Luis Suárez

Tidernes Barca-legender

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Luis Suárez

Indlæg af Visca El Barca »

Flax_Generous skrev:Jeg havde skrevet et sjovt, intelligent og overbevisende indlæg, men Tapatalk crapper desværre, så her er bare videoen:

phpBB [video]
Haha.

Er episoden med Tottenham spilleren med? Der hvor han nærmest sparker ham bevidstløs i feltet? Jeg mener han brækker en knogle på grund af det, eller husker jeg forkert?

EDIT: Parker var det. Fandt den. Den var lige efter hans racisme sag, eller også bide episoden.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Brugeravatar
Flax_Generous
Indlæg: 4454
Tilmeldt: tors jun 14, 2007 4:46 am
Geografisk sted: København
Har takket: 607 gange
Blevet takket: 510 gange

Re: Luis Suárez

Indlæg af Flax_Generous »

Det var Parker, ja. Suarez var dygtig til at få det til at ligne et uheld - i øvrigt noget han gør hver gang han laver noget lort, senest i bataljen under VM - men det var en klokkeklar svinestreg.

Også påfaldende, at Suarez flere gange har været ude efter Parker. Samme med Ivanovic. Han må hade de to spillere.

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Luis Suárez

Indlæg af Visca El Barca »

Flax_Generous skrev:Det var Parker, ja. Suarez var dygtig til at få det til at ligne et uheld - i øvrigt noget han gør hver gang han laver noget lort, senest i bataljen under VM - men det var en klokkeklar svinestreg.

Også påfaldende, at Suarez flere gange har været ude efter Parker. Samme med Ivanovic. Han må hade de to spillere.
Ja, det er meget mærkelig tendens. Den allerførste tackling i videoen, hvor han kaster sig ned med begge ben og knopperne forrest ville Pepe være stolt af, også hans reaktion efterfølgende, hvor Suarez af en eller anden mærkelig årsag prøver at bilde folk ind, at det er ham der er blevet udsat for en grim tackling.

Den på Kompany er også ufattelig, hans reaktion efterfølgende også. Det er både komisk, klamt, usympatisk og grænsende til psykotisk på samme tid. Videoen er ca. 2:23 lang, og den er fyldt med den ene svinestreg efter den anden. Det kan ikke forklares med "han vil vinde for enhver pris", synes jeg. Hvis det er noget, så er det som Guardiola har været inde, et psykisk problem han har.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Brugeravatar
Lular
Indlæg: 105
Tilmeldt: tors jan 20, 2011 1:02 am
Geografisk sted: Barca
Blevet takket: 9 gange

Re: Luis Suárez

Indlæg af Lular »

Han har alvorlige mentale problemer, det er obvious. Håber vi kan tæmme ham, i så fald er jeg glad for købet. Kæft han er god.


Barcelonismo

Re: Luis Suárez

Indlæg af Barcelonismo »

Piquénbauer skrev:
Barcelonismo skrev:Jeg synes helt og aldeles at dem som bifalder handlen skulle skamme sig, og meget seriøst overveje at skifte klubloyalitet. Jeg vil anbefale RM.

Barca er ikke som jeg husker.
Hold da op for en omgang ligegyldigt galde. Og næste gang du vælger at skulle kast op udover alt så prøv lige at tjek "din" klubs handler gennem tiderne.
Give sin mening til kende = kaste op. Jamen tillad mig at bruge smiley faces en masse så det ikke virker for destruktivt. Suarez er mentalt ustabil, racistisk og infantil - et plus for enhver trup.
Synes folk virkelig at det er fedt at give 79 mio. euro for lige præcis Suarez, i direkte mangel af andre muligheder på markedet?
Hvis ikke så giv det i det mindste til kende i stedet for demonstrativt at være kontrær.

Mht. til at følge med tiden og købementaliteten, burde det så ikke være muligt at lave fornuftige handler uden at skulle smide hele huset efter den absolut vildeste angriber i verden? Jeg mener symboliserer Barca ikke holdmentalitet frem for individuel RM-gøgl? (uanset fordums tider)
Men jo jeg er brændende uenig med ledelsens politik, og det er til grin når vi nu de sidste 15 år, hovedrystende har peget fingre af RM's Galacticos.

Bartomeu/Enrique/Zubi eller hvem der nu har det afgørende ord i handlen, opfører sig som en kælling i en Burberry butik.

Øv :-(

Brugeravatar
Culé
Indlæg: 1319
Tilmeldt: ons mar 07, 2012 7:38 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 3 gange
Blevet takket: 35 gange
Kontakt:

Re: Luis Suárez

Indlæg af Culé »

Man kan håbe at klubben nu trækker sig fra handlen nu han heller ik må træne med. :|

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Luis Suárez

Indlæg af Piquénbauer »

Barcelonismo skrev:
Piquénbauer skrev:
Barcelonismo skrev:Jeg synes helt og aldeles at dem som bifalder handlen skulle skamme sig, og meget seriøst overveje at skifte klubloyalitet. Jeg vil anbefale RM.

Barca er ikke som jeg husker.
Hold da op for en omgang ligegyldigt galde. Og næste gang du vælger at skulle kast op udover alt så prøv lige at tjek "din" klubs handler gennem tiderne.
Give sin mening til kende = kaste op. Jamen tillad mig at bruge smiley faces en masse så det ikke virker for destruktivt. Suarez er mentalt ustabil, racistisk og infantil - et plus for enhver trup.
Synes folk virkelig at det er fedt at give 79 mio. euro for lige præcis Suarez, i direkte mangel af andre muligheder på markedet?
Hvis ikke så giv det i det mindste til kende i stedet for demonstrativt at være kontrær.

Mht. til at følge med tiden og købementaliteten, burde det så ikke være muligt at lave fornuftige handler uden at skulle smide hele huset efter den absolut vildeste angriber i verden? Jeg mener symboliserer Barca ikke holdmentalitet frem for individuel RM-gøgl? (uanset fordums tider)
Men jo jeg er brændende uenig med ledelsens politik, og det er til grin når vi nu de sidste 15 år, hovedrystende har peget fingre af RM's Galacticos.

Bartomeu/Enrique/Zubi eller hvem der nu har det afgørende ord i handlen, opfører sig som en kælling i en Burberry butik.

Øv :-(
Hehe nu giver du ikke kun din mening til kende. Du får også lige angrebet alle der er uenige med dig og foreslået at de bliver real fans. Det er helt fint at du har en holdning men der er ingen grund til at du skal pådutte mig den bare fordi jeg ser anderledes på denne handel end dig.

Ydermere er der INGEN der siger at vi "smider hele huset" efter suarez. Tværtimod blev der så sent som fra et par dage siden sagt at vi stadig vil hente de nødvendige forstærkninger til forsvaret.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Guardiola
Indlæg: 3205
Tilmeldt: lør jul 30, 2005 10:56 pm
Har takket: 174 gange
Blevet takket: 386 gange

Re: Luis Suárez

Indlæg af Guardiola »

Lular skrev:Han har alvorlige mentale problemer, det er obvious. Håber vi kan tæmme ham, i så fald er jeg glad for købet. Kæft han er god.

Han må være så uhyggelig at spille over for som forsvarer. Han er så satans pågående, sindsygt god teknisk, og han bliver ved, og ved, og ved...

Lad os købe ham og give det chancen. Seriøst, det er lidt som den lækre tøs, man regner med er svært at få et forhold til at fungere med. Sgu bedre at prøve det af, end at ægre sig over, at man ikke gjorde noget ved det.

Brugeravatar
Heartbreaker
Indlæg: 9573
Tilmeldt: søn mar 14, 2010 9:54 pm
Geografisk sted: Skivevej 27 lejlighed 3 9500 Hobro by Dk
Har takket: 132 gange
Blevet takket: 720 gange

Re: Luis Suárez

Indlæg af Heartbreaker »

Liverpool sources deny 75M deal on Suarez. Transfer won't be concluded until next week at earliest. They still try to persuade Alexis. [pa]
Vi skal ikke have Fnat lus lopper knuper adis eller grises til af andre folk de skal og bare lade jeg være i fred og ro for eller døder de lige på stedet med et af min fætter Klaus S Jensen skydevåben det er ikke for sjov det er skam meget alvorlig mendt

Barcelonismo

Re: Luis Suárez

Indlæg af Barcelonismo »

Piquénbauer skrev:
Barcelonismo skrev:
Piquénbauer skrev:
Barcelonismo skrev:Jeg synes helt og aldeles at dem som bifalder handlen skulle skamme sig, og meget seriøst overveje at skifte klubloyalitet. Jeg vil anbefale RM.

Barca er ikke som jeg husker.
Hold da op for en omgang ligegyldigt galde. Og næste gang du vælger at skulle kast op udover alt så prøv lige at tjek "din" klubs handler gennem tiderne.
Give sin mening til kende = kaste op. Jamen tillad mig at bruge smiley faces en masse så det ikke virker for destruktivt. Suarez er mentalt ustabil, racistisk og infantil - et plus for enhver trup.
Synes folk virkelig at det er fedt at give 79 mio. euro for lige præcis Suarez, i direkte mangel af andre muligheder på markedet?
Hvis ikke så giv det i det mindste til kende i stedet for demonstrativt at være kontrær.

Mht. til at følge med tiden og købementaliteten, burde det så ikke være muligt at lave fornuftige handler uden at skulle smide hele huset efter den absolut vildeste angriber i verden? Jeg mener symboliserer Barca ikke holdmentalitet frem for individuel RM-gøgl? (uanset fordums tider)
Men jo jeg er brændende uenig med ledelsens politik, og det er til grin når vi nu de sidste 15 år, hovedrystende har peget fingre af RM's Galacticos.

Bartomeu/Enrique/Zubi eller hvem der nu har det afgørende ord i handlen, opfører sig som en kælling i en Burberry butik.

Øv :-(
Hehe nu giver du ikke kun din mening til kende. Du får også lige angrebet alle der er uenige med dig og foreslået at de bliver real fans. Det er helt fint at du har en holdning men der er ingen grund til at du skal pådutte mig den bare fordi jeg ser anderledes på denne handel end dig.

Ydermere er der INGEN der siger at vi "smider hele huset" efter suarez. Tværtimod blev der så sent som fra et par dage siden sagt at vi stadig vil hente de nødvendige forstærkninger til forsvaret.

Jeg er godt klar over at Barca har over 79 mio. euro til rådighed. Med hele huset mener jeg et grotesk beløb. Og 79 mio. euro ER et grotesk beløb at smide efter en spiller, be it Ronaldo, Bale eller Messi. At vi så vælger at gøre det efter en Sankt Hans-patient som Suárez - tja - draw your own conclusion.

Brugeravatar
Heartbreaker
Indlæg: 9573
Tilmeldt: søn mar 14, 2010 9:54 pm
Geografisk sted: Skivevej 27 lejlighed 3 9500 Hobro by Dk
Har takket: 132 gange
Blevet takket: 720 gange

Re: Luis Suárez

Indlæg af Heartbreaker »

Guardiola skrev:Lad os købe ham og give det chancen. Seriøst, det er lidt som den lækre tøs, man regner med er svært at få et forhold til at fungere med. Sgu bedre at prøve det af, end at ægre sig over, at man ikke gjorde noget ved det.
Eller pigen klokken 6 om morgenen, som virker som en glimrende ide, men når man vågner op næste dag, så er de moralske tømmermænd være end hovedpinen. Hellere fortryde det man gjorde det, end at man ikke fik gjort. #yolo #carpediem :grin:
Vi skal ikke have Fnat lus lopper knuper adis eller grises til af andre folk de skal og bare lade jeg være i fred og ro for eller døder de lige på stedet med et af min fætter Klaus S Jensen skydevåben det er ikke for sjov det er skam meget alvorlig mendt

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Luis Suárez

Indlæg af Piquénbauer »

Det er skam også det jeg gør. I stedet for bare at brokke mig over prisen kigger jeg dog også lidt på markedet og desværre har de mange penge i moderne fodbold gjort at priserne på spillerne stiger. Kvalitet koster kassen.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Mkj 77
Indlæg: 1118
Tilmeldt: man mar 14, 2011 10:11 am
Har takket: 110 gange
Blevet takket: 29 gange

Re: Luis Suárez

Indlæg af Mkj 77 »

Heartbreaker skrev:
Liverpool sources deny 75M deal on Suarez. Transfer won't be concluded until next week at earliest. They still try to persuade Alexis. [pa]
Dafuq!!!!
Så skal Alexis med i handlen udover de mange mil..

Jeg stiller sgu op som sportsdirektør næste gang.
Temmelig overbevist om at en blind myre med spedalskhed kunne gøre det bedre

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Luis Suárez

Indlæg af Piquénbauer »

Nope... Så vil det beløb vi skal betale til pool falde da alexis' pris vil udgøre en del af de 75 mio.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Luis Suárez

Indlæg af Visca El Barca »

Hvordan er det med hans karantæne? Han har udelukket fra alle fodbold-relateret aktiviteter først, men for nogle dage siden læste jeg en udtalelse fra en Fifa repræsentant, at man selvfølgelig ikke kan udelukke ham fra at træne, hvordan skulle man gøre det? Nu mener folk så, at han alligevel ikke må deltage i fodbold relateret aktiviteter, eller træne?
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 35 gæster