Éric Abidal

Tidernes Barca-legender

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Mes Que Un Club

Re: 22- Éric Abidal

Indlæg af Mes Que Un Club »

"Abidal will undergo a liver transplant next week. Everything indicates this will be the end of his professional career."

Seriøst, jeg kan ikke klare det her. Han skal tilbage!

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 21033
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 321 gange
Blevet takket: 1162 gange

Re: 22- Éric Abidal

Indlæg af FCBarcelonaChr »

Pieyanthikos skrev:
Abidal will undergo a liver transplant next week. Everything indicates this will be the end of his professional career. #animsabidal [sport]
Hvor er det trist hvis det ender sådan. Al respekt til Abi og de bedste ønsker for fremtiden. Der sker godt nok nogen ærgerlige ting i fodbolden i øjeblikket..
Hvor er det trist hvis det holder. Trist at en fantastisk karriere skal ende sådan her. Men al respekt for det Abidal har opnået. Fantastisk person, både på og uden for banen. Vil altid have enorm respekt for ham.

Abidal.♥

Alias-A
Indlæg: 669
Tilmeldt: tors mar 20, 2008 10:21 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 39 gange
Blevet takket: 78 gange

Re: 22- Éric Abidal

Indlæg af Alias-A »

Hvilken ond og ubarmhjertig skæbne for Abidal. Fantastisk spiller og stort menneske.
Kom stærkt igen, Abi! Vi elsker dig..
93' Iniesta

teemuss

Re: 22- Éric Abidal

Indlæg af teemuss »

jeg er ikke overrasket over det nok er slut,men abidal er klog,han ved godt hvad der er vigtigst.
vi må bare glæde os over den tid han har haft i klubben,og alle de gode oplevelser han har fået og givet barca. :smile: :cry:

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: 22- Éric Abidal

Indlæg af Skydefinten »

Der er ikke noget at sige til at han vil træned med helt frem til operationsdagen, næsten. Hvor er det sørgeligt.

Jeg håber på at Abi får en langt og sundt liv, med hans nye lever - og måske måske, Insha'Allah, et mirakel, hvor Abi vender tilbage til topfodbold.
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: 22- Éric Abidal

Indlæg af Visca El Barca »

Trist, virkelig trist hvis det passer. Det vigtigste er dog, at han kommer igennem operationen og kan leve et sundt liv. For mig har Abi en legende status i klubben, den modtagelse han fik på Camp Nou, da han vendte tilbage fra operationen sidste år, samt da han løftede C.L trofæ er et af de mest specielle Barca øjeblikke i den tid jeg har fulgt Barca.

Held og lykke med operationen Abi og jeg håber og tror du klarer den.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

Re: 22- Éric Abidal

Indlæg af JonasV »

Simpelthen så trist, men han skal bare komme ovenpå! Abi <3

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: 22- Éric Abidal

Indlæg af Visca El Barca »

Eric Abidal, waiting for a liver transplant, has again been training with the first team this morning
Jeg tænker, hvis han ikke troede på at der er en chance for at vende tilbage til fodbolden, så havde han nok ikke trænet med eller?. Altså hvis lægerne havde sagt til ham, at der absolut ikke er en chance for at komme tilbage, eller at chancerne for at komme tilbage er små, så havde han vel nok stoppet eller?.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

emo
Indlæg: 17811
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 367 gange
Blevet takket: 806 gange

Re: 22- Éric Abidal

Indlæg af emo »

Måske ikke. Måske det er for at holde modet oppe, lave noget andet, være i nogle mere friske omgivelse end derhjemme hvor det hele nok er lidt for dystert for tiden.
Allez...

kklaus
Indlæg: 9750
Tilmeldt: lør nov 13, 2010 9:44 pm
Har takket: 636 gange
Blevet takket: 1281 gange

Re: 22- Éric Abidal

Indlæg af kklaus »

Man kan vel også vende den om og sige, at hvis lægerne har sagt, at han næppe kommer til at spille igen (på topplan), så er det jo også forståeligt, hvis han gerne vil træne med så længe som muligt.


:sad:
Giv mig min sko tilbage, røv!

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: 22- Éric Abidal

Indlæg af Visca El Barca »

Ja det kan egentlig godt passe, men han virker ikke til at være en mand, som er helt nede og uden overskud, tværtimod faktisk. De billeder jeg har set af ham på træningsbanen, der virker han til at have meget overskud og han smiler og har det sjovt med spillerene.

Jeg tænker, hvis det var mig, så ville jeg have det ekstrem hårdt med at holde humøret oppe, hvis jeg vidste at karrieren var forbi f.eks. Men igen, jeg er ikke Abi eller har hans viljestyrke, så det er måske der det hele ligger.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Quaresma
Indlæg: 3376
Tilmeldt: ons feb 27, 2008 9:24 pm
Geografisk sted: Zzzlummen
Har takket: 17 gange
Blevet takket: 140 gange

Re: 22- Éric Abidal

Indlæg af Quaresma »

Hvis Abidal stopper karrieren, og Keita bliver solgt til sommer, har vi ingen sorte spillere tilbage i førsteholdstruppen! Skuffende. Vi kunne godt lige hente en Yaya eller Eto'o tilbage på det grundlag.

Eller hive Kluivert ud af pensionshullet.
- Karl Tanner - Fookin Legend of Gin Alley -

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: 22- Éric Abidal

Indlæg af Blaugrana92 »

... er det dig, Morten Bruun?

Quaresma
Indlæg: 3376
Tilmeldt: ons feb 27, 2008 9:24 pm
Geografisk sted: Zzzlummen
Har takket: 17 gange
Blevet takket: 140 gange

Re: 22- Éric Abidal

Indlæg af Quaresma »

Of course.

Billede
- Karl Tanner - Fookin Legend of Gin Alley -

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: 22- Éric Abidal

Indlæg af Visca El Barca »

[youtube]G4NuMqWucEI[/youtube]

Jeg håber vi kommer til at opleve noget lignende i år!.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 33 gæster