Éric Abidal

Tidernes Barca-legender

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: 22- Éric Abidal

Indlæg af Visca El Barca »

YES!
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 21033
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 321 gange
Blevet takket: 1170 gange

Re: 22- Éric Abidal

Indlæg af FCBarcelonaChr »

Bartomeu (vice-president): "We're talking with Abidal about a renewal for 2 or 3 years. He wants to stay and the coaches want the same."
Jamen så få dog lukket den sag! Rey Abidal skal blive!

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 21033
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 321 gange
Blevet takket: 1170 gange

Re: 22- Éric Abidal

Indlæg af FCBarcelonaChr »

The main issue to be solved regarding Abidal's renewal is that the income taxes he'll have to pay will rise from 24% to 56% this year. [md]

teemuss

Re: 22- Éric Abidal

Indlæg af teemuss »

skulle han nu rejse er det vigtigt at få en god ny venstreback og her mener jeg vi skal købe jordi alba.

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: 22- Éric Abidal

Indlæg af Visca El Barca »

Bartomeu: "We made Abidal an offer and we're waiting for his answer. We give him time to think. It's a key player, we hopes he accepts it."
Hvad er nu det for noget?. Jeg kan da huske at baade klubben og spilleren for ca. en maaned siden meldte ud, at man var blevet enige om kontrakten, det eneste man manglede var selve underskriften. De ville saa ske, efter at skatteloven var gaaet igennem, jeg synes det er daarligt at man ikke er naaet til enighed med ham endnu!.

Han er en meget vigtig mand for os synes jeg. Vi kan sikkert godt faa Alba, og han er da ogsaa dygtig, men han er ikke Abi, Abi er blevet en leder paa holdet, han er vellidt blandt spillerene, og saa er hans kvaliteter noget man sjaeldent finder hos andre venstreback i dagens fodbold.

Han er vant til at spille i vores system(er), ogsaa de nye, han kan baade spille venstreback plus i midterforsvaret, han er stor og staerk, han er hurtig og saa er han guldvaerd naar vi skal forsvare os mod hoejebolde. Alba er hurtig, men halter ellers paa de andre punkter. Han er selvfoelgelig ogsaa en del yngre, saa der er plads til forbedring, men jeg tror aldrig han kan blive ligesaa fysisk staerk som Abi.

Jeg kan saa ogsaa forstaa, at klubben ikke kan goere meget, hvis Abi ikke gider at skrive under, men saa maa man bare saelge ham nu, og hive en anden ind, istedet for at miste ham gratis til sommer. Ja det vil da vaere et storttab at miste ham allerede nu, men hvis det ikke kan blive anderledes, saa maa det jo blive saadan. Jeg har laest rigtig mange gange, at PSG skulle vaere interesseret i ham, meget interesseret endda, man kunne jo proeve at saelge ham nu, hvor man f.eks proevede at faa fat i Sakho med noget cash plus Abi.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: 22- Éric Abidal

Indlæg af zqa »

At de har afgivet et bud er ikke ensbetydende med, at Abidal ikke skriver under på den kontrakt som de angiveligt er blevet enige om..
#jesuisSheep

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: 22- Éric Abidal

Indlæg af Visca El Barca »

zqa skrev:At de har afgivet et bud er ikke ensbetydende med, at Abidal ikke skriver under på den kontrakt som de angiveligt er blevet enige om..
Nej nej, det ved jeg godt, men som sagt, jeg mener det var for en maaned siden at de meldte ud, at han snart ville skrive under. Altsaa, spilleren og klubben var saadan set enige, og det eneste der manglede var selve underskriften, jeg undrer mig over, hvad det er der har aendret sig, siden han aabenbart skal taenke mere over det?. Han sagde jo, at han var tilfred med det tilbud han fik, det meldte klubben ud i hvert fald.

Derudover, det er fint at man giver ham tid til at taenke over det, men har han ikke haft nok tid nu, altsaa 3/4-5 maaneder er vel tid nok til at bestemmme sig for, om man vil blive eller skifte?. Vi kan kun tjene penge paa ham, hvis han beslutter sig for at skifte vel at maerke, i dette transfervindue. Hvad saa, hvis han den 2. februar melder ud, at han ikke accepterer kontrakten og skifter til et andet hold? Saa mister vi ham helt gratis, ligesom vi mister muligheden for at bruge ham i en evt. spiller plus cash handel, f.eks. med PSG.

Milan er en anden klub som mangler en verdensklasse venstreback og det er ikke bange for at give lidt aeldre spillere chancen, vi er til gengaeld meget interesserede i Thiago Silva, hvis man skal tro pressen. Man kunne jo ogsaa bruge ham strategisk i den handel, altsaa saelge ham til Milan men saa faar en option paa Silva til sommer?.

Jeg synes bare, at klubben ogsaa skal saette sig igennem paa et tidspunkt, og det burde de goere nu, man maa bare fortaelle ham, du har en uge eller 10 dage til at bestemme dig for, hvad du vil goere, ellers kigger vi andre steder hen.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: 22- Éric Abidal

Indlæg af zqa »

Nu har der jo været VM og vinterpause.. Mon ikke der bliver underskrevet snart? Der manglende trods alt også lige små detaljer, det var kun lønnen og længden der var blevet aftalt.
#jesuisSheep

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: 22- Éric Abidal

Indlæg af Visca El Barca »

zqa skrev:Nu har der jo været VM og vinterpause.. Mon ikke der bliver underskrevet snart? Der manglende trods alt også lige små detaljer, det var kun lønnen og længden der var blevet aftalt.
Aha ok, jeg har bare forstaaet det saadan, at de var 100% enige, men at kontrakten bare skulle underskrives, jeg kunne derfor ikke forstaa, Bartomeu nu sagde at der stadig manglede noget. Men hvis de i foerste omgang var ikke bllevet helt enige, saa kan jeg bedre forstaa meldingen.

I oevrigt har Pep vist ogsaa kommenteret paa hans situation;
Guardiola: "Abidal is free to decide. He knows he's a key player for us, he's very important. I've been told his renewal is close." #fcblive

Guardiola: "Anyone who wants to leave is free to do that. From Messi, the number one, to the youngest player of the squad."
Fornemmer jeg en lille smule irritation? Men en staerk udmelding ellers, ingen over eller ved siden af klubben, og man skal braende for at repreasentere Barca, hvis man vil have spilletid under ham.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: 22- Éric Abidal

Indlæg af zqa »

Og så var der forresten også nogle skatte-mæssige problemer, som skulle gå i orden.
#jesuisSheep

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: 22- Éric Abidal

Indlæg af Visca El Barca »

Barcelona want left back Eric Abidal (32) to answer before the end of the month to the contract renewal the club has offered him.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: 22- Éric Abidal

Indlæg af Visca El Barca »

Eric Abidal (32) will renew for 1 year, with an optional extra 2 years. The deal has been closed this morning. #fcblive [catalunya radio]

Barcelona sources say that there's a deal on the renewal of French left back defender Eric Abidal (32), whose contract expires in June. [lv]
Oh yeah!.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 21033
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 321 gange
Blevet takket: 1170 gange

Re: 22- Éric Abidal

Indlæg af FCBarcelonaChr »

Awesome!

Brugeravatar
Heartbreaker
Indlæg: 9573
Tilmeldt: søn mar 14, 2010 9:54 pm
Geografisk sted: Skivevej 27 lejlighed 3 9500 Hobro by Dk
Har takket: 132 gange
Blevet takket: 720 gange

Re: 22- Éric Abidal

Indlæg af Heartbreaker »

Det var sgu dejligt, så kan han få det ud af hovedet og udelukkende fokusere på El Clasico.
Vi skal ikke have Fnat lus lopper knuper adis eller grises til af andre folk de skal og bare lade jeg være i fred og ro for eller døder de lige på stedet med et af min fætter Klaus S Jensen skydevåben det er ikke for sjov det er skam meget alvorlig mendt

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

Re: 22- Éric Abidal

Indlæg af JonasV »

Abi <3

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 17 gæster