

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Blaugrana92 »

Storken skrev:
Heartbreaker skrev:Storken, skynd dig at fortæl os om, hvor meget Messi ødelægger sit talent på at drikke og gå i byen ;-) :glad:
Jeg ville foretrække, at han sad derhjemme. Det er åbenbart ikke noget man kan forlange, når man betaler en spiller 300 millioner kroner om året i løn.
Nej, ligesom din arbejdsgiver ikke kan bestemme hvor meget i hegnet du drikker dig, når du har ferie i et par uger, kan Barcelona heller ikke bestemme hvor plørefuld Messi, Alves eller Munir drikker sig når de har ferie, og det synes jeg faktisk er fantastisk. Der er i forvejen så mange ting de, qua deres kontrakt, ikke må uden at spørge klubben om lov først, så jeg synes faktisk det er helt fint hvis de i stedet kan drikke hjernen ud to eller tre weekender om året, hvor de så til gengæld kan glemme alt om det arbejde det trods alt er at være fodboldspiller.

Sendt fra min fede telefon, bitches!

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7078
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 851 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Daluigi »

Blaugrana92 skrev:
Storken skrev:
Heartbreaker skrev:Storken, skynd dig at fortæl os om, hvor meget Messi ødelægger sit talent på at drikke og gå i byen ;-) :glad:
Jeg ville foretrække, at han sad derhjemme. Det er åbenbart ikke noget man kan forlange, når man betaler en spiller 300 millioner kroner om året i løn.
Nej, ligesom din arbejdsgiver ikke kan bestemme hvor meget i hegnet du drikker dig, når du har ferie i et par uger, kan Barcelona heller ikke bestemme hvor plørefuld Messi, Alves eller Munir drikker sig når de har ferie, og det synes jeg faktisk er fantastisk. Der er i forvejen så mange ting de, qua deres kontrakt, ikke må uden at spørge klubben om lov først, så jeg synes faktisk det er helt fint hvis de i stedet kan drikke hjernen ud to eller tre weekender om året, hvor de så til gengæld kan glemme alt om det arbejde det trods alt er at være fodboldspiller.

Sendt fra min fede telefon, bitches!
Tilslutter mig Blau her.

Det er jo jævnt absurdt at forlange, at fodboldspillere qua deres løn, ikke må feste i deres ferie!? Hvorfor i alverden skal de ikke have den samme ret som alle andre, at have en arbejdspersonlighed og en privatpersonlighed?

Selvfølgelig skal de have medierne i tankerne og huske deres position som rollemodel. Men det behøver altså ikke udelukke, at man kan tage sin personlige jet et smut til Vegas og hygge med drengene, når nu man faktisk får 300 millioner om året som Storken vælger at bruge som modargument...

Det er da sagen fuldstændig uvedkommende hvad de tjener og hvem de er! De har ferie!? Vi får da alligevel aldrig det maksimale ud af dem, hvis ikke de må holde den som de vil. Det ved de fleste arbejdsgivere, eller blot voksne mennesker med livserfaring.
Forumlegende

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Storken »

@Blau

Jeg synes, at man som arbejdsgiver kan forvente en del goodwill, når man smider 300 millioner kroner i løn. Jeg går eksempelvis ikke ud fra, at Messi må stå på ski i sin ferie.

Jeg har enorm respekt for de sportsfolk der aldrig drikker. Det viser mig, at de vil det mere end noget andet. Man er villig til at ofre alt for sin sport. Det savner jeg sgu lidt i topfodbold, hvis jeg skal være ærlig. Jeg synes egentlig ikke, at de har nok fokus på det de er ansat til. Det handler alt for meget om at ens hår sidder rigtigt og at man bærer den seje attitude. Fodboldspillere kunne lærer meget af cykelryttere (med undtagelse af doping). Det er sportsfolk helt ind til knoglerne.

Brugeravatar
Heartbreaker
Indlæg: 9573
Tilmeldt: søn mar 14, 2010 9:54 pm
Geografisk sted: Skivevej 27 lejlighed 3 9500 Hobro by Dk
Har takket: 132 gange
Blevet takket: 720 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Heartbreaker »

At stå på ski og drikke champagne, omringet af en flok tøser, er to vidt forskellige ting. Jeg tror nu nok, Messi vil fodbold mere end noget andet. At de fester lidt, når de har ferie, er ikke jordens undergang - i det mindste fyrer han den ikke af til Kevin Roldan, efter at have tabt 4-0 samme dag.
Vi skal ikke have Fnat lus lopper knuper adis eller grises til af andre folk de skal og bare lade jeg være i fred og ro for eller døder de lige på stedet med et af min fætter Klaus S Jensen skydevåben det er ikke for sjov det er skam meget alvorlig mendt

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af JonasV »

Det er måske også lige offensivt nok at beskylde et godt bud på historiens bedste spiller indenfor historiens største sport for ikke at tage det seriøst nok.

I min optik handler det også om at spillerne skal være i mental balance - og på den konto kan det sgu sikkert være meget sundt for en som Messi at drikke champagne af flasken nogle få gange om året.
Senest rettet af JonasV tors jul 16, 2015 8:00 am, rettet i alt 1 gang.

Brugeravatar
Heartbreaker
Indlæg: 9573
Tilmeldt: søn mar 14, 2010 9:54 pm
Geografisk sted: Skivevej 27 lejlighed 3 9500 Hobro by Dk
Har takket: 132 gange
Blevet takket: 720 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Heartbreaker »

Jeg kunne heller ikke forestille mig, det ville være skide sjovt at vinde the treble, hvis man skulle direkte hjem på sofaen og se Borgen efter at have fået overrakt pokalerne. #Piqueagrees
Vi skal ikke have Fnat lus lopper knuper adis eller grises til af andre folk de skal og bare lade jeg være i fred og ro for eller døder de lige på stedet med et af min fætter Klaus S Jensen skydevåben det er ikke for sjov det er skam meget alvorlig mendt

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5539
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 582 gange
Blevet takket: 576 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af SpillerSomMESSI »

Men er billedet af Messi ikke blot fra Pedros bryllup.. jeg tænker på at Messi bærer butterfly og ser ud til at have smoking på.

Det var vel bare et gimmick i løbet af festen af Messi lige skulle smage en tår af champagnen.. og hvem siger han drikker mere end en lille mundfuld?
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af JonasV »

SpillerSomMESSI skrev:Men er billedet af Messi ikke blot fra Pedros bryllup.. jeg tænker på at Messi bærer butterfly og ser ud til at have smoking på.

Det var vel bare et gimmick i løbet af festen af Messi lige skulle smage en tår af champagnen.. og hvem siger han drikker mere end en lille mundfuld?
Nej, han ser sådan dér ud hver aften. Hver aften, siger jeg dig. Du er nødt til at skifte brugernavn til DrikkerSomMESSI.

Under alle omstændigheder er det altså vigtigt med en smule adspredelse, uanset om du er top-atlet, folkeskolelærer ( ;-) ) eller bankrøver. Inden for rimelighedens grænser, selvfølgelig.

ulrich
Indlæg: 1711
Tilmeldt: ons sep 01, 2010 1:47 pm
Har takket: 275 gange
Blevet takket: 147 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af ulrich »

Var Messi ikke i Chile og spille Copa America da Pedro blev gift?

PuyolErGud
Indlæg: 10805
Tilmeldt: lør okt 27, 2012 10:26 pm
Geografisk sted: Ishøj
Har takket: 602 gange
Blevet takket: 584 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af PuyolErGud »

ulrich skrev:Var Messi ikke i Chile og spille Copa America da Pedro blev gift?
Skulle han meget gerne have været. Pedro blev gift d. 20 Juni af hvad jeg lige kunne finde, og der spillede Argentina mod Jamaica.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 25 gæster