Luis Suárez

Tidernes Barca-legender

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
Flax_Generous
Indlæg: 4454
Tilmeldt: tors jun 14, 2007 4:46 am
Geografisk sted: København
Har takket: 607 gange
Blevet takket: 510 gange

Re: Luis Suárez

Indlæg af Flax_Generous »

Barton har ikke spillet i Premer League i de seneste to sæsoner. Men jo, Suarez er værre. Hvis du havde fulgt ligaen lidt tættere, ville du også vide det.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Luis Suárez

Indlæg af Piquénbauer »

Haha jeg følger skam pl tæt. Og barton er igen at finde i pl nu...
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Luis Suárez

Indlæg af Blaugrana92 »

Piquénbauer skrev:Tja... Synes sgu det er sjovt så meget fokus der er på mandens fejl fremfor hans kvaliteter.
Hvis det var små ridser i lakken, havde der nok heller ikke været så meget fokus på det.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Luis Suárez

Indlæg af Piquénbauer »

Blaugrana92 skrev:
Piquénbauer skrev:Tja... Synes sgu det er sjovt så meget fokus der er på mandens fejl fremfor hans kvaliteter.
Hvis det var små ridser i lakken, havde der nok heller ikke været så meget fokus på det.
Næ det har sgu nok mere noget at gøre med at hans sidste fuck up var for nyligt. Men lad os da påtage os rollen som mes que un club og frelse suarez for sine psykotiske udsving. Nu kan klubben virkelig vise sine værdier gennem en forvandling af suarez.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Luis Suárez

Indlæg af Blaugrana92 »

Piquénbauer skrev:Næ det har sgu nok mere noget at gøre med at hans sidste fuck up var for nyligt.
Nej, det har overhovedet ikke noget med det at gøre. Ikke for mig.

Brugeravatar
Flax_Generous
Indlæg: 4454
Tilmeldt: tors jun 14, 2007 4:46 am
Geografisk sted: København
Har takket: 607 gange
Blevet takket: 510 gange

Re: Luis Suárez

Indlæg af Flax_Generous »

Piquénbauer skrev:Haha jeg følger skam pl tæt. Og barton er igen at finde i pl nu...
Så dit modargument er, at fordi Barton måske spiller i Premier League i næste sæson og måske er værre end Suarez, så er Suarez faktisk ikke så slem?

Alene det, at man med rette kan nævne Suarez i sammenhæng med spillere som Barton og Pepe er i mine øjne foruroligende. Og jeg er nok ikke alene med den betragtning. Suarez er en fantastisk spiller, formentlig i top tre i det seneste års tid, men ville du have Pepe i midterforsvaret, selv hvis du vidste, at han ville løse alle Barcas forsvarsproblemer?

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Luis Suárez

Indlæg af Piquénbauer »

Hvornår har jeg sagt det? Det eneste jeg siger er at barton er pls pepe. Og nej jeg ville ikke have pepe i klubben. Han er imo meget værre end suarez. Og så har jeg svært ved at se ham som andet end realspiller så mit had til ham forblinder mig nok også en smule.

Her er forresten en lille video af Barton - PLs Pepe:

phpBB [video]
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Flax_Generous
Indlæg: 4454
Tilmeldt: tors jun 14, 2007 4:46 am
Geografisk sted: København
Har takket: 607 gange
Blevet takket: 510 gange

Re: Luis Suárez

Indlæg af Flax_Generous »

Bort set fra, at Barton ikke har spillet i Premier League i over to år...

Det er en underlig trivialisering af Suarez' opførsel, du har gang i. Ingen spillere har haft flere PL-karantænedage end Suarez i de seneste par sæsoner. Og jeg kan ærligt sige, at han også hører til i toppen af svinestreger, skuespil og anden snyd, der er gået ustraffet. Det er muligt, at der findes værre spillere rundt omkring i andre ligaer, men hvorfor gør det Suarez' opførsel mindre slem?

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Luis Suárez

Indlæg af Blaugrana92 »

En morder kan også se tam ud sammenlignet med al-Qaeda. Men han er stadig en morder. At Pepe og Barton muligvis er værre, gør altså ikke Suárez bedre.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Luis Suárez

Indlæg af Piquénbauer »

Det har jeg overhovedet ikke sagt... Du sagde at suarez var pls pepe. Og til det sagde jeg så at så længe barton kan kalde sig pl spiller (hvilket han trods alt er pt) så er han pls pepe. Det er vitterligt det eneste jeg har sagt.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Flax_Generous
Indlæg: 4454
Tilmeldt: tors jun 14, 2007 4:46 am
Geografisk sted: København
Har takket: 607 gange
Blevet takket: 510 gange

Re: Luis Suárez

Indlæg af Flax_Generous »

Piquénbauer skrev:Det har jeg overhovedet ikke sagt... Du sagde at suarez var pls pepe. Og til det sagde jeg så at så længe barton kan kalde sig pl spiller (hvilket han trods alt er pt) så er han pls pepe. Det er vitterligt det eneste jeg har sagt.
Barton har altså stadigvæk ikke spillet en Premier League-kamp i over to år. Selvom har Suarez haft en del karantænedage, så har han trods alt spillet i Premier League for nylig.

Men det er en fjollet strid om ord. Vi kan sagtens kalde Barton for Premier Leagues Pepe, hvis det gør dig glad. Det interessante er, at du endnu engang forsøgte at banalisere Suarez' opførsel ved at pege på andre, der måske er værre. Du gjorde det samme, da vi diskuterede Suarez' karantæne. Dengang var det Pepe, du hev frem.

Jeg ville godt kunne forstå holdningen, at Suarez er så dygtig, at man kan se igennem fingre med hans tidligere dårlige opførsel, og at man er villig til at give ham en chance i Barca. Jeg ville nok ikke være enig, også selvom jeg er enig i, at han hører til i top 3 i verden i det seneste års tid, men holdningen ville i det mindste give mening for mig. Til gengæld forstår jeg ikke, hvorfor man føler sig nødsaget til at relativisere Suarez' opførsel.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Luis Suárez

Indlæg af Piquénbauer »

Du blander tingene sammen. Jeg sammenlignede med pepe fordi jeg mener at fifa ikke er konsekvente i deres straffe. På intet tidspunkt har jeg sagt at suarez ikke er usympatisk og laver dumme ting. Mit problem er bare at der foregår så meget andet lort på banen som ikke bliver straffet fordi det ikke får ligeså meget taletid på twitter som det at bide. Det var mere en decideret diskussion omhandlende fifas måde at straffe på. Jeg kan stadig ikke se hvorfor det er slemmere at bide end nikke en skalle eller slå. Og hvis den hårde straf så var pga det at suarez havde gjort det før så skulle pepe og straffes hårdere. Derfor blev pepe blandet ind i det. Det var som sådan ikke fordi det var pepe men mere fordi at en anden vaneforbryder udover suarez havde fucket op under slutrunden men ikke var blevet straffet nær så hårdt.
Jeg ville godt kunne forstå holdningen, at Suarez er så dygtig, at man kan se igennem fingre med hans tidligere dårlige opførsel, og at man er villig til at give ham en chance i Barca.
Det er præcis sådan jeg ser på det. Og så kunne barca måske lave ham om. Man kan sige at det er barcas ultimative udfordring når det kommer til at pådutte sine værdier på andre.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Flax_Generous
Indlæg: 4454
Tilmeldt: tors jun 14, 2007 4:46 am
Geografisk sted: København
Har takket: 607 gange
Blevet takket: 510 gange

Re: Luis Suárez

Indlæg af Flax_Generous »

Sorry, dumt af mig at åbne FIFA-diskussionen igen. Vi er ikke voldsomt uenige, så du får bare sidste ord i den. ;-)
Piquénbauer skrev:
Jeg ville godt kunne forstå holdningen, at Suarez er så dygtig, at man kan se igennem fingre med hans tidligere dårlige opførsel, og at man er villig til at give ham en chance i Barca.
Det er præcis sådan jeg ser på det. Og så kunne barca måske lave ham om. Man kan sige at det er barcas ultimative udfordring når det kommer til at pådutte sine værdier på andre.
Fair nok. Det virker bare lidt som om du har travlt med at undskylde Suarez. Men det har du så ikke, kan jeg forstå. Du kan bare se gennem fingre med den dårlige opførsel. Det kan jeg nok ikke. Jeg synes, han er for usympatisk og måske også for dyr (og så kan jeg i øvrigt godt lide Alexis). Men håber jeg, at du får ret og Suarez bliver en ny mand i Barcelona, for så får klubben en verdensklassespiller (og Uniteds værste rivaler mister én).

Brugeravatar
Michman
Indlæg: 8373
Tilmeldt: lør dec 19, 2009 4:51 pm
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 637 gange

Re: Luis Suárez

Indlæg af Michman »

Det tror jeg han gør.. Hvis det med 600 mil holder vand.. Er jo fandme rent Real, PSG, City..
Real Madrid er intet andet end et indkøbshold.
Barça - Beautiful football since 1899

Sandro Rosell - Jeg tilgiver dig ALDRIG.. Og Bartomeu du har ødelagt min klub..



Første kamp live 2/3 2014 FC Barcelona - Almería

Barca er min religion..

Mkj 77
Indlæg: 1118
Tilmeldt: man mar 14, 2011 10:11 am
Har takket: 110 gange
Blevet takket: 29 gange

Re: Luis Suárez

Indlæg af Mkj 77 »

Michman skrev:Det tror jeg han gør.. Hvis det med 600 mil holder vand.. Er jo fandme rent Real, PSG, City..
Lige nøjagtig og det gør ondt værre at man køber en spiller der er dybt usympatisk og med en lang karantæne. Det virker vanvittigt, slet ikke efter barca værdierne som vi jo alle er betaget af.
Måske er vi for romantiserede med henblik på kulturen og ikke så kyniske og spekulative som ledelsen.

Det giver kun mening hvis prisen er så høj fordi der er blevet indskrevet en klausul der nedskriver prisen hvis karantænen fastsættes efter anken.

Kan godt selv se det ikke er plausibelt

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 35 gæster